Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Svyatoslav
- Механик
- Сообщения: 271
- Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23
Оплата зніметься за перебування в зоні дії соти 30 (40, 60...) сек після закриття дверей і початку руху, наприклад.
NFC погана ідея для автоматичної оплати, бо його в бюджетні телефони не китайські не кладуть. Більше того смисл як я зрозумів в автоматичній оплаті без права зайця, а NFC треба руками підносити що є просто ще одним видом добровільної оплати.
NFC погана ідея для автоматичної оплати, бо його в бюджетні телефони не китайські не кладуть. Більше того смисл як я зрозумів в автоматичній оплаті без права зайця, а NFC треба руками підносити що є просто ще одним видом добровільної оплати.
Та ну щас. А як же тарифи в яких за якусь-там дію активовуєш цілий пакет послуг зі списанням Н грн, чи тарифи в яких щодня списується Н грн із наданням щоденного пакету послуг не залежно від згоди/незгоди користувача? Просто в тарифі оператори прописуватимуть щось типа "послуга оплати-проїзд. Для підключення надішліть ..., за проїзд з вашого рахунку зніматиметься ...". В тарифі прописано - значить пасажир попереджений. ІМНО.
Так ти САМ активуєш цей тариф і погоджуєшся на його умови, ніхто тебе насильно на нього не переводить і нічого без твого дозволу не списує. А не невідомий дядя тебе на нього підписує. Є різниця? Я МТС не користуюся, тому мені не зрозуміло як хтось може мене підплючити до якогось тарифу, який я не замовляв.
Якщо буде тариф з оплатою проїзду - звісно я буду проти. І багато хто буде проти. Але гроші на системі можна відмити непогані, тільки навряд чи вона працюватиме.
А як підтверджувати факт оплати проїзду? СМС-кою? А якщо ти вийшов випустити пасажирів і знову зайшов теж плати?
Якщо буде тариф з оплатою проїзду - звісно я буду проти. І багато хто буде проти. Але гроші на системі можна відмити непогані, тільки навряд чи вона працюватиме.
А як підтверджувати факт оплати проїзду? СМС-кою? А якщо ти вийшов випустити пасажирів і знову зайшов теж плати?
Це як раз найменша проблема - в цивілізованих країнах у великих/середніх містах майже ніде не залишилося оплати за факт посадки, натомість використовується оплата за час.Maksym писал(а):А як підтверджувати факт оплати проїзду? СМС-кою? А якщо ти вийшов випустити пасажирів і знову зайшов теж плати?

Але проблему неоплати це не знімає - насильно таку опцію ніхто не дасть ввімкнути.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Щоб заново не винаходити велосипеда, можна почитати татарський досвід про NFC-оплату проїзду.
Треба піднести телефон до рідера, як у метро. Просте знаходження на відстані більше 5 см від рідера не призведе до оплати проїзду, тому знімається питання про вийшов-зайшов-знову_платити.
Інше питання - про фемтосоти. Фактично, це звичайна базова станція БС, але надмалої потужності. Щоб оплатити проїзд, замало просто бути поруч (адже станція має знати про телефон). Тому телефон має зареєструватися саме на цій БС. Але є одне але: тоді або
- телефон не прийматиме жодні виклики - неможливо буде подзвонити (якщо ця БС не ретранслює сигнал далі), або
- БС має ретранслювати сигнал (тоді, окрім звичайних технічних проблем, захаращується радіоефір, адже займається 2 смуги частот:
1 - телефон-фемтосота,
2 - фемтосота-звичайна БС).
Крім того, є ще багато інших технічних перепон, зокрема, практична неможливість налаштування такого рівня сигналу фемтосоти, коли він охоплює лише пасажирів цього транспортного засобу.
Іншими словами, можливі випадки або
- нереєстрації пасажирів автобусу (фактично, проїзд зайцем), або
- реєстрації мобільних терміналів з транспортних засобів, які перебувають поруч з таким автобусом (як звичайні автомобілісти, так і просто пасажири з сусіднього автобусу, який стоїть у заторі).
Треба піднести телефон до рідера, як у метро. Просте знаходження на відстані більше 5 см від рідера не призведе до оплати проїзду, тому знімається питання про вийшов-зайшов-знову_платити.
Інше питання - про фемтосоти. Фактично, це звичайна базова станція БС, але надмалої потужності. Щоб оплатити проїзд, замало просто бути поруч (адже станція має знати про телефон). Тому телефон має зареєструватися саме на цій БС. Але є одне але: тоді або
- телефон не прийматиме жодні виклики - неможливо буде подзвонити (якщо ця БС не ретранслює сигнал далі), або
- БС має ретранслювати сигнал (тоді, окрім звичайних технічних проблем, захаращується радіоефір, адже займається 2 смуги частот:
1 - телефон-фемтосота,
2 - фемтосота-звичайна БС).
Крім того, є ще багато інших технічних перепон, зокрема, практична неможливість налаштування такого рівня сигналу фемтосоти, коли він охоплює лише пасажирів цього транспортного засобу.
Іншими словами, можливі випадки або
- нереєстрації пасажирів автобусу (фактично, проїзд зайцем), або
- реєстрації мобільних терміналів з транспортних засобів, які перебувають поруч з таким автобусом (як звичайні автомобілісти, так і просто пасажири з сусіднього автобусу, який стоїть у заторі).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
КМДА: Сьогодні про підвищення ціни на проїзд у метрополітені не йдеться
12.05.2014 | 18:10
Київська МДА
Інформація про те, що найближчими днями ціну на проїзд у метрополітені підвищать удвічі – не відповідає дійсності, заявив голова КМДА Володимир Бондаренко.
«Це чергова провокація. І спричинена вона фактом оприлюднення результатів аудиту роботи київського метрополітену. Результати цього аудиту відверто вражаючі. Так, наприклад, закупівля запчастин для рухомого складу перевищувала реальну вартість на 35%! А такий вид діяльності, як реклама в метро, взагалі показувався як збитковий, хоча реальна картина зовсім інша», – сказав Володимир Бондаренко.
Водночас, за його словами, міська влада ліквідовує таку корупційну складову діяльності, як несанкціонована торгівля при вході та виході до станцій метрополітену і багато іншого.
«Наслідком цієї фронтальної перевірки є не підвищення цін на проїзд для киян, а повернення вкрадених коштів та звільнення керівництва метрополітену. Тут також є предмет для реагування компетентних органів відносно службових осіб. Хочу заспокоїти киян: на сьогодні про підвищення ціни на проїзд у метрополітені не йдеться. Я і надалі буду вести жорстку боротьбу з різними корупційними схемами: шлях звільнення та притягнення до відповідальності пройде ще не один чиновник. І такими відверто примітивними речами, як оббріхування, мене не зупинити», – запевнив Володимир Бондаренко.
http://www.kmu.gov.ua/control/publish/a ... =247289886
12.05.2014 | 18:10
Київська МДА
Інформація про те, що найближчими днями ціну на проїзд у метрополітені підвищать удвічі – не відповідає дійсності, заявив голова КМДА Володимир Бондаренко.
«Це чергова провокація. І спричинена вона фактом оприлюднення результатів аудиту роботи київського метрополітену. Результати цього аудиту відверто вражаючі. Так, наприклад, закупівля запчастин для рухомого складу перевищувала реальну вартість на 35%! А такий вид діяльності, як реклама в метро, взагалі показувався як збитковий, хоча реальна картина зовсім інша», – сказав Володимир Бондаренко.
Водночас, за його словами, міська влада ліквідовує таку корупційну складову діяльності, як несанкціонована торгівля при вході та виході до станцій метрополітену і багато іншого.
«Наслідком цієї фронтальної перевірки є не підвищення цін на проїзд для киян, а повернення вкрадених коштів та звільнення керівництва метрополітену. Тут також є предмет для реагування компетентних органів відносно службових осіб. Хочу заспокоїти киян: на сьогодні про підвищення ціни на проїзд у метрополітені не йдеться. Я і надалі буду вести жорстку боротьбу з різними корупційними схемами: шлях звільнення та притягнення до відповідальності пройде ще не один чиновник. І такими відверто примітивними речами, як оббріхування, мене не зупинити», – запевнив Володимир Бондаренко.
http://www.kmu.gov.ua/control/publish/a ... =247289886


- Svyatoslav
- Механик
- Сообщения: 271
- Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23
Довелось мне побывать в одном средне-большом городе Гонконге (возможно он даже цивилизованный). У них применяется оч интересная система оплаты транспорта, в наших реалиях, мне кажется, прижилась бы на ура.XAN писал(а):в цивілізованих країнах у великих/середніх містах майже ніде не залишилося оплати за факт посадки, натомість використовується оплата за час.
У них есть nfc-карта "Octopus Card", которая, как и наша метрошная, пополняется деньгами. А дальше - вы садитесь в автобус - при входе стоит терминал, на нём написано, сколько стоит проезд в данном транспорте (может зависеть от времени и прочих факторов). Прикладываете - у вас списывается сумма, вы едете. В метро дифференцированная оплата - на входе прикладываете, на выходе прикладываете и видите, сколько с вас списали. Маршрутки тоже этой картой обслуживаются (тариф где-то 1.5х). Можно забраться в минус (где-то до 50 грн).
Вообще они эту карту в городе сейчас везде продвигают - можно в киоске булочку купить, или телефон пополнить. Такой себе бесконтактный кошелёк для мелких расходов (макс. там может быть около 500 грн).
- Svyatoslav
- Механик
- Сообщения: 271
- Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23