Страница 18 из 23

Добавлено: 14 окт 2007, 01:39
Bomberman
fes83 писал(а):А по моему и так всё ясно. Вот схема.
По сути она не меняется, лишь корректируется в соответствии с имеющимся нуждами города и некоторым планированием на будущее.
Что касается коррективов, то уже сейчас можно сказать что пересадочного узла Радужная-Огородная не будет. Сама Огородная почему-то теперь планируется южнее.

Добавлено: 14 окт 2007, 09:14
Дёдя
Идея конечно отличня (моя про кросс), но реально не осувществимая (в данном месте) , а вот чтото на подобии этажерки можно было бы сделать.

Добавлено: 09 окт 2009, 22:01
AMY
Подниму-ка я старую тему и заодно пропиарю "карту метро"

Rebe писал(а):пересадка [на Каширских] возможна как с обоих торцов (общие вестибюли), так и по лестнице между серединами платформ

Угу, все правильно
http://kartametro.info/?v=1&ll=55.65493 ... 3&z=18&t=k
Rebe писал(а): на Каховской - Севастопольской станции попендикулярны. Старая - мелкого заложения, а Севастопольская - под ней
Почти перпендикулярны
http://kartametro.info/?v=1&ll=55.65245 ... 3&z=18&t=k

Добавлено: 28 фев 2010, 23:48
Bomberman
В тендерной документации на строительство ЛЛ нигде не нашел пикеты будущих станций. Их там нет или я невнимательно читал?

Добавлено: 01 мар 2010, 00:06
AMY
Таки нет :(

Добавлено: 01 мар 2010, 13:46
Bomberman
Зато есть расстояния между станциями. Если бы узнать пикет хотя бы одной станции, остальные можно высчитать.

Добавлено: 14 авг 2010, 10:12
Bomberman
Кабмін відібрав у Київміськбуду ласе замовлення, а метро на Троєщину раніше 2016 року і не планується
Міністерство економіки України визнало недійсним тендер КП "Київський метрополітен" за визначенням генерального підрядчика будівництва першої черги Лівобережної лінії метрополітену "Троєщина-осокорки" від ул. Мілославськой до станції "Лівобережна" з електродепо "Троєщина"

Про це мовиться в наказі Мінекономіки №391 від 8 квітня т. г.

"Визнати недійсними результати проведеного комунальним підприємством "Київський метрополітен" процедури закупівлі за державні кошти по предмету "будівництво мостів, дорожніх естакад, тунелів і метрополітену (будівництво першої черги Лівобережної лінії метрополітену "Троєщина-осокорки")", - сказано в документі.

Згідно наказу, Мінекономіки встановило, що у складі тендерної пропозиції АТ "Холдингова компанія "Київміськбуд", тендеру, що став переможцем, відсутня копія спеціального дозволу СБУ на здійснення діяльності, пов'язаної з державною таємницею, і дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою.

При цьому в наказі наголошується, що "Київським метрополітеном" було скоректовано тендерну пропозицію "Київміськбуду" в частині виправлення технічних помилок при визначенні ціни тендерної пропозиції. "В результаті коректування ціна "Київміськбуду" стала нижча за ціну ВАТ "Киевметрострой", що вирішальним чином вплинуло на результат оцінки по лотах і не відповідає принципу прозорості", - мовиться в наказі.

Разом з тим ні положення про проведення тендерних закупівель, ні тендерна документація замовника проведення тендеру не передбачають можливості, а, відповідно, і правових підстав для виправлення замовником технічних помилок.

У Мінекономіки вважають, що "Київський метрополітен" не мав правових підстав допускати до оцінки і акцептувати тендерну пропозицію ХК "Київміськбуд" і зобов'язаний був його відхилити і відмінити торги.

При цьому замовник не надав на запит міністерства повні копії тендерних пропозицій учасників, зокрема розрахунки ціни тендерної пропозиції по лотах.

9 лютого т. г. АТ "Холдингова компанія "Київміськбуд" перемогла в тендері КП "Київський метрополітен" по відбору генерального підрядчика будівництва в столиці першої черги Лівобережної лінії метрополітену з електродепо "Троєщина".

За даними КП "Київський метрополітен", в тендері окрім "Київміськбуду" брало участь ВАТ "Киевметрострой". Загальна вартість тендерної пропозиції "Київміськбуду" по трьом лотам склала 1 млрд. 576,1 млн.грн. а ВАТ "Киевметрострой" - 2 млрд. 231 млн.грн.

За інформацією прес-служби "Київського метрополітену", дана черга будівництва метро на Троєщину пройде по вже існуючій швидкісній наземній трамвайній лінії по вулиці Бальзака на лівому березі Дніпра. Будівництво нової лінії метро, згідно проектної документації, в основному наземне. Передбачається, що нова лінія метро з електродепо буде введена в експлуатацію до початку 2016 року

Дата: 2010-04-14

Добавлено: 14 авг 2010, 10:37
AMY
2 Bomberman: повтор :wink:
Но возможно и такое развитие событий

Добавлено: 14 авг 2010, 11:29
Bomberman
Упс, видимо я это пропустил.
Кстати, надо ли понимать по последним заявлениям Попова, что все-таки вернулись к идее строительства ЛЛ?

Добавлено: 14 авг 2010, 11:32
XAN
Bomberman писал(а):Упс, видимо я это пропустил.
Кстати, надо ли понимать по последним заявлениям Попова, что все-таки вернулись к идее строительства ЛЛ?
Получается, что да, но на уровне "или я, или эмир, или ишак".

Добавлено: 14 авг 2010, 12:05
Incanter
Екс-мер Дімітрова, що збив жінку, отримав 7 років в'язниці
А это здесь при чем?

Добавлено: 14 авг 2010, 12:15
tov_tob
Incanter писал(а):А это здесь при чем?
Об этом лучше спросить у администрации сайта dom2000.com

Добавлено: 14 авг 2010, 12:19
Incanter
Понял.
А вот еще интересный момент:
Закончить строительство первых шести станций планируют уже к 2011 году.
В 2007 году
AMY писал(а):за прошедшие 4 года треп о "почти готовом проекте Левобережной линии" практически не претерпел изменений
Чувствую, и в 2015 году, по завершении очередного четырехлетнего цикла, будет то же самое :mad:

Добавлено: 14 авг 2010, 12:19
Bomberman
Incanter писал(а):А это здесь при чем?
Так было в оригинале. Убрал.

Добавлено: 14 авг 2010, 12:31
Incanter
Dimentiy писал(а):ПВЛ достроят в 2011 (я понимаю что позднее откроют, но все же), срок строительства ЛЛ - 5 лет, соостветственно если начнут в этом году, то откроется она в 2012-2013 году.
Интересно почитать темы, созданные задолго до кризиса :(