Страница 18 из 23
Re: Международное сообщение
Добавлено: 13 окт 2023, 21:46
Бодрый
Це ж саме на залізничному вокзалі у Мостиськах-2 очікували/зустрічали на прорив в Україну Саакашвілі ?
Вже далекий 2017-й рік
Re: Международное сообщение
Добавлено: 13 окт 2023, 23:33
ЛиС
Да, наші ІС+ лише тут їздять за кордон.
Re: Международное сообщение
Добавлено: 13 окт 2023, 23:55
ЛиС
Переваги і перспективи залізничного сполучення Варшава-Львів через Раву-Руську – інтерв'ю з SKPL
В неділю, 15 жовтня, залізничне сполучення між Україною та Польщею поповниться ще одним напрямком. Йдеться про довгоочікуваний маршрут Варшава-Львів з пересадкою в Раві-Руській, про запуск якого українські залізничники говорять майже 10 років. Перевезення між Варшавою та Рава-Руською буде виконувати польський залізничний оператор SKPL.
"Передусім, це найкоротша дорога з Варшави до Львова", - говорить Томаш Страпаґєль, директор SKPL, про одну з причин, чому його компанія погодилась обслуговувати цей напрямок.
ЦТС вирішив детальніше розпитати в нього про діяльність SKPL як перевізника, адже в Україні ця фірма є маловідомою, про перспективи нового маршруту через Раву-Руську, а також загалом про потенціал нових залізничних сполучень між Україною та Польщею.
► Показать
Почнемо з ознайомчого питання, адже в Україні мало відомо про SKPL. Розкажіть, будь ласка, трохи про історію перевізника.
Компанія була заснована в 2001 році. Спочатку вона існувала як неприбуткова організація, що опікувалася вузькоколійними залізницями, виключеними зі складу PKP. Про це свідчить назва фірми, яка утворена як абревіатура від Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych. В 2010 році відбулось перетворення SKPL у повноцінну компанію. Того ж року ми почали працювати на залізницях зі стандартною колією (1435 мм. - ЦТС). Довгий час ми займались лише вантажними перевезеннями, зараз виконуємо і пасажирські. Також ми здійснюємо вантажні перевезення не лише територією Польщі, а й до Чехії, Німеччини та Литви.
Чому відбулось перетворення SKPL з неприбуткової організації в компанію?
Відповідно до європейських директив, перевізник не може володіти та управляти залізничними коліями. Інфраструктура має бути незалежною від перевезень, кожен повинен мати до неї доступ. Ми володіємо близько 200 км залізничних ліній у кількох воєводствах: Поморському, Великопольському, Вармінсько-Мазурському та інших. Також у Великопольському воєводстві ми володіємо вузькоколійкою Збєрськ-Опатувек. На цих лініях ми здійснюємо локальні перевезення.
Зараз SKPL - це група, яка складається з трьох компаній. SKPL Cargo здійснює вантажні та пасажирські перевезення, SKPL Infrastruktura i Linie Kolejowe володіє та управляє залізничною інфраструктурою з вузькою (1000 мм. - ЦТС) та стандартною шириною колій. Третя компанія нашої групи - це WERO-BUD, що займається ремонтом колій.
Останніми роками SKPL все більшу увагу приділяє пасажирським перевезенням. Який парк має група?
Наш парк є досить різноманітним. Якщо говорити про пасажирські поїзди, то зараз їх у нас майже 60 одиниць.
Яким чином група використовує цей парк?
Ми надаємо широкий спектр послуг у сфері пасажирських перевезень. По-перше, ми здійснюємо перевезення для інших залізничних компаній, наприклад, для Polregio. По-друге, ми маємо угоди з воєводствами, наприклад, з Великопольським та Підкарпатським, і перевозимо пасажирів на їхнє замовлення. І по-третє, ми здаємо в оренду свої поїзди іншим фірмам.
Давайте детальніше поговоримо про запуск нового залізничного сполучення з Варшави до Рави-Руської, яке відбудеться 15 жовтня. Коли "Укрзалізниця" вперше почала контактувати з SKPL з цього питання?
Це було на початку цього року. Спочатку до нас звернулись представники польського уряду з проханням допомогти у вирішенні цього питання. А потім до нас звернулась вже "Укрзалізниця".
Чому компанія SKPL погодилась обслуговувати новий маршрут?
Передусім, це найкоротша дорога з Варшави до Львова. Українські партнери запевнили нас, що це сполучення має великі перспективи, навіть у випадку відновлення польотів до аеропорту Львів. Українська сторона презентувала нам аналітичне дослідження, у якому йдеться про те, що між Львовом та Варшавою курсує багато автобусів, а значить є попит на перевезення між цими містами. Чи вдасться залізниці перейняти цих пасажирів, час покаже.
По-друге, "Укрзалізниця" планує добудувати євроколію з Рави-Руської до Львова. Деталей цього проекту я не знаю. На мою думку, якщо буде збудована євроколія до Львова, то цей поїзд матиме великий успіх. А якщо Україна вступить до Європейського Союзу, то це стане додатковим стимулом для розвитку цього залізничного сполучення.
А які умови співпраці між "Укрзалізницею" та SKPL?
Це питання краще задати "Укрзалізниці". Можу сказати, що ми працюємо на замовлення української компанії і будемо виконувати перевезення між Варшавою та Равою-Руською на її користь. Виключно "Укрзалізниця" відповідає за продаж квитків на цьому маршруті.
Час подорожі між Варшавою та Равою-Руською складає понад 7 годин. Чому так довго?
Цей час включає також митний і паспортний контроль. Однак хочу наголосити, що PKP PLK як менеджер залізничної інфраструктури в Польщі активно ремонтує колії по всій країні, зокрема й на лінії 69 Рейовець-Гребенне. Це означає, що на деяких ділянках швидкість руху може невдовзі зрости.
Чи фірма готова купувати додаткові поїзди для цього сполучення, якщо воно виявиться успішним?
Так, ми готові збільшити кількість пропонованих місць на цьому маршруті, запустивши більші дизель-поїзди або замінивши їх на локомотиви з вагонами. Однак всі подібні кроки ми мусимо, передусім, обговорювати з "Укрзалізницею", оскільки саме український державний перевізник є замовником, ми всього лише виконавці.
Раніше група SKPL заявляла про продовження поїзда Сянок - Устрики Долішні до українського міста Хирів. Яка ситуація на цьому напрямку?
Перемовини з цього питання ще тривають. Ми вважаємо, що до Хирова треба запускати два поїзда: один з Сянока, інший - з Перемишля. Ми подали відповідну заяву до адміністрації Підкарпатського воєводства та "Укрзалізниці". Передусім, перевезення будуть запущені до Рави-Руської, а вже потім може бути й до Хирова. Коли саме це станеться, я не знаю. Однак хочу підкреслити, що інфраструктура для цього вже готова, адже колії до Хирова з обох напрямків вже відремонтовані. Щодо інших можливих напрямків, мені важко відповісти. Це питання, скоріше, до урядів обох країн та органів місцевого самоврядування в прикордонних районів.
Re: Международное сообщение
Добавлено: 14 окт 2023, 13:17
TANK
мне вот одно интересно - ну наследие СЭВ и путевое развитие по приграничью понятно. Но это все - не для людей. Это все - для недопущения врага на их паровозах с западной территории. мир перевернулся и враг переехал в другую сторону (с той же колеей). Почему у нас все планируют либо с пересадкой на самой границе, либо с использованием старых грузовых веток, как тот же перемышль. Почему нельзя 1 раз построить 1 евро-ветку до Львова и получить нормальное сообщение? страх потерять международный тариф? нужно вложить денег на строительство? то, что на пассажиров плевать - это и так понятно.
Re: Международное сообщение
Добавлено: 16 окт 2023, 12:59
euhome
Укрзалізниця запустила новий поїзд до Варшави
https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/618854/
15.10.2023
У перший рейс вирушив новий міжнародний поїзд до Варшави. Маршрут організовано через хабову станцію Рава-Руська.
Відтепер мешканці Львова, Івано-Франківська, Стрия, Коломиї, Калуша, Брюховичів та Жовкви зробивши одну зручну пересадку, можуть доїхати до Варшави або Любліна. Із цих населених пунктів до Рави-Руської курсує сучасний дизель-поїзд українського виробництва з доступом до Wi-Fi через Starlink.
На станції Рава-Руська пасажири здійснюють пересадку з поїзда української ширини колії (1520 мм) на поїзд польського перевізника SKPL європейської колії (1435 мм) і зворотно.
За рейс в одному напрямку обидва поїзди можуть перевезти близько 200 пасажирів, вони мають місця 1-го та 2-го класу.
«У березні за дорученням Президента України Володимира Зеленського розпочали реалізацію проєкту із запуску нового поїзда до Варшави через Рава-Руську. І сьогодні ми запускаємо цей поїзд. Розвиток комфортних пересадкових маршрутів дозволяє збільшувати пропозицію. Ефективність такої логістики довів маршрут Київ — Хелм — Варшава, який має майже 100% населеність. Сподіваємося, що нові поїзди Львів — Рава-Руська — Варшава не будуть винятком. На рейси першого тижня цього поїзда вже продано 70% запропонованих квитків. Дякуємо нашим пасажирам, які обрали для подорожі цей новий маршрут. У найближчих планах міжнародний поїзд Чоп — Прага, а також працюємо над маршрутом Перемишль — Берлін», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Час у дорозі від Львова до Варшави становить близько 9 годин, вартість — від 1188 гривень. Квитки на всі рейси доступні для придбання в застосунку Укрзалізниці, на сайті, у чат-боті та касах вокзалів.
Нагадаємо, що залізничне пасажирське сполучення між Україною та Польщею через Рава-Руську було припинене близько 18 років тому через відсутність попиту пасажирів на цей маршрут. Для відновлення сполучення Рава-Руська — Варшава залізничники минулого року провели капітальний ремонт євроколії завдовжки 8 км від Держкордону до Рава-Руської, а також реконструювали залізничний вокзал у Рава-Руській для можливості проведення митного та прикордонного контролю.
Re: Международное сообщение
Добавлено: 25 окт 2023, 11:14
euhome
З Прикарпаття хочуть запустити залізничний маршрут до Румунії
https://www.eurointegration.com.ua/news ... 3/7171966/
23 ЖОВТНЯ 2023, 11:08
У Коломиї на Івано-Франківщині працюють над запуском залізничного маршруту до Румунії.
Про це повідомив міський голова Коломиї Богдан Станіславський, пише "Європейська правда".
Станіславський повідомив про підписання відповідного меморандуму з мером румунського міста Сигіт-Мармацієй Васіле Молдаваном.
"Цим документом наші два міста погодились працювати над створенням залізничного маршруту Коломия – Сигіт-Мармацієй. Це дозволить зʼєднати залізницею Коломию зі ще однією країною Євросоюзу", – зазначив посадовець, нагадавши, що нещодавно запрацював залізничний маршрут Коломия – Варшава.
ЗМІ: Румунія встановить на кордоні з Україною нову систему захисту від дронів
Планують, що маршрут Коломия – Сигіт-Мармацієй буде створений на основі чинних 753/754 та 755-756 Рахів-Валя-Вишеулуй.
"Це дозволяє сподіватись, що ініціатива буде реалізована в найближчому майбутньому, адже справа абсолютно реальна", – додав Станіславський.
Він зазначив, що на найближчій сесії міської ради запропонує депутатам звернутись до уряду та "Укрзалізниці" з проханням підтримати ініціативу, а румунські партнери також звернуться до свого національного перевізника.
Re: Международное сообщение
Добавлено: 25 окт 2023, 15:51
DFAW
Хорошо хоть новый не написали
Re: Международное сообщение
Добавлено: 27 окт 2023, 14:18
euhome
"Укрзалізниця" продовжила маршрут нового поїзда Варшава-Коломия
https://www.epravda.com.ua/news/2023/10/26/705907/
26 ЖОВТНЯ 2023, 15:09 - АНАСТАСІЯ ДЯЧКІНА
"Укрзалізниця" подовжила маршрут нового поїзда Варшава — Рава-Руська — Львів — Коломия до Чернівців.
Про це
повідомляє пресслужба УЗ.
В експериментальному режимі поїзд №868/867 відправлятиметься з Чернівців через Івано-Франківськ та Львів до Рави-Руської 15, 17, 19, 21, 25 та 27 листопада о 3:02, прямуватиме через Снятин, Заболотів, Коломию, Івано-Франківськ, Калуш, Долину, Моршин, Стрий, Львів, Брюховичі та Жовкву і прибуватиме до Рави-Руської о 9:58.
Там пасажири, як і раніше, пересідатимуть на поїзд польського перевізника SKPL, який прибуватиме до Варшави о 17:18.
У зворотному напрямку, з Рави-Руської, поїзд відправлятиметься до Чернівців 14, 16, 20, 23, 25 та 27 листопада о 6:15, і прибуватиме до Чернівців о 13:20.
Крім того, також призначено додаткові рейси у сполученні Чернівці - Рава-Руська через Івано-Франківськ та Львів. Поїзд №866/865 відправлятиметься з Чернівців 14, 16, 20, 23, 25 та 27 листопада о 14:45 і прибуватиме до Івано-Франківська о 17:03, до Львова о 20:07, і до Рави-Руської о 22:02.
У зворотному напрямку поїзд відправлятиметься 14, 16, 18, 20, 24 та 26 листопада о 16:19, прибуватиме до Львова о 17:54, до Івано-Франківська о 21:33 та до Чернівців о 23:42.
Квитки на всі рейси можна купити у застосунку "Укрзалізниця", на сайті, в чат-боті та в касах вокзалів.
Re: Международное сообщение
Добавлено: 09 ноя 2023, 15:35
Бодрый
Чеський залізничний оператор RegioJet підтвердив намір інвестувати у відновлення електрифікації на ділянці Чоп-Мукачево
Чеський залізничний оператор RegioJet підтвердив намір інвестувати у відновлення електрофікації на українській ділянці Чоп - Мукачево, повідомив власник оператора Радім Янчура в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
"Якщо "Укрзалізниця" підтримає нас і сприятиме реалізації проєкту, ми готові інвестувати в електрифікацію сполученням Чоп - Мукачево. Точну суму інвестицій я зараз назвати не можу - очікуємо узгодження "Укрзалізниці". Це буде наш подарунок Україні, як і наші гуманітарні поїзди на початку повномасштабного вторгнення (Росії в Україну - ІФ-У)", - сказав він.
Янчура також повідомив, що RegioJet хотів би продовжити нічний поїзд до Мукачева.
"Віримо, що незабаром війна закінчиться і відновиться туризм. Чехи люблять гори, ми б хотіли продовжити нічний потяг до Мукачева, щоб чеські та словацькі туристи прокидалися на місці призначення і йшли в прекрасні Карпати", - сказав Янчура.
При цьому він додав, що Закарпаття - один із найбідніших туристичних регіонів і туризм сприятиме розвитку гірських і передгірних районів України.
Крім того, Янчура повідомив, що інвестиції RegioJet у придбання залізничних потягів сполученням Прага - Перемишль становили EUR15 млн. Кошти було залучено за рахунок кредитного фінансування. Спочатку цей напрямок був збитковим, проте нещодавно вийшов на прибуток, оскільки в поїздах практично немає вільних місць.
Раніше повідомлялося про плани RegioJet у листопаді запустити з України рейс Чоп - Прага.
https://interfax.com.ua/news/economic/946526.html
Re: Международное сообщение
Добавлено: 09 ноя 2023, 21:20
TANK
маразм крепчал - к ядрам, факультативам и перекупам в лице кассира добавляется ДИИЯ:
Відсьогодні придбати квитки на найпопулярніший потяг Київ — Варшава в застосунку Укрзалізниці можна лише з "Дія.Підписом".
Такий крок має вплинути на ситуацію з масовою перекупкою квитків на цьому напрямку, повідомив віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки і технологій - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
"Укрзалізниця продовжує системну боротьбу з перекупами квитків, щоб українці не переплачували вартості та не шукали альтернативних варіантів для поїздок. Тепер придбати товар на найпопулярніший потяг Київ — Варшава в застосунку Укрзалізниці можна лише з "Дія.Підписом", - зазначив урядовець.
Верифікація акаунту через "Дію" покликана підтвердити, що покупець — справжня людина. Тож якщо з акаунту масово купуватимуть та повертатимуть квитки — після перевірки його заблокують.
"Людина більше не зможе купити онлайн без жодних винятків, навіть якщо видалить застосунок і спробує пройти перевірку через інший пристрій", - зазначив віцепрем'єр.
Також, ця функція полегшить повернення квитків на міжнародні маршрути.
"Останнім часом для повернення міжнародних квітів потрібно було їхати на вокзал, стояти в черзі, писати заяву та чекати на повернення коштів до пів року. Завдяки "Дія.Підпису" це в минулому. Тепер в застосунку УЗ це за кілька секунд", - наголосив Федоров.
https://www.epravda.com.ua/news/2023/11/8/706368/
Re: Международное сообщение
Добавлено: 09 ноя 2023, 22:21
Коржик
А в чём претензия?
Проблема же реально существует.
Re: Международное сообщение
Добавлено: 10 ноя 2023, 08:59
ЛиС
З варшавським взагалі якийсь цирк. Спочатку ганяються за квитками саме на прямий поїзд, а потім знімають відосики, які там незручні купе, як погано їхати на верхніх полицях і т.п.
Ну і ще одне - ця "Дія підпис" жах, яка глючна. Якщо обличчя не схоже на фото н-цяти річної давнини з закордонного паспорту "перевірку не пройдено". Якщо вже потрібна була ідентифікація, то чому не зробити через id.gov.ua. Ті ж самі дані по суті, а працює значно краще.
Re: Международное сообщение
Добавлено: 11 ноя 2023, 09:24
TANK
Коржик, ну давай с простейшего - поезд международный - значит на нем и поляки могут ехать. и них дииия есть?
ЛиС, да через любой ЕЦП. Но пиарить надо дииию.
Re: Международное сообщение
Добавлено: 11 ноя 2023, 10:06
Коржик
TANK писал(а): ↑11 ноя 2023, 09:24
Коржик, ну давай с простейшего - поезд международный - значит на нем и поляки могут ехать. и них дииия есть?
Сто процентов!
Re: Международное сообщение
Добавлено: 13 ноя 2023, 00:21
mann
TANK писал(а): ↑11 ноя 2023, 09:24
Коржик, ну давай с простейшего - поезд международный - значит на нем и поляки могут ехать. и них дииия есть?
Поляки могут заранее (аж за 60 дней) прийти ногами в кассу в Варшаве и купить билет Киев — Варшава.