Страница 182 из 212

Добавлено: 25 сен 2015, 09:13
Анатолий
Dimon писал(а):
Анатолий писал(а):Да сколько ж можно эту Площадь победы ремонтировать?
Не делают - плохо, делают - тоже плохо?
Делают - это очень хорошо. Но, только недавно там меняли асфальт. Неужели нельзя было всё сделать в комплексе?

Добавлено: 25 сен 2015, 14:50
Rider
Заодно можно было сделать что-то с Дмитриевской, раз закрыли трамвайное движение. Но это очень сложно - связать два или три объекта между собой)))

Добавлено: 25 сен 2015, 21:46
Антошка
Да пускай хотя бы одно сделают.

Добавлено: 29 сен 2015, 16:19
AMY
Klovsky писал(а):18 серпня 2015 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 1413-р/пк-ск, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ТАТРА-ЮГ" від 16.07.2015 № 56 було зобов'язано комунальне підприємство "Київпастранс" відмінити процедуру закупівлі – "код 30.20.2. Вагони залізничні чи трамвайні самохідні, багажні вагони та відкриті платформи, крім транспортних засобів, призначених для ремонтування й технічного обслуговування".

http://www.amc.gov.ua/amku/control/main ... cle/115273
Київ таки купить львівських трамваїв на ₴184 млн

[ ZAXID.NET | 29-09-2015, 15:27 ]

«Київпастранс» через суд скасував рішення АМКУ про відміну тендеру

Господарський суд міста Києва визнав недійсним рішення Антимонопольного комітету України, який зобов’язав комунальне підприємство «Київпастранс» відмінити тендер на закупівлю трамваїв для міста.

Як повідомляв ZAXID.NET, спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс», що входить у склад корпорації «Електрон», майже отримало замовлення на постачання Києву семи трамваїв загальною вартістю майже ₴184 млн.

Пропозицію львівської компанії визнали найвигіднішою і вже планували підписати з нею договір. Однак один із учасників тендеру, ТОВ «Татра-Юг», чию пропозицію відхилили, звернувся зі скаргою про порушення в АМКУ.

АМКУ з’ясував, що комітет з конкурсних торгів мав відхилити пропозиції й інших учасників, у тому числі «Електронтрансу», а тому зобов’язав тендер відмінити.

Київські комунальники не погодились з таким рішенням АМКУ і звернулись до суду. Суддя Сергій Стасюк, ознайомившись з матеріалами закупівлі, вирішив, що висновки АМКУ є необґрунтованими, при проведені торгів не було допущено порушень, а тому відмінив його рішення.


[hr]

Текст решения в реестре
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
PS: запасаемся попкорном, ждем аппеляцию :D

Добавлено: 29 сен 2015, 17:01
Santehnik
ждем аппеляцию Very Happy
Ужо: http://reyestr.court.gov.ua/Review/50936295
Причём забавным является то, кто её подал и то что подавший в соц. сетях уже пиарится:

КИЇВ ЗАКУПИТЬ ЛЬВІВСЬКІ ТРАМВАЇ

«Київпастранс» через суд скасував рішення АМКУ про відміну тендеру

Господарський суд міста Києва визнав недійсним рішення Антимонопольного комітету України, який зобов’язав комунальне підприємство «Київпастранс» відмінити тендер на закупівлю трамваїв для міста.

Спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс», що входить у склад корпорації «Електрон», майже отримало замовлення на постачання Києву семи трамваїв загальною вартістю майже ₴184 млн.

Пропозицію львівської компанії визнали найвигіднішою і вже планували підписати з нею договір. Однак один із учасників тендеру, ТОВ «Татра-Юг», чию пропозицію відхилили, звернувся зі скаргою про порушення в АМКУ.

АМКУ з’ясував, що комітет з конкурсних торгів мав відхилити пропозиції й інших учасників, у тому числі «Електронтрансу», а тому зобов’язав тендер відмінити.

Київські комунальники не погодились з таким рішенням АМКУ і звернулись до суду. Суд, ознайомившись з матеріалами закупівлі, вирішив, що висновки АМКУ є необґрунтованими, при проведені торгів не було допущено порушень, а тому відмінив його рішення.

Добавлено: 29 сен 2015, 18:27
Maksym
Вот блин, опять Киев закупит низкосортный продукт с неправильными шестернями. То-ли дело новые Татры Т3 из Европы - самые надежные и высокотехнологичные трамваи (вон уже сколько десятилетий бегают - и все им сносу нет)!

Добавлено: 29 сен 2015, 19:47
AMY
Ужо: http://reyestr.court.gov.ua/Review/50936295
Причём забавным является то, кто её подал и то что подавший в соц. сетях уже пиарится:
В принципе, это могут быть поддавки. Похожее было уже, когда тарифы Черновецкого на квартплату «утверждали» через суд. И когда КГГА «проигрывало» суд метрополитену по повышению тарифов на проезд

Добавлено: 29 сен 2015, 22:17
mylix
Изменения на СТ-2. Сильно удивился, увидев в субботу Т-5 вместо привычного Т-4. Теперь основным маршрутом стал Т-5, Т-4 работает только в будни, в час пик.
А вот и соответствующая новость на сайте КПТ.
Как по мне - решение логичное. Для увеличения востребованности трамвая в межпик должен работать более длинный маршрут. Правда, как и раньше, пассажиропоток оставляет желать лучшего. Честь и хвала Дарницкому депо, что сохраняют выпуск.

Добавлено: 29 сен 2015, 23:22
Dimon
Там надо еще 2 станции построить, чтобы пешеходная доступность была выше. И пасспоток возьмется

Добавлено: 06 окт 2015, 12:33
DFAW
Maksym писал(а):Вот блин, опять Киев закупит низкосортный продукт с неправильными шестернями. То-ли дело новые Татры Т3 из Европы - самые надежные и высокотехнологичные трамваи (вон уже сколько десятилетий бегают - и все им сносу нет)!
Ещё выедающий рельсы, вообще не стоило ожидать что в телемастерской соберут нормальный трамвай

Добавлено: 06 окт 2015, 21:12
XAN
DFAW писал(а):
Maksym писал(а):Вот блин, опять Киев закупит низкосортный продукт с неправильными шестернями. То-ли дело новые Татры Т3 из Европы - самые надежные и высокотехнологичные трамваи (вон уже сколько десятилетий бегают - и все им сносу нет)!
Ещё выедающий рельсы, вообще не стоило ожидать что в телемастерской соберут нормальный трамвай
А в чем проблема, если тележки и прочие компоненты нормальные заказать?

Добавлено: 07 окт 2015, 10:37
TANK
DFAW, еще нет НИ ОДНОЙ машинки широкой колеи. а узкоколейка с мелкими радиусами - всегда рельсогрыз.

мне тут другое интересно - как себя чувствует эксплуатируемая машинка - не облезла/не сгнила/не развалилась как электроЛАЗики?

Добавлено: 07 окт 2015, 16:00
Rider
У зв’язку з закінченням робіт по реконструкції трамвайного переїзду на площі Перемоги з 9 жовтня 2015 року відновлюється рух трамваїв маршрутів № 15 «Автогенний завод – вулиця Старовокзальна» та № 18 «Контрактова площа – вулиця Старовокзальна» за постійними схемами руху.

http://kpt.kiev.ua/news/details/407-Від ... -Перемоги/

Добавлено: 07 окт 2015, 16:33
TANK
угу, всего-то 2 недели на работу 1 ночи...

Добавлено: 07 окт 2015, 19:37
Rider
Если сделать за 1 ночь, никто не прочувствует и не оценит как меняют город делами ))