Страница 18 из 30
Добавлено: 02 ноя 2013, 19:45
DimmYD
Не совсем понял сегодняшний прикол. На проспекте у съезда со Святошинского моста были перекрыты 3 полосы до эстакады на Нивках, половина дороги была забита асфальтоукладочными катками, а половина машинами для снятия асфальта.
Я первый раз вижу, чтобы это делали в один момент, одни снимают асфальт, другие тут же укладывают новый

Добавлено: 02 ноя 2013, 20:09
Sasha_OKM
Ну стараются не создавать огромный затор в будни, ток зачем они черновой асфальт на мосту кладут... его ж все равно сдирать будут до бетона, во время ремонта конструкций моста.
Добавлено: 02 ноя 2013, 20:20
DimmYD
Нет, мосты как раз не тронули, только между ними укладывают.
Я помню сколько дней снятый асфальт лежал между академгородком и святошин.. Наверное с пол месяца так точно. А тут сразу и снимают и укладывают, разве так не нарушается технология?
Добавлено: 02 ноя 2013, 21:31
Sasha_OKM
Но на мостах асфальт ведь сняли или нет?
А как она может нарушается?, там ждать чего либо ненужно и к тому же это только черновой асфальт.
Добавлено: 02 ноя 2013, 22:04
DimmYD
Нет, на мостах асфальт не тронут.
Добавлено: 14 ноя 2013, 18:42
Jyraff
Станом на сьогодні між Нивками і Святошином чорновий асфальт вкладений повністю по непарній стороні і на половині парної. Також пофарбували

шляхопровід над Палладіна, в сіро-зеленуватий колір.
Добавлено: 06 дек 2013, 17:38
Rider
Першу чергу реконструкції проспекту Перемоги завершено та введено в експлуатацію згідно графіку. На понад ста тисячах квадратних метрів дороги, від кемпінгу «Пролісок» до Святошинського шляхопроводу, встелили надсучасне тришарове асфальтне покриття. Оновили й бар’єрне огородження, а ще нанесли нову дорожню розмітку. Перші результати проекту інспектував сьогодні голова КМДА Олександр Попов. Він наголосив, що реконструкція однієї з найдовших та найважливіших транспортних артерій міста – це проект комплексний. Адже окрім самої дороги паралельно оновлюються тротуари та підземні переходи.
Крім того, вздовж проспекту тепер влаштована зручна велосипедна доріжка, а самі тротуари вкриті новим асфальтом. У підземних переходах оновили оздоблення: стіни та сходи вкрили мармуром, підлогу – тротуарною плиткою. Також переходи обладнали пандусами, замінили електрокабель та гідроізоляцію а також встановили енергоощадні ліхтарі. Загалом відремонтували 8 підземних переходів.
«З літа ми виконали третину роботи. Відремонтовано вже понад 4 кілометри дороги. І це за умов складної фінансової ситуації. Компанія, яка стала партнером у реалізації проекту, фактично кредитує місто. Тож розрахуватися ми зможемо наступного року, але при цьому роботи не зупинялися», – розповів Олександр Попов.
До снігопадів та морозів встигли виконати і низку підготовчих робіт вже другого етапу, який розпочнеться навесні. Зокрема, завершено роботи з укладання нижніх шарів асфальтобетонного покриття на ділянці від шляхопроводу біля станції метро «Святошин» до шляхопроводу біля станції метро «Нивки» – це близько 24 тис. кв.м. Проведено основний комплекс робіт з капітального ремонту шляхопроводу на перетині проспектів Перемоги та Академіка Палладіна.
На оновленому проспекті з’явилися і сучасні зупинові комплекси. Під час інспектування Олександр Попов оглянув і експериментальну зупинку, яку на перетині проспекту перемоги та вулиці Академіка Вернадського встановив приватний підприємець. Сучасна конструкція з нержавіючої сталі та декоративного скла, обладнана рідкокристалічним екраном та лавкою з підігрівом, дісталась місту безкоштовно, на правах промо-акції. Наразі фахівці департаменту транспорту вивчають доцільність та економічну обґрунтованість закупівлі та встановлення таких зупинок уздовж усього проспекту Перемоги.
«Безумовно, такі комплекси коштують дорожче, ніж звичайні зупинки, однак вони не потребують постійних затрат під час експлуатації, відповідають сучасним європейським вимогам та й киянам подобаються більше», – поділився враженнями Олександр Попов.
Він повідомив, що реконструкція проспекту перемоги це хороший зразок державно-приватного партнерства. Наразі роботи тут призупинено у зв’зку із несприятливою погодою. Відновлять їх навесні.
Источник:
http://kievcity.gov.ua/news/12164.html

Добавлено: 06 дек 2013, 17:57
XAN
Я единственною что не понял - что там в правой полосе сплошной отделено? А-полоса? Задел под нее?
Добавлено: 06 дек 2013, 18:23
Santehnik
Да, А полоса. Только она запаркована

Добавлено: 07 дек 2013, 16:02
vl-tm
Извините, но остановка убогая. Мне обычные нравяться больше.
Добавлено: 07 дек 2013, 16:19
DimmYD
Согласен, вот интересно, сколько под этой остановкой может постоять людей в дождь, а лучше в снег (косой) когда заметает. Умные люди ставят боковые стенки, чтобы защитить от непогоды. А тут телевизор с рекламой...

Добавлено: 07 дек 2013, 17:02
Бодрый
vl-tm писал(а):Извините, но остановка убогая. Мне обычные нравяться больше.
Убогая ?
Т.е. жалкая, нищая, скудная и ничтожная ?
Возможно, не практичная. Это да. Но никак не убогая. Даже наоборот.
Добавлено: 07 дек 2013, 19:14
Ghost
У звичайних зупинок площа під дахом не більша.
http://maps.yandex.ua/-/CVbXvU7S
І бокові стінки у нової зупинки є, навіть з того боку, де телевізор. Тут видно:
http://nbnews.com.ua/ua/news/105119/
Добавлено: 07 дек 2013, 22:30
vl-tm
Бодрый писал(а):vl-tm писал(а):Извините, но остановка убогая. Мне обычные нравяться больше.
Убогая ?
Т.е. жалкая, нищая, скудная и ничтожная ?
Возможно, не практичная. Это да. Но никак не убогая. Даже наоборот.
На вкус и цвет фломастеры разные. Мне даже больше нравятся автобусные остановки по трассе Киев-Чоп. Они хоть и бетонные, но куда красивее и практичнее, чем это доробало с монитором. Эти понты пассажирам не нужны.
Добавлено: 07 дек 2013, 23:12
Maksym
А если на мониторе будет красоваться схема Киева с онлайн трансляцией текущего местоположения маршрутных ТС вплоть до маршруток? Было бы очень полезно. Или хотя бы отображать информацию о расчетном времени прибытия ближайших рейсов всех маршрутов, которые проходят через эту остановку. По-моему было бы очень практично и удобно для пассажиров. В частности не нужно было бы гадать платить за маршрутку или еще 30 с подождать и сесть в троллейбус.