Дні народження, ювілеї, іменини та інші свята :)

Обо всём и не только

Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы

Ответить
TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10993
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

С Днем варенья!!!сегодня обязательно выпью (впрочем, как всегда) но зато с каким поводом!

Būkite sveiki!
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4157
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Присоединяюсь!!! Всего самого хорошего!
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9680
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Спасибо :)
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
ArtemKiev
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 397
Зарегистрирован: 19 сен 2012, 15:46
Откуда: Киев

Сообщение ArtemKiev »

С днюхой 8-) :wink:

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2365
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

"Злой литоовец" - с праздником!

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9680
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

С пасибом! :drunk:
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Сухов
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1155
Зарегистрирован: 26 мар 2009, 00:38
Откуда: Стольный град Киев
Контактная информация:

Сообщение Сухов »

Утрои по телефону поздравлял, ну да ещё раз присоединюсь... С Днюхой.
Пока я жив - я в пути.
Пока я в пути - я жив.

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

С праздничком :mrgreen:
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9680
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Спасибо всем!
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

Похоже, что народ наш подзабыл, что сегодня 6 ноября и...

Сьогодні Київському метрополітену виповнюється 52 роки!!!

Сьогодні, 6 листопада, колектив КП «Київський метрополітен» святкує річницю спорудження першої лінії метро.
52 роки тому, 6 листопада 1960 року було відкрито першу чергу Київського метрополітену – ділянку Святошино-Броварської лінії завдовжки 5,2 км з п'ятьма станціями – від «Вокзальної» до станції «Дніпро».
Згідно з історією спорудження столичної підземки, будівництво метрополітену розпочалося 1949 року. Проте, проходження тунелів супроводжувалося постійними ускладненнями – своєрідний рельєф місцевості, пливуни, що розмили підземні пласти, та інші непередбачені проектом обставини. Через це виникли суттєві відставання у графіках виконання робіт. Влітку 1949 року метробуд заклав перші шахти, а перше з'єднання тунелів – між станціями «Хрещатик» та «Арсенальна» – відбулося вже у грудні 1951 року. Останні з'єднання відбулися у травні 1959 року між станціями «Вокзальна» та «Університет».
Важким завданням для метробудівців було спорудження проміжного вестибюля станції «Арсенальна», який будувався кесонним методом, тобто застосовувалась проходка під стисненим повітрям. Крім того, у 1954 році фінансування будівництва метрополітену в Києві на деякий час призупинили, оскільки значні зусилля СРСР були спрямовані на освоєння цілинних земель.
На початку 1958 року було оголошено конкурс на кращі проекти станцій та створено комісію для розгляду конкурсних робіт. В її складі — представники громадських організацій міста, академій будівництва і архітектури СРСР і УРСР, скульптори, художники, письменники, керівники Головтунельбуду, Метродіпротрансу і Київметробуду. У липні того ж року відкрилася виставка колективних проектів, де були представлені 80 робіт. З них було вибрано п'ять найкращих, які й були втілені при спорудженні станцій «Вокзальна», «Університет», «Хрещатик», «Арсенальна» та «Дніпро», що увійшли в першу чергу будівництва Київського метрополітену.
При спорудженні тунелів першої черги було використано 660,4 тис. кубометрів бетону та залізобетону, на облицювання станцій і вестибюлів пішло близько 7300 м² граніту та мармуру.

http://kievcity.gov.ua/novyny/1619/

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

Заодно и Rugin-а поздравляю!!! :wink:

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4157
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Да, действительно. Так всегда, утром знаю что за праздник, а в итоге все забывается под вечер.

Скажу одно, УРА, Товарищи! Слава Киевскому Метрополитену!
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Кто пропустил, есть ещё повод в 16:00 12 ноября, когда в 1960 началось регулярное пассажирское движение.

52 года - ещё не пенсионный возраст. Впрочем, надо учитывать и подземный стаж.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Київському метрополітену - 52 роки! Дивимось раритетні фото.

6 листопада 1960 року під землею Києва зародилося транспортне життя - вперше за маршрутом «Вокзальна» - «Дніпро» рушив поїзд метро.

Для тогочасних киян це було щось небачене раніше – грандіозне, захопливе, хвилююче, поважне.
Щоправда, літні люди не поспішали користуватися новим видом громадського транспорту, жартували: «під землю ще встигнемо». А от молодь манили 5 станцій підземки своєю новизною.
Неабиякий захват в пасажирів викликали ескалатори, адже їх ніде було побачити раніше. Та й сама назва для людей була незвичною, тож у народі ескалатори прозвали «стежкою у підземелля, яка сама біжить».

Перші відвідувачі метро із бурхливими враженнями переповідали знайомим про чудеса підземного транспорту – «рухливі сходи», швидкі поїзди, дивовижні тунелі.

Відтак слава про метрополітен стрімко розходилася, метро набирало популярності, а вестибюлі станцій стали улюбленим місцем для призначення романтичних побачень.

Йшли роки. І метро не стояло на місці – ні в буквальному, ні в переносному сенсі. Київський метрополітен перевозив пасажирів та, разом з тим, – ріс. Будувалися нові станції, з’являлися нові лінії, удосконалювалася техніка.

Проте дещо в цей час залишалося незмінним – стабільна щоденна робота столичного метро та безумовна відданість персоналу своїй справі.

Транспортна жила столиці щоденно пульсує, забезпечуючи життєдіяльність міста ось уже 52 роки. Поїзди рухаються подібно годинниковій стрілці – чітко за графіком, злагоджено та безпечно. За історію свого існування Київський метрополітен перевіз понад 16 млрд. 850 млн. пасажирів. І ця цифра щодня зростає в середньому на півтора мільйони. Це показник успішної та якісної роботи підприємства. А отже – 52 роки минули не даремно.
Джерело : http://www.metro.kiev.ua/node/3271
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Поздравляю всех причастных с Днём работников радио, телевиденья и связи Украины :)
Изображение

Ответить