Страница 18 из 42

Добавлено: 17 июн 2012, 20:57
ЛиС
К сожалению, действующих паровозов на угле не осталось. Даже те Лебедянки, которіе еще в начале нулевіх оставались на угле уже давно переделані на мазут, по причине того, что угольных складов с возможностью загрузки в тендер паровоза практически не осталось.
Последний раз Лебедянка грузилась углем на К-Волынском на топливном складе в 2002 году, и то ради этого пригнали кран КДЭ

Добавлено: 17 июн 2012, 23:40
Hagall
Сегодня попытка купить билет возле паравоза не увенчалась успехом, а количество народу в кассе не позволяло рассчитывать успеть до отправления. Поэтому мы пошли смотреть на другие паровозы в районе 14-го пути.

Добавлено: 18 июн 2012, 00:10
mindok
ІМНО поїздка 25грн не варта. маршрут 95% МЕ, а про те що тягне паровоз розумієш тільки коли він свистить, чи коли від в'їзду на Дарницю до виїзду з неї проходить хвилин 40..
Реально краще постояти поруч/зловити на маршруті, пофоткати, ніж їхати.
Тим паче може трапитися таке що місця межи вікон, як у нас було - стояли майже всю дорогу в задньому тамбурі, і то не подивишся у вікно заднього виду бо його окупували мужички з фотиками і записували на відео.. :(

Добавлено: 18 июн 2012, 08:45
dimentiy
Это именно ИМХО, так как далеко не все катаются по ГЭ целыми кольцами, как любители. Кроме того, заплатить 25 грн за проезд через парки отправки/приёма (моя детская мечта :) ) я не против.

Несколько фотографий паровоза на маршруте от меня.

Добавлено: 21 июн 2012, 11:37
Helgi
Паровозу сделали 2 рейса в день, увеличили стоимость и продлили до конца лета.

Все більшої популярності набуває екскурсійна подорож ретро-поїзда, який водить потужний паравоз Київським залізничним кільцем. На сьогодні екскурсією скористалися понад 1200 подорожан. Вивчивши попит на цю послугу залізничники Південно-Західної магістралі прийняли рішення – впровадити цю послугу двічі на день.
Отже, з 21 червня до кінця літа ретро-паровоз Підвенно-Західної залізниці курсуватиме двічі на день. А саме з першої платформи Київського залізничного вокзалу екскурсійний поїзд відправлятиметься о 11 год. 32 хв. та о 14 год. 31 хв.
Оглядова подорож залізничним кільцем здійснюється впродовж майже двох годин та супроводжується цікавими розповідями про історію та сьогодення Південно-Західної магістралі. Для іноземних гостей, за допомогою волонтерів здійснюється переклад англійською мовою.
У складі ретро-поїзда – три вагони, а під час комфортної поїздки пасажири впродовж оглядової екскурсії можуть скористатися послугами вагона-ресторана.
Звертаємо увагу відвідувачів, що квитки на екскурсійний тур Київським кільцем залізниці можна придбати в залізничних касах центрального залізничного вокзалу ст. Київ-Пасажирський, як в день відправлення так і заздалегідь. Тариф ретро-поїздки гнучкий – в залежності від дня тижня ціна квитка змінюється, а для дітей до 14 років передбачені знижки.
По закінченню поїздки, маючи на руках квиток на екскурсійний рейс, можна відвідати виставковий майданчик присвячений історії рухомого складу, який розташовано на 14-й колії ст. Київ-Пасажирський.
Залізничники Південно-Західної магістралі запрошують у цікаву подорож всіх бажаючих!

Оригинал здесь

Добавлено: 21 июн 2012, 11:45
dimentiy
Блин, это какой же спрос на ретро-поезд, что ЮЗЖД пошла на такой шаг :) Даёшь окупаемость пригородных перевозок за счёт ретро поезда :-D

Добавлено: 21 июн 2012, 11:46
Helgi
Да, взрослый билет на субботу уже почти 42 грн, в т.ч. КСБ 5 грн. Детский около 32 грн.

Добавлено: 21 июн 2012, 11:47
TANK
молодцы) только 2 раза в день - перебор, да и бригаде при такой жаре полный рабочий день перебор будет.

+1 вагон было бы достаточно.

Добавлено: 21 июн 2012, 11:48
Анатолий
Helgi писал(а):Да, взрослый билет на субботу уже почти 42 грн, в т.ч. КСБ 5 грн. Детский около 32 грн.
Очень большая переплата за радость проехаться по дарницкому развороту - скоро спрос упадёт...

Добавлено: 21 июн 2012, 11:49
dimentiy
TANK, если посмотришь мои фото, увидишь, что там уже итак был +1 вагон. Видимо, мало :)

http://dsavenko.net/?p=578

Добавлено: 21 июн 2012, 11:50
TANK
Хех, точно)) тогда +2

Добавлено: 21 июн 2012, 11:51
dimentiy
А здесь, думаю, проблемка в тяге... Паровоз итак с трудом карабкается с Дарницы к мосту. Чем меньше вагонов — тем дольше работает кондиционер, ибо скорость больше.

Добавлено: 21 июн 2012, 12:01
mindok
Так він же ж вантажний.. Чи при переході на мазут відбулося зниження потужності?

Добавлено: 21 июн 2012, 12:03
dimentiy
Вытянуть-то он вытянет, но скорость низкая.

Добавлено: 21 июн 2012, 12:14
DFAW
У меня такое ощущение что ему после Дарницы начинает резко не хватать пара, может его просто надо кочегарить в лесу посильней :)
Надо бы с машинистами пообщаться.