Страница 19 из 255

Добавлено: 11 май 2007, 15:23
Vyacheslav
Sinoptik писал(а):переезд Росава "славится" гимороем
Что за переезд? Может разъезд? Потому что там переездов километов на 5 в любую сторону нет - только путепроводы.

Добавлено: 11 май 2007, 22:40
dimentiy
Сегодня смотрел интервью с машинистом того экспресса, он тоже считает, что это умышленный акт.

Добавлено: 11 май 2007, 22:56
sashman
Однако разглашения предварительных результатов следствия противозаконно!

Добавлено: 12 май 2007, 10:12
Klovsky
Если прокурор разрешает - то можно (ч. 1 ст. 121 Крим.-проц. Кодекса). А генпрокурор уже столько по делу СЭ сказал... Ну и мнение машиниста - это не обязательно данные следствия, а его ИМХО. У нас ведь свобода слова.
На одноименной передаче вчера была интересная дискуссия Рудьковского с фактами на руках (распечатками и т.д.) На днях появится полный транскрипт передачи.
[hr]ЧП
10 травня на станції Боярка Південно-Західної залізниці машиніст пасажирського поїзда №9 сполученням Київ-Одеса застосував екстрене гальмування, але не зміг запобігти наїзду на дерев’яну колоду завдовжки 70 см та завширшки 50 см, що була покладена на рейки. Внаслідок наїзду пошкоджено два локомотива, а також елементи гальмівної магістралі у двох вагонах. Поїзд був затриманий на 2 з половиною години. Ніхто з пасажирів не постраждав.
Того ж дня на перегоні Ясинувата – Кальміус Донецької залізниці машиністом дизель-поїзду №6071 сполученням Іловайськ – Ясинувата було виявлено крадіжку 12 стикових колійних накладок та 24 болтів, що застосовуються для скріплення рейок. Через крадіжку поїзд був затриманий на півтори години. // УЗ

Добавлено: 12 май 2007, 16:33
dimentiy
Через крадіжку поїзд був затриманий [міліцією] на півтори години
Звучит хорошо...

А ДУРНОЙ пример... Выпить пива и смотреть как поезда слетают с рельсов

Добавлено: 12 май 2007, 19:30
Klovsky
dimentiy писал(а): А ДУРНОЙ пример... Выпить пива и смотреть как поезда слетают с рельсов
Это точно.
Дело о боярском бревне:
...було затримано троє неповнолітніх та одного 18-річного юнака. Затримані зізналися у скоєнні даного злочину та пояснили свої дії тим що хотіли подивитися чи подолає поїзд згадану перешкоду.

Відносно батьків неповнолітніх складено протоколи про адміністративне правопорушення за ст.184 КАП України. Відносно затриманих вирішується питання про порушення кримінальної справи за ст277 КК України. // ДЗГ МВС України

Добавлено: 12 май 2007, 20:56
Sinoptik
Что за переезд? Может разъезд?
Вполне возможно. Я там не был... ;) так что за точность терминов не ручаюсь.

Добавлено: 14 май 2007, 00:55
vv
В интервью 5-му каналу Рудьковский заявил, что работники ж/д признали свою вину из-за физического и морального воздействия на них работниками милици (или прокуратуры)
Меня удивляет молчание по этому поводу СБУ. Вроде они и обязаны расследовать подобные проишествия

Добавлено: 14 май 2007, 19:11
dimentiy
О, война министерств...

Добавлено: 14 май 2007, 22:29
Klovsky
Рудьковский на Свободе Слова много чего наговорил.
У нас, на «Укрзалізниці», існує, скажемо, єдиний «чорний ящик» – система «Каскад», яка посекундно контролює кожну стрілку: в якому положенні вона знаходиться, коли вона розмикається, має контакт чи ні. І це може бути підставою потім для включення зеленого сигналу чи червоного. Так от, ця система і стрілка, по якій проходив потяг, який потім зійшов з колії, була замкнута, скажемо, в положенні номер один – прямо. Була ще друга колія – скажемо, положення номер два. Так от, у положенні номер один пройшло перед цим чотири потяги, і в цьому положенні ця стрілка знаходилася. І цей ішов потяг п’ятим. Чергова не вимикала стрілку, не переводила. Начебто там щось відійшло. Тобто до цього потяги переходили. У журналі регламентних робіт, перевірок записувалося, що ця стрілка ніколи вручну не переводилася. Є стрілки, які інколи переводяться. Якщо стрілка переводиться вручну, це здійснює електромеханік ключем механічним, а не якоюсь вірьовкою, бо ключ має більшу систему – 52 оберти. Щоб усі просто розуміли. Так от, все це – наша експертиза стверджує – сплановано, тому що, коли потяг підійшов до світлофора… І якщо стрілка була розімкнута на п’ять секунд раніше – на чотири міліметри відійшла від свого стандартного положення, – вмикнувся б червоний світлофор і керівник потяга зупинив би екстреним гальмуванням потяг. Але через дві секунди після того, як локомотив пройшов світлофор, чергова вступила в контакт з керівником локомотива . Уся інформація… Електронна система давала, що все працює нормально. Вона з ліхтарем пішла робити зовнішній огляд локомотива (конечно не Столичного Экспресса - Klovsky), тому що це її службові обов’язки. Через дві секунди почали переводити стрілку, і протягом 20-ти секунд слідуючих – чи 400 метрів, які слідував локомотив, – за цей час відвели стрілку в положення. І це електронна система зафіксувала. Так от, там було намотано півтора метри, які лежали… От у мене є копія… Фотокартка. Вірьовки було півтора метри намотано. Залишилося півтора – так би мовити, лежало біля. Так от, якби розмотали всі три метри, то перевели б стрілку не в середнє положення, як вона залишилася, а повністю на другий путь. А на тому другому путі – по зустрічному – йшла електричка вагою 800 тонн, де було більше 300-т чоловік. Цей поїзд вагою у дві тисячі тонн, де було більше 500 чоловік. Зіткнення такого мало б – ми розуміємо – катастрофічні наслідки. Ми проаналізували: спочатку після аварії чергова по станції й, мова про якого йде, електромеханік дали об’єктивні покази, як усе це відбувалося. І вони зафіксовані. Потім, через день, приїхала група. Це потрібно розбиратися, чому я пішов з фахівцями до міністра внутрішніх справ. Викликали електромеханіка, який тоді не чергував, а колов кабана у своїх батьків – до одинадцятої бачили сусіди і так далі. За 40 кілометрів. Не у свою зміну. Його знайшли правоохоронці. Знайшли чергову, натиснули на неї, сказали: «Будеш відповідати і ти, і твої діти постраждають». І примусили її змінити покази. Змінити покази, взяти вину на себе як халатність.
http://svobodaslova.ictv.ua/ukr/catalog ... xt160.html
Последний анекдот.
- Изя, Вы слышали, будто Рудьковский заявил, что такое мог сделать только настоящий профессионал-транспортник.
- Таки да, и теперь у него 100%-е алиби!

Добавлено: 14 май 2007, 23:22
vv
Вона з ліхтарем пішла робити зовнішній огляд локомотива (конечно не Столичного Экспресса - Klovsky)
Почему?

Добавлено: 15 май 2007, 09:04
Klovsky
Потому что сделать внешний осмотр локомотива СЭ на скорости 115 км/ч, заявленных Укрзализныцей, немного сложно.
Ну и речь тут не про СЭ ещё и потому, что
протягом 20-ти секунд слідуючих – чи 400 метрів, які слідував локомотив
- это 72 км/ч.

Добавлено: 15 май 2007, 09:33
vv
Так вроде ж как они обязаны на переездах и станциях осматривать проходящие составы.
- это 72 км/ч.
Действительно странно. Но других локомотивов там небыло, а электричка стояла.
Другое дело, если она ДОЛЖНА была осмотреть проходящие СЭ, но не сделала этого, а теперь ее отмазывают.

Добавлено: 15 май 2007, 09:39
Vyacheslav
Obolon писал(а):Другое дело, если она ДОЛЖНА была осмотреть проходящие СЭ, но не сделала этого, а теперь ее отмазывают.
Вона не встигла цього зробити - поїзд зійшов з рейок раніше

Добавлено: 15 май 2007, 15:03
vv
Т.е. будка ДСП находилась за стрелкой? Значит ее отмазывают