Страница 172 из 212

Добавлено: 02 апр 2013, 21:31
FerrariF1racing
Трамвайною колією поїде нова «змійка»

Изображение

Трамвайною колією поїде нова «змійка»

Київ істотно оновив парк комунальних автобусів і тролейбусів, які тепер мають низьку підлогу, а отже, зручні в користуванні, зокрема й для осіб з особливими потребами. На черзі – трамваї, адже переважна частина вагонів не оновлювалась аж від радянських часів.

Ще наприкінці минулого року відновленим і подовженим маршрутом швидкісного трамвая на Троєщині рушили перші односекційні трамвайні вагони київського виробництва «Каштан». А тим часом готується нова трисекційна модель з майже 50 відсотками низької підлоги. З подробицями цього проекту «Вечірку» ознайомив головний інженер КП «Київпастранс» Юрій Бомбандьоров.

– Станом на сьогодні вже повністю виготовлено та пофарбовано кузов і на 80-85 відсотків скомплектовано устаткування вагона, – розповів Юрій Бомбандьоров. – Тож цілком можливо, що вже в середині чи наприкінці травня ми зможемо презентувати трисекційний вагон киянам. Оскільки це нова модель, то ще приблизно півтора-два місяці піде на її сертифікацію та випробування.

Трисекційні трамвайні вагони – не дивина для мешканців столиці. На Борщагівській лінії швидкісного трамвая вже їздять по одному такому вагону російського та білоруського виробництва, а також майже півтора десятка київських, відомих як «Кобра», зроблених на базі старих вагонів. Нова модель, котра ще не має офіційної назви, виготовлена повністю «з нуля», а головна відмінність, яку помітять пасажири, – це збільшена порівняно з «Кобрами» частка низької підлоги – 45 відсотків площі. Отже, якщо в «Кобрах» низька підлога лише в середній секції,біля третіх дверей, то в новому трамваї пониження також передбачене біля других і четвертих дверей, тобто в кожній секції.

Окрім більшої частки низької підлоги, нові трамваї матимуть кондиціонер, сучасну систему керування на базі IGBT-транзисторів, що дає змогу заощаджувати 40-45 відсотків електроенергії. Довжина вагона становить 32 метри.

Перший зразок нині складають в експериментальному цеху КП «Київпастранс», а до серійного виробництва планується залучити низку інших київських підприємств, зокрема й завод електротранспорту. Очікується, що за рік виробництво може сягнути 20-30 одиниць трисекційних вагонів.

Григорій Мельничук melnychuk@eveningkiev.com

Добавлено: 03 апр 2013, 09:37
Анатолий
Что-то я на приведенной фотке совсем не вижу низкого пола...

Добавлено: 03 апр 2013, 10:41
XAN
Потому что на нем часть с высоким полом.
Всегда ваш, К.О.

Низкий пол там между тележками.

Добавлено: 03 апр 2013, 12:50
mindok
Вам мало американських гірок в середній частині вагону? Тільки для киян! Зустрічайте нові вагони з американськими гірками по всій довжині трамвая! :facepalm:

Добавлено: 03 апр 2013, 19:06
Yaroslav
XAN писал(а):Потому что на нем часть с высоким полом.
Всегда ваш, К.О.

Низкий пол там между тележками.
надіюсь двері до цього низького місця є ? :lol:

Добавлено: 03 апр 2013, 19:10
XAN
НЯР, усі, окрім першої та останньої. Тобто 3 з 5.

Добавлено: 08 апр 2013, 01:18
Ghost
mindok писал(а):Вам мало американських гірок в середній частині вагону? Тільки для киян! Зустрічайте нові вагони з американськими гірками по всій довжині трамвая! :facepalm:
Чим більше низьких секцій, тим краще. Пасажири швидше заходять через двері низької секції. Може колись і навчаться робити вагони з повністю низькою підлогою, але навіть зараз кілька низьких секцій краще, ніж одна чи без них.

Добавлено: 08 апр 2013, 01:58
AMY
Чим більше низьких секцій, тим краще. Пасажири швидше заходять через двері низької секції.
Конечно хорошо. Ведь такие же горки и на скоростном графике получаются: тут меньше стоим, зато там медленнее едем. Время в пути неизменно. Оцените красоту игры (с) Всем спасибо, все свободны

Добавлено: 14 апр 2013, 11:57
Ghost
На Лукьяновке из-за нового ТРЦ уберут трамвай

Ідіоти на марші.
На Лукьяновке изменят транспортную схему всего квартала – в частности, из Лукьяновской площади решили убрать трамвай.

Как сообщает ТРК Киев, выезд из Дегтяревской на Мельникова станет односторонним. Трамвайные пути переведут на улицы Коперника и Бердичевскую. Для автобусов и троллейбусов решили сделать карманы, а машины пустить в обход проблемных узлов тоннелем с Глубочицкого проезда.

"Предполагает строительство прохода под улицу Артема - в створе улицы Кравченко, что позволяет пустить транзитный поток с улицы Глубочицкой на Черновола на разных уровнях. Это позволяет организовать левый поворот с Артема на Черновола и левый поворот на Дегтяревскую и на Коперника", - говорит Виктор Петрук, инженер-конструктор.

"Мы ликвидируем 3 из 4 светофорных перекрестков, а на четвертом - существенно упрощается светофорный цикл", - добавляет Петрук. При этом пропускная способность повышается более чем в полтора раза, а скоростной режим увеличивается с 5,6 км до 30 км в час.

Обязательство изменить транспортную схему квартала впервые в столице берет на себя инвестор. Ведь без создания комфортного трафика на Лукьяновке строить на месте старого трамвайного депо новый торгово-развлекательный комплекс - это создать транспортный коллапс. Кроме 4 500 авто, которые добавит сюда центр, в район выходит хордовая дорога от Подольского моста и появляется пересадка с будущей станции метро "Глубочицкая". Поэтому инвестор решил пойти навстречу городу.

Добавлено: 14 апр 2013, 14:24
Анатолий
Почему идиоты?

Добавлено: 14 апр 2013, 14:25
Бодрый
Ну так : "...Поэтому инвестор решил пойти навстречу городу..."

Добавлено: 14 апр 2013, 14:32
Klovsky
О, Петрук, тогда понятно.

Красным - сейчас, синим - как будет.
Изображение

Добавлено: 14 апр 2013, 17:31
XAN
Правильно, увеличиваем перепробег, и как следствие уменьшаем привлекательность ОТ, зато повышаем привлекательность ЛТ. Так победим!

Отдельную Шнобелевскую премию надо дать за идею строить автомобильно-ориентированный (пускай и частично) ТРЦ в районе Лукьяновки.

Добавлено: 14 апр 2013, 17:42
Klovsky
Как по мне - увеличится пасспоток трамвая. Он подберёт людей с неохваченных НОТом улиц. Красная линия по "входящим" в трамвай ныне, с учётом трамвайных интервалов движения, проигрывает другим видам.

По поводу ТРЦ - это мизер по сравнению с фактическим созданием магистрального автодвижения по хордовой дороге (Подольский мост и далее до Лукьяновки и на запад). Кроме того, ТРЦ - это не БЦ. БЦ генерирует поток в бизнес-время, а ТРЦ такового не делает. Поэтому пики будут сглажены, но явно будет хуже, чем было.

Добавлено: 14 апр 2013, 17:50
XAN
По тем улицам даже самые завалящие газельки не ездят, что как бы намекает, что неохваченны они не из-за злых чиновников, а из-за отсутствия спроса. Транспорт тяготеет к местам генерации пасс. потока.