Страница 160 из 170
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 23 ноя 2024, 18:18
VOVA_H
Все залежить від фінансування, може взагалі бути "холостим".
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 23 ноя 2024, 19:43
dimentiy
Щит, що лишився в котловані після Метробуду, не є одноразовим. Тому цікаво, що саме мається на увазі під «теж»?
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 23 ноя 2024, 21:04
VOVA_H
dimentiy писал(а): ↑23 ноя 2024, 19:43
Щит, що лишився в котловані після Метробуду, не є одноразовим. Тому цікаво, що саме мається на увазі під «теж»?
Ну як я зрозумів старий щит пройшов один тунель і все.
На новий щит є фронт робіт в один тунель.
Перспективи з огляду на ситуацію на фронті туманні.
Як на мене (а я таки люблю метро) починати щось нове геть не на часі, всі гроші які є в державі мають іти на фронт.
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 24 ноя 2024, 01:43
Jyraff
Сьогодні працювали геодезисти Автостради біля перетину Межової та проспекту ЄС. Ймовірно, варто очікувати відновлення робіт і на дільниці оборотних тупиків.
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 24 ноя 2024, 12:57
Klovsky
VOVA_H писал(а): ↑23 ноя 2024, 21:04
Як на мене (а я таки люблю метро) починати щось нове геть не на часі, всі гроші які є в державі мають іти на фронт.
На жаль, міжнародні донори дають кошти дуже часто за умови, що вони будуть йти на фінансування виключно не військових потреб. Держава бере ці кошти і фінансує будівництво. Далі через податки (адже роботи виконують фірми, що платять податки, із зарплат працівників теж вираховуються податки, військовий збір тощо) значна частина коштів заходить знову в бюджет і вже звідти йде на військові потреби.
Тобто з умовного донорського мільярда йде фактично +/- 500 млн на оборону, але непрямим шляхом.
Якщо ж не будувати - не буде донорського мільярда і на оборону підуть не умовні 500 млн, а реальний нуль.
До теми тунелів - невже не простіше було на стадії будівництва перегону "Дорогожичі" - "Сирець" з тунелями за "Сирцем" відразу робити на майбутнє велику монтажно-демонтажну камеру на два тунелі та один стовбур? Тобто щит міг би стартувати від "Сирця" до "Мостицької" ще до початку робіт на останній, далі прибути на "Мостицьку" вже коли там буде готове його приймання та звідти будувати другий тунель назад, вийшовши біля "Сирця" в цю велику монтажно-демонтажну камеру.
Будувати ж тепер додатково стовбур діаметром 12 метрів та завглибшки 48 метрів, та й ще розбирати частину готового тунелю під стовбуром для нормального під'єднання - якось виглядає додатковими витратами.
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 24 ноя 2024, 19:15
VOVA_H
Klovsky писал(а): ↑24 ноя 2024, 12:57
На жаль, міжнародні донори дають кошти дуже часто за умови, що вони будуть йти на фінансування виключно не військових потреб.
Ці кошти ще неразу не стосувалися метрополітену.
А взагалі перекидання на міжнародних донорів в більшості випадків це прикриття попилу бюджету. Даний випадок це окрема історія, бо це не новий проект, а добудова існуючого який постраждав від китайського вірусу. Тому я його з натяжкою вважаю допустимим марнотратством.
Питання демонтажно щитової камери мабуть вже й задавати нікому - настільки давно це було.
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 25 ноя 2024, 13:01
mann
Klovsky писал(а): ↑24 ноя 2024, 12:57
VOVA_H писал(а): ↑23 ноя 2024, 21:04
Як на мене (а я таки люблю метро) починати щось нове геть не на часі, всі гроші які є в державі мають іти на фронт.
Тобто щит міг би стартувати від "Сирця" до "Мостицької" ще до початку робіт на останній, далі прибути на "Мостицьку"
А чи міг би щит пройти перегін у цьому напрямку, з огляду на те, що там затяжний підйом постійно?
Метро на Виноградар
Добавлено: 26 ноя 2024, 13:07
Бодрый
КП "Київський метрополітен" опублікував зміни до договору з ТОВ "Група компаній "Автострада" на будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар за 13,785 млрд грн при очікуваній вартості 13,956 млрд грн.
Строк дії договору подовжений до 28 травня 2027 року.
Метро на Виноградар
Добавлено: 27 ноя 2024, 08:48
Бодрый
По вул. Стеценка почали будувати 42-метровий шахтний стовбур
Re: Метро на Виноградар
Добавлено: 27 ноя 2024, 14:57
Rider
Бодрый писал(а): ↑27 ноя 2024, 08:48
По вул. Стеценка почали будувати 42-метровий шахтний стовбур
Так це ж звідси
, просто обрізали копірайт(
Виправив навколишню забудову на G.Maps, бо там були ще теплиці, купа нових висоток була відсутня та т.п. Зараз набагато краще)
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 28 ноя 2024, 18:48
Klovsky
VOVA_H писал(а): ↑24 ноя 2024, 19:15
Ці кошти ще неразу не стосувалися метрополітену.
Так, не стосувалися.
Припустімо, ці кошти були на інші потреби.
Але у нас бюджет - це як "єдиний гаманець". Якщо "інші потреби" забезпечені коштами донорів, то автоматично виникає можливість фінансувати метробуд "власними коштами".
Якщо донорські кошти не надходять, то "власні кошти" підуть не на метробуд, а скоріш на якісь ці "інші потреби".
Тому залежність певна існує.
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 01 дек 2024, 06:22
Aktivnyy
Klovsky писал(а): ↑28 ноя 2024, 18:48
VOVA_H писал(а): ↑24 ноя 2024, 19:15
Ці кошти ще неразу не стосувалися метрополітену.
Так, не стосувалися.
Припустімо, ці кошти були на інші потреби.
Але у нас бюджет - це як "єдиний гаманець". Якщо "інші потреби" забезпечені коштами донорів, то автоматично виникає можливість фінансувати метробуд "власними коштами".
Якщо донорські кошти не надходять, то "власні кошти" підуть не на метробуд, а скоріш на якісь ці "інші потреби".
Тому залежність певна існує.
Міський бюджет наповнюється податками киян, державний бюджет - податками та зовнішніми фінансуванням. Є велика різниця
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 01 дек 2024, 13:34
Rider
Податки киян складають лише трохи більше половини столичного бюджету. Є ще трансферти (субвенції, дотації та гранти) - 10+%, що не так вже й мало. У 2023 році це було 8.5 млрд.грн. Позики від іноземних структур = зовнішне фінансування також присутнє.
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 02 дек 2024, 16:37
Aktivnyy
Rider писал(а): ↑01 дек 2024, 13:34
Податки киян складають лише трохи більше половини столичного бюджету. Є ще трансферти (субвенції, дотації та гранти) - 10+%, що не так вже й мало. У 2023 році це було 8.5 млрд.грн. Позики від іноземних структур = зовнішне фінансування також присутнє.
Доходи бюджету 80 млрд в 2023, з яких 70± млрд грн це власні надходження, податки зазвичай. Навіть якщо сюди додати позики зовнішнього фінансування - це лише 10 млн грн. Тож поки що, на 90%, бюджет Києва сформований податками, і великі будівництва здійснюють за рахунок податків. У Києва насправді є величезний запас для залучення боргових ресурсів, проте це окрема історія, яку тут обговорювати недоречно
Метро на Виноградар
Добавлено: 13 дек 2024, 01:02
Бодрый
КМДА (в народі "У Кличка") щось дуже довго монтують ролик про відновлення будівництва метро на Виноградар