Страница 17 из 18

Добавлено: 01 фев 2013, 15:26
Messer
Анатолий писал(а):Messer! Может лучше твои соображения закинуть в контору, которая хоть что-то решает в свете обсуждаемой темы?
Например, в Киевгенконоплю...
Анатолий, с КМ и КМБ уже прикольнулся - у них, видимо, хорошие спам-фильтры да и чё им возиться в самом деле с таким выскочкой как я - им некогда самим изучить транспортные системы (ни киевскую, ни европейские аналоги).

Есть ещё идейка закинуть мои соображения дружбану-транспортному журналисту - они пишут всякую фигню, чем моя фигня хуже ихней? :) во всяком случае у меня с аргументацией уж точно ярче будет, чем у Бориса Колесникова с его мегаидеями надземного метро в Донецке "как в Дубаи" (при живом заделе первого пускового участка, чье безаварийное содержание с конца 80-х жрёт немерянные суммы в год, НЯП).

Это если совсем делать нефиг будет. :)

Добавлено: 02 фев 2013, 00:50
NNNN
Messer, для начала нужно на ДВ сделать хоть какое-то подобие вокзала (читай - останавливать там поезда хотя бы харьковского и московского направлений), и посмотреть на пассажиропоток.
А уже потом принимать решение, что из скоростных видов транспорта (в дополнение к уже существующим) там нужно.
Да и все Ху всех направлений автоматически следуют через ДВ при движении из/в депо и по маршруту.

Добавлено: 02 фев 2013, 08:34
Messer
Согласен. Промежуточная остановка - одни потоки, конечная остановка - другие (большие). Исходя из этого и выбор видов транспорта. Полноценный вокзал и конечная остановка предположительно даст метрошные потоки. Промежуточная остановка вполне может быть обеспечена не столь существенной доработкой того, что есть + СТ-2 через весь левый берег.

Добавлено: 02 фев 2013, 08:42
levshev
NNNN писал(а):(читай - останавливать там поезда хотя бы харьковского и московского направлений)
летом ехал из Москвы, выходил на Дарнице

Добавлено: 02 фев 2013, 23:46
Фосфор
Сегодня, поезд №3 Москва-Киев, удачно остановился по Дарнице. Все в порядке, только какая-та зараза выключила и забаррикадировала эскалаторы. Ну и на какой ляд и кому это понадобилось? Идиотизм, особенно когда ты с багажом (пассажиры с багажом -- неужели редкость на вокзалах?). Еще в декабре все работало, ЕМНИП.

Добавлено: 03 фев 2013, 00:35
NNNN
levshev писал(а):
NNNN писал(а):(читай - останавливать там поезда хотя бы харьковского и московского направлений)
летом ехал из Москвы, выходил на Дарнице
Там один поезд останавливался. А их сейчас минимум 10.

Как бы вы связали Дарницкий вокзал с метро?

Добавлено: 16 май 2025, 09:56
Бодрый
Сто років метро не бачити: у КМДА зруйнували мрії ще декількох районів Києва

КМДА розкрила реальні плани

Київська міська державна адміністрація (КМДА) не планує в найближчій перспективі фінансувати подовження Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Червоний хутір" до Дарницького вокзалу. Водночас питання добудови самого вокзального комплексу, що залишається закинутим вже 16 років, взагалі не коментується міською владою.

Щоб з'ясувати перспективи транспортного розвитку Дарницького району, "Телеграф" звернувся до КМДА з офіційним запитом. У відповіді міської адміністрації йдеться лише про те, що фінансування на продовження зеленої гілки метро наразі не передбачено.

Проєкт є в планах, але грошей немає
У Департаменті транспортної інфраструктури КМДА підтвердили, що будівництво метро до Дарницького вокзалу дійсно передбачено Генеральним планом Києва та іншими стратегічними документами. Однак грошей на реалізацію цього проєкту в бюджеті немає. За словами заступника директора департаменту Романа Лелюка, будівництво нових станцій здійснюється відповідно до пріоритетів та фінансових можливостей міського й державного бюджетів.

Стосовно самого Дарницького вокзалу КМДА взагалі не надала інформацію. У своїй відповіді міська адміністрація зазначила, що пасажирський вокзальний комплекс знаходиться на балансі АТ "Укрзалізниця".

На всі інші питання – про вартість будівництва першої черги, плани добудови решти корпусів, можливу передачу в концесію та розвиток транспортної інфраструктури навколо вокзалу – в департаменті заявили, що інформація відсутня.

Нагадаємо, будівництво Дарницького вокзалу розпочали у 2004 році. Першу чергу завершили у 2007-му, але через два роки будівництво повністю припинили через брак фінансування. Головна будівля вокзалу на сім поверхів з підземним паркінгом і центральним тунелем так і залишається недобудованою.
https://news.telegraf.com.ua/ukr/kiev/2 ... oniv-kieva

Re: Как бы вы связали Дарницкий вокзал с метро?

Добавлено: 16 май 2025, 19:21
Klovsky
Коли гора не йде до Магомеда, то...
Якщо знайдуть інвесторів, то цілком можливо недобуд Дарницького вокзалу перетворити на офіснік, а (на правах фломастерів) біля Лісництва збудувати з нуля нормальний сучасний вокзал з укриттями (туди й метро недалеко продовжити, але ця транспортна схема нормально працюватиме лише у випадку роботи СПЛ через міст під час тривог).
Простий розрахунок: це дешевше, ніж виводити метро до Дарницького вокзалу, якщо ще й врахувати можливість реконструкції зі зменшенням функціональної інфраструктури залізничної станції Дарниця - зі зменшенням кількості колій та забудовою прилеглих територій. Або можна просто зробити можливість посадки-висадки на Лісництві на 9-вагонні сидячі потяги. Проте лише це не завантажить на постійній основі метро до Лісництва.

Re: Как бы вы связали Дарницкий вокзал с метро?

Добавлено: 16 май 2025, 20:07
Бодрый
Klovsky писал(а):
16 май 2025, 19:21
Або можна просто зробити можливість посадки-висадки на Лісництві на 9-вагонні сидячі потяги.
Про до йде мова ?

Re: Как бы вы связали Дарницкий вокзал с метро?

Добавлено: 16 май 2025, 20:25
Klovsky
Зупиняти Інтерсіті+. Щоб була зручна пересадка на зелену лінію метро.

Re: Как бы вы связали Дарницкий вокзал с метро?

Добавлено: 16 май 2025, 21:33
Коржик
Джентльмены, разве проект загогулины после Красного Хутора не отменён много лет назад?
Даже на форуме обсуждалось. Я помню свой пост, в котором радовался этому решению.
Откуда оно опять вылезло?

Upd Глянул, прости Господи, на гибнущей википедии, там нет никаких упоминаний о продлении СПЛ до Левобережный.

Re: Как бы вы связали Дарницкий вокзал с метро?

Добавлено: 19 май 2025, 09:13
ЛиС
Klovsky писал(а):
16 май 2025, 19:21
а (на правах фломастерів) біля Лісництва збудувати з нуля нормальний сучасний вокзал з укриттями (туди й метро недалеко продовжити, але ця транспортна схема нормально працюватиме лише у випадку роботи СПЛ через міст під час тривог).
Ось тільки у випадку Дарниці охоплюється і гребінківська дільниця і ніжинська, а у випадку Лісництва - лише гребінківська. ЯТД, не дуже смачні фломастери :wink:
Klovsky писал(а):
16 май 2025, 19:21
Простий розрахунок: це дешевше, ніж виводити метро до Дарницького вокзалу, якщо ще й врахувати можливість реконструкції зі зменшенням функціональної інфраструктури залізничної станції Дарниця - зі зменшенням кількості колій та забудовою прилеглих територій.
А в ці "розрахунки" входить вартість будівництва нової сортувальної станції? Бо пасажирські колії - це мізер на загальному фоні.
Klovsky писал(а):
16 май 2025, 19:21
Або можна просто зробити можливість посадки-висадки на Лісництві на 9-вагонні сидячі потяги. Проте лише це не завантажить на постійній основі метро до Лісництва.
Знову таки - так собі перспектива. Хіба що місто придумає якийсь транспорт між м."ЧХ" і з.п. "Лісництво", і то далеко не факт, що це буде користуватися попитом, бо метро не "під боком", а до нього ще треба їхати.

Re: Как бы вы связали Дарницкий вокзал с метро?

Добавлено: 19 май 2025, 11:16
Бодрый
Klovsky писал(а):
16 май 2025, 20:25
Зупиняти Інтерсіті+. Щоб була зручна пересадка на зелену лінію метро.
А чим не варіянт зупинка на Видубичах ?

Re: Как бы вы связали Дарницкий вокзал с метро?

Добавлено: 19 май 2025, 11:48
ЛиС
ЯТР, що мається на увазі те, що під час повітряних тривог метро через міст не їздить. Хоча ті, кому потрібно на лівобережну частину СПЛ можуть і по Дарниці вийти. Наземний ГТ вже в тривогу працює, а по часу - не факт, що буде виграш - їхати на Видубичі, і далі повертатися на лівий берег на метро. Хоча хто зна... Треба рахувати. А ось тим, кому потрібно в інший бік цілком непогана ідея. Дивно, що пан Кава свого часу не "продавив" цю ідею разом з зупинкою по Дарниці. Єдиний мінус - платформа в кривій.

Re: Как бы вы связали Дарницкий вокзал с метро?

Добавлено: 19 май 2025, 14:46
Бодрый
ЛиС писал(а):
19 май 2025, 11:48
ЯТР, що мається на увазі те, що під час повітряних тривог метро через міст не їздить.
Все ж так не буде.