Троллейбусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Київ наступного року закупить 210 тролейбусів
http://regionews.ua/node/75415
Київська міська державна адміністрація планує закупити 210 тролейбусів у 2013 році.
Про це сказав заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, пише Форум. «З метою забезпечення оновлення тролейбусного, трамвайного і автобусного парку столиці у 2013 році Київміськадміністрацією розглядається можливість придбання 210 тролейбусів довжиною більше 18,7 м», - повідомив він. Крім того, місто розглядає можливість придбання 30 багатосекційних модульних трамвайних поїздів довжиною понад 30 м і 30 автобусів з газовими двигунами. Голубченко розповів, що за 2012рік місто отримало 166 нових автобусів марки МАЗ, 80 нових тролейбусів марки «Богдан» і 17 нових тролейбусів марки ЛАЗ.
Крім того, протягом 2012 року отримано 13 нових трамваїв: 3 одиниці К-1М8; 6 одиниць Т3-UA-3; 3 одиниці К-1М; 1 одиниця TR 843.
______________________________________________________________
Это что-то новенькое... газовые двигатели. То, что предлагает ЛАЗ с газом, по затратам значительно превосходит затраты на традиционное ДТ. И запас хода - невысокий, и АГНКС - только одна удобная в Киеве - на Вербовой возле Петровки. Так что стремный какой-то проект обещает Голубченко.
http://regionews.ua/node/75415
Київська міська державна адміністрація планує закупити 210 тролейбусів у 2013 році.
Про це сказав заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, пише Форум. «З метою забезпечення оновлення тролейбусного, трамвайного і автобусного парку столиці у 2013 році Київміськадміністрацією розглядається можливість придбання 210 тролейбусів довжиною більше 18,7 м», - повідомив він. Крім того, місто розглядає можливість придбання 30 багатосекційних модульних трамвайних поїздів довжиною понад 30 м і 30 автобусів з газовими двигунами. Голубченко розповів, що за 2012рік місто отримало 166 нових автобусів марки МАЗ, 80 нових тролейбусів марки «Богдан» і 17 нових тролейбусів марки ЛАЗ.
Крім того, протягом 2012 року отримано 13 нових трамваїв: 3 одиниці К-1М8; 6 одиниць Т3-UA-3; 3 одиниці К-1М; 1 одиниця TR 843.
______________________________________________________________
Это что-то новенькое... газовые двигатели. То, что предлагает ЛАЗ с газом, по затратам значительно превосходит затраты на традиционное ДТ. И запас хода - невысокий, и АГНКС - только одна удобная в Киеве - на Вербовой возле Петровки. Так что стремный какой-то проект обещает Голубченко.
Последний раз редактировалось Системщик 31 дек 2012, 00:46, всего редактировалось 1 раз.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Запас хода и расположение мало интересует. Там же сколько возможностей в плане доставки пассажиров с/на Троещину.
А вот затраты - уже интереснее.
А вот затраты - уже интереснее.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
-
- Машинист
- Сообщения: 490
- Зарегистрирован: 03 июн 2006, 13:48
- Откуда: город-герой Киев, УКРАИНА
[offtop]Дорогой Троль, не с вами мне решать как жить... А будете общаться подобным образом, лично выпрошу вам у модераторов или Вадима ещё "желтенького" [/offtop]Алексис писал(а): И своё время тоже ненавидишь? Можно было от Левобережной дойти за это время пешком. И добраться на 40 минут раньше. А от Левобережной автобусы отменили уже или я что-то пропустил?
Троллейбус является оптимальным средством передвижения с 2 только что купленными елками и травмированной ногой. Удачи.
Жизнь не так проста как ты думаешь.
Она проще...
Она проще...
Скоріше всього - шильдковиробництво масковиробництво - на тролейбус прикручують маски - ось вам і "зроблено в Україні".HAnS писал(а):Судячи із розмірів вікон та розміщенням стійок, в основі кузова лежить БКМ-321. А от чи легально він був використаний - це ще питання))Jyraff писал(а):Цей тролейбус - результат давно обіцяного співробітництва Чернігівського автозаводу з білорусами, чи щось від себе?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Важко сказати... Зміни полягають не лише в масках, є ще: "лобовий скос" БКМ починається ще над дверима, тоді як в Т121 там рівний дах, дах не має "корита" для електрообладнання а боковини обклеєні фальшсклом а-ля ЛАЗ/Богдан. Тому не факт, що тут білоруський кузовXAN писал(а):Скоріше всього - шильдковиробництво масковиробництво - на тролейбус прикручують маски - ось вам і "зроблено в Україні".
НЯЧ, кузов таки білоруський. Кажуть що кузов свый, хоча натхнення явно брали с Білорусів.
Последний раз редактировалось XAN 16 янв 2013, 08:04, всего редактировалось 1 раз.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Мова йде про нові машини білого кольору?Dream_On писал(а):Не зрозумів до теорія вибитих шибок до неякісної збірки). Проблема в поганій зварці, погано підігнаних деталей, неякісного матеріали, в усіх ЛАЗх гримить дах, відклеюється ліноліум, перекошуються двері.
Гімно одним словом, Богдани на 2 голови краще.