Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Складні погодні умови ускладнили рух пасажирських поїздів на донецькому напрямку
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/327827/
13.12.2012
12 грудня у зв’язку із нестандартними метеоумовами (інтенсивний тривалий дощ та мокрий сніг при мінусовій температурі) на донецькому напрямку ускладнився рух пасажирських поїздів. Зокрема, поза графіком на Донецькій залізниці пройшло 12 пасажирських поїздів, в тому числі 3 швидкісних (категорії Intercity+).
Зокрема, через обледеніння контактного дроту та дахового обладнання поїзд №154 сполученням Донецьк – Київ був доставлений допоміжним тепловозом на станцію Лозова, де на пасажирів вже чекав резервний склад іншого поїзду. 170 пасажирам була надана допомога в переміщенні з одного складу поїзда до іншого. Поїзд відбув зі станції Лозова за маршрутом.
Через ті самі обставини затрималися поїзди Донецьк – Київ (нічний Intercity+) та вечірній Intercity+ Київ – Донецьк.
Українська залізнична швидкісна компанія приносить вибачення пасажирам за незручності та затримку у часі.
Оперативні бригади по боротьбі з обледенінням та снігом на Донецькій залізниці працювали цілодобово – усього в роботах на Донецькій залізниці задіяно більше 1430 працівників, по Україні – близько 8 тисяч залізничників та 44 снігоочисні машини.
Водночас залізничники запевняють: пасажири залізничного транспорту ніколи не залишаються наодинці з будь-якими проблемами, пов’язаними з рухом поїздів. Залізниця, як ніхто інший, зацікавлена у стабільному графіку руху поїздів, тому що будь-яке відхилення від графіку веде до ускладнень у роботі залізничного транспорту та збільшення експлуатаційних витрат на забезпечення перевезень. Залізниця у будь-якому випадку доставляє пасажирів до місця призначення, однак час вирішення питання доставки у форс-мажорних обставинах природніх катаклізмів, на жаль, не завжди відповідає бажанню пасажирів якнайшвидше дістатися до місця призначення.
[hr]
«Донецкий» Hyundai застрял в пути
13 декабря 2012
Скоростной поезд Hyundai «Интерсити+», который сегодня вечером отправился из Донецка в Киев, застрял на границе Донецкой и Харьковской областей. По данным газеты «Сегодня», поезд остановился в поле более чем на три часа. В вагонах пропало отопление и свет. Спасатели не выезжали.
«Спасателей на месте нет. Пассажиры в ожидании тёплой одежды и еды. В поезде состояние паническое, люди боятся, что останутся и им никто не поможет. Ночью в поле, где холодно и голодно, очень страшно находиться. Кто нам поможет и кто за это ответит», — около 23.00 цитирует одного из пассажиров газета «Сегодня».
Железнодорожники, по данным очевидцев, пытались оттянуть поезд с помощью дрезины, но сделать им этого не удалось.
К поезду прицепили локомотив, который должен был дотянуть поезд до станции «Лозовая», пишет «Сегодня». Другой состав доставит людей в Киев.
По инфомации источника издания в «Укрзалізниці», причиной поломки стали погодные условия.
«В чувствительном Hyundai сработала система безопасности, и состав не смог продолжить движение», —отмечает «Сегодня».
Дежурный оперативно-координационного центра Главного управления МЧС в Харьковской области по телефону объяснила «МП»: поезд отправился с места незапланированной остановки около полуночи. Уточнить, в каком районе он застрял, дежурные не смогли. Спасатели на место не выезжали.
В справочной киевского вокзала сообщают лишь время прибытия поезда. Состав прибудет с опозданием в три часа — около 02.30.
По расписанию поезд №154 маршрутом Донецк — Киев выезжает в 16.50 и прибывает в 23.35.
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/327827/
13.12.2012
12 грудня у зв’язку із нестандартними метеоумовами (інтенсивний тривалий дощ та мокрий сніг при мінусовій температурі) на донецькому напрямку ускладнився рух пасажирських поїздів. Зокрема, поза графіком на Донецькій залізниці пройшло 12 пасажирських поїздів, в тому числі 3 швидкісних (категорії Intercity+).
Зокрема, через обледеніння контактного дроту та дахового обладнання поїзд №154 сполученням Донецьк – Київ був доставлений допоміжним тепловозом на станцію Лозова, де на пасажирів вже чекав резервний склад іншого поїзду. 170 пасажирам була надана допомога в переміщенні з одного складу поїзда до іншого. Поїзд відбув зі станції Лозова за маршрутом.
Через ті самі обставини затрималися поїзди Донецьк – Київ (нічний Intercity+) та вечірній Intercity+ Київ – Донецьк.
Українська залізнична швидкісна компанія приносить вибачення пасажирам за незручності та затримку у часі.
Оперативні бригади по боротьбі з обледенінням та снігом на Донецькій залізниці працювали цілодобово – усього в роботах на Донецькій залізниці задіяно більше 1430 працівників, по Україні – близько 8 тисяч залізничників та 44 снігоочисні машини.
Водночас залізничники запевняють: пасажири залізничного транспорту ніколи не залишаються наодинці з будь-якими проблемами, пов’язаними з рухом поїздів. Залізниця, як ніхто інший, зацікавлена у стабільному графіку руху поїздів, тому що будь-яке відхилення від графіку веде до ускладнень у роботі залізничного транспорту та збільшення експлуатаційних витрат на забезпечення перевезень. Залізниця у будь-якому випадку доставляє пасажирів до місця призначення, однак час вирішення питання доставки у форс-мажорних обставинах природніх катаклізмів, на жаль, не завжди відповідає бажанню пасажирів якнайшвидше дістатися до місця призначення.
[hr]
«Донецкий» Hyundai застрял в пути
13 декабря 2012
Скоростной поезд Hyundai «Интерсити+», который сегодня вечером отправился из Донецка в Киев, застрял на границе Донецкой и Харьковской областей. По данным газеты «Сегодня», поезд остановился в поле более чем на три часа. В вагонах пропало отопление и свет. Спасатели не выезжали.
«Спасателей на месте нет. Пассажиры в ожидании тёплой одежды и еды. В поезде состояние паническое, люди боятся, что останутся и им никто не поможет. Ночью в поле, где холодно и голодно, очень страшно находиться. Кто нам поможет и кто за это ответит», — около 23.00 цитирует одного из пассажиров газета «Сегодня».
Железнодорожники, по данным очевидцев, пытались оттянуть поезд с помощью дрезины, но сделать им этого не удалось.
К поезду прицепили локомотив, который должен был дотянуть поезд до станции «Лозовая», пишет «Сегодня». Другой состав доставит людей в Киев.
По инфомации источника издания в «Укрзалізниці», причиной поломки стали погодные условия.
«В чувствительном Hyundai сработала система безопасности, и состав не смог продолжить движение», —отмечает «Сегодня».
Дежурный оперативно-координационного центра Главного управления МЧС в Харьковской области по телефону объяснила «МП»: поезд отправился с места незапланированной остановки около полуночи. Уточнить, в каком районе он застрял, дежурные не смогли. Спасатели на место не выезжали.
В справочной киевского вокзала сообщают лишь время прибытия поезда. Состав прибудет с опозданием в три часа — около 02.30.
По расписанию поезд №154 маршрутом Донецк — Киев выезжает в 16.50 и прибывает в 23.35.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Під Донецьком поламалися одразу 2 Hyundai. Люди мерзли 4 години
http://www.pravda.com.ua/news/2012/12/13/6979677/
Четвер, 13 грудня 2012, 17:25
У середу поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які слідували за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк.
Поїзд 152К, який виїхав зі столиці о 16:30, замість 23:10 середи прибув до Донецька близько 2:50 четверга, 13 грудня.
Як розповіли donbass.ua пасажири, їм сказали, що заледенів струмоприймач. Але вони піддають сумніву ці слова, оскільки потяг "по дорозі п'ять разів "перевантажувався".
Після тривалої стоянки (в результаті поломки) прибув локомотив і дотягнув "Хюндай" до Донецька зі швидкістю 50 кілометрів на годину.
Поламався також поїзд 154Д, що слідував з Донецька до Києва.
Поїзд виїхав з Донецька за графіком, о 16:50. На кордоні Донецької та Харківської областей швидкісний "Інтерсіті+" зупинився. Він простояв у полі близько чотирьох годин. Люди мерзли, оскільки вагони не опалювалися.
Потім прибув локомотив і дотягнув "Хюндай" до станції Лозова, звідки пасажирів вже на іншому поїзді мали відправити в Київ.
У середу ввечері "Українська правда" отримала листа від одного з пасажирів поламаного поїзда, який повідомляв, що "вже четверту годину стоїть поїзд 154Д Інтерсіті+ "Донецьк - Київ".
"В поїзді щонайменше 500 людей. Поїзд вирушив о 16:50 і зупинився посеред поля після години подорожі. Причина зупинки - обледеніння проводів. В поїзді не працює електрика, відповідно і освітлення, опалення і туалети. В поїзді вже закінчилася їжа. Мав приїхати локомотив, але щось десь не зійшлося. Провідники ніякої детальної інформації не надають. Пасажири зараз сидять у повному невіданні, без їжі, в темряві, холоді, без можливості користуватися туалетом. Будь ласка, поширте цю інформацію, щоб визволити людей", - написав пасажир.
Як відомо, 8 грудня швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ зламався, і пасажири чекали іншого поїзда.
6 грудня повідомлялося, що у Полтавській області електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин. Пізніше в "Укрзалізниці" пояснили, що електропоїзд "Український експрес", який прямував за маршрутом Київ – Харків, затримався через обрив контактного проводу.
З 27 травня міжрегіональні електропоїзди "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem почали курсувати за маршрутом "Київ - Харків" і "Київ - Львів", а з 7 червня - "Київ - Донецьк".
З тих пір неодноразово відбувалися затримання поїздів у дорозі на кілька годин через поломки, крім того, 2 липня поїзд із технічних причин не зміг виїхати з Харкова до Києва, і був замінений іншим поїздом "Укрзалізниці".
В серпні і жовтні 2012 року потяги теж ламалися.
http://www.pravda.com.ua/news/2012/12/13/6979677/
Четвер, 13 грудня 2012, 17:25
У середу поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які слідували за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк.
Поїзд 152К, який виїхав зі столиці о 16:30, замість 23:10 середи прибув до Донецька близько 2:50 четверга, 13 грудня.
Як розповіли donbass.ua пасажири, їм сказали, що заледенів струмоприймач. Але вони піддають сумніву ці слова, оскільки потяг "по дорозі п'ять разів "перевантажувався".
Після тривалої стоянки (в результаті поломки) прибув локомотив і дотягнув "Хюндай" до Донецька зі швидкістю 50 кілометрів на годину.
Поламався також поїзд 154Д, що слідував з Донецька до Києва.
Поїзд виїхав з Донецька за графіком, о 16:50. На кордоні Донецької та Харківської областей швидкісний "Інтерсіті+" зупинився. Він простояв у полі близько чотирьох годин. Люди мерзли, оскільки вагони не опалювалися.
Потім прибув локомотив і дотягнув "Хюндай" до станції Лозова, звідки пасажирів вже на іншому поїзді мали відправити в Київ.
У середу ввечері "Українська правда" отримала листа від одного з пасажирів поламаного поїзда, який повідомляв, що "вже четверту годину стоїть поїзд 154Д Інтерсіті+ "Донецьк - Київ".
"В поїзді щонайменше 500 людей. Поїзд вирушив о 16:50 і зупинився посеред поля після години подорожі. Причина зупинки - обледеніння проводів. В поїзді не працює електрика, відповідно і освітлення, опалення і туалети. В поїзді вже закінчилася їжа. Мав приїхати локомотив, але щось десь не зійшлося. Провідники ніякої детальної інформації не надають. Пасажири зараз сидять у повному невіданні, без їжі, в темряві, холоді, без можливості користуватися туалетом. Будь ласка, поширте цю інформацію, щоб визволити людей", - написав пасажир.
Як відомо, 8 грудня швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ зламався, і пасажири чекали іншого поїзда.
6 грудня повідомлялося, що у Полтавській області електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин. Пізніше в "Укрзалізниці" пояснили, що електропоїзд "Український експрес", який прямував за маршрутом Київ – Харків, затримався через обрив контактного проводу.
З 27 травня міжрегіональні електропоїзди "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem почали курсувати за маршрутом "Київ - Харків" і "Київ - Львів", а з 7 червня - "Київ - Донецьк".
З тих пір неодноразово відбувалися затримання поїздів у дорозі на кілька годин через поломки, крім того, 2 липня поїзд із технічних причин не зміг виїхати з Харкова до Києва, і був замінений іншим поїздом "Укрзалізниці".
В серпні і жовтні 2012 року потяги теж ламалися.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
В Китае построили самую длинную в мире скоростную железную дорогу
http://for-ua.com/world/2012/12/14/093520.html
14 декабря 2012 | 09:35
В Китае закончено сооружение самой длинной в мире высокоскоростной железной дороги. Об этом сообщает China Daily. По сообщению министерства путей сообщения, новая магистраль, соединяющая Пекин с городом Гуанчжоу на юге страны, полностью откроется для сообщения 26 декабря.
Длина новой железной дороги составит более 2,2 тысячи километров. Благодаря ей время в пути от Пекина до Гуанчжоу сократится с нынешних 22 часов до примерно восьми.
Первоначально поезда на линии Пекин-Гуанчжоу будут развивать скорость до 300 километров в час, уточняет Bloomberg.
С открытием магистрали жители страны получат возможность выбора между поездкой на юг Китая на поезде и полетом по тому же маршруту на крупнейшем в мире авиалайнере Airbus A380 авиакомпании China Southern Airlines. Стоимость поездки на поезде из Пекина в Гуанчжоу пока неизвестна. За авиабилет на А380 в один конец по тому же маршруту придется заплатить минимум 1620 юаней (259 долларов), пишет «Lenta.ru».
По данным министерства путей сообщения Китая, только в ноябре текущего года пассажиропоток на железных дорогах в стране вырос на 4,6 процента до 1,7 миллиарда человек. Ожидается, что в дальнейшем показатель будет только увеличиваться с открытием новых линий и повышением безопасности перевозок.
«ForUm»
http://for-ua.com/world/2012/12/14/093520.html
14 декабря 2012 | 09:35
В Китае закончено сооружение самой длинной в мире высокоскоростной железной дороги. Об этом сообщает China Daily. По сообщению министерства путей сообщения, новая магистраль, соединяющая Пекин с городом Гуанчжоу на юге страны, полностью откроется для сообщения 26 декабря.
Длина новой железной дороги составит более 2,2 тысячи километров. Благодаря ей время в пути от Пекина до Гуанчжоу сократится с нынешних 22 часов до примерно восьми.
Первоначально поезда на линии Пекин-Гуанчжоу будут развивать скорость до 300 километров в час, уточняет Bloomberg.
С открытием магистрали жители страны получат возможность выбора между поездкой на юг Китая на поезде и полетом по тому же маршруту на крупнейшем в мире авиалайнере Airbus A380 авиакомпании China Southern Airlines. Стоимость поездки на поезде из Пекина в Гуанчжоу пока неизвестна. За авиабилет на А380 в один конец по тому же маршруту придется заплатить минимум 1620 юаней (259 долларов), пишет «Lenta.ru».
По данным министерства путей сообщения Китая, только в ноябре текущего года пассажиропоток на железных дорогах в стране вырос на 4,6 процента до 1,7 миллиарда человек. Ожидается, что в дальнейшем показатель будет только увеличиваться с открытием новых линий и повышением безопасности перевозок.
«ForUm»
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Під Донецьком знову поламалися два Hyundai
http://www.pravda.com.ua/news/2012/12/14/6979709/
П'ятниця, 14 грудня 2012, 10:54
Ранковий потяг Hyundai "Інтерсіті+" Донецьк-Київ у п’ятницю знову поламався.
Про це пише Микола Зоряний у Facebook.
"Ранковий Хюндай з Донецька на Київ – зламаний. Але ж пасажирам про це не сказали: квитки продавали на Хюндай, а по факту саджали в звичайний (резервний) потяг", - написав він.
За словами чоловіка, тих, хто придбав квитки в 1-й клас саджали в вагони СВ по кілька людей на купе.
"З персоналу ніхто нічого не знає, ніхто ні за що не відповідає. Кивають на керівництво Укрзалізниці і Мінінфраструктури (Бориса Колеснікова). Пасажирам позривали плани і графіки, повна безвідповідальність. Висновок: Хюндаі зимою і літом "одним цвітом" – Євро проходить, "досягнення" залишаються!", - написав пасажир.
У свою чергу журналіст Vakhtang Kipiani написав, що потяг Hyundai "Інтерсіті+" Київ-Донецьк запізнився на 4 години.
"Хюндай" обірвав контактні дроти і три години простояв у полі на південь від Києва, причому - у повній темряві. Вже маємо бути під Донецьком, а насправді ще не було Полтави... Запізнення, якщо рівняти по Полтаві, рівно 4 (чотири) години від розкладу руху", - зазначив він.
За словами журналіста, він добирався до Донецька 11 годин.
Водночас, як повідомляє прес-служба Мінінфраструктури, рух поїзду Інтерсіті+ №150 сполученням Київ-Донецьк було затримано більше, ніж на дві години.
За даними міністерства, це сталося через обрив контактного дроту на Південній залізниці на перегоні Гребінка-пост 143 км - на 141 км через складні погодні явища.
"Крім того, по залізницях України були інші затримки поїздів. Також через негоду станом на 7 ранку по Україні було скасовано низку автобусних рейсів: на Вінниччині, Тернопільщині, Харківщині, Полтавщині, Житомирщині, Сумщині, Закарпатті, у Донецькій, Запорізькій, Кіровоградській, Рівненській, Херсонській, Хмельницькій, Чернівецькій областях", - сказано у повідомленні.
У зв’язку із сильними опадами минулої доби були затримки авіарейсів в аеропорту "Донецьк".
"Після припинення снігопаду аеропорт здійснює прийом та відправлення літаків без обмежень. Решта аеропортів країни працюють у штатному режимі", - сказано у повідомленні.
Мінінфраструктури звертається до пасажирів з проханням "при плануванні поїздок враховувати погодні умови".
Як відомо, у середу поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які слідували за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк.
8 грудня швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ зламався, і пасажири чекали іншого поїзда.
6 грудня повідомлялося, що у Полтавській області електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин. Пізніше в "Укрзалізниці" пояснили, що електропоїзд "Український експрес", який прямував за маршрутом Київ – Харків, затримався через обрив контактного проводу.
З 27 травня міжрегіональні електропоїзди "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem почали курсувати за маршрутом "Київ - Харків" і "Київ - Львів", а з 7 червня - "Київ - Донецьк".
З тих пір неодноразово відбувалися затримання поїздів у дорозі на кілька годин через поломки, крім того, 2 липня поїзд із технічних причин не зміг виїхати з Харкова до Києва, і був замінений іншим поїздом "Укрзалізниці".
В серпні і жовтні 2012 року потяги теж ламалися.
http://www.pravda.com.ua/news/2012/12/14/6979709/
П'ятниця, 14 грудня 2012, 10:54
Ранковий потяг Hyundai "Інтерсіті+" Донецьк-Київ у п’ятницю знову поламався.
Про це пише Микола Зоряний у Facebook.
"Ранковий Хюндай з Донецька на Київ – зламаний. Але ж пасажирам про це не сказали: квитки продавали на Хюндай, а по факту саджали в звичайний (резервний) потяг", - написав він.
За словами чоловіка, тих, хто придбав квитки в 1-й клас саджали в вагони СВ по кілька людей на купе.
"З персоналу ніхто нічого не знає, ніхто ні за що не відповідає. Кивають на керівництво Укрзалізниці і Мінінфраструктури (Бориса Колеснікова). Пасажирам позривали плани і графіки, повна безвідповідальність. Висновок: Хюндаі зимою і літом "одним цвітом" – Євро проходить, "досягнення" залишаються!", - написав пасажир.
У свою чергу журналіст Vakhtang Kipiani написав, що потяг Hyundai "Інтерсіті+" Київ-Донецьк запізнився на 4 години.
"Хюндай" обірвав контактні дроти і три години простояв у полі на південь від Києва, причому - у повній темряві. Вже маємо бути під Донецьком, а насправді ще не було Полтави... Запізнення, якщо рівняти по Полтаві, рівно 4 (чотири) години від розкладу руху", - зазначив він.
За словами журналіста, він добирався до Донецька 11 годин.
Водночас, як повідомляє прес-служба Мінінфраструктури, рух поїзду Інтерсіті+ №150 сполученням Київ-Донецьк було затримано більше, ніж на дві години.
За даними міністерства, це сталося через обрив контактного дроту на Південній залізниці на перегоні Гребінка-пост 143 км - на 141 км через складні погодні явища.
"Крім того, по залізницях України були інші затримки поїздів. Також через негоду станом на 7 ранку по Україні було скасовано низку автобусних рейсів: на Вінниччині, Тернопільщині, Харківщині, Полтавщині, Житомирщині, Сумщині, Закарпатті, у Донецькій, Запорізькій, Кіровоградській, Рівненській, Херсонській, Хмельницькій, Чернівецькій областях", - сказано у повідомленні.
У зв’язку із сильними опадами минулої доби були затримки авіарейсів в аеропорту "Донецьк".
"Після припинення снігопаду аеропорт здійснює прийом та відправлення літаків без обмежень. Решта аеропортів країни працюють у штатному режимі", - сказано у повідомленні.
Мінінфраструктури звертається до пасажирів з проханням "при плануванні поїздок враховувати погодні умови".
Як відомо, у середу поламалися одразу два потяги Hyundai "Інтерсіті+", які слідували за маршрутом Донецьк-Київ та Київ-Донецьк.
8 грудня швидкісний електропоїзд Hyundai №165 Дніпропетровськ-Київ зламався, і пасажири чекали іншого поїзда.
6 грудня повідомлялося, що у Полтавській області електропотяг Hyundai №164 сполученням Київ – Харків поламався та простояв на перегоні 3 години 5 хвилин. Пізніше в "Укрзалізниці" пояснили, що електропоїзд "Український експрес", який прямував за маршрутом Київ – Харків, затримався через обрив контактного проводу.
З 27 травня міжрегіональні електропоїзди "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem почали курсувати за маршрутом "Київ - Харків" і "Київ - Львів", а з 7 червня - "Київ - Донецьк".
З тих пір неодноразово відбувалися затримання поїздів у дорозі на кілька годин через поломки, крім того, 2 липня поїзд із технічних причин не зміг виїхати з Харкова до Києва, і був замінений іншим поїздом "Укрзалізниці".
В серпні і жовтні 2012 року потяги теж ламалися.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Сильно ли пострадали пассажиры от влетевших в салон обломков и осколков?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт