Добавлено: 24 янв 2008, 20:19
Прес-реліз.
24-01-2008
Щодо події 23 січня 2008 року на Святошино-Броварській лінії Київського метрополітену
Зважаючи на резонанс, викликаний серед киян подією у метрополітені, та недостовірні публікації у деяких засобах масової інформації, прес-служба Київського метрополітену вважає за необхідне надати громадськості офіційні пояснення.
23 січня 2008 року о 9:42 на маршруті, що рухався від станції „Житомирська” до станції „Святошин” спрацював захист від перевантажень силової схеми, який свідчив про технічну несправність рухомого складу. На станції „Святошин” були висаджені пасажири і рухомий склад був знятий з лінії в тупик.
Спеціалісти метрополітену провели огляд вагона, виявили несправність першого тягового двигуна третього вагона і прийняли рішення про його відключення та перегонки електропоїзда в електродепо для остаточного з’ясування причини несправності.
О 12:15 рухомий склад, у міжпіковий час, відправився зі станції „Святошин” в електродепо. В районі станції „Берестейська” працівники електродепо, які супроводжували несправний вагон, виявили сторонній шум і зафіксували виділення диму з іншого, третього тягового двигуна, внаслідок перегріву. Було прийняте рішення зняти рухомий склад з лінії на найближчу станційну колію станції „Хрещатик”. Для локалізації задимлення працівники використовували наявні у рухомому складі вогнегасники.
Перед станцією „Вокзальна”, для зменшення виділення диму, було знижено швидкість руху до 40 км/год. Для того, щоб взяти та застосувати станційні вогнегасники великої ємкості, наявні на кожній станції, рухомий склад зупинився на „Театральній”. Вогнегасники були застосовані відразу на станції для охолодження несправного двигуна.
Після цього, електропоїзд відбув на з’єднувальну колію станції „Хрещатик”, де було повністю локалізовано виділення диму з третього двигуна третього вагона. Після закінчення руху поїздів, рухомий склад було відправлено в депо приписки „Дарниця” для ремонту.
За попередніми даними розслідування, причиною виділення диму з третього тягового двигуна став конструктивний недолік силової схеми вагона, де сталося коротке замикання в електричній обмотці.
У напрямку руху електропоїзда, на короткий термін було обмежено вхід пасажирів на станції: „Вокзальна” 12:48-12:56, 13:22-13:32, 13:42-13:44; „Університет” 12:40-12:58, 13:25-13:35, „Театральна” 12:45-12:55; „Хрещатик” 13:28-13:48; пересадний вузол „Хрещатик” – „Майдан Незалежності” 13:15-13:36. А пасажирам, які знаходилися на станціях, працівники метрополітену пропонували покинути станцію і піднятися наверх.
Як уже повідомлялося, з 12:53 до 13:36 рух поїздів здійснювався від станції „Академмістечко” до станції „Вокзальна” та від станції „Лісова” до станції „Дарниця”. О 13:36 рух поїздів на лінії було повністю поновлено.