Страница 180 из 602
Добавлено: 19 ноя 2007, 10:06
Дёдя
А зачем заливать стенку, а потом долбить в ней отверстие для щита? Неужели нельзя было сразу стенку залить с отверстием?
А сам то как думаешь? Ведь стену делали до того как выкопали котлован

, и следовательно не могли точно знать где будет отверстие!
Не говоря про возможность выпадения грунта, и про то: как делать часть стены которая ниже горизонтальной оси тунеля?
Добавлено: 19 ноя 2007, 10:47
Dim
Ну как, можно поздравлять?

Добавлено: 19 ноя 2007, 11:27
minkovk
Да все похоже нормально. Виден щит во всей красе.
Добавлено: 19 ноя 2007, 11:37
Анатолий
Ура!
Добавлено: 19 ноя 2007, 11:38
Dim
УРА!!!

Добавлено: 19 ноя 2007, 11:43
Inivar
Ура!!! Ура!!! Ура!!!
5 минут радости:)
Добавлено: 19 ноя 2007, 11:47
Dim
Где фото?

Добавлено: 19 ноя 2007, 11:50
d3fai13r
Поздравляю всех фанатов метро с этим праздником
Добавлено: 19 ноя 2007, 14:10
minkovk
только-что закончилось торжественное кручение "ножками"
Щит вышел за пределы стены с пыхтением (с дымком) скребя по бетону и остановился.
Добавлено: 19 ноя 2007, 14:29
Dim
Ждем
AMY...

Добавлено: 19 ноя 2007, 15:59
AMY
Прес-реліз
Сьогодні відбулась визначна подія в метробудуванні м. Києва: виконано збійку лівого перегінного тунелю з котлованом станції „Голосіївська" — завершено проходку дільниці лівого перегінного тунелю довжиною 850 м від станції „Деміївська" до станції „Голосіївська" Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену тунелепрохідницьким комплексом фірми „Wirht" із ґрунтопривантаженням вибою. Проходка тунелю виконувалась в надзвичайно складних гідрогеологічних умовах: в обводнених текучих породах, під складною мережею комунікацій, але завдяки технології щитового комплексу з ґрунтовим привантаженням вибою поставлене завдання було виконано.
Спорудження тунелю від станції „Деміївська" до станції „Голосіївська" було розпочато в другій половині квітня поточного року, середня швидкість проходки складає 5 м/добу, максимальна швидкість - 8,4 м/добу. Монтаж обробки тунелю діаметром 6,04 м виконується із залізобетонної обробки з гумовим ущільненням, що виключає необхідність додаткових ізоляційних робіт.
Загалом будівельна довжина лівого перегінного тунелю від станції „Либідська" до станції „Васильківська" складає 2511 м, на сьогодні споруджено дільницю тунелю від станції „Либідська" до станції „Голосіївська" протяжністю 1331 м. Тунелепрохідницький комплекс буде проведено крізь котлован станції „Голосіївська" пілот-тунелем і далі буде виконувати проходку дільниці лівого тунелю від станції „Голосіївська" до станції „Васильківська" протяжністю 1180 м. Також виконується проходка правого перегінного тунелю від станції „Либідська" до станції „Деміївська" і на сьогоднішній день споруджено 240 м.
У грудні поточного року на станції „Деміївська" буде змонтовано тунелепрохідницький комплекс фірми „HERRENKNECHT" із ґрунтовим привантаженням вибою для проходки правого перегінного тунелю від станції „Деміївська" до станції „Васильківська". Новий щит виготовлено фірмою „HERRENKNECHT" безпосередньо для проходки в складних гідрогеологічних умовах, його комплектуючі вже поставляються на будмайданчик для монтажу.
Спорудження основних конструкцій станції „Деміївська" буде завершено в травні 2008 року, а відкрита вона буде одночасно зі станціями „Голосіївська" та „Васильківська" в кінці 2008 року.
Добавлено: 19 ноя 2007, 16:34
maxim76
Там еще интересно что будет, когда поезда по тоннелю пойдут. Все эти дома с трещинами, подтопленными подвалами... При такой глубине залегания думаю будет весьма ощутимая вибрация.
Добавлено: 19 ноя 2007, 16:47
DFAW
"Йа метростроевец"
Полный отчёт будет поздней

Добавлено: 19 ноя 2007, 17:41
FerrariF1racing
УРА, товарищи! Надо запомнить дату, потом отмечать будем.

Добавлено: 19 ноя 2007, 19:57
Klovsky
Dim писал(а):Где фото?

Тут.