Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Если верить этому и судя по
- то на перегоне Киев-Петровка - Борщаговка четырехзначная сигнализация.

- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
По поводу упрощения пользования транспортом путём рационального присвоения названий остановок и станций. Здесь, конечно, важно соблюсти баланс между сохранением истории и необходимостью изменений.
Касательно технической стороны дела ("Экспресс" и т.п.) - если программисты не полные идиоты, то изменить в системе название станции - просто и быстро. А говорить "сколько станций переименовали" - это не аргумент ничегонеделания.
Касательно технической стороны дела ("Экспресс" и т.п.) - если программисты не полные идиоты, то изменить в системе название станции - просто и быстро. А говорить "сколько станций переименовали" - это не аргумент ничегонеделания.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Андрій ЯРМОЛЕНКО: “Міською електричкою, так само, як і на метро, можна об’їхати увесь Київ”
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3974/a ... 57554.html
Про особливості перевезення пасажирів у міській електричці, час руху, вартість проїзду, підведення громадського транспорту до її станцій розповів гість програми “Столиця” заступник начальника Головного управління транспорту і зв’язку КМДА Андрій Ярмоленко.
Електричка перевозитиме до 40 тисяч пасажирів щодня
— Скільки людей уже скористалися послугами міської електрички?
— У день відкриття електрички перша його половина була святковою, тому поїзди рухалися в режимі Троєщина — Петрівка, а потім почали перевозити пасажирів по всьому кільцю, тож до кінця дня перевезли 5,5 тисячі пасажирів. На першому етапі плануємо обслуговувати до 40 тисяч пасажирів щодня. Вранці електричка курсуватиме з 6.00 — 6.30 до 9.30 — 10.00, а ввечері з 16.30 до 21.00, тобто в той час, коли на транспортну систему міста припадають найбільші навантаження.
— Чому електричка не їде через Протасів Яр? (Дзвінок телеглядача)
— На сьогодні ми реалізували першу частину проекту, що включає 14 станцій – так званих пересадочних вузлів. У стадії розроблення — другий проект, який передбачає збільшення кількості станцій. Це не перше звернення з приводу Протасового Яру, ми знаємо, що цей район потребує ліпшого транспортного забезпечення. Цю пропозицію буде включено до проекту, а далі вже проектні організації шукатимуть шляхи його реалізації.
За 1,7 гривні можна об’їхати увесь Київ
— Скільки коштує проїзд у міській електричці?
— На сьогодні вартість проїзду в міській електричці становить 1,7 гривні. Нею, так само, як і на метро, можна об’їхати увесь Київ.
— Проїзд за пільговими категоріями лишається?
— Так. Як і в комунальному транспорті, що працює на міських маршрутах.
— Чи плануєте запроваджувати місячні проїзні квитки, як у метро?
— Система, що запрограмована на платформах, є однією з найсучасніших. Пасажир зможе проходити: за безконтактною карткою, за програмованим жетоном чи за талоном, на якому буде вказано час проїзду, дату. Чому ми використали цю систему? Це як початок, з часом плануємо перенести її на увесь транспорт. Буде один проїзний на всі види транспорту. Також ми плануємо створити єдиний процесинговий центр, який відстежуватиме інформацію про всіх пасажирів і узагальнюватиме її. З урахуванням цих даних керівництво прийматиме рішення щодо пасажиропотоків та поліпшення руху.
Електричка та метрополітен працюватимуть “у парі”
— Я часто користуюся приміськими електричками, люди у вагоні буквально задихаються від сигаретного диму. Це питання вирішуватимете? (Дзвінок телеглядача)
— У міській електричці, однозначно, не куритимуть, тут не передбачено спеціальних місць. Це той же комунальний транспорт, а ми знаємо, що ні в метрополітені, ні в тролейбусах, ні в автобусах не курять. Ми також звернемося до Південно-Західної залізниці, “Укрзалізниці” з такою пропозицією.
— У вагонах електрички встановлюватимуть монітори?
— Це заплановано. Одразу потрібно розуміти, що міська електричка буде не гіршою за метрополітен. Вони працюватимуть “у парі”, і ті нововведення, з якими працює нині київська підземка, ми запровадимо і в електричці.
— Чи оголошуватимуть на станціях метрополітену переходи на лінію кільцевої електрички? Змінять карти, схеми? (Дзвінок телеглядача)
— Найближчим часом це буде. Невдовзі в метрополітені з’явиться інформація про те, де можна перейти на станції електрички. Нині розробляють схему маршрутного орієнтування в рамках організації руху міської електрички, туди включать і додаткові покажчики. Їх розмістять на виходах з метро, на зупинках громадського транспорту.
Графік руху електрички ще коригується
— Елекричка працюватиме у вихідні дні?
— Сьогоднішній графік передбачає роботу у вихідні дні, але він ще коригується.
— Чи можливо, що електричка курсуватиме цілий день?
— Це те, до чого потрібно прагнути. На першому етапі ми працюємо в тестовому режимі – “накатуємо” маршрут, намагаємося зрозуміти, що потрібно пасажирові.
— З якою періодичністю курсуватимуть поїзди?
— Графік передбачає інтервал руху поїздів 15–17 хвилин. Бувають певні збої, але ми прагнемо, щоб цей інтервал не збільшувався.
Зорієнтуватися в під’їздах до платформ допоможе схема
— З платформи “Русанівка” раніше ходили електрички, зараз там немає жодної. Вранці збирається багато людей, великий пасажиропотік, я намагався сьогодні їхати на Лівобережну, але не знайшов дороги на платформу, довелося їхати міським транспортом. (Дзвінок телеглядача)
— Буде схема орієнтування, додаткові знаки.
— Я мешкаю в Дарниці, їжджу на Борщагівку. Теж хочу подякувати нашій владі за довгоочікувану електричку, але вона дуже довго їде. Скажіть, де можна дізнатися, які номери громадського транспорту їдуть з тієї ж Дарниці до Борщагівки? (Дзвінок телеглядача)
— Ми дуже уважно відстежуємо пасажиропотоки, в який час люди активніше їздять, в яких напрямах. З урахуванням цього ми скоригуємо роботу наземного транспорту, автобусів, тролейбусів. До кінця року має бути комплексна схема руху пасажирського транспорту, яка включатиме безпосередньо міську електричку і пересадочні вузли.
— Як мешканці Троєщини можуть скористатися електричкою? (Дзвінок телеглядача)
— Є автобусні маршрути зі станції “Троєщина”, які курсують до мікрорайону Троєщина. Сьогодні розглядаємо питання про те, щоб подовжити лінію трамваю до станції, що може розв’язати цю проблему.
— Чи можна порівнювати нашу електричку з тією, що є у Відні, яку називають найпунктуальнішою в країні та світі?
— У нас є до чого прагнути, докладемо максимальних зусиль, щоб досягти цієї мети.
Підготувала Оксана ЛИСИНЮК, “Хрещатик”.
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3974/a ... 57554.html
Про особливості перевезення пасажирів у міській електричці, час руху, вартість проїзду, підведення громадського транспорту до її станцій розповів гість програми “Столиця” заступник начальника Головного управління транспорту і зв’язку КМДА Андрій Ярмоленко.
Електричка перевозитиме до 40 тисяч пасажирів щодня
— Скільки людей уже скористалися послугами міської електрички?
— У день відкриття електрички перша його половина була святковою, тому поїзди рухалися в режимі Троєщина — Петрівка, а потім почали перевозити пасажирів по всьому кільцю, тож до кінця дня перевезли 5,5 тисячі пасажирів. На першому етапі плануємо обслуговувати до 40 тисяч пасажирів щодня. Вранці електричка курсуватиме з 6.00 — 6.30 до 9.30 — 10.00, а ввечері з 16.30 до 21.00, тобто в той час, коли на транспортну систему міста припадають найбільші навантаження.
— Чому електричка не їде через Протасів Яр? (Дзвінок телеглядача)
— На сьогодні ми реалізували першу частину проекту, що включає 14 станцій – так званих пересадочних вузлів. У стадії розроблення — другий проект, який передбачає збільшення кількості станцій. Це не перше звернення з приводу Протасового Яру, ми знаємо, що цей район потребує ліпшого транспортного забезпечення. Цю пропозицію буде включено до проекту, а далі вже проектні організації шукатимуть шляхи його реалізації.
За 1,7 гривні можна об’їхати увесь Київ
— Скільки коштує проїзд у міській електричці?
— На сьогодні вартість проїзду в міській електричці становить 1,7 гривні. Нею, так само, як і на метро, можна об’їхати увесь Київ.
— Проїзд за пільговими категоріями лишається?
— Так. Як і в комунальному транспорті, що працює на міських маршрутах.
— Чи плануєте запроваджувати місячні проїзні квитки, як у метро?
— Система, що запрограмована на платформах, є однією з найсучасніших. Пасажир зможе проходити: за безконтактною карткою, за програмованим жетоном чи за талоном, на якому буде вказано час проїзду, дату. Чому ми використали цю систему? Це як початок, з часом плануємо перенести її на увесь транспорт. Буде один проїзний на всі види транспорту. Також ми плануємо створити єдиний процесинговий центр, який відстежуватиме інформацію про всіх пасажирів і узагальнюватиме її. З урахуванням цих даних керівництво прийматиме рішення щодо пасажиропотоків та поліпшення руху.
Електричка та метрополітен працюватимуть “у парі”
— Я часто користуюся приміськими електричками, люди у вагоні буквально задихаються від сигаретного диму. Це питання вирішуватимете? (Дзвінок телеглядача)
— У міській електричці, однозначно, не куритимуть, тут не передбачено спеціальних місць. Це той же комунальний транспорт, а ми знаємо, що ні в метрополітені, ні в тролейбусах, ні в автобусах не курять. Ми також звернемося до Південно-Західної залізниці, “Укрзалізниці” з такою пропозицією.
— У вагонах електрички встановлюватимуть монітори?
— Це заплановано. Одразу потрібно розуміти, що міська електричка буде не гіршою за метрополітен. Вони працюватимуть “у парі”, і ті нововведення, з якими працює нині київська підземка, ми запровадимо і в електричці.
— Чи оголошуватимуть на станціях метрополітену переходи на лінію кільцевої електрички? Змінять карти, схеми? (Дзвінок телеглядача)
— Найближчим часом це буде. Невдовзі в метрополітені з’явиться інформація про те, де можна перейти на станції електрички. Нині розробляють схему маршрутного орієнтування в рамках організації руху міської електрички, туди включать і додаткові покажчики. Їх розмістять на виходах з метро, на зупинках громадського транспорту.
Графік руху електрички ще коригується
— Елекричка працюватиме у вихідні дні?
— Сьогоднішній графік передбачає роботу у вихідні дні, але він ще коригується.
— Чи можливо, що електричка курсуватиме цілий день?
— Це те, до чого потрібно прагнути. На першому етапі ми працюємо в тестовому режимі – “накатуємо” маршрут, намагаємося зрозуміти, що потрібно пасажирові.
— З якою періодичністю курсуватимуть поїзди?
— Графік передбачає інтервал руху поїздів 15–17 хвилин. Бувають певні збої, але ми прагнемо, щоб цей інтервал не збільшувався.
Зорієнтуватися в під’їздах до платформ допоможе схема
— З платформи “Русанівка” раніше ходили електрички, зараз там немає жодної. Вранці збирається багато людей, великий пасажиропотік, я намагався сьогодні їхати на Лівобережну, але не знайшов дороги на платформу, довелося їхати міським транспортом. (Дзвінок телеглядача)
— Буде схема орієнтування, додаткові знаки.
— Я мешкаю в Дарниці, їжджу на Борщагівку. Теж хочу подякувати нашій владі за довгоочікувану електричку, але вона дуже довго їде. Скажіть, де можна дізнатися, які номери громадського транспорту їдуть з тієї ж Дарниці до Борщагівки? (Дзвінок телеглядача)
— Ми дуже уважно відстежуємо пасажиропотоки, в який час люди активніше їздять, в яких напрямах. З урахуванням цього ми скоригуємо роботу наземного транспорту, автобусів, тролейбусів. До кінця року має бути комплексна схема руху пасажирського транспорту, яка включатиме безпосередньо міську електричку і пересадочні вузли.
— Як мешканці Троєщини можуть скористатися електричкою? (Дзвінок телеглядача)
— Є автобусні маршрути зі станції “Троєщина”, які курсують до мікрорайону Троєщина. Сьогодні розглядаємо питання про те, щоб подовжити лінію трамваю до станції, що може розв’язати цю проблему.
— Чи можна порівнювати нашу електричку з тією, що є у Відні, яку називають найпунктуальнішою в країні та світі?
— У нас є до чого прагнути, докладемо максимальних зусиль, щоб досягти цієї мети.
Підготувала Оксана ЛИСИНЮК, “Хрещатик”.


- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
Телеглядач- это я, правда вопрос чуть по другому звучал.писал(а):— Чи оголошуватимуть на станціях метрополітену переходи на лінію кільцевої електрички? Змінять карти, схеми? (Дзвінок телеглядача)
— Найближчим часом це буде. Невдовзі в метрополітені з’явиться інформація про те, де можна перейти на станції електрички. Нині розробляють схему маршрутного орієнтування в рамках організації руху міської електрички, туди включать і додаткові покажчики. Їх розмістять на виходах з метро, на зупинках громадського транспорту.
Привет всем! Скорее всего этот парень был я:) Ехал с о.п. Сырец примерно в 18:30. "мое расписание" - это расписание оформленное в Экселе, если интересно, то оно здесьHelgi писал(а): В одном из вагонов ехал парень, сверявший время прибытия/отправления по своему расписанию, может кто из наших?
Хотел поделиться своими впечатлениями от поездок. Живу на Троещине, работаю на Дорогожичах. Добираюсь до о.п. Троещина на 60 автобусе. Что меня порадовало после открытия кольца - это точность графика работы автобусов, (7:50 на ул.Данькевича) который впрочем и до этого был точный, сейчас просто меньше интервал ) На платформу приезжает тоже стабильно в 8:20. Не смотря на то что пол-часа - это достаточно долго, это все же быстрее чем ехать по Маяковского прямо до Ватутина. От Николаева там очень плотная тянучка и маршруткой я обычно в это же время подъезжал только к Радужному.
Неприятный момент - это опоздание самой электрички, вместо 8:27 она прибывает только в 8:35, при этом встречная соответственно опаздывает на те же 7-8 минут, и это третий день подряд, интересно почему так? Жаль, т.к. именно на эти 8 минут и опоздал.
Обратно тоже небольшой сюрпрайз - 2 дня как приезжает на о.п.Сырец не в 8:14, а в 8:11, в понедельник опоздал - увидел уже ее хвост, а во вторник решил прийти пораньше - еле успел ))
По прибытии на о.п.Троещина - на автобусной остановке людей в 3 ряда, во второй автобус еле влезаю. Здесь тоже слабое звено, может еще больше машин на маршрут поставить?
Надеюсь что расписание утрясется как можно быстрее, а вообще то хорошая альтернатива моск.мосту:) Теперь жду скоростной трамвай до о.п Троещина))
Хм. Это он так пошутил? Как он собирается добраться другим транспортом быстрее 30 минут?AMY писал(а):— Я мешкаю в Дарниці, їжджу на Борщагівку. Теж хочу подякувати нашій владі за довгоочікувану електричку, але вона дуже довго їде. Скажіть, де можна дізнатися, які номери громадського транспорту їдуть з тієї ж Дарниці до Борщагівки? (Дзвінок телеглядача)
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.