Страница 154 из 212

Добавлено: 28 дек 2012, 21:03
Системщик
Київ наступного року закупить 210 тролейбусів
http://regionews.ua/node/75415

Київська міська державна адміністрація планує закупити 210 тролейбусів у 2013 році.

Про це сказав заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, пише Форум. «З метою забезпечення оновлення тролейбусного, трамвайного і автобусного парку столиці у 2013 році Київміськадміністрацією розглядається можливість придбання 210 тролейбусів довжиною більше 18,7 м», - повідомив він. Крім того, місто розглядає можливість придбання 30 багатосекційних модульних трамвайних поїздів довжиною понад 30 м і 30 автобусів з газовими двигунами. Голубченко розповів, що за 2012рік місто отримало 166 нових автобусів марки МАЗ, 80 нових тролейбусів марки «Богдан» і 17 нових тролейбусів марки ЛАЗ.

Крім того, протягом 2012 року отримано 13 нових трамваїв: 3 одиниці К-1М8; 6 одиниць Т3-UA-3; 3 одиниці К-1М; 1 одиниця TR 843.
______________________________________________________________
Это что-то новенькое... газовые двигатели. То, что предлагает ЛАЗ с газом, по затратам значительно превосходит затраты на традиционное ДТ. И запас хода - невысокий, и АГНКС - только одна удобная в Киеве - на Вербовой возле Петровки. Так что стремный какой-то проект обещает Голубченко.

Добавлено: 28 дек 2012, 21:18
Klovsky
Запас хода и расположение мало интересует. Там же сколько возможностей в плане доставки пассажиров с/на Троещину.

А вот затраты - уже интереснее.

Добавлено: 29 дек 2012, 10:40
Dream_On
Новые ЛАЗы - дрова ещё те, более топорного я давно не видел, сборка салона на уроне повозки "Каштан" или что-то вроде того.
Такое чувство что ЛАЗ перенес производство в гаражный кооператив какой-то.

Добавлено: 29 дек 2012, 16:28
Антон777
Алексис писал(а): И своё время тоже ненавидишь? Можно было от Левобережной дойти за это время пешком. И добраться на 40 минут раньше. А от Левобережной автобусы отменили уже или я что-то пропустил?
[offtop]Дорогой Троль, не с вами мне решать как жить... А будете общаться подобным образом, лично выпрошу вам у модераторов или Вадима ещё "желтенького" [/offtop]
Троллейбус является оптимальным средством передвижения с 2 только что купленными елками и травмированной ногой. Удачи.

Добавлено: 29 дек 2012, 17:31
mindok
Dream_On писал(а):Такое чувство что ЛАЗ перенес производство в гаражный кооператив какой-то.
+1. Таке враження, що теорія розбитих вікон почала діяти в зворотному напрямку.

Добавлено: 29 дек 2012, 18:16
Dream_On
Не зрозумів до теорія вибитих шибок до неякісної збірки). Проблема в поганій зварці, погано підігнаних деталей, неякісного матеріали, в усіх ЛАЗх гримить дах, відклеюється ліноліум, перекошуються двері.
Гімно одним словом, Богдани на 2 голови краще.

Добавлено: 29 дек 2012, 23:15
mindok
Я мав на увазі що наче лаз дивиться на нинішній засраний/убитий стан техніки і думає: "а якого біса ми робитимемо нормально і якісно, якщо все одно угроблять через рік?"
Disclaimer: я не виправдовую погану якість лаза, лиш окреслюю смуток цієї ситуації..

Добавлено: 30 дек 2012, 10:53
HAnS
Jyraff писал(а):Цей тролейбус - результат давно обіцяного співробітництва Чернігівського автозаводу з білорусами, чи щось від себе?
Судячи із розмірів вікон та розміщенням стійок, в основі кузова лежить БКМ-321. А от чи легально він був використаний - це ще питання))

Добавлено: 30 дек 2012, 14:10
XAN
HAnS писал(а):
Jyraff писал(а):Цей тролейбус - результат давно обіцяного співробітництва Чернігівського автозаводу з білорусами, чи щось від себе?
Судячи із розмірів вікон та розміщенням стійок, в основі кузова лежить БКМ-321. А от чи легально він був використаний - це ще питання))
Скоріше всього - шильдковиробництво масковиробництво - на тролейбус прикручують маски - ось вам і "зроблено в Україні".

Добавлено: 30 дек 2012, 15:40
HAnS
XAN писал(а):Скоріше всього - шильдковиробництво масковиробництво - на тролейбус прикручують маски - ось вам і "зроблено в Україні".
Важко сказати... Зміни полягають не лише в масках, є ще: "лобовий скос" БКМ починається ще над дверима, тоді як в Т121 там рівний дах, дах не має "корита" для електрообладнання а боковини обклеєні фальшсклом а-ля ЛАЗ/Богдан. Тому не факт, що тут білоруський кузов

Добавлено: 30 дек 2012, 16:42
XAN
НЯЧ, кузов таки білоруський. Кажуть що кузов свый, хоча натхнення явно брали с Білорусів.

Добавлено: 03 янв 2013, 03:04
NNNN
Dream_On писал(а):Не зрозумів до теорія вибитих шибок до неякісної збірки). Проблема в поганій зварці, погано підігнаних деталей, неякісного матеріали, в усіх ЛАЗх гримить дах, відклеюється ліноліум, перекошуються двері.
Гімно одним словом, Богдани на 2 голови краще.
Мова йде про нові машини білого кольору?

Добавлено: 03 янв 2013, 06:24
Dream_On
Про них.

Добавлено: 15 янв 2013, 17:24
MetroMan
Трофи-рейд на троллейбусах

Добавлено: 15 янв 2013, 19:20
XAN
Ха, в Киеве, когда при ремонте Горького ВНЕЗАПНО сняли две правые полосы, не предупредив при этом КПТ, было и покруче.