Добавлено: 04 авг 2005, 17:44
На будівництві Дарницького залізничного вокзалу працють 30 будівельників
Ще зовсім недавно "Укрзалізниця" обіцяла здати його в експлуатацію 2006-го. Вокзал, запевняли залізничники, мав стати справжньою гордістю не лише столиці, а й усієї держави. Таких споруд в Європі ще ніхто не будував. Однак, у березні будівництво фактично припинилося. Нині на об'єкті - лише 30 будівельників. Генеральний директор "Укрзалізниці" Зенко Афтаназів заявив нещодавно журналістам, що Дарницькому вокзалу, попри різні чутки, бути. Потрібно лише змінити його функціональність.
Якщо над проектом працює "контора" колишнього головного архітектора столиці Сергія Бабушкіна, то вокзал ні в 2006-му, ні навіть у 2010-му жителі столиці не побачать. Бо і досі будівельники з "Основи-Солсиф" не знають, що вони будують Більше того, "Основа-Солсиф" змушена сьогодні брати кредити, аби розплатитися зі своїми будівельниками та субпідрядниками за виконані роботи. Південно-Західна залізниця заборгувала їй 11 мільйонів гривень і, якби не інші об'єкти, "Основа-Солсиф" "вилетіла" б уже, як мовиться, в трубу. На будівельному майданчику з восьми баштових кранів залишилося лише три. Але і ці їхні господарі теж пообіцяли забрати. Натомість на об'єкт зачастили різні перевіряючі.
Страждають же від усіх цих негараздів кияни. Спочатку вони готові були терпіти тимчасові незручності, а тепер обурюються, що не одне літо і зиму їм доведеться чекати на електропоїзди на примітивній платформі. Люди говорять навіть, що не потрібно було чіпати старий вокзал, якщо на новий грошей не вистачило.
Джерело: ТРК "Київ"
Ще зовсім недавно "Укрзалізниця" обіцяла здати його в експлуатацію 2006-го. Вокзал, запевняли залізничники, мав стати справжньою гордістю не лише столиці, а й усієї держави. Таких споруд в Європі ще ніхто не будував. Однак, у березні будівництво фактично припинилося. Нині на об'єкті - лише 30 будівельників. Генеральний директор "Укрзалізниці" Зенко Афтаназів заявив нещодавно журналістам, що Дарницькому вокзалу, попри різні чутки, бути. Потрібно лише змінити його функціональність.
Якщо над проектом працює "контора" колишнього головного архітектора столиці Сергія Бабушкіна, то вокзал ні в 2006-му, ні навіть у 2010-му жителі столиці не побачать. Бо і досі будівельники з "Основи-Солсиф" не знають, що вони будують Більше того, "Основа-Солсиф" змушена сьогодні брати кредити, аби розплатитися зі своїми будівельниками та субпідрядниками за виконані роботи. Південно-Західна залізниця заборгувала їй 11 мільйонів гривень і, якби не інші об'єкти, "Основа-Солсиф" "вилетіла" б уже, як мовиться, в трубу. На будівельному майданчику з восьми баштових кранів залишилося лише три. Але і ці їхні господарі теж пообіцяли забрати. Натомість на об'єкт зачастили різні перевіряючі.
Страждають же від усіх цих негараздів кияни. Спочатку вони готові були терпіти тимчасові незручності, а тепер обурюються, що не одне літо і зиму їм доведеться чекати на електропоїзди на примітивній платформі. Люди говорять навіть, що не потрібно було чіпати старий вокзал, якщо на новий грошей не вистачило.
Джерело: ТРК "Київ"