Добавлено: 23 ноя 2008, 11:19

Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Ты бы процитировал, откуда ты это взял.Wonder писал(а):Мне очень стыдно, но не могу найти, что значат, сокращения "Кр.п." и "Кн.н.". Разъясните, пожалуйста!
Что они значат и как они рассчитываются? Почему они так важны в ТЭО? Судя по картинкам, числа не очень отличаются, но их приводят наряду с пассажиропотоком. Почему?Метробудівець писал(а):Мабуть:
Кр.п. - коефіціент розподілення потоку.
Кн.н. - коефіціент нерівномірності.
Это важные показатели, по их значениям закладываются конструктивы станций, выходов, вестибюлей, платформ, переходов и др. (количество, размеры).Wonder писал(а):Что они значат и как они рассчитываются? Почему они так важны в ТЭО? Судя по картинкам, числа не очень отличаются, но их приводят наряду с пассажиропотоком. Почему?Метробудівець писал(а):Мабуть:
Кр.п. - коефіціент розподілення потоку.
Кн.н. - коефіціент нерівномірності.
З.Ы. В Украине ДБН по составлению и оформлению ТЭО есть?С.11-12 ДБН В.2.3-7-2003 писал(а):2.3 Розміри ділянок шляху руху пасажирів на станції і в вестибюлях, а також кількість входів, ескалаторів, пасажирських конвеєрів, контрольних пунктів, касових автоматів і вантажнопасажирських ліфтів слід визначати розрахунком на величину 15-хвилинного пасажирського потоку в годину пік, з урахуванням наведених в таблиці 1 значень пропускної спроможності ділянок руху і провізної спроможності обладнання в умовах нормальної експлуатації, а також на випадок евакуації пасажирів в екстремальних умовах при обмеженому часі на евакуацію.
Розмір 15-хвилинного пасажирського потоку слід розраховувати за максимальним пасажирським потоком, що очікується в годину пік, з урахуванням таких коефіцієнтів нерівномірності розподілення пасажирських потоків в перебігу однієї години:
а) для пересадочних станцій метрополітену, а також станцій, що розміщені поблизу залізничних і автобусних вокзалів, стадіонів, тимчасово кінцевих станцій, в місцях пересікання значної кількості ліній міського транспорту і зосередження підприємств і установ....................................................................................................................................... 1,4
б) для решти станцій....................................................................................................... 1,2
2.4 Пропускна спроможність суміжних ділянок руху пасажирських потоків на станції, в вестибюлі або переході між станціями повинна бути однаковою.
При наявності ділянок шляху різної пропускної, спроможності, визначальною є ділянка з мінімальним значенням.
2.5 Пропускну спроможність вестибюлю, при кількості вестибюлів на станції більше одного, встановлюють з урахуванням коефіцієнта нерівномірності пасажиропотоків - 1,25.
...
Klovsky писал(а):проходы к метро будут, в основном, через магазины (как намечается на Львовской площади)
Ну это уже слишком. КМу пассажиропоток нужен всё-такиСупер, и купить что-то будет обязательно! Акция в магазине! Купите Бла-Бла и пройдите в метро