Страница 170 из 170

Метро на Виноградар

Добавлено: 28 май 2025, 13:43
Бодрый
Rider писал(а):
28 май 2025, 08:28
Плюс маю питання: взагалі нічого не було побудовано, чи все ж щось вдалось? Чому побудоване автоматично проіндексувалось?
Побудовано.
Тут "цікавинка" в іншому.
Будівельних робіт виконано набагато більше ніж закатовано.
Київметробуд (підрядник) відмовлявся надавати замовнику будівництва (КП "КМ") акти виконаних робіт...

Тому, за великого бажання, замовник у змові з новим підрядником можуть видати роботи попередника, як такі, що виконані новим підрядником в 2025 році

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 28 май 2025, 15:50
VOVA_H
Rider писал(а):
28 май 2025, 08:28
Смішно читати про "усі країни"))) Вихід за межі запланованого бюджету є НП, а не чимось нормальним, і зазвичай призводить до кадрових змін. Ознакою професійності є як раз планування та контроль за дотриманням бюджету, а не навпаки.

Так, за 7 років ціни зросли, але не не все і не в 4 рази. Плюс маю питання: взагалі нічого не було побудовано, чи все ж щось вдалось? Чому побудоване автоматично проіндексувалось?
Для великих і тривалих проектів це не настільки катастрофічне і рідке явище навіть для країн з низькою інфляцією і без війни, і з совістною корупцією.
Приведення будмайданчика до нормального стану також коштує, правда не дуже багато.
І ще питання: що те "невсе" на що ціни не зросли за 7 років, просто цікаво.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 28 май 2025, 20:21
Rider
Як не дивно, бетон за 7 років здорожчав всього на 20-30%, а не 200-300%.

Re: Метро на Виноградаре

Добавлено: 28 май 2025, 20:34
VOVA_H
Rider писал(а):
28 май 2025, 20:21
Як не дивно, бетон за 7 років здорожчав всього на 20-30%, а не 200-300%.
Але таки здорожчав.

Метро на Виноградар

Добавлено: 04 июн 2025, 18:04
Бодрый
Метро чи МАФи: який вибір довелося зробити?

У Києві стартували демонтажі тимчасових споруд в Подільському районі. І скажемо так — з першого ж дня стало зрозуміло, що буде цікаво (і трохи напружено).

Працівники КП “Київблагоустрій” одразу стикнулись з нетиповою ситуацією. На проспекті Європейського союзу, 66 МАФи стояли посеред будівельного майданчика. І стали на заваді для… будівництва гілки метро.

Паркан, встановлений по периметру території, виявився серйозною перешкодою для такого необхідного місту демонтажу.

⛏ Довелось маневрувати, імпровізувати, думати, як маніпулятору “обійти” всі ці огородження. Кілька МАФів вдалося підняти цілісно, а один великий павільйон був розібраний по частинах.

Ще один бонус — електричні кабелі, повністю зарослі плющем. Склалося враження, що тимчасові споруди стояли тут ще з часів заснування Києва.

Тож так, демонтаж виявився не просто потрібним — він був критично необхідний. І, напевно, ніхто не образиться, якщо замість кількох МАФів з’явиться кілька станцій метро.
Джерело КП “Київблагоустрій”