Страница 170 из 435
Добавлено: 21 ноя 2011, 09:09
Garrymar
По центру Глушкова провал. Всю ночь трудился "носорог" ковырял толи асфальт, то ли блоки по средине.
Добавлено: 21 ноя 2011, 10:25
SlALFik
Вчера что-то усиленно около двух часов смывали с дороги рабочие.
Добавлено: 21 ноя 2011, 11:08
FSI
FSI писал(а):2011-11-20
Ярослава - 256 кілець
Фото таблички .
Garrymar писал(а):По центру Глушкова провал. Всю ночь трудился "носорог" ковырял толи асфальт, то ли блоки по средине.
Фото цього дійства .
Провал зліва свідчить, як на мене, що десь там лоб Вікторії.
Добавлено: 21 ноя 2011, 11:11
tov_tob
FSI писал(а):Провал зліва свідчить, як на мене, що десь там лоб Вікторії.
Так и есть.
Добавлено: 21 ноя 2011, 13:37
vadik
Цікаво, чи є прості відповіді на питання
1. На якій глибині треба рити, щоб виключити провали?
2. На якій глибині треба рити, щоб виключити перетин комунальних комунікацій?
3. На скільки рити так глибоко (з пп 1 та 2) дорожче?
Добавлено: 21 ноя 2011, 14:29
Asmer
Думаю это было-бы значительно дороже, так как станцию пришлось-бы строить глубокого залегания.
Добавлено: 21 ноя 2011, 14:34
tov_tob
vadik писал(а):1. На якій глибині треба рити, щоб виключити провали?
2. На якій глибині треба рити, щоб виключити перетин комунальних комунікацій?
1. Зависит от геологии.
2.
Зависит от глубины коммуникаций. Сейчас проходка ведется под коммуникациями.
Добавлено: 21 ноя 2011, 15:20
burivykh
tov_tob писал(а):vadik писал(а):1. На якій глибині треба рити, щоб виключити провали?
2. На якій глибині треба рити, щоб виключити перетин комунальних комунікацій?
1. Зависит от геологии.
2.
Зависит от глубины коммуникаций. Сейчас проходка ведется под коммуникациями.
так вроде говорили, что геология в тех местах хорошая..
Добавлено: 21 ноя 2011, 15:27
tov_tob
А что входит в термин "хорошая геология"?
НЯПомню, речь шла исключительно про грунт - да, там пошла глина, в ней щит себя чувствует лучше и вероятность тех же провалов меньше.
Добавлено: 21 ноя 2011, 16:55
burivykh
а рельсы уже проложены от Васильковской до Выставочного центра?
Добавлено: 21 ноя 2011, 17:03
tov_tob
По 1-му пути да. По 2-му еще порядка 150 м путевого бетона лить.
Добавлено: 21 ноя 2011, 20:17
Vyacheslav
На Одеській продовжили ставити паркан - ще на один проміжок між електроопорами.
Добавлено: 22 ноя 2011, 12:57
trydence
vadik писал(а):Цікаво, чи є прості відповіді на питання
1. На якій глибині треба рити, щоб виключити провали?
2. На якій глибині треба рити, щоб виключити перетин комунальних комунікацій?
3. На скільки рити так глибоко (з пп 1 та 2) дорожче?
1. Чим глибше - тим менша ймовірність провалів, але якщо перебір породи відбувається, то просідання все одно рано чи пізно дійдуть до поверхні. Це вже будуть не провали, а просідання на великій площі. Зазвичай, чим глибше, тим стійкіші ґрунти.
3. Рити може й не дорожче, але станції будувати закритим способом (інакше ніяк, якщо глибоко) - значно дорожче, тим паче, що будівництво станцій закритим способом значно менш механізоване, отже ще й триваліше.
Добавлено: 22 ноя 2011, 15:21
FSI
2011-11-22
Почнемо з Іподрома: до крана
приєднують "ноги" .
Ярослава
265 кілець .
Ближче до камери обслуговування на ВЦ
встановили палатку для подачі бетону .
Проспект ще
огороджений , але з
цього просідання асфальту на проспекті можна зробити висновок, що Вікторія проспект вже пройшла.
Добавлено: 22 ноя 2011, 15:27
Sascha
Если сделать проекцию на дневную поверхность, то какова траектория Ярославы? Она идёт по территории выставки или чётко под табличкой и находится лоб забоя?