Дні народження, ювілеї, іменини та інші свята :)
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Похоже, что народ наш подзабыл, что сегодня 6 ноября и...
Сьогодні Київському метрополітену виповнюється 52 роки!!!
Сьогодні, 6 листопада, колектив КП «Київський метрополітен» святкує річницю спорудження першої лінії метро.
52 роки тому, 6 листопада 1960 року було відкрито першу чергу Київського метрополітену – ділянку Святошино-Броварської лінії завдовжки 5,2 км з п'ятьма станціями – від «Вокзальної» до станції «Дніпро».
Згідно з історією спорудження столичної підземки, будівництво метрополітену розпочалося 1949 року. Проте, проходження тунелів супроводжувалося постійними ускладненнями – своєрідний рельєф місцевості, пливуни, що розмили підземні пласти, та інші непередбачені проектом обставини. Через це виникли суттєві відставання у графіках виконання робіт. Влітку 1949 року метробуд заклав перші шахти, а перше з'єднання тунелів – між станціями «Хрещатик» та «Арсенальна» – відбулося вже у грудні 1951 року. Останні з'єднання відбулися у травні 1959 року між станціями «Вокзальна» та «Університет».
Важким завданням для метробудівців було спорудження проміжного вестибюля станції «Арсенальна», який будувався кесонним методом, тобто застосовувалась проходка під стисненим повітрям. Крім того, у 1954 році фінансування будівництва метрополітену в Києві на деякий час призупинили, оскільки значні зусилля СРСР були спрямовані на освоєння цілинних земель.
На початку 1958 року було оголошено конкурс на кращі проекти станцій та створено комісію для розгляду конкурсних робіт. В її складі — представники громадських організацій міста, академій будівництва і архітектури СРСР і УРСР, скульптори, художники, письменники, керівники Головтунельбуду, Метродіпротрансу і Київметробуду. У липні того ж року відкрилася виставка колективних проектів, де були представлені 80 робіт. З них було вибрано п'ять найкращих, які й були втілені при спорудженні станцій «Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», «Арсенальна» та «Дніпро», що увійшли в першу чергу будівництва Київського метрополітену.
При спорудженні тунелів першої черги було використано 660,4 тис. кубометрів бетону та залізобетону, на облицювання станцій і вестибюлів пішло близько 7300 м² граніту та мармуру.
http://kievcity.gov.ua/novyny/1619/
Сьогодні Київському метрополітену виповнюється 52 роки!!!
Сьогодні, 6 листопада, колектив КП «Київський метрополітен» святкує річницю спорудження першої лінії метро.
52 роки тому, 6 листопада 1960 року було відкрито першу чергу Київського метрополітену – ділянку Святошино-Броварської лінії завдовжки 5,2 км з п'ятьма станціями – від «Вокзальної» до станції «Дніпро».
Згідно з історією спорудження столичної підземки, будівництво метрополітену розпочалося 1949 року. Проте, проходження тунелів супроводжувалося постійними ускладненнями – своєрідний рельєф місцевості, пливуни, що розмили підземні пласти, та інші непередбачені проектом обставини. Через це виникли суттєві відставання у графіках виконання робіт. Влітку 1949 року метробуд заклав перші шахти, а перше з'єднання тунелів – між станціями «Хрещатик» та «Арсенальна» – відбулося вже у грудні 1951 року. Останні з'єднання відбулися у травні 1959 року між станціями «Вокзальна» та «Університет».
Важким завданням для метробудівців було спорудження проміжного вестибюля станції «Арсенальна», який будувався кесонним методом, тобто застосовувалась проходка під стисненим повітрям. Крім того, у 1954 році фінансування будівництва метрополітену в Києві на деякий час призупинили, оскільки значні зусилля СРСР були спрямовані на освоєння цілинних земель.
На початку 1958 року було оголошено конкурс на кращі проекти станцій та створено комісію для розгляду конкурсних робіт. В її складі — представники громадських організацій міста, академій будівництва і архітектури СРСР і УРСР, скульптори, художники, письменники, керівники Головтунельбуду, Метродіпротрансу і Київметробуду. У липні того ж року відкрилася виставка колективних проектів, де були представлені 80 робіт. З них було вибрано п'ять найкращих, які й були втілені при спорудженні станцій «Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», «Арсенальна» та «Дніпро», що увійшли в першу чергу будівництва Київського метрополітену.
При спорудженні тунелів першої черги було використано 660,4 тис. кубометрів бетону та залізобетону, на облицювання станцій і вестибюлів пішло близько 7300 м² граніту та мармуру.
http://kievcity.gov.ua/novyny/1619/
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Кто пропустил, есть ещё повод в 16:00 12 ноября, когда в 1960 началось регулярное пассажирское движение.
52 года - ещё не пенсионный возраст. Впрочем, надо учитывать и подземный стаж.
52 года - ещё не пенсионный возраст. Впрочем, надо учитывать и подземный стаж.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Київському метрополітену - 52 роки! Дивимось раритетні фото.
6 листопада 1960 року під землею Києва зародилося транспортне життя - вперше за маршрутом «Вокзальна» - «Дніпро» рушив поїзд метро.
Для тогочасних киян це було щось небачене раніше – грандіозне, захопливе, хвилююче, поважне.
Щоправда, літні люди не поспішали користуватися новим видом громадського транспорту, жартували: «під землю ще встигнемо». А от молодь манили 5 станцій підземки своєю новизною.
Неабиякий захват в пасажирів викликали ескалатори, адже їх ніде було побачити раніше. Та й сама назва для людей була незвичною, тож у народі ескалатори прозвали «стежкою у підземелля, яка сама біжить».
Перші відвідувачі метро із бурхливими враженнями переповідали знайомим про чудеса підземного транспорту – «рухливі сходи», швидкі поїзди, дивовижні тунелі.
Відтак слава про метрополітен стрімко розходилася, метро набирало популярності, а вестибюлі станцій стали улюбленим місцем для призначення романтичних побачень.
Йшли роки. І метро не стояло на місці – ні в буквальному, ні в переносному сенсі. Київський метрополітен перевозив пасажирів та, разом з тим, – ріс. Будувалися нові станції, з’являлися нові лінії, удосконалювалася техніка.
Проте дещо в цей час залишалося незмінним – стабільна щоденна робота столичного метро та безумовна відданість персоналу своїй справі.
Транспортна жила столиці щоденно пульсує, забезпечуючи життєдіяльність міста ось уже 52 роки. Поїзди рухаються подібно годинниковій стрілці – чітко за графіком, злагоджено та безпечно. За історію свого існування Київський метрополітен перевіз понад 16 млрд. 850 млн. пасажирів. І ця цифра щодня зростає в середньому на півтора мільйони. Це показник успішної та якісної роботи підприємства. А отже – 52 роки минули не даремно.
Джерело : http://www.metro.kiev.ua/node/3271
6 листопада 1960 року під землею Києва зародилося транспортне життя - вперше за маршрутом «Вокзальна» - «Дніпро» рушив поїзд метро.
Для тогочасних киян це було щось небачене раніше – грандіозне, захопливе, хвилююче, поважне.
Щоправда, літні люди не поспішали користуватися новим видом громадського транспорту, жартували: «під землю ще встигнемо». А от молодь манили 5 станцій підземки своєю новизною.
Неабиякий захват в пасажирів викликали ескалатори, адже їх ніде було побачити раніше. Та й сама назва для людей була незвичною, тож у народі ескалатори прозвали «стежкою у підземелля, яка сама біжить».
Перші відвідувачі метро із бурхливими враженнями переповідали знайомим про чудеса підземного транспорту – «рухливі сходи», швидкі поїзди, дивовижні тунелі.
Відтак слава про метрополітен стрімко розходилася, метро набирало популярності, а вестибюлі станцій стали улюбленим місцем для призначення романтичних побачень.
Йшли роки. І метро не стояло на місці – ні в буквальному, ні в переносному сенсі. Київський метрополітен перевозив пасажирів та, разом з тим, – ріс. Будувалися нові станції, з’являлися нові лінії, удосконалювалася техніка.
Проте дещо в цей час залишалося незмінним – стабільна щоденна робота столичного метро та безумовна відданість персоналу своїй справі.
Транспортна жила столиці щоденно пульсує, забезпечуючи життєдіяльність міста ось уже 52 роки. Поїзди рухаються подібно годинниковій стрілці – чітко за графіком, злагоджено та безпечно. За історію свого існування Київський метрополітен перевіз понад 16 млрд. 850 млн. пасажирів. І ця цифра щодня зростає в середньому на півтора мільйони. Це показник успішної та якісної роботи підприємства. А отже – 52 роки минули не даремно.
Джерело : http://www.metro.kiev.ua/node/3271
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...