designer29 писал(а):Уважаемый Dimon , еще раз повторяю: вопрос касается, вернее касался , проблемы с алгоритмом работы дверей по открытию зелеными кнопками, которые рамположенны на дверях! Это НЕ аварийное открытие дверей!!! Внимательно почитай мой предыдущий пост.
Согласен. Не аварийное. НО! ЯТП, Вы говорите о
штатном режиме, а я говорю о
аварийном режиме. Там блокировка дверей, которая не дает их открыть во время движения не давала их открыть в случае аварии.
designer29 писал(а):А что касается приемки состава. то решение МВК было принятолетом 2008г, потом последовала передача состава Заказчику (примерно конец лета-начало осени 2008г).
27.11.2008
АКТ
Комісійної перевірки відповідності дослідних вагонів
серії 81-7021, 81-7022 виробництва ВАТ «КВБЗ»
вимогам технічного завдання ТЗ 81.7021 від 10.01.2006
та визначення якості поставленої продукції.
Комісія, створена згідно розпорядження № 92-НЗ від 31.10.2008р. в складі:
Згідно …… провела огляд:
Дослідного зразку потягу з п'яти вагонів виробництва ВАТ «КВБЗ»:
Вагон № 21001 - головний з кабіною управління;
Вагон № 22001 - проміжний без мотор - компресора;
Вагон № 22002 - проміжний з мотор - компресором;
Вагон № 22003 - проміжний без мотор - компресора;
Вагон № 21002 - головний з кабіною управління.
В процесі роботи комісія розглянула результати попередніх випробувань дослідних зразків вагонів для метрополітену мод. 81-7021 та 81-7022 і надану ВАТ «КВБЗ» технічну документацію на ці моделі, а саме:
технічне завдання ТЗ 81.7021 від 10.01.2006р.;
програми та методики попередніх випробувань вагонів моделей 81-7021 та 81-7022; протоколи випробувань вагонів, виконаних ДП «УкрНДІВ»
- акти виконаних робіт по усуненню зауважень, виявлених під час роботи
МВК.
Додатково розглянуто алгоритм роботи контролера машиніста на предмет виявлення самоходу та методів його усунення в разі виявлення. Розглянуто алгоритм роботи дверей, їх блокування та роботу в аварійному режимі.
Комісія відмітила:
Дослідні зразки вагонів для метрополітену мод. 81-7021 та 81-7022 відповідають технічному завданню ТЗ 81.7021 від 10.01.2006р. та Доповненню № 1 до ТЗ 81.7021 від 10.11.2008р. за винятком наступного:
п. 6.4.6.7. Не проведено випробування пристроїв дистанційного розблокування торцевих дверей вагонів.
п. 6.4.6.13. Не проведено випробувань евакуаційного трапу при евакуації пасажирів в тунелі, і в тому числі, на механічну міцність металоконструкції.
п. 9.6.2. Заводом - виробником не надано проект на обладнання вагонів системою виявлення та гасіння пожежі з позитивним експертним висновком органів ДНП, як того вимагає розділ 5.4 НАПБ Б.07.016-2004. Відсутні копії ліцензій на проведення господарської діяльності з проектування та монтажу систем пожежогасіння. Не надано акти проведення комплексного випробування установки пожежної автоматики та прийняття в експлуатацію, як того вимагає додаток П ДБН В.2.5-13-98.
п. 6.4.7.6,; 9.6.3. Комісійно не прийнято блокування вентиляційної системи при спрацюванні автоматичної установки пожежегасіння та відключення живлення силових ланцюгів вагону.
п. 9.3.1. Сертифікати на матеріали застосовані для внутрішнього обладнання не мають характеристики пожежно - технічних класифікацій як передбачено технічним завданням ТЗ 81.7021 .
п. 9.7.1. Сигналізація наявності вогнегасників в салоні вагону з виводом сигналу в кабіну машиніста відсутня.
Конструкторська та експлуатаційна документація на дослідний потяг, що передбачена технічним завданням ТЗ 81.70212 від 10.01.2006р. і надана на даний час КП «Київський метрополітен», потребує доопрацювання.
Після заміни типу фільтра повітряної системи кондиціювання вміст пилу у повітрі кабіни управління не досліджувався.
Має місце в алгоритмі роботи розсувних дверей пасажирських салонів невизначеність роботи дверей в аварійних ситуаціях, при виникненні несправності в ланцюгах керування дверима унеможливлюється відкриття вручну дверей з салону вагона.
В протоколах випробувань з визначення розваження (поколісного зважування), визначення маси тари та максимального статичного навантаження від колісної пари вагонів метрополітену на рейки № 600 від 09.08.2006р. та № 774 від 25.04.2008р. значення різниці в навантаженні коліс однієї колісної пари складає 4,7%, 4,8%, що не відповідає нормам, зокрема: «Нормы для проектирования, расчета и оценки прочности и динамики механической части вагонов метрополитена колеи 1520 мм. Москва ВНИИЖТ и АО «Метровагонмаш», 2001г.;
різниця навантажень на колеса однієї колісної пари повинна бути не більше 4%, а різниця навантажень на сторони вагону повинна бути не більше 3%.
Виявлено, що виникнення самоходу дослідного поїзду можливе в разі залипання контактів виконавчих реле контролера машиніста. Для усунення небезпеки виникнення самоходу в схему введено автоматичні вимикачі ВУ та С>Р 54, які знаходяться в доступному для машиніста місці.
Комісія постановила:
Заводу - виготовлювачу необхідно доопрацювати та надати КП «Київський метрополітен» всю технологічну документацію та усунути відмічені невідповідності для можливості проведення робіт по введенню дослідного поїзду в експлуатацію.
Соотвественно состав метрополитену передали не осенью 2008 года, а 29.12.2008 года, аккурат под Новогоднюю ёлочку.
согласно актов приема, подписанные начальником сл. "Т" .
P.S. Кто еще "утки" пускает?
