Ого! А какой примерно район-улица, если не секрет?
Тут питання не в районі та вулиці)))
Тут питання в області і місті, я не з Києва, просто мені подобається підземка і метро, тому я тут))
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 06 май 2025, 12:53
TANK
за последние 2 недели - 3 раза рвало трубы на стройплощадке двухэтажного тонеля. 2 раза - водоканал и 1 раз - теплуха. Все 3 раза - всеми любимые идиотские гидравлические испытания балансодержателей. Даже интересно, какой был причинен ущерб "автостраде" (хотя там вроде ничего не бетонируют сейчас, слава аллаху) и как будут разруливать.
Метро на Виноградар
Добавлено: 07 май 2025, 19:29
Бодрый
214-а дільниця
Фото П.Авдокушин
Метро на Виноградар
Добавлено: 07 май 2025, 21:28
Бодрый
Огляд на годину часу.
Зміни на дільницях 214 і 215-1
Метро на Виноградар
Добавлено: 10 май 2025, 10:09
Бодрый
— Чи розпочалося будівництво другого тунелю від станції «Сирець» до станції «Мостицька»?
Чи ці роботи ще не розпочаті?
— Ми придбали тунелепрохідницький щит, який буде доставлено після відновлення в Україну на початку 2026 року. І відразу ці роботи будуть розпочаті. Зараз триває перенесення мереж, ідуть підготовчі роботи для того, щоб мати відповідний фронт.
— Яка доля німецького тунелепрохідницького щита «Галина», яким будували перший тунель? Вам вдалося його викупити у попередніх власників?
— Так, ми викупили тунелепрохідницький щит у попередніх власників, але від щита залишився тільки корпус. Все обладнання було розкрадене: відсутні основні елементи бурового комплексу, автоматика, силові кабелі та інше критично важливе обладнання. Тому його доводиться фактично відновлювати з нуля, замінювати всі елементи. Відновлення замовлено у німецької компанії Herrenknecht. Дефектація тривала чотири місяці — спеціалісти компанії розробили індивідуальний проєкт під цю машину, визначили необхідні комплектуючі. Щит буде відправлено на відновлення в Німеччину. Загальна вартість відновлення тунелепрохідницького комплексу становить 8 мільйонів євро. Herrenknecht отримала аванс у розмірі 30% від загальної суми.
— Яке ім’я отримає оновлений щит? Адже «Галиною» його назвали за старою метробудівською традицією — від імені дружини начальника дільниці.
Так власне, наскільки я розумію, один новий, інший викуплений у Метробуду. Тобто всього два. Виправте, якщо зрозумів неправильно.
Все вірно
Re: Метро на Виноградар
Добавлено: 11 май 2025, 09:45
VOVA_H
— Ми придбали тунелепрохідницький щит, який буде доставлено після відновлення в Україну на початку 2026 року. І відразу ці роботи будуть розпочаті. Зараз триває перенесення мереж, ідуть підготовчі роботи для того, щоб мати відповідний фронт.
— Яка доля німецького тунелепрохідницького щита «Галина», яким будували перший тунель? Вам вдалося його викупити у попередніх власників?
— Так, ми викупили тунелепрохідницький щит у попередніх власників, але від щита залишився тільки корпус. Все обладнання було розкрадене: відсутні основні елементи бурового комплексу, автоматика,
Ну судячи з цього тексту виходить що жодного нового ТПК немає.
Тому що якщо "корчів" два, то вони обидва "на ремонті", якщо то один "корч" ,кий показали з різних боків, то він все одно "на відновленні", нову техніку не "відновлюють".
Інформація якось м'яко кажучи безтолково подана.
Так власне, наскільки я розумію, один новий, інший викуплений у Метробуду. Тобто всього два. Виправте, якщо зрозумів неправильно.
Все вірно
Невірно.
У "Автостради" один девайс, викуплений у КМБ, від якого залишилися ріжки та ніжки. Його відновлюють за 8 млн., планують отримати назад в готовому вигляді у 2026 р. та почнуть будувати тунель.
Так власне, наскільки я розумію, один новий, інший викуплений у Метробуду. Тобто всього два. Виправте, якщо зрозумів неправильно.
Все вірно
Невірно.
У "Автостради" один девайс, викуплений у КМБ, від якого залишилися ріжки та ніжки. Його відновлюють за 8 млн., планують отримати назад в готовому вигляді у 2026 р. та почнуть будувати тунель.
В такому разі "Автострада" усіх ввела в оману ще на стадії проведення тендеру
В такому разі "Автострада" усіх ввела в оману ще на стадії проведення тендеру
В умовах тендеру десь фігурує обов'язкова наявність ТПК?
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 11 май 2025, 16:27
Klovsky
Що бачу я:
відкриваю https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-20 ... 3-003334-a
дивлюся тендерну документацію "Додаток 4 зі змінами від 30.05.2024.docx 30 травня 2024 16:53"
бачу сторінку 69: "1. У довідці (формі) мають бути зазначені:...
...
б) в пункті 2 форми:
- гірничопрохідницький комплекс (для забезпечення спорудження тунелів не менше 250 м/міс, з з/б обробкою 6,1/5,5 м) – 1 од. або більше;..."
Відкриваю документацію учасника, бачу файли
69.1 Лист-роз'яснення по гірничопрохідницькому комплексу.pdf
4 червня 2024
10:12
69 Гірничопрохідницький комплекс.pdf
4 червня 2024
10:12.
"«АВТОСТРАДА» повідомляє про те, що на підтвердження наявності такого обладнання як «гірничопрохідницький комплекс (для забезпечення спорудження тунелів не менше 250 м/міс, з з/б обробкою 6,1/5,5 м)» нашим підприємствомв складі тендерної пропозиціїнадається тунелепрохідницький комплекс Robbins ЕРВМ 2024 р.в.. Даний механізм залучається напідставі Контракту 11-03 від 11.03.2024 р., укладеного з GlobalTBMCompanydbaRobbins, країною реєстрації якого є Сполучені Штати Америки. "
За логікою десь біля крайньої мачти (що не підпадає під демонтаж) має бути спуск проводів у якійсь системі ізоляторів на дах спеціально побудованого технічного приміщення, з його даху має здійснюватися їх перехід через якісь шини з проводів на кабелі у приміщенні, далі у цьому приміщенні кабелі мають заглиблюватися нижче рівня землі і виходити з нього траншеєю, у нашому випадку на глибині не менше ніж 1,5 метри, оскільки напруга цієї лінії 110 кВ, при цьому вони начебто мають йти у залізобетонному жолобі, з товщиною стінок не менше 5 см, для уникнення механічних пошкоджень кабелів (аналогічно на кінцевому відрізку кабельної траси, все має повторитися у зворотному порядку)...
У нас під Євро-2012 від тягової підстанції до вагонного депо тягнули 110 кВ 3 на 2.
Так ось, в місцях переходу під землю, високовольний дріт (трос) закінчується ізоляторами, біля них закріпленно кабель, який йде до низу, всі три кабелі сходяться в один загальний, здоровий, броньований і по опорі до низу, де уходять підземлю.
Це по пам'яті. https://www.google.com/maps/@50.05017,3 ... FQAw%3D%3D
Трохи видно
Ось а тут взагалі, все видно https://www.google.com/maps/@50.062355, ... FQAw%3D%3D
Дякую, я настільки глибоко не шукав (в додатках). Якщо "Автострада" розглядала можливість взяти один в оренду, потім знайшла інше рішення - не бачу в цьому великої проблеми