Страница 19 из 49

Добавлено: 17 мар 2008, 16:59
Анатолий
И как это надо понимать?

Добавлено: 17 мар 2008, 21:35
Dimon
Как недострой.
А на станции "Академмістечко" на балконе уже с месяц висят прозрачные таблички "Вихід у місто". Всё забываю сказать..

Добавлено: 02 апр 2008, 04:57
Marco Polo
AMY писал(а):Будущий окультуренный базар на Палладина над тоннелями метро
А помнится в декабре 2006-го года на сайте архитектурного союза была схема застройки Новобеличей, там такая чудная развязка напланирована на месте пересечения Окружной и Вернадского... Я так понимаю, что если построят крытый базар, то эту развязку там уже построить будет невозможно?

Добавлено: 02 апр 2008, 09:51
AMY
Marco Polo писал(а):Я так понимаю, что если построят крытый базар, то эту развязку там уже построить будет невозможно?

Базар там строят практически до границ будущей развязки. Так что еще ничего не потеряно. Правда пока найдут деньги на строительство эстакады, так еще вокруг десяток базаров можно построить...

Добавлено: 02 апр 2008, 21:34
Dimon
А еще лучше, при проэктировании подземного перехода у станции метро Проспект Палладина "Академмістечко", нужно біло построить двухуровневую развязку по типу как на Дорогожичах, чтобы машині, едущие по окружной проезжали перекресток без помех, а следующий светофор, где ул. Ирпенская встречается с проспектом Палладина заменить на надземный переход по типу как возле Кардач (благо место есть).

Добавлено: 02 апр 2008, 22:23
AMY
Dimon писал(а):следующий светофор, где ул. Ирпенская встречается с проспектом Палладина заменить на надземный переход

Есть, сэр!

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

16.10.2007 № 1369

м. Київ

Про будівництво пішохідного переходу в різних рівнях з проїзною частиною проспекту Академіка Палладіна на перетині з вул.Ірпінською у Святошинському районі

Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про дорожній рух" та з метою створення безпечних умов руху пішоходів та автомобільного транспорту у Святошинському районі:

1. Здійснити у 2007 році розробку проектно-кошторисної документації, а в 2008 році будівництво пішохідного переходу в різних рівнях з проїзною частиною проспекту Академіка Палладіна на перетині з вул.Ірпінською у Святошинському районі.

2. Замовником з розробки проектно-кошторисної документації та будівництва пішохідного переходу в різних рівнях з проїзною частиною проспекту Академіка Палладіна на перетині з вул.Ірпінською у Святошинському районі визначити комунальне підприємство „Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", що входить до складу комунальної корпорації „Київавтодор".

3. Комунальному підприємству „Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва":

3.1. Визначити у встановленому порядку на тендерній основі генеральні проектну та будівельну організації для проектування та будівництва пішохідного переходу в різних рівнях з проїзною частиною проспекту Академіка Палладіна на перетині з вул.Ірпінською у Святошинському районі.

3.2. Одержати в Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) архітектурно-планувальне завдання та в інженерних службах міста технічні умови.

3.3. Розробити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію. До початку виконання робіт вирішити питання оформлення права користування земельною ділянкою на період будівництва в установленому порядку.

3.4. Одержати в Управлінні державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) дозвіл на виконання будівельних робіт.

3.5. Одержати в Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ордер на виконання робіт.

3.6. Виконати роботи згідно з Правилами виконання робіт по підземних спорудах та надземному інженерному обладнанню в м. Києві, затвердженим рішенням виконкому Київської міської Ради народних депутатів від 04.02.80 №125.

4. Завдання на розробку проектно-кошторисної документації погодити в Головному управлінні економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). В складі розробки проекту будівництва пішохідного переходу в різних рівнях з проїзною частиною проспекту Академіка Палладіна на перетині з вул.Ірпінською у Святошинському районі передбачити інвестиційно привабливі об'єкти.

5. Генеральній проектній організації у складі проекту розробити та погодити з УДАІ ГУ МВС України в м.Києві схему організації руху транспорту на період будівництва пішохідного переходу в різних рівнях з проїзною частиною проспекту Академіка Палладіна на перетині з вул.Ірпінською у Святошинському районі.

6. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

6.1 Фінансування робіт з проектування пішохідного переходу в різних рівнях з проїзною частиною проспекту Академіка Палладіна на перетині з вул.Ірпінською у Святошинському районі здійснити відповідно до показників, що передбачені Програмою соціально-економічного та культурного розвиту міста Києва на 2007 рік.

6.2. У встановленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт по будівництву пішохідного переходу в різних рівнях з проїзною частиною проспекту Академіка Палладіна на перетині з вул.Ірпінською у Святошинському районі до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2008 рік та наступні роки.

7. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

8. Контрольна виконанням цього розпорядження покласти на заступників Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.


Голова
Л.Черновецький


[hr]
Попутно попалось:
туточки писал(а):
РЕЗОЛЮЦІЯ
загальноміських громадських слухань

"Про збереження історичної забудови та природного середовища міста Києва", що відбулися у Київраді 12 липня 2005 року
.

65 просп. Академіка Палладіна, 7/60 у Святошинському районі м. Києва Рішення Київської міської Ради від 27.03.2003 № 332/492, п. 6 про виділення земельної ділянки під будинком № 7/60 по просп. Академіка Палладіна у Святошинському районі м. Києва МПП "Ілліс" для будівництва торговельних павільйонів і автостоянки
Порушення прав і законних інтересів жителів будинку № 7/60 по просп. Академіка Палладіна. Відповідно до висновку Київпроекту, зазначена земельна ділянка відноситься до елементу озеленення розділювальної смуги між проспектом та місцевим (бічним) проїздом біля будинку просп. Академіка Палладіна, 7/60.
Порушуються будівельні та санітарні норми

Добавлено: 02 апр 2008, 22:39
Dimon
Ну вот... :( У нас в стране за деньги и Родину продать можно....

Добавлено: 02 апр 2008, 22:50
AMY
Кстати, Dimon, тебя случайно не Харченко А.Ф. зовут? :wink:

Добавлено: 03 апр 2008, 23:20
Dimon
Нет :) Просто тот переход сам собой напрашивается.

Добавлено: 04 апр 2008, 13:27
AMY
ІНФОРМАЦІЯ
03-04-2008
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1966


У зв’язку з введенням нового графіку руху поїздів Київського метрополітену, з 1 квітня поточного року змінився режим роботи станцій:

- станція «Академмістечко» відчинена для пасажирів з 5:46 год.

- станція «Житомирська» відчинена для пасажирів з 5:48 год.

Добавлено: 20 апр 2008, 16:26
NNNN
А раньше во сколько открывались двери?
И почему сейчас так поздно, ведь, помнится, первый состав со "Святошино" уходил в 5:35, когда она была конечной?

Добавлено: 13 май 2008, 22:36
Dimon
перегон "Житомирська" - "Академмістечко" снова начал течь! Вчера состав, в котором я ехал притормозил посередине перегона (час "пик"), и мы двигались со скоростью ~ 5 км/ч. На лобовое стекло в торце вагона капнуло пару капель.

Добавлено: 13 май 2008, 23:03
Sasha_OKM
Пару капель при 5 км в час это ещё не течёт.

Добавлено: 14 май 2008, 00:39
Dimon
А ты хочешь, чтобы сверху водопад лился? ИМХО в тоннеле ничего не должно капать!

Добавлено: 14 май 2008, 01:13
Дёдя
Да нет проблем, можно сделать чтобы не капало. Цена строительства возрастет напимер в 1,5 раза. Компенсируешь разницу?
Как по мне: пусть капает, абы строилось (вам шашечки или ехать?).