Добавлено: 20 дек 2012, 20:32
Потяг "Хюндай" знову поламався
Чергова поломка швидкісного потяга "Хюндай" рейсу Київ-Донецьк - близько 11-ї ранку він став просто посеред поля на Харківщині. Відімкнене світло і опалення, тож у вагонах дуже холодно. І пасажирам довелося чекати півтори години на прибуття тепловоза, що мав їх відбуксирувати до найближчої залізничної станції. У потязі перебуває і кореспондент 5 каналу, Азад Сафаров. Подробиці інциденту він повідомив телефоном.
Азад Сафаров, 5 канал, (телефоном): "Як пояснили нам провідники, проблема не у самому потягу, як вони кажуть, а у перепадах електричної напруги. Зараз до нас приїхав тепловоз, він нас повезе назад у Лозову - як кажуть провідники, це займе десь 20 хвилин - там "Хюндай" будуть намагатися знову підключити до електромережі. Якщо це не вдасться зробити - ми пересядемо на інший потяг. В "Хюндаї" дуже холодно, люди скаржаться - вони кажуть, що вже не перша поломка, що вони більше не збираються їздити цим потягом. Тут є також матері з дітьми, дітям холодно, навіть щоб попросити кип’яток - вони мають за це заплатити 5 гривень".
Водночас, Укрзалізниця повідомляє, що зараз триває розробка нових способів компенсації за затримку потягів. Наразі перевізником передбачено лише повернення частини чи повної вартості квитка. В Укрзалізниці зазначають - зараз не йдеться про відшкодування моральних чи інших збитків, пов’язаних із затримками у русі.
http://5.ua/newsline/263/0/99314/
Чергова поломка швидкісного потяга "Хюндай" рейсу Київ-Донецьк - близько 11-ї ранку він став просто посеред поля на Харківщині. Відімкнене світло і опалення, тож у вагонах дуже холодно. І пасажирам довелося чекати півтори години на прибуття тепловоза, що мав їх відбуксирувати до найближчої залізничної станції. У потязі перебуває і кореспондент 5 каналу, Азад Сафаров. Подробиці інциденту він повідомив телефоном.
Азад Сафаров, 5 канал, (телефоном): "Як пояснили нам провідники, проблема не у самому потягу, як вони кажуть, а у перепадах електричної напруги. Зараз до нас приїхав тепловоз, він нас повезе назад у Лозову - як кажуть провідники, це займе десь 20 хвилин - там "Хюндай" будуть намагатися знову підключити до електромережі. Якщо це не вдасться зробити - ми пересядемо на інший потяг. В "Хюндаї" дуже холодно, люди скаржаться - вони кажуть, що вже не перша поломка, що вони більше не збираються їздити цим потягом. Тут є також матері з дітьми, дітям холодно, навіть щоб попросити кип’яток - вони мають за це заплатити 5 гривень".
Водночас, Укрзалізниця повідомляє, що зараз триває розробка нових способів компенсації за затримку потягів. Наразі перевізником передбачено лише повернення частини чи повної вартості квитка. В Укрзалізниці зазначають - зараз не йдеться про відшкодування моральних чи інших збитків, пов’язаних із затримками у русі.
http://5.ua/newsline/263/0/99314/