Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 02 май 2025, 09:04
Ідея, що можна було б "посунути" опору і зекономити купу грошей помилкова кардинально.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра.
Тобто ще на початковій стадії ЛЕП збиралися кабелювати, а мачту демонтувати (і, звісно, не тільки на перетині з лінією метро, імовірно, кабельна траса за проектом простягнеться на кілька сот метрів між опорами, що на сьогодні є сусідками тієї, що підпадає під демонтаж). Проте, схоже зробити це у місці перетину з трасою метро непросто, добре щоб щодо цього тут надав консультацію хтось з електромонтерів, чи краще інженерів, високовольтників. За логікою десь біля крайньої мачти (що не підпадає під демонтаж) має бути спуск проводів у якійсь системі ізоляторів на дах спеціально побудованого технічного приміщення, з його даху має здійснюватися їх перехід через якісь шини з проводів на кабелі у приміщенні, далі у цьому приміщенні кабелі мають заглиблюватися нижче рівня землі і виходити з нього траншеєю, у нашому випадку на глибині не менше ніж 1,5 метри, оскільки напруга цієї лінії 110 кВ, при цьому вони начебто мають йти у залізобетонному жолобі, з товщиною стінок не менше 5 см, для уникнення механічних пошкоджень кабелів (аналогічно на кінцевому відрізку кабельної траси, все має повторитися у зворотному порядку)
https://europan.ua/ru/news/cabling/
Але насамперед цікаво як електрики і метробудівці узгодять, чи узгодили технічні моменти щодо перетину жолобу з кабелями через лінію метро. Адже над станціями метро мілкого залягання зазвичай пролягає шар грунту невеликої глибини, припускаю що не більше 2 метрів, чого достатньо, щоб земля не промерзала до склепіння станцій чи тунелів, адже навіть в найлютіші зими, яких у нас вже немає десятки років, шар грунту у Києві не промерзав протягом зими більше, ніж на 1,5 метри.
Теоретично, якщо електрики і метробудівці погано координують між собою роботу, можуть виникнути деякі проблеми у місці перетину лінії метро і кабельної лінії. Чи вистачить товщини грунту над метро для перетину його кабельною лінією (у жолобі чи без), враховуючи нормативи з техніки безпеки, санітарні та інші? Непогано було б, щоб Авдокушин запитав при нагоді про ці питання метробудівців, коли знову буде на дільниці біля Сільпо, а то (дякуємо, звичайно, за працю), але переважно показує лише шурфи, роздумуючи у тому місці їх викопали, чи ні.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра.
Тобто ще на початковій стадії ЛЕП збиралися кабелювати, а мачту демонтувати (і, звісно, не тільки на перетині з лінією метро, імовірно, кабельна траса за проектом простягнеться на кілька сот метрів між опорами, що на сьогодні є сусідками тієї, що підпадає під демонтаж). Проте, схоже зробити це у місці перетину з трасою метро непросто, добре щоб щодо цього тут надав консультацію хтось з електромонтерів, чи краще інженерів, високовольтників. За логікою десь біля крайньої мачти (що не підпадає під демонтаж) має бути спуск проводів у якійсь системі ізоляторів на дах спеціально побудованого технічного приміщення, з його даху має здійснюватися їх перехід через якісь шини з проводів на кабелі у приміщенні, далі у цьому приміщенні кабелі мають заглиблюватися нижче рівня землі і виходити з нього траншеєю, у нашому випадку на глибині не менше ніж 1,5 метри, оскільки напруга цієї лінії 110 кВ, при цьому вони начебто мають йти у залізобетонному жолобі, з товщиною стінок не менше 5 см, для уникнення механічних пошкоджень кабелів (аналогічно на кінцевому відрізку кабельної траси, все має повторитися у зворотному порядку)
https://europan.ua/ru/news/cabling/
Але насамперед цікаво як електрики і метробудівці узгодять, чи узгодили технічні моменти щодо перетину жолобу з кабелями через лінію метро. Адже над станціями метро мілкого залягання зазвичай пролягає шар грунту невеликої глибини, припускаю що не більше 2 метрів, чого достатньо, щоб земля не промерзала до склепіння станцій чи тунелів, адже навіть в найлютіші зими, яких у нас вже немає десятки років, шар грунту у Києві не промерзав протягом зими більше, ніж на 1,5 метри.
Теоретично, якщо електрики і метробудівці погано координують між собою роботу, можуть виникнути деякі проблеми у місці перетину лінії метро і кабельної лінії. Чи вистачить товщини грунту над метро для перетину його кабельною лінією (у жолобі чи без), враховуючи нормативи з техніки безпеки, санітарні та інші? Непогано було б, щоб Авдокушин запитав при нагоді про ці питання метробудівців, коли знову буде на дільниці біля Сільпо, а то (дякуємо, звичайно, за працю), але переважно показує лише шурфи, роздумуючи у тому місці їх викопали, чи ні.