Страница 170 из 602
Добавлено: 31 окт 2007, 18:37
DFAW
Вода сер

Понятно дело, что где не такая жуткая геологическая ситуация - все намного проще.
Добавлено: 01 ноя 2007, 00:06
Vadim
emsviking писал(а):и то и то строят открытым способом

гллубокого заложения строят открытым способом???
Добавлено: 01 ноя 2007, 00:12
Sinoptik
DFAW писал(а):Съезд находится частично под цехом, который и так уже находится в аварийном состоянии
Этот цех, в таком состоянии находится уже лет двадцать, так точно. А может и больше. Нужно же когда то его сносить...
Добавлено: 01 ноя 2007, 00:55
emsviking
Vadim писал(а):emsviking писал(а):и то и то строят открытым способом

гллубокого заложения строят открытым способом???
я про у нас. у нас последнюю камеру съездов, глубокого заложения делали году так в 78.
а станция закрытого типа... ну, 89 где-то.
Добавлено: 01 ноя 2007, 00:57
AMY
Леонід Черновецький особисто перевірив хід будівництва метро на Теремки та реконструкцію Московської площі (фото)
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=182712
За програмою розвитку київського метрополітену на 2008-2011 роки столична влада планує побудувати нові лінії та реконструювати існуючі об’єкти метрополітену, зокрема, з’єднати два густонаселених райони столиці – Троєщину та Теремки – з центром міста
Київський міський голова відвідав будівництво нової станції метро «Деміївська» і переконався, що роботи ведуться згідно з планом. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«Сьогодні я пересвідчився, що будівництво метро відбувається інтенсивно та якісно. У мене немає сумнівів, що заплановані відкриття всіх нових станцій – «Деміївської», «Васильківської» та «Голосіївської» - відбудуться, як і передбачено, наступного року», - наголосив Леонід Михайлович.
Мер Києва особисто контролює будівництво київського метрополітену, адже спорудження дільниці від ст. «Либідська» до ст. «Виставковий центр», яка продовжить лінію метро від ст. «Героїв Дніпра», дасть киянам можливість перетнути місто з півдня на північ менш ніж за годину. Три нові станції «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська» матимуть пропускну спроможність майже 34 тис. осіб на годину. Їх відкриття відбудеться 2008 року. Другу чергу лінії до Виставкового центру завершать до 2011 р. Загальна вартість проекту становить 2,1 млрд. грн. Наразі освоєно 300 млн. грн., з них 150 млн. грн. – 2007 року. На придбання нових вагонів метро витрачено 100 млн. грн., їх закуплено 62 одиниці, наступного року запланована закупівля ще 125 вагонів.
У рамках комплексного проекту будівництва лінії метро відбувається реконструкція Московської площі. Там завершуються роботи з перекладання інженерних мереж. Посилено та розширено на дві смуги руху проїзну частину шляхопроводу через залізницю по бульвару Дружби Народів. Розпочато облаштування нового підземного пішохідного переходу, завершується реконструкція переходу біля Деміївського ринку. Згідно з проектом, у 2008 році буде зроблено основні роботи з будівництва естакади, що забезпечуватиме безперешкодний рух транспорту між бульваром Дружби Народів і проспектом 40-річчя Жовтня. «Ввести в дію цей об’єкт планувалось у першому півріччі 2009 року, але за дорученням Леоніда Черновецького вживаються необхідні заходи для завершення будівництва вже наступного року. Після модернізації Московської площі з облаштуванням дворівневої сучасної розв’язки пропускна спроможність автотранспорту зросте з 9 тис. до 12 тис. авто на годину», - зауважив перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Нагадаємо, що за програмою розвитку київського метрополітену на 2008-2011 роки столична влада планує побудувати нові лінії та реконструювати існуючі об’єкти метрополітену, зокрема, з’єднати два густонаселених райони столиці – Троєщину та Теремки – з центром міста, побудувавши у напрямку цих районів 17 нових станцій і понад 25 км. шляхів, оновити рухомий склад та підвищити рівень експлуатаційної надійності та культури обслуговування пасажирів.

Добавлено: 01 ноя 2007, 09:26
Дёдя
Там судя по тому что в холодильной монтажке раскопали
И что тама раскопали? Кости динозавра, или останки тутанхамона?

Добавлено: 01 ноя 2007, 09:30
Vyacheslav
AMY писал(а):
Хтось знає, що за конструкцію зібрали позаду крана?
Добавлено: 01 ноя 2007, 09:32
DFAW
Ещё один кран, для монтажа нового щита.
Добавлено: 01 ноя 2007, 09:32
Метробудівець
Vyacheslav писал(а):Хтось знає, що за конструкцію зібрали позаду крана?
Второй Третий кран

Добавлено: 01 ноя 2007, 09:36
DFAW
Да прости меня достопочтенный сер, но третий

Добавлено: 01 ноя 2007, 10:10
Vyacheslav
Метробудівець писал(а):Vyacheslav писал(а):Хтось знає, що за конструкцію зібрали позаду крана?
Третий кран
Він що, буде стаціонарним?
Добавлено: 01 ноя 2007, 10:36
Inivar
буде стаціонарним
Що ви маєте наувазі?
Гадаю що він буде: лінійним, стаціонарним та інерціонним:)
Добавлено: 01 ноя 2007, 11:10
Дёдя
[quote=""КИЯНЫ" 30-10-2007 ]"]Три новые станции будут иметь пропускную способность почти 34 тысячи человек в стуки.[/quote]
Може ну его нафиг то метро, с таким пасспотоком и троли справятся (еще и почти пустые ездить будет)
Добавлено: 01 ноя 2007, 15:53
Анатолий
Цифра была 34 тысячи людей в сутки, а не в час. Вот из-за чего разгорелся весь сыр-бор. Но у меня вопрос знатокам немного другого плана: глядя на фото строящейся станции "Демиевская", удивлён большому количеству расстрелов. Почему так много? Лично видел как строили "Минскую", так там их было заметно меньше.
Добавлено: 01 ноя 2007, 16:33
sashman
Минская, в отличии от, в песках.