Страница 19 из 24
Добавлено: 07 мар 2015, 20:13
XAN
Klovsky писал(а):Беспересадочное сообщение всегда дороже, поскольку комфортабельнее.
СтОит ли оно 29 евро разницы? - вопрос риторический. Если пассажир тратит за ночь в гостинице больше - тогда да, психологически проще тратить те 29 евро и ехать без пересадок.
А самолётофобия довольно распространённая особенность, к тому же, много людей хотят контролировать перемещения багажа (кражи и утери в аэропортах не редкость).
Естественно, если у здорового человека только одна сумка со шмотками и мало денег, то он поедет дешёвым маршрутом. А мамаша с ребёнком, чемоданами и тугим кошельком - на РИЦе.
Вот и получается, что каждая услуга найдёт своего потребителя.
Никакой лишней ночи, я тупо озвучил стоимость проезда в поездах, которые тащат этот вагон. Никаких экстремальных пересадок - из-за этого вагона все эти поезда держат под друга по времени, и отправляются они с одной той же станции.
И судя по усыханию международного сообщения, народ таки в курсе, и думает аналогично. На целый понтовоз вроде Москва-Ница даже РЖД еле-еле народ набирает, особенно сейчас.
Добавлено: 28 май 2015, 19:35
euhome
З 29 травня Укрзалізниця перевозитиме пасажирів та вантаж за новими правилами
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/402137/
28.05.2015
Для покращення обслуговування клієнтів і розширення переліку послуг Укрзалізниця перевозитиме пасажирів, вантаж і пошту за новими правилами. Для перевезення дітей у внутрішньому сполученні більше не потрібен оригінал свідоцтва про народження.
Відтепер для перевезення дітей віком до 16 років достатньо пред’явити нотаріально завірені копії свідоцтва про народження чи інші документи, що засвідчують вік дитини.
Для студентів, як і раніше, збережено пільговий проїзд у соціальних вагонах. Вони і надалі сплачуватимуть половину вартості проїзду в загальних, плацкартних, вагонах другого та третього класу всіх категорій поїздів приміського та міжміського сполучення, а також усіх вагонах регіональних поїздів. При проїзді у вагонах вищої категорії - СВ, купе, перший клас (крім регіональних поїздів) для студентів встановлена повна вартість проїзного документа, знижка на ці вагони вже не діє.
При груповому перевезенні за необхідності можна один раз здійснити заміну в списку, але не пізніше ніж за одну добу до відправлення поїзда. Для цього керівник групи має написати заяву в пункті оформлення проїзних документів.
Перелік документів, які потрібно придавити при посадці у поїзд, розширено. Військовослужбовцям відтепер достатньо пред’явити військовий квиток.
Людині, яка направляється додому після відбування покарання, треба при посадці в поїзд показати відповідну довідку з місця позбавлення волі.
Оформити пільговий чи безплатний проїзного документа в обмін на талони, в разі відсутності прямого поїзда до станції призначення, можна лише з однією пересадкою, а раніше кількість пересадок не враховувалась.
Відтепер можна буде перевозити домашніх улюбленців (дрібних собак, котів та ін.) у плацкартних вагонах нічних поїздів, раніше, незалежно від того малий чи великий собака, у плацкартних вагонах їх возити не дозволялося.
Оформлення проїзду за єдиним проїзним документом скасовано через відсутність попиту на цю послугу.
Довідка
Зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України набудуть чинності 29 травня відповідно до наказу Міністерства інфраструктури № 145 від 20 квітня цього року.
Добавлено: 30 май 2015, 09:01
Klovsky
Да, прощай, единый билет.
Добавлено: 30 май 2015, 13:56
sashman
А что такое ЕПД?

Добавлено: 30 май 2015, 16:32
Klovsky
ЕПД - единый проездной документ - это один билет на одном бланке на 2 поездки. Например, с пересадкой или "туда-обратно".
Проблема в том, что билет же надо отдавать проводнику. Если он его случайно не вернёт или пассажир забудет попросить об этом, то на вторую часть маршрута (после пересадки или в направлении "обратно") пассажир уже не попадёт - нет проездного документа на руках.
Добавлено: 30 май 2015, 16:51
euhome
Я всегда считал, что ЕПД - это "Електронний проїзний/перевізний документ". По крайней мере, так говорится в
Договоре оферты.
Добавлено: 30 май 2015, 16:55
Klovsky
Вопрос был "А что такое ЕПД?" на русском, а не ЭПД.
Первая буква Е - единый, следовательно, ЕПД = единый проездной документ.
Когда спросят "что такое ЭПД" или "що таке ЕПД?" - ответ будет "Електронний проїзний/перевізний документ".
Добавлено: 30 май 2015, 23:26
euhome
Юристы - они такие юристы!
Добавлено: 31 май 2015, 10:47
Klovsky
Предыдущее перед вопросом
сообщение касалось единого билета,
вопрос по своей формулировке касался единого билета,
ответ касался единого билета.
Да, я такой нелогичный, что виноваты юристы, кошмар

Добавлено: 07 авг 2015, 19:15
euhome
"Укрзалізниця" створює власну систему онлайн-продажу квитків
http://www.pravda.com.ua/news/2015/08/7/7077043/
07 серпня 2015, 09:22
"Укрзалізниця" створює власний сервіс продажу електронних квитків, щоб позбутися залежності від підрядника – ТОВ "УнІТ" та унеможливити фінансові зловживання.
Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці", додаючи, що IT-підрозділи вже створюють власне програмне забезпечення для цього.
Як зазначив в.о. начальника департаменту корпоративної інформатизації "Укрзалізниці" Богдан Карбань, на сьогодні існує низка проблемних моментів, що стосуються взаємодії з підрядником, з банками, з процесом обслуговування платежів.
"Найголовніша проблема у тому, що Укрзалізниця не керує цим процесом, усе організаційно та технологічно вибудовано так, що всі процеси здійснюються лише ТОВ "УнІТ". Ця компанія намагається отримати додатковий заробіток з продажу квитка", - заявив він.
"Щоб припинити це, ми хочемо використовувати власний програмний продукт і відмовитися від залежності з боку цього підрядника, дії якого перевіряють правоохоронці", - зазначив Карбань.
Новий сервіс запрацює орієнтовно у вересні.
В "Укрзалізниці" запевняють, що він буде більш функціональним та мобільним, зручнішим для пасажира.
"Це особливо важливо в умовах зростання обсягів продажу квитків через Інтернет – 28% від загальної кількості, як свідчать показники липня поточного року", - зазначають у відомстві.
Карбань зазначив, що фінансові потоки у майбутню пасажирську компанію мають бути прозорими в умовах, коли відбуваються структурні перетворення, вибудовується вертикаль пасажирських перевезень.
"Також ми вибудовуємо прозорі відносини з банками, щоб унеможливити зловживання з отриманням комісії від продажу квитків. Потрібно вирішити питання фіскалізації квитків, до середини вересня плануємо позбутися усіх технологічних компонентів підрядника та отримати технологічний контроль над системою", - сказав він.
Добавлено: 28 дек 2015, 15:59
euhome
В поездах на Западную Украину появились сидячие места
Алексей Грищенко
"STATUS QUO", Харьков, 2015-12-28, 09:57
"Укрзалізниця" включила в состав скоростных поездов категории "ночной экспресс" №113/114 Харьков - Мукачево и №115/116 Харьков - Ивано-Франковск по одному вагону с тридцатью местами для сидения в каждом. Об этом сообщили в пресс-службе Южной железной дороги.
Ранее в этих поездах были только купейные вагоны и вагоны класса люкс.
Стоимость билета на поезд Харьков - Мукачево на весь маршрут в вагоне для сидения составляет около 290 грн., в купейном - 800 грн., в вагоне класса люкс - 1725 грн. Продолжительность поездки - 17 часов 41 минута.
Купить билеты на поезд №115/116 Харьков - Ивано-Франковск на весь маршрут в вагоне с местами для сидения можно за 265 грн, в купе - за 740 грн., в вагоне класса люкс - за 1603 грн. Поезд едет 15 часов 53 минуты.
Добавлено: 28 дек 2015, 17:54
Maksym
Это сидячка дороже плацкарта или за последние пару месяцев так сильно подросли цены?
Добавлено: 28 дек 2015, 19:16
AMY
Сидячка почти 18 часов? Пускай застрелятся!
Добавлено: 28 дек 2015, 19:23
Klovsky
Тара +/- 50 тонн в плацкарте и сидячке. Почему перевозка 1,66 тонны на пассажира в сидячке должна обходиться железной дороге дешевле, чем почти 1 тонны в плацкарте?
Сидячка на 30 человек, напомню.
По-моему, сидячка будет популярна для работяг по следующей схеме: 1-2 покупает купе, а ещё 2-3 - сидячку, затем все сбиваются в купе и калдырят беспросвету.
Добавлено: 28 дек 2015, 19:38
AMY
Сидячка на 30 человек, напомню.
Не, около 60-ти
тыц
Хотя бывают уникумы, что и 42 часа едут сидя
Поезд был рейсом Челябинск-Москва.42 часа в пути.
1.Да,экономия почти в полторы тысячи в отличие от плацкарт.
2.Очень холодно, никогда не включают "печь".Только зимой.А ведь ночью было 10 градусов плюсом!
3.Очень грязно!Мыли пол только раз,если это так можно назвать!Столики откдиывающиеся никогда не протирались,судя по всему.Я молчу про сидения.
4.Невозможно спать :откидывается сидение на 15 градусов-голову деть некуда,даже надувные подушки не спасали.
5.Постоянно разговаривает кто-то,ходит туда-сюда,выпивают,хлопают дверями - все равно.
тыц