Продолжение ККЛ (Демиевская-Васильковская)

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

А зачем заливать стенку, а потом долбить в ней отверстие для щита? Неужели нельзя было сразу стенку залить с отверстием?
А сам то как думаешь? Ведь стену делали до того как выкопали котлован ;-) , и следовательно не могли точно знать где будет отверстие!
Не говоря про возможность выпадения грунта, и про то: как делать часть стены которая ниже горизонтальной оси тунеля?
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
Dim
Механик
Механик
Сообщения: 270
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:11
Откуда: Фульда
Контактная информация:

Сообщение Dim »

Ну как, можно поздравлять? :wink:
Geiz ist geil! © 8)
Dim.

Аватара пользователя
minkovk
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1004
Зарегистрирован: 25 май 2007, 21:34
Откуда: Киев Васильковская 2

Сообщение minkovk »

Да все похоже нормально. Виден щит во всей красе.

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7719
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

Ура!

Аватара пользователя
Dim
Механик
Механик
Сообщения: 270
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:11
Откуда: Фульда
Контактная информация:

Сообщение Dim »

УРА!!! 8-)
Geiz ist geil! © 8)
Dim.

Inivar
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 377
Зарегистрирован: 03 авг 2007, 12:46
Откуда: Киев

Сообщение Inivar »

Ура!!! Ура!!! Ура!!!
5 минут радости:)

Аватара пользователя
Dim
Механик
Механик
Сообщения: 270
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:11
Откуда: Фульда
Контактная информация:

Сообщение Dim »

Где фото? ;)
Geiz ist geil! © 8)
Dim.

Аватара пользователя
d3fai13r
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 309
Зарегистрирован: 22 сен 2006, 14:14
Откуда: Auckland

Сообщение d3fai13r »

Поздравляю всех фанатов метро с этим праздником

Аватара пользователя
minkovk
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1004
Зарегистрирован: 25 май 2007, 21:34
Откуда: Киев Васильковская 2

Сообщение minkovk »

только-что закончилось торжественное кручение "ножками"

Щит вышел за пределы стены с пыхтением (с дымком) скребя по бетону и остановился.

Аватара пользователя
Dim
Механик
Механик
Сообщения: 270
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:11
Откуда: Фульда
Контактная информация:

Сообщение Dim »

Ждем AMY... :)
Geiz ist geil! © 8)
Dim.

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Прес-реліз


Сьогодні відбулась визначна подія в метробудуванні м. Києва: виконано збійку лівого перегінного тунелю з котлованом станції „Голосіївська" — завершено проходку дільниці лівого перегінного тунелю довжиною 850 м від станції „Деміївська" до станції „Голосіївська" Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену тунелепрохідницьким комплексом фірми „Wirht" із ґрунтопривантаженням вибою. Проходка тунелю виконувалась в надзвичайно складних гідрогеологічних умовах: в обводнених текучих породах, під складною мережею комунікацій, але завдяки технології щитового комплексу з ґрунтовим привантаженням вибою поставлене завдання було виконано.

Спорудження тунелю від станції „Деміївська" до станції „Голосіївська" було розпочато в другій половині квітня поточного року, середня швидкість проходки складає 5 м/добу, максимальна швидкість - 8,4 м/добу. Монтаж обробки тунелю діаметром 6,04 м виконується із залізобетонної обробки з гумовим ущільненням, що виключає необхідність додаткових ізоляційних робіт.

Загалом будівельна довжина лівого перегінного тунелю від станції „Либідська" до станції „Васильківська" складає 2511 м, на сьогодні споруджено дільницю тунелю від станції „Либідська" до станції „Голосіївська" протяжністю 1331 м. Тунелепрохідницький комплекс буде проведено крізь котлован станції „Голосіївська" пілот-тунелем і далі буде виконувати проходку дільниці лівого тунелю від станції „Голосіївська" до станції „Васильківська" протяжністю 1180 м. Також виконується проходка правого перегінного тунелю від станції „Либідська" до станції „Деміївська" і на сьогоднішній день споруджено 240 м.

У грудні поточного року на станції „Деміївська" буде змонтовано тунелепрохідницький комплекс фірми „HERRENKNECHT" із ґрунтовим привантаженням вибою для проходки правого перегінного тунелю від станції „Деміївська" до станції „Васильківська". Новий щит виготовлено фірмою „HERRENKNECHT" безпосередньо для проходки в складних гідрогеологічних умовах, його комплектуючі вже поставляються на будмайданчик для монтажу.

Спорудження основних конструкцій станції „Деміївська" буде завершено в травні 2008 року, а відкрита вона буде одночасно зі станціями „Голосіївська" та „Васильківська" в кінці 2008 року.
:rtfm: :censored:

maxim76
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1028
Зарегистрирован: 04 фев 2006, 20:38
Откуда: Киев

Сообщение maxim76 »

Там еще интересно что будет, когда поезда по тоннелю пойдут. Все эти дома с трещинами, подтопленными подвалами... При такой глубине залегания думаю будет весьма ощутимая вибрация.

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

"Йа метростроевец"

Полный отчёт будет поздней :)
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4156
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

УРА, товарищи! Надо запомнить дату, потом отмечать будем. :)
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Dim писал(а):Где фото? ;)
Тут.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Закрыто