Добавлено: 11 май 2007, 15:23
Что за переезд? Может разъезд? Потому что там переездов километов на 5 в любую сторону нет - только путепроводы.Sinoptik писал(а):переезд Росава "славится" гимороем
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Что за переезд? Может разъезд? Потому что там переездов километов на 5 в любую сторону нет - только путепроводы.Sinoptik писал(а):переезд Росава "славится" гимороем
10 травня на станції Боярка Південно-Західної залізниці машиніст пасажирського поїзда №9 сполученням Київ-Одеса застосував екстрене гальмування, але не зміг запобігти наїзду на дерев’яну колоду завдовжки 70 см та завширшки 50 см, що була покладена на рейки. Внаслідок наїзду пошкоджено два локомотива, а також елементи гальмівної магістралі у двох вагонах. Поїзд був затриманий на 2 з половиною години. Ніхто з пасажирів не постраждав.
Того ж дня на перегоні Ясинувата – Кальміус Донецької залізниці машиністом дизель-поїзду №6071 сполученням Іловайськ – Ясинувата було виявлено крадіжку 12 стикових колійних накладок та 24 болтів, що застосовуються для скріплення рейок. Через крадіжку поїзд був затриманий на півтори години. // УЗ
Звучит хорошо...Через крадіжку поїзд був затриманий [міліцією] на півтори години
Это точно.dimentiy писал(а): А ДУРНОЙ пример... Выпить пива и смотреть как поезда слетают с рельсов
...було затримано троє неповнолітніх та одного 18-річного юнака. Затримані зізналися у скоєнні даного злочину та пояснили свої дії тим що хотіли подивитися чи подолає поїзд згадану перешкоду.
Відносно батьків неповнолітніх складено протоколи про адміністративне правопорушення за ст.184 КАП України. Відносно затриманих вирішується питання про порушення кримінальної справи за ст277 КК України. // ДЗГ МВС України
Вполне возможно. Я там не был...Что за переезд? Может разъезд?
Последний анекдот.У нас, на «Укрзалізниці», існує, скажемо, єдиний «чорний ящик» – система «Каскад», яка посекундно контролює кожну стрілку: в якому положенні вона знаходиться, коли вона розмикається, має контакт чи ні. І це може бути підставою потім для включення зеленого сигналу чи червоного. Так от, ця система і стрілка, по якій проходив потяг, який потім зійшов з колії, була замкнута, скажемо, в положенні номер один – прямо. Була ще друга колія – скажемо, положення номер два. Так от, у положенні номер один пройшло перед цим чотири потяги, і в цьому положенні ця стрілка знаходилася. І цей ішов потяг п’ятим. Чергова не вимикала стрілку, не переводила. Начебто там щось відійшло. Тобто до цього потяги переходили. У журналі регламентних робіт, перевірок записувалося, що ця стрілка ніколи вручну не переводилася. Є стрілки, які інколи переводяться. Якщо стрілка переводиться вручну, це здійснює електромеханік ключем механічним, а не якоюсь вірьовкою, бо ключ має більшу систему – 52 оберти. Щоб усі просто розуміли. Так от, все це – наша експертиза стверджує – сплановано, тому що, коли потяг підійшов до світлофора… І якщо стрілка була розімкнута на п’ять секунд раніше – на чотири міліметри відійшла від свого стандартного положення, – вмикнувся б червоний світлофор і керівник потяга зупинив би екстреним гальмуванням потяг. Але через дві секунди після того, як локомотив пройшов світлофор, чергова вступила в контакт з керівником локомотива . Уся інформація… Електронна система давала, що все працює нормально. Вона з ліхтарем пішла робити зовнішній огляд локомотива (конечно не Столичного Экспресса - Klovsky), тому що це її службові обов’язки. Через дві секунди почали переводити стрілку, і протягом 20-ти секунд слідуючих – чи 400 метрів, які слідував локомотив, – за цей час відвели стрілку в положення. І це електронна система зафіксувала. Так от, там було намотано півтора метри, які лежали… От у мене є копія… Фотокартка. Вірьовки було півтора метри намотано. Залишилося півтора – так би мовити, лежало біля. Так от, якби розмотали всі три метри, то перевели б стрілку не в середнє положення, як вона залишилася, а повністю на другий путь. А на тому другому путі – по зустрічному – йшла електричка вагою 800 тонн, де було більше 300-т чоловік. Цей поїзд вагою у дві тисячі тонн, де було більше 500 чоловік. Зіткнення такого мало б – ми розуміємо – катастрофічні наслідки. Ми проаналізували: спочатку після аварії чергова по станції й, мова про якого йде, електромеханік дали об’єктивні покази, як усе це відбувалося. І вони зафіксовані. Потім, через день, приїхала група. Це потрібно розбиратися, чому я пішов з фахівцями до міністра внутрішніх справ. Викликали електромеханіка, який тоді не чергував, а колов кабана у своїх батьків – до одинадцятої бачили сусіди і так далі. За 40 кілометрів. Не у свою зміну. Його знайшли правоохоронці. Знайшли чергову, натиснули на неї, сказали: «Будеш відповідати і ти, і твої діти постраждають». І примусили її змінити покази. Змінити покази, взяти вину на себе як халатність.
http://svobodaslova.ictv.ua/ukr/catalog ... xt160.html
Почему?Вона з ліхтарем пішла робити зовнішній огляд локомотива (конечно не Столичного Экспресса - Klovsky)
- это 72 км/ч.протягом 20-ти секунд слідуючих – чи 400 метрів, які слідував локомотив
Действительно странно. Но других локомотивов там небыло, а электричка стояла.- это 72 км/ч.
Вона не встигла цього зробити - поїзд зійшов з рейок ранішеObolon писал(а):Другое дело, если она ДОЛЖНА была осмотреть проходящие СЭ, но не сделала этого, а теперь ее отмазывают.