Добавлено: 20 май 2014, 10:41
Статус по электронному билету:
https://dostup.pravda.com.ua/request/92 ... /2/595.pdf
https://dostup.pravda.com.ua/request/92 ... /2/595.pdf
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Терміново звертаюсь до міського голови, щоб усі чули, бо справа нагальна і важлива.
Мені надіслали аналітичну записку, де оцінено з різних сторін проект з упровадження так званого єдиного електронного квитка на транспорт у Києві.
Вже з преамбули видно, що справи кепські.
«Інвестиційний проект з впровадження в м. Києві автоматизованої системи оплати проїзду передбачає появу на ринку міських перевезень монопольного оператора по збору оплати проїзду. Інвестор при цьому вкладає певне фінансування в розгортання автоматизованої системи оплати проїзду, за документами 120 млн грн., реально значно менше, та забезпечує її експлуатацію із правом на отримання 8,47% від загального обороту коштів, орієнтовно 160 млн грн. на рік, отриманих містом за перевезення пасажирів».
Якщо це дійсно правда, то 8,47% – це грабунок. Ну і цим справа не обмежується.
Оскільки зараз, наскільки мені відомо, вирішується подальша доля цього проекту, то закликаю Віталія Володимировича не поспішати, і цю – в принципі, непогану – ідею реалізувати так, як належить – з відкритим, прозорим конкурсом.
Якщо такими темпами раніше крали гроші з КП «Метрополітен», то саме лише запровадження базової прозорості тендерних процедур може забезпечити прибутковість метро, і в теорії ресурс для добудови гілки на Троєщину.
І навпаки, якщо не робити з тендерів свято прозорості – то будемо маринувати троєщинців ще десятки років у пробках.
http://blogs.pravda.com.ua/authors/luts ... 7ccd92e39/
У столичному метрополітені хочуть по-новому запровадити вже існуючу автоматичну систему оплати проїзду. Робиться це з метою виведення грошових потоків з комунального підприємства.
Про це "Українській правді. Київ" повідомили джерела у столичній підземці.
Новий інвестиційний проект передбачає появу на ринку міських перевезень монопольного оператора по збору оплати проїзду. Інвестор має намір запровадити автоматичну систему оплати проїзду у підземному і наземному транспорті столиці і отримувати за це 8,47% обігових коштів. До слова, сьогодні на обслуговування АСОП метрополітен витрачає 7,5% обігових коштів.
Згідно з документами, які є у розпорядженні "Української правди. Київ", впровадженням "Єдиного електронного квитка" на всі види транспорту займатиметься ТОВ "Альфа Пей Київ", яка буде співінвестором та оператором проекту, та ТОВ "Фондові комунікації", яке прийматиме готівкові кошти та перераховуватиме їх КП "Київський метрополітен" та КП "Київпастранс".
Це, дозволить інвестору із залученими компаніями безконтрольно розпоряджатися коштами, як належать перевізникам.
На думку співробітників метро, фірма "Альфа Пей" - це "легальне прикриття корупціонерів достатньо високого рівня державної і міської київської влад".
"Технічно і інженерно ця фірма нічого з себе не представляє, зате є крупним спеціалістом в галузі тіньового обігу бюджетних коштів", - сказала співрозмовниця видання.
За документами, впровадження автоматизованої системи оплати проїзду коштує 120 мільйонів гривень (хоча, за підрахунками метрополітену, – не більше 105 мільйонів), а вилучатиме інвестор на обслуговування цілих 8,47% від загального обороту коштів. Грошима ці 8,47% становитимуть орієнтовно у 160 мільйонів на рік.
"Проблема у тому, що автоматична система оплати проїзду працює у метро уже 9 років. У метрополітену є все необхідне обладнання, існують пластикові картки, зручні у користуванні. І витрати на обслуговування становлять 7,5% оборотних коштів", - сказав співрозмовник видання.
Він додав, що наразі інвестор хоче запровадити затратнішу і більш відсталу систему, як у метрополітені міста Харкова.
"У нас ця система давно працює. У 2006 році була прийнята система "Соціально-транспортна картка киянина". Вона в метро працює, 2 автопарки потроху перейшли на цю систему, швидкісний трамвай. А вони пропонують зробити систему з паперовими квитками як у Харкові. Харківчани просто мучаться з цими квитками", - розповів співрозмовник.
"Ця система, турецька, "Кент-карт", значно гірша, а платити за неї доведеться дорожче. 8,47% коштів на обслуговування турнікетів, на отримання касирів – це величезні кошти", - розповіло джерело у метро.
Він також додав, що систему не хотіли розпочати впроваджувати у "Київпастрансі", "бо там нічого нема, там треба все з нуля починати", а вони вирішили з метро, "де система давно і якісно працює, зруйнувати те, що є і відійти на крок назад".
"Вони просто хочуть усі грошові потоки на себе перевести", - сказав співрозмовник видання.
Він додав, що 1 липня у метро проходила презентація цієї картки.
"Вони взяли аналог харківської примітивної системи. Вона незручна для пасажирів з багатьох причин. Так, жетони можна і на місяць купити, і діставати з кишені та їздити, а там квиток тільки "сьогодні на сьогодні". Тобто якщо ви їдете в годину-пік, поспішаєте, а там перед касою черга велика, то все одно треба стояти. Плюс ці паперові квитки часто не спрацьовують з першого разу. Це цілих 1-2% не спрацювань. Для порівняння: жетон не спрацьовує з першого разу 1 з 10 тисяч", - сказав співрозмовник видання.
У метро також вважають, що звільнення колишнього керівника Володимира Федоренка і призначення Руслана Казюлькіна – це результат перемоги корупційної схеми під приводом запровадження "Єдиного електронного квитка".
Мовляв, екс-начальник метро усіляко противився переходу на дороговартіснішу і примітивнішу систему.
"Конкурс на впровадження цієї типу нової системи пройшов ще у квітні 2013 року. Федоренко рік боровся. А коли змінилася влада і прийшов (на посаду голови КМДА Володимир – ред..) Бондаренко, то Бондаренко його звільнив під смішним приводом, мовляв, Федоренко не боровся з торгівлею у метро", - сказав співрозмовник видання.
"Але всі ми знаємо, як Федоренко з МАФами боровся і за що його насправді усунули. До слова, коли до влади прийшов Бондаренко, то видно з ним уже домовились,бо зверху почали тиснути, щоб цю систему швидко вводили", - розповіло джерело "Української правди. Київ".
"Зараз знов влада змінилась. Тож поки з Кличком ще незрозуміло нічого щодо цієї системи", - підсумував співрозмовник.
КП КМ озвучивало меньше 8%, няп15% - по КП КМ
Желтым валидаторам - чуть больше года! Новая разработка для работы со специальными бумажными билетами и бесконтактными карточками.Hagall писал(а):Этим желтым валидаторам уже я не знаю сколько лет. Почему их внезапно показывают сейчас? 4.20?
Возможно чувство времени мне изменяет, но чуть больше года - тоже срок немалый. С чего вдруг о них сейчас заговорили? Внедрять - вроде денег в стране не густо. Просто поговорить?SERGO_SV писал(а):Желтым валидаторам - чуть больше года!