Добавлено: 15 июл 2008, 17:25
Дальше - на них надо в суд подавать!
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
попадаем к готовому участку моста через Днепр. Состоит он из двух уровней – нижний для метрополитена и верхний – для автотранспорта.
Нам удалось пробраться на нижний и верхний ярусы и пройтись и по недостроенным тоннелям метро
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
19.06.2008 № 862
Про внесення змін та доповнень до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.10.2007 № 1313
Відповідно до законів України „Про місцеве самоврядування в Україні", „Про дорожній рух", з метою виконання розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.11.2003 № 2165 „Про відновлення робіт з будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві для руху метрополітену та автотранспорту" та у зв'язку з необхідністю виконання III етапу робіт з будівництва монолітної естакади на вул. Набережно-Хрещатицькій на перетині з Набережно-Рибальською дорогою:
Внести зміни та доповнення до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.10.2007 №1313 «Про обмеження руху автомобільного транспорту на вулиці Набережно-Хрещатицькій від вул. Хорива до вул. Андріївської в Подільському районі», а саме:
1. Підпункт 1.2 пункту 1 викласти в наступній редакції:
«1.2. Організацію дорожнього руху по вул. Набережно-Хрещатицькій на ділянці від вул. Хорива до вул. Андріївської здійснити відповідно до розроблених і погоджених у встановленому порядку схем організації дорожнього руху по трьох смугах руху: дві смуги в напрямку від Поштової площі до вул. Верхній Вал, одна смуга в зворотному напрямку».
2. Пункт 1 доповнити підпунктом 1.3 наступного змісту:
«1.1 Відкритому акціонерному товариству «Мостобуд» перед початком виконання робіт з обмеження руху автомобільного транспорту по вул. Набережно-Хрещатицькій до трьох смуг руху виконати роботи зі встановлення технічних засобів організації дорожнього руху на прилеглих вулицях відповідно до розроблених і погоджених у встановленому порядку схем організації дорожнього руху та робочої документації, в тому числі на перетинах вулиць: Волоська – Спаська, Волоська – Григорія Сковороди, Волоська – Іллінська та Верхній і Нижній вали – Почайнинська.
Голова
Л. Черновецький
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
20.05.2008 № 696
Про затвердження проекту дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в м. Києві від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщнна-Троєщина
Відповідно до статті 22 Закону України "Про столицю України – місто-герой Київ", Комплексної схеми транспорту міста Києва на період до 2020 року, затвердженої рішенням Київської міської ради від 16.06.2005 № 433/3009:
1. Затвердити проект дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в м. Києві від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівшина-Тросщина , рекомендований до затвердження спеціалізованою державною організацією "Київська міська служба Української інвестиційної експертизи (служба "Київдержекспертиза")" (позитивний висновок комплексної державної експертизи від 05 грудня 2007 р.) з такими техніко-економічними показниками:
Будівельна довжина у двоколійному обчисленні — 10,90 км
Експлуатаційна довжина — 7,03 км
Кількість станцій — 6
в т.ч.
пересадочних станцій — 2
Кількість вагонів у поїзді — 6 шт.
Експлуатаційна швидкість — 40 км/год.
Пропускна спроможність дільниці — 40 пар поїздів
Провізна спроможність дільниці — 40.8 тис. пас./год.
Розрахунковий пасажирообмін станцій — 300.5 тис. пас/добу
Кількість робочих місць на дільниці — 570 од.
Тривалість будівництва — 62 міс.
Кошторисна вартість будівництва у цінах 2007 р.
(з урахуванням ПДВ, коштів на покриття витрат,
пов'язаних з інфляційними процесами та ризиком) — 5506909,946 тис. грн.
в т.ч.:
- БМР (без ПДВ) — 2464616,735 тис. грн.
- кошти на покриття ризику (з ПДВ) — 238710,497 тис. грн.
- кошти на покриття інфляційних процесів (з ПДВ) — 785604,816 тис. грн.
В тому числі:
Власне лінія
Кошторисна вартість будівництва у цінах 2007р.
(з врахуванням ПДВ, коштів на покриття витрат,
пов'язаних з інфляційними процесами та ризиком) — 5280074,821 тис. грн.
в т.ч.:
- БМР (без ПДВ) — 2379823,163 тис. грн.
- кошти на покриття ризику (з ПДВ) — 234666,662 тис. грн.
- кошти на покриття інфляційних процесів (з ПДВ) — 772343,448 тис. грн.
Перекладка інженерних мереж: (відкритий спосіб)
Кошторисна вартість будівництва (з ПДВ) — 59975,593 тис. грн.
в т.ч.:
- БМР (без ПДВ) — 39269,419 тис. грн.
- кошти на покриття ризику (з ПДВ) — 1484,830 тис. грн.
- кошти на покриття інфляційних процесів (з ПДВ) — 6425,172 тис. грн.
Перекладка інженерних мереж (закритий спосіб)
Кошторисна вартість будівництва (з ПДВ) — 68998,552 тис. грн.
в т.ч.:
- БМР (без ПДВ) — 45524,153 тис. грн.
- кошти на покриття ризику (з ПДВ) — 2559,005 тис. грн.
- кошти на покриття інфляційних процесів (з ПДВ) — 6836,196 тис. грн.
Придбання житла для працівників КП "Київський метрополітен"
Кошторисна вартість (з ПДВ) — 70000.000 тис. грн.
Пусконалагоджувальні роботи
Кошторисна вартість (з ПДВ) — 27860.980 тис. грн.
2. Використання коштів на покриття ризику (з ПДВ) та покриття інфляційних процесів (з ПДВ), що передбачені зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва, здійснюється замовником будівництва на підставі обґрунтовуючих документів та результатів їх детальної перевірки спеціалізованою державною організацією "Київська міська служба Української інвестиційної експертизи (служба "Київдержекспертиза")".
3. Комунальному підприємству "Київський метрополітен" та комунальному підприємству "Київське інвестиційне агентство" передбачити в складі робочої документації додаткові площі з основними огороджувальними конструкціями для розміщення інвестиційно привабливих об'єктів, які погодити в Головному управлінні економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
Голова
Л. Черновецький
А людей на улицу?По поводу общежития не совсем понятно зачем спрашивать согласия жильцов. Неужели в общаге комнаты приватизированы?
Каждый должен заниматься своим делом.Domszyn писал(а):Это должно быть на совести тех, на чьем балансе находится общежитие. На улицу или в другое общежитие. А мостострой, имхо, должен вести разговор только с балансодержателем.