Страница 177 из 212

Добавлено: 26 авг 2014, 09:55
TANK
не так чтобы очень, скорее обезьянничание моего любимого предмета у нормальных стран. Doppelhaltestelle - двойная остановка - очень даже частое явление в бундесах, другое дело что там же висит табло, на котором видно какой маршрут прийдет первым, какой вторым - т.е. народ спокойно расползается по платформе в ожидании нужного транспорта.

Добавлено: 26 сен 2014, 19:05
Евгений Г.
http://lisky.org.ua/site/news/news1360.shtml

Новий трамвайний маршрут до Дарницького вокзалу

П'ятниця, 12.09.2014

Департамент транспортної інфраструктури Київської міської держадміністрації інформує Ігоря Ніконова, першого заступника голови КМДА, про можливе відкриття нового трамвайного маршруту №20 "Вулиця Милославська - залізничний вокзал "Дарниця".
Згідно з опрацьованими матеріалами, для відкриття маршруту необхідно відремонтувати 20 трамвайних вагонів, а також виконати ремонт трамвайних колій (розворотного кільця) поблизу Дарницького ринку. На ремонт колій потрібно близько 11 мільйонів гривень, а для відновлення вагонів - 20-22 мільйони гривень.
В липні 2014 року в КМДА обговорювалась можливість повернення трамвайних маршрутів на міст Патона, знятих звідти в 2004 році. На думку спеціалістів, для функціонування відновленого маршруту від Ленінградської площі до Подолу потрібно 30 трамвайних вагонів вартістю 20 мільйонів гривень кожний.
Також необхідно відновити необдумано ліквідовану тягову підстанцію для трамвайного руху, на що потрібно близько 150 мільйонів гривень. Якщо ж трамвайні вагони не купляти, а відремонтувати існуючі, весь проект відновлення трамваю на мосту Патона може вкластися в 200 мільйонів гривень, не враховуючи витрат на будівництво зруйнованих колій.

Добавлено: 27 сен 2014, 10:43
Shak
Угу... То то они быстренько демонтируют старые пути на набережной уже не первый месяц... Да и кудой они его пустят на новой Почтовой площади - не понятно... Пустой треп...

Добавлено: 27 сен 2014, 11:39
Misha
Кава - молодец, конечно. Всё правильно делает. Ну дай бог ему :)

Добавлено: 30 сен 2014, 13:35
Rider
У столиці з’явиться новий трамвайний маршрут, що сполучить пл.Т.Шевченка та ст.метро "Оболонь"

КИЇВ. 30 вересня. УНН.

Незабаром у столиці з’явиться новий трамвайний маршрут, який забезпечить сполучення площі Тараса Шевченка та вул. Автозаводської зі станцією метрополітену “Оболонь”. Про це повідомив радник голови Київської міської державної адміністрації з транспортних питань Олександр Кава, передає УНН.

“Зараз триває підготовка до запуску трамвайного маршруту №17, який з’єднає площу Тараса Шевченка зі станцією метрополітену “Оболонь”. Крім того, вже майже завершено капітальний ремонт вагонів, що використовуватимуть на цій лінії”, – сказав він.

Олександр Кава пояснив необхідність введення нового маршруту тим, що останніми роками питання зручної транспортної розв’язки на вул. Автозаводська не вирішувалося, незважаючи на активну забудову цього мікрорайону. Новий трамвайний маршрут забезпечить підвезення мешканців цього району до найближчої станції метро, а також до станції міської електрички “Вишгородська”.

“Переконаний, що сполучення на цьому маршруті буде швидким і зручним для пасажирів, оскільки переважна більшість трамвайних колій на цій ділянці прокладені по смугах, відокремлених від загального потоку автомобілів. Сподіваюся, цей маршрут сподобається мешканцям масиву та стане популярним”, – додав він.

http://www.unn.com.ua/uk/news/1390624-u ... tro-obolon

Добавлено: 30 сен 2014, 13:49
Rugin
Евгений Г. писал(а):.... В липні 2014 року в КМДА обговорювалась можливість повернення трамвайних маршрутів на міст Патона, знятих звідти в 2004 році. На думку спеціалістів, для функціонування відновленого маршруту від Ленінградської площі до Подолу потрібно 30 трамвайних вагонів вартістю 20 мільйонів гривень кожний.
Також необхідно відновити необдумано ліквідовану тягову підстанцію для трамвайного руху, на що потрібно близько 150 мільйонів гривень. Якщо ж трамвайні вагони не купляти, а відремонтувати існуючі, весь проект відновлення трамваю на мосту Патона може вкластися в 200 мільйонів гривень, не враховуючи витрат на будівництво зруйнованих колій.
Приятно наблюдать активность в развитии киевского трамвая. Безусловно "порвать" сообщение правого и леового берега рельсовым транспортом было стратегической ошибкой. Не совсем ястно как реализовать поворот трамвайных путей на Набережную при имеющейся развязке движение трамвая по которой явно не закладывалось.

Добавлено: 30 сен 2014, 13:51
Rugin
А новый разворот трамваев у м.Лесная уже эксплуатируют?

Добавлено: 30 сен 2014, 14:02
dimentiy
Да, довольно давно уже.

Добавлено: 30 сен 2014, 16:37
selykv
Shak писал(а):Угу... То то они быстренько демонтируют старые пути на набережной уже не первый месяц... Да и кудой они его пустят на новой Почтовой площади - не понятно... Пустой треп...
Поштова - не проблема. Можна пустити двосторонні вагони і оборот зробити за принципом метро. Хто не пам'ятає, така штука колись була поширена у Києві.

Може виникнути більше проблем з проходженням вузького місця біля вестибюлю ст. м. Дніпро, позаяк після побудови розв'язки - туди можна впихнути тільки одну колію (як варіант - можна зробити звуження як на Харківському шосе, або розібрати касові кімнати вестибюлю і на їх місце пустити одну колію).

Іншою проблемою скоріше за все буде заїзд на міст Патона в районі турбіни.

Добавлено: 30 сен 2014, 17:16
XAN
Эм, а насколько нужен маршрут именно по набережной? Пускай поправят старшие товарищи, но вроде бы в сторону центра по Старонаводницкой всегда больше поток был?

Добавлено: 30 сен 2014, 21:41
TommyGun
Однозначно надо вернуть инкарнацию 27 трамвая. Бедняга 55 автобус так натужно тащится на Кловском и Старонаводницкой, что аж жалко.
Горки - для трамваев.

Добавлено: 30 сен 2014, 21:48
XAN
TommyGun писал(а):Однозначно надо вернуть инкарнацию 27 трамвая. Бедняга 55 автобус так натужно тащится на Кловском и Старонаводницкой, что аж жалко.
Горки - для трамваев.
Для троллейбусов, трамвай как раз горки средне воспринимает.

Добавлено: 30 сен 2014, 21:58
TommyGun
Я всё детство на 27 моталась к дядьке на Русановку, а сейчас по 4 раза на неделе езжу к свёкрам на Троещину - есть с чем сравнить.
Не тянет ДВС в горку, хоть ты тресни. А трамвай всё ж предпочтительнее на узких улицах в из-за фиксированного габарита.
Вот сняли рельсы с Кловского, и что, улица шире стала? хрена там, всё парковкой забито.

Добавлено: 02 окт 2014, 01:02
Ghost
selykv писал(а):Може виникнути більше проблем з проходженням вузького місця біля вестибюлю ст. м. Дніпро, позаяк після побудови розв'язки - туди можна впихнути тільки одну колію (як варіант - можна зробити звуження як на Харківському шосе, або розібрати касові кімнати вестибюлю і на їх місце пустити одну колію).
Розбирати каси ніхто не буде. Щоб обійтися без зайвих стрілок, звуження можна зробити як у Львові на Руській було. І в Києві в Подільських воротах теж.

Изображение

Добавлено: 07 ноя 2014, 18:42
Klovsky
Интересный документ о реагировании на махинации с "ремонтом" трамваев путём закупки чешских вагонов. Давно известная история, новый виток реакции на нарушения.