Делают - это очень хорошо. Но, только недавно там меняли асфальт. Неужели нельзя было всё сделать в комплексе?Dimon писал(а):Не делают - плохо, делают - тоже плохо?Анатолий писал(а):Да сколько ж можно эту Площадь победы ремонтировать?
Трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Київ таки купить львівських трамваїв на ₴184 млнKlovsky писал(а):18 серпня 2015 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 1413-р/пк-ск, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ТАТРА-ЮГ" від 16.07.2015 № 56 було зобов'язано комунальне підприємство "Київпастранс" відмінити процедуру закупівлі – "код 30.20.2. Вагони залізничні чи трамвайні самохідні, багажні вагони та відкриті платформи, крім транспортних засобів, призначених для ремонтування й технічного обслуговування".
http://www.amc.gov.ua/amku/control/main ... cle/115273
[ ZAXID.NET | 29-09-2015, 15:27 ]
«Київпастранс» через суд скасував рішення АМКУ про відміну тендеру
Господарський суд міста Києва визнав недійсним рішення Антимонопольного комітету України, який зобов’язав комунальне підприємство «Київпастранс» відмінити тендер на закупівлю трамваїв для міста.
Як повідомляв ZAXID.NET, спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс», що входить у склад корпорації «Електрон», майже отримало замовлення на постачання Києву семи трамваїв загальною вартістю майже ₴184 млн.
Пропозицію львівської компанії визнали найвигіднішою і вже планували підписати з нею договір. Однак один із учасників тендеру, ТОВ «Татра-Юг», чию пропозицію відхилили, звернувся зі скаргою про порушення в АМКУ.
АМКУ з’ясував, що комітет з конкурсних торгів мав відхилити пропозиції й інших учасників, у тому числі «Електронтрансу», а тому зобов’язав тендер відмінити.
Київські комунальники не погодились з таким рішенням АМКУ і звернулись до суду. Суддя Сергій Стасюк, ознайомившись з матеріалами закупівлі, вирішив, що висновки АМКУ є необґрунтованими, при проведені торгів не було допущено порушень, а тому відмінив його рішення.
[hr]
Текст решения в реестре
PS: запасаемся попкорном, ждем аппеляциюРішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.



Ужо: http://reyestr.court.gov.ua/Review/50936295ждем аппеляцию Very Happy
Причём забавным является то, кто её подал и то что подавший в соц. сетях уже пиарится:
КИЇВ ЗАКУПИТЬ ЛЬВІВСЬКІ ТРАМВАЇ
«Київпастранс» через суд скасував рішення АМКУ про відміну тендеру
Господарський суд міста Києва визнав недійсним рішення Антимонопольного комітету України, який зобов’язав комунальне підприємство «Київпастранс» відмінити тендер на закупівлю трамваїв для міста.
Спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс», що входить у склад корпорації «Електрон», майже отримало замовлення на постачання Києву семи трамваїв загальною вартістю майже ₴184 млн.
Пропозицію львівської компанії визнали найвигіднішою і вже планували підписати з нею договір. Однак один із учасників тендеру, ТОВ «Татра-Юг», чию пропозицію відхилили, звернувся зі скаргою про порушення в АМКУ.
АМКУ з’ясував, що комітет з конкурсних торгів мав відхилити пропозиції й інших учасників, у тому числі «Електронтрансу», а тому зобов’язав тендер відмінити.
Київські комунальники не погодились з таким рішенням АМКУ і звернулись до суду. Суд, ознайомившись з матеріалами закупівлі, вирішив, що висновки АМКУ є необґрунтованими, при проведені торгів не було допущено порушень, а тому відмінив його рішення.
В принципе, это могут быть поддавки. Похожее было уже, когда тарифы Черновецкого на квартплату «утверждали» через суд. И когда КГГА «проигрывало» суд метрополитену по повышению тарифов на проездУжо: http://reyestr.court.gov.ua/Review/50936295
Причём забавным является то, кто её подал и то что подавший в соц. сетях уже пиарится:


Изменения на СТ-2. Сильно удивился, увидев в субботу Т-5 вместо привычного Т-4. Теперь основным маршрутом стал Т-5, Т-4 работает только в будни, в час пик.
А вот и соответствующая новость на сайте КПТ.
Как по мне - решение логичное. Для увеличения востребованности трамвая в межпик должен работать более длинный маршрут. Правда, как и раньше, пассажиропоток оставляет желать лучшего. Честь и хвала Дарницкому депо, что сохраняют выпуск.
А вот и соответствующая новость на сайте КПТ.
Как по мне - решение логичное. Для увеличения востребованности трамвая в межпик должен работать более длинный маршрут. Правда, как и раньше, пассажиропоток оставляет желать лучшего. Честь и хвала Дарницкому депо, что сохраняют выпуск.
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Ещё выедающий рельсы, вообще не стоило ожидать что в телемастерской соберут нормальный трамвайMaksym писал(а):Вот блин, опять Киев закупит низкосортный продукт с неправильными шестернями. То-ли дело новые Татры Т3 из Европы - самые надежные и высокотехнологичные трамваи (вон уже сколько десятилетий бегают - и все им сносу нет)!
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
А в чем проблема, если тележки и прочие компоненты нормальные заказать?DFAW писал(а):Ещё выедающий рельсы, вообще не стоило ожидать что в телемастерской соберут нормальный трамвайMaksym писал(а):Вот блин, опять Киев закупит низкосортный продукт с неправильными шестернями. То-ли дело новые Татры Т3 из Европы - самые надежные и высокотехнологичные трамваи (вон уже сколько десятилетий бегают - и все им сносу нет)!
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3589
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
У зв’язку з закінченням робіт по реконструкції трамвайного переїзду на площі Перемоги з 9 жовтня 2015 року відновлюється рух трамваїв маршрутів № 15 «Автогенний завод – вулиця Старовокзальна» та № 18 «Контрактова площа – вулиця Старовокзальна» за постійними схемами руху.
http://kpt.kiev.ua/news/details/407-Від ... -Перемоги/
http://kpt.kiev.ua/news/details/407-Від ... -Перемоги/