Страница 166 из 172

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 02 май 2025, 09:04
Нестор-летописец
Ідея, що можна було б "посунути" опору і зекономити купу грошей помилкова кардинально.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра.
Тобто ще на початковій стадії ЛЕП збиралися кабелювати, а мачту демонтувати (і, звісно, не тільки на перетині з лінією метро, імовірно, кабельна траса за проектом простягнеться на кілька сот метрів між опорами, що на сьогодні є сусідками тієї, що підпадає під демонтаж). Проте, схоже зробити це у місці перетину з трасою метро непросто, добре щоб щодо цього тут надав консультацію хтось з електромонтерів, чи краще інженерів, високовольтників. За логікою десь біля крайньої мачти (що не підпадає під демонтаж) має бути спуск проводів у якійсь системі ізоляторів на дах спеціально побудованого технічного приміщення, з його даху має здійснюватися їх перехід через якісь шини з проводів на кабелі у приміщенні, далі у цьому приміщенні кабелі мають заглиблюватися нижче рівня землі і виходити з нього траншеєю, у нашому випадку на глибині не менше ніж 1,5 метри, оскільки напруга цієї лінії 110 кВ, при цьому вони начебто мають йти у залізобетонному жолобі, з товщиною стінок не менше 5 см, для уникнення механічних пошкоджень кабелів (аналогічно на кінцевому відрізку кабельної траси, все має повторитися у зворотному порядку)
https://europan.ua/ru/news/cabling/
Але насамперед цікаво як електрики і метробудівці узгодять, чи узгодили технічні моменти щодо перетину жолобу з кабелями через лінію метро. Адже над станціями метро мілкого залягання зазвичай пролягає шар грунту невеликої глибини, припускаю що не більше 2 метрів, чого достатньо, щоб земля не промерзала до склепіння станцій чи тунелів, адже навіть в найлютіші зими, яких у нас вже немає десятки років, шар грунту у Києві не промерзав протягом зими більше, ніж на 1,5 метри.
Теоретично, якщо електрики і метробудівці погано координують між собою роботу, можуть виникнути деякі проблеми у місці перетину лінії метро і кабельної лінії. Чи вистачить товщини грунту над метро для перетину його кабельною лінією (у жолобі чи без), враховуючи нормативи з техніки безпеки, санітарні та інші? Непогано було б, щоб Авдокушин запитав при нагоді про ці питання метробудівців, коли знову буде на дільниці біля Сільпо, а то (дякуємо, звичайно, за працю), але переважно показує лише шурфи, роздумуючи у тому місці їх викопали, чи ні.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 02 май 2025, 11:31
VOVA_H
Нестор-летописец писал(а):
02 май 2025, 09:04
Ідея, що можна було б "посунути" опору і зекономити купу грошей помилкова кардинально.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра..............
Одну перенести, другу збудувати, і питання булоб вирішено на порядок меншими коштами.
А так судячи з суми на вирішення цієї "проблеми метро" хтось (знаємо хто) за кошти народу покращить свій бізнес прикопавши здоровенний шматок лінії а не тільки над "метро", тобто знову народ платить олігарху.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 02 май 2025, 12:33
Нестор-летописец
VOVA_H писал(а):
02 май 2025, 11:31
Нестор-летописец писал(а):
02 май 2025, 09:04
Ідея, що можна було б "посунути" опору і зекономити купу грошей помилкова кардинально.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра..............
Одну перенести, другу збудувати, і питання булоб вирішено на порядок меншими коштами.
А так судячи з суми на вирішення цієї "проблеми метро" хтось (знаємо хто) за кошти народу покращить свій бізнес прикопавши здоровенний шматок лінії а не тільки над "метро", тобто знову народ платить олігарху.
Не згодний з базисною оцінкою, що питання було б вирішене у 10 разів дешевше, а тепер гроші дістануться якомусь олігарху. Хоч краще, звичайно, дав би свою оцінку питанню профільний енергетик.

Оця мачта, яку ви хочете перенести, стоїть там, де іншого місця для неї просто немає, є санітарні норми, мачта на 110 кВ не може бути розташована ближче, ніж за 20 метрів від будинку, і саме на такій відстані біля 9-поверхівки вона і стоїть, посунути її до будинку під балкони неможливо, будуть просто порушені норми, в інший бік - теж неможливо, мачта потрапить на проспект. Так, можна все там порізати, опору цю кудись посунути назад, а потім за лінією метро, що будується, біля Сільпо і 16-поверхівки втулити ще одну нову опору (цікаво скільки коштує її виготовлення, копійки?), заради створення додаткового прогону. Але це теж купа роботи, потім впевнений, що жителі 9-поверхівки і 16-поверхівки мріють, щоб біля них цю лінію якнайшвидше прикопали, а ви хочете втулити біля 16-поверхівки ще одну мачту, не впевнений, що вони вам подякували б за це, зрештою, те що ви пропонуєте, мало б потворніший, неестетичний вигляд, було б складнішим для обслуговування, та й не факт, що помітно дешевше, чи взагалі дешевше, коштувало б, ніж кабельні роботи.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 02 май 2025, 13:07
VOVA_H
Нестор-летописец писал(а):
02 май 2025, 12:33
Оця мачта, яку ви хочете перенести, стоїть там, де іншого місця для неї просто немає, є санітарні норми, мачта на 110 кВ не може бути розташована ближче, ніж за 20 метрів від будинку, ............
А я і не казав про зміну траси, я казав про зміну розташування опор на трасі.
Закопати стодесятку це чудова ідея, тільки вже давно здох совок коли все було державне.
Естетика і санітарія це чудово, але чому це підвязють до метро?
Є олігарх який заволодів народною власність, а тепер ще хоче модернізувати її за народні кошти.
Чудово.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 04 май 2025, 10:35
Klovsky
Нагадало. Народ побудував будинки та дав ордери на квартири людям за часів совка.
Люди заволоділи народною власністю та приватизували квартири.
А тепер хочуть капремонти не за рахунок свій, свого ОСББ, а за народні кошти держбюджету.

Є пункт 4.1.37 Кодексу систем розподіл, де визначено, що це платна послуга з перенесення мереж, і не оператор системи розподілу електроенергій (ОСР) платить за неї.
Крім того, олігарх не друкує гроші. Всі витрати, якби ж навіть теоретично і платив ОСР (а це не так), все одно лягли б в основу собівартості послуг - тобто в тариф всім пересічним споживачам.
324 млн поділити на 1 млн домогосподарств Києва - десь 324 грн на квартиру. Хоча, населення за кіловат-годинами споживає десь 43% від усіх споживачів, тому, гаразд, платіть 139 грн.
Прошу внести на рахунок ДТЕК до 20-го числа.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 04 май 2025, 19:14
VOVA_H
Klovsky писал(а):
04 май 2025, 10:35
Нагадало. Народ побудував будинки та дав ордери на квартири людям за часів совка.
Люди заволоділи народною власністю та приватизували квартири.
Народ заволодів народною власністю,
Шикарно, власною квартирою, а олігарх власним заводом?
А моя квартира кооперативна, тобто побудована за МОЇ гроші, я нею коли ЗАВОЛОДІВ? Коли її побудували? Чи коли прихватизував? А олігарх побудував також за свої гроші?
Бідні, бідні, нещасні наші олігархи.
Давайте їм скинемся, хто скільки може.

Метро на Виноградар

Добавлено: 04 май 2025, 19:37
Бодрый
VOVA_H писал(а):
04 май 2025, 19:14
А моя квартира кооперативна, тобто побудована за МОЇ гроші, я нею коли ЗАВОЛОДІВ?
VOVA_H, якщо не секрет, де ти працював в свої 20 років, що мав кошти на кооперативну квартиру ?

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 05 май 2025, 01:14
Jyraff
Зі світу альтернативно обдарованих урбаністів https://petition.kyivcity.gov.ua/petition/?pid=13524. Даєш наземний вестибюль, поєднаний з Сільпо :D

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 05 май 2025, 08:19
TANK
я бы вообще метро под землю не закапывал - эстакада дешевле будет. Ну и что, что громко - зато с метро! и вход прямо в окно квартиры можно сделать!))))

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 05 май 2025, 08:38
Коржик
TANK писал(а):
05 май 2025, 08:19
я бы вообще метро под землю не закапывал - эстакада дешевле будет. Ну и что, что громко - зато с метро! и вход прямо в окно квартиры можно сделать!))))
Это вопрос решаемый.

Re: Метро на Виноградар

Добавлено: 05 май 2025, 11:07
VOVA_H
Бодрый писал(а):
04 май 2025, 19:37
VOVA_H, якщо не секрет, де ти працював в свої 20 років, що мав кошти на кооперативну квартиру ?
На перший внесок батьки підкинули.

Re: Метро на Виноградар

Добавлено: 05 май 2025, 11:11
Коржик
VOVA_H писал(а):
05 май 2025, 11:07
На перший внесок батьки підкинули.
Это в каком году?

Re: Метро на Виноградар

Добавлено: 05 май 2025, 17:59
VOVA_H
Коржик писал(а):
05 май 2025, 11:11
VOVA_H писал(а):
05 май 2025, 11:07
На перший внесок батьки підкинули.
Это в каком году?
В 90м, встигли))) буквально би пів року і був би довгобуд.

Re: Метро на Виноградар

Добавлено: 05 май 2025, 18:03
Коржик
VOVA_H писал(а):
05 май 2025, 17:59
В 90м, встигли))) буквально би пів року і був би довгобуд.
Ого! А какой примерно район-улица, если не секрет?

Метро на Виноградар

Добавлено: 05 май 2025, 23:40
Бодрый
Шахтний стовбур на дільниці 215-1 по вул. Стеценка.