Страница 179 из 262

Добавлено: 20 май 2014, 10:41
Svyatoslav
Статус по электронному билету:
https://dostup.pravda.com.ua/request/92 ... /2/595.pdf

Добавлено: 23 май 2014, 22:21
Svyatoslav
Крамаренко в ФБ рассказывает о том, что АСТЕК не выиграл тендер, потому что не подал вовремя документы.

Добавлено: 07 июл 2014, 21:33
AMY
Свободу Юрию Деточкину™
Терміново звертаюсь до міського голови, щоб усі чули, бо справа нагальна і важлива.

Мені надіслали аналітичну записку, де оцінено з різних сторін проект з упровадження так званого єдиного електронного квитка на транспорт у Києві.

Вже з преамбули видно, що справи кепські.

«Інвестиційний проект з впровадження в м. Києві автоматизованої системи оплати проїзду передбачає появу на ринку міських перевезень монопольного оператора по збору оплати проїзду. Інвестор при цьому вкладає певне фінансування в розгортання автоматизованої системи оплати проїзду, за документами 120 млн грн., реально значно менше, та забезпечує її експлуатацію із правом на отримання 8,47% від загального обороту коштів, орієнтовно 160 млн грн. на рік, отриманих містом за перевезення пасажирів».

Якщо це дійсно правда, то 8,47% – це грабунок. Ну і цим справа не обмежується.

Оскільки зараз, наскільки мені відомо, вирішується подальша доля цього проекту, то закликаю Віталія Володимировича не поспішати, і цю – в принципі, непогану – ідею реалізувати так, як належить – з відкритим, прозорим конкурсом.

Якщо такими темпами раніше крали гроші з КП «Метрополітен», то саме лише запровадження базової прозорості тендерних процедур може забезпечити прибутковість метро, і в теорії ресурс для добудови гілки на Троєщину.

І навпаки, якщо не робити з тендерів свято прозорості – то будемо маринувати троєщинців ще десятки років у пробках.

http://blogs.pravda.com.ua/authors/luts ... 7ccd92e39/

Добавлено: 08 июл 2014, 14:02
DFAW
Ну как бы по моему просто дошло наконец, так ка на УП сегодня ещё замечательная статья

У метро готують аферу з автоматичною оплатою проїзду?
http://kiev.pravda.com.ua/news/53bb821087ae8/
У столичному метрополітені хочуть по-новому запровадити вже існуючу автоматичну систему оплати проїзду. Робиться це з метою виведення грошових потоків з комунального підприємства.

Про це "Українській правді. Київ" повідомили джерела у столичній підземці.

Новий інвестиційний проект передбачає появу на ринку міських перевезень монопольного оператора по збору оплати проїзду. Інвестор має намір запровадити автоматичну систему оплати проїзду у підземному і наземному транспорті столиці і отримувати за це 8,47% обігових коштів. До слова, сьогодні на обслуговування АСОП метрополітен витрачає 7,5% обігових коштів.

Згідно з документами, які є у розпорядженні "Української правди. Київ", впровадженням "Єдиного електронного квитка" на всі види транспорту займатиметься ТОВ "Альфа Пей Київ", яка буде співінвестором та оператором проекту, та ТОВ "Фондові комунікації", яке прийматиме готівкові кошти та перераховуватиме їх КП "Київський метрополітен" та КП "Київпастранс".

Це, дозволить інвестору із залученими компаніями безконтрольно розпоряджатися коштами, як належать перевізникам.

На думку співробітників метро, фірма "Альфа Пей" - це "легальне прикриття корупціонерів достатньо високого рівня державної і міської київської влад".

"Технічно і інженерно ця фірма нічого з себе не представляє, зате є крупним спеціалістом в галузі тіньового обігу бюджетних коштів", - сказала співрозмовниця видання.

За документами, впровадження автоматизованої системи оплати проїзду коштує 120 мільйонів гривень (хоча, за підрахунками метрополітену, – не більше 105 мільйонів), а вилучатиме інвестор на обслуговування цілих 8,47% від загального обороту коштів. Грошима ці 8,47% становитимуть орієнтовно у 160 мільйонів на рік.

"Проблема у тому, що автоматична система оплати проїзду працює у метро уже 9 років. У метрополітену є все необхідне обладнання, існують пластикові картки, зручні у користуванні. І витрати на обслуговування становлять 7,5% оборотних коштів", - сказав співрозмовник видання.

Він додав, що наразі інвестор хоче запровадити затратнішу і більш відсталу систему, як у метрополітені міста Харкова.

"У нас ця система давно працює. У 2006 році була прийнята система "Соціально-транспортна картка киянина". Вона в метро працює, 2 автопарки потроху перейшли на цю систему, швидкісний трамвай. А вони пропонують зробити систему з паперовими квитками як у Харкові. Харківчани просто мучаться з цими квитками", - розповів співрозмовник.

"Ця система, турецька, "Кент-карт", значно гірша, а платити за неї доведеться дорожче. 8,47% коштів на обслуговування турнікетів, на отримання касирів – це величезні кошти", - розповіло джерело у метро.

Він також додав, що систему не хотіли розпочати впроваджувати у "Київпастрансі", "бо там нічого нема, там треба все з нуля починати", а вони вирішили з метро, "де система давно і якісно працює, зруйнувати те, що є і відійти на крок назад".

"Вони просто хочуть усі грошові потоки на себе перевести", - сказав співрозмовник видання.

Він додав, що 1 липня у метро проходила презентація цієї картки.

"Вони взяли аналог харківської примітивної системи. Вона незручна для пасажирів з багатьох причин. Так, жетони можна і на місяць купити, і діставати з кишені та їздити, а там квиток тільки "сьогодні на сьогодні". Тобто якщо ви їдете в годину-пік, поспішаєте, а там перед касою черга велика, то все одно треба стояти. Плюс ці паперові квитки часто не спрацьовують з першого разу. Це цілих 1-2% не спрацювань. Для порівняння: жетон не спрацьовує з першого разу 1 з 10 тисяч", - сказав співрозмовник видання.

У метро також вважають, що звільнення колишнього керівника Володимира Федоренка і призначення Руслана Казюлькіна – це результат перемоги корупційної схеми під приводом запровадження "Єдиного електронного квитка".

Мовляв, екс-начальник метро усіляко противився переходу на дороговартіснішу і примітивнішу систему.

"Конкурс на впровадження цієї типу нової системи пройшов ще у квітні 2013 року. Федоренко рік боровся. А коли змінилася влада і прийшов (на посаду голови КМДА Володимир – ред..) Бондаренко, то Бондаренко його звільнив під смішним приводом, мовляв, Федоренко не боровся з торгівлею у метро", - сказав співрозмовник видання.

"Але всі ми знаємо, як Федоренко з МАФами боровся і за що його насправді усунули. До слова, коли до влади прийшов Бондаренко, то видно з ним уже домовились,бо зверху почали тиснути, щоб цю систему швидко вводили", - розповіло джерело "Української правди. Київ".

"Зараз знов влада змінилась. Тож поки з Кличком ще незрозуміло нічого щодо цієї системи", - підсумував співрозмовник.

Добавлено: 16 июл 2014, 18:57
sashman
Изображение

Как вам минский вариант "интеграции"? :mrgreen:

Добавлено: 16 июл 2014, 19:03
AMY
Угу, и для карт с магнитной лентой. и для жЭтонов (ни всё те же, темно-вишнёвые, образца 1992 года?).

Добавлено: 16 июл 2014, 20:46
AMY
Плюрализм, понимаешь :wall:

Экономически обоснованная стоимость проезда в киевском метро составляет 3 грн, — метрополитен

Экономически обоснованная стоимость проезда в Киевском метрополитене составляет 3 грн. Об этом РБК-Украина сообщил и.о. главы пресс-службы КП "Киевский метрополитен" Павел Чередниченко.

"Экономически обоснованный тариф составляет 3,11 грн", — рассказал Чередниченко.

http://www.rbc.ua/rus/news/society/ekon ... 2014201800

Добавлено: 17 июл 2014, 09:15
SERGO_SV
Тут репортаж 5го канала, посмотрите кому интересно. Там же видно вариант "интеграции"!!!
http://www.5.ua/kijiv/item/388901-stoly ... vropeiskym

Добавлено: 17 июл 2014, 10:21
Svyatoslav
Это победа. Теперь вместо 40% затрат на сбор выручки по КПТ и 15% - по КП КМ, будет те же 40% и по КПТ и КП КМ.

Добавлено: 17 июл 2014, 14:38
AMY
15% - по КП КМ
КП КМ озвучивало меньше 8%, няп

Добавлено: 17 июл 2014, 21:22
DFAW
Svyatoslav, главное не Альфа Пей, дальше допинаем ногами ;)

Добавлено: 17 июл 2014, 22:55
Hagall
Этим желтым валидаторам уже я не знаю сколько лет. Почему их внезапно показывают сейчас? 4.20?

Добавлено: 18 июл 2014, 10:25
SERGO_SV
Hagall писал(а):Этим желтым валидаторам уже я не знаю сколько лет. Почему их внезапно показывают сейчас? 4.20?
Желтым валидаторам - чуть больше года! Новая разработка для работы со специальными бумажными билетами и бесконтактными карточками.
Вы наверное имеете ввиду древние чешские валидаторы, которым действительно много лет, которые мелькали в нашем транспорте. Так это даже близко не они.

Добавлено: 18 июл 2014, 23:56
Hagall
SERGO_SV писал(а):Желтым валидаторам - чуть больше года!
Возможно чувство времени мне изменяет, но чуть больше года - тоже срок немалый. С чего вдруг о них сейчас заговорили? Внедрять - вроде денег в стране не густо. Просто поговорить?

Эти валидаторы я помню с 21-го автобуса. Еще где-то видел, не помню только где.

Добавлено: 19 июл 2014, 12:03
XAN
А99