Добавлено: 07 окт 2015, 19:43
хватит относиться к людям как к совецкому быдлу - оценят. И Клич - далеко не совок. А вот КПТ с автодором - болото.....
Внезапно в нашем трамвайном зоопарке ещё и песа появляется. Интересно, а осилят их потом много закупить, или опять 4.20?Мер Києва Віталій Кличко на «Параді трамваїв» презентував новий польський трамвай виробництва компанії Pesa, який прибув до Києва вночі і після проходження випробувань вийде на столичний маршрут.
«Сьогодні на «Параді трамваїв» ми можемо побачити різні трамваї, але я особливо радію, що тут ми бачимо новий сучасний трамвай 4-го покоління польської компанії Pesa, який прибув вночі. Це сучасний комфортний трамвай із низькою підлогою та спеціальним трапом для людей із обмеженими можливостями. Він безшумний, облаштований моніторами, системою відеонагляду, кондиціонером. У трамваї можна підключитися до Wi-Fi та підзарядити телефон. Це перший трамвай такого покоління у Києві, і я гарантую, що не останній», – зазначив Віталій Кличко.
Мер підкреслив, що столична влада робить усе, щоб у Києві було якомога більше сучасного комфортного громадського транспорту. І зауважив, що розмовляв із представникам Pesa, які готові розглядати можливість виробництва таких сучасних трамваїв в Україні.
Pesa – один із найбільших у Європі виробників колійного транспорту. Столична влада надіслала виробникам трамваїв у різних країнах листи з пропозицією співпраці з Києвом. Свою готовність співпрацювати з українською столицею висловили польська Pesa та львівський «Електрон». Компанія Pesa за результатами переговорів, які провів Віталій Кличко, надала Києву трамвай для тестувань і випробувань в умовах реального міста. А за два тижні Київ отримає трамвай від «Електрона».
Протягом 10 днів новий трамвай у рамках тестувань буде їздити київськими вулицями, а після проходження сертифікації зможе вийти на один зі столичних маршрутів.
Если бы ты внимательно смотрел, то заметил бы, что там они "сидят" на возвышении и своими габаритами в проход совсем не выпирают. Так что нормально там все. Тут проблема в другом - он короткий. Реально нужно как минимум 30-32-х метровый трамвайpost-factum писал(а):Неприємно здивувало в цьому Pesa те, що сидіння стоять у чотири ряди, а прохід через це зробився дуже вузьким. Зважаючи на завантаженість салону на лінії того ж ШТ-1, це не найкраща ідея.
+100 и еще 500. именно так.Maksym писал(а):Тому що трамваї мають ходити з таким інтервалом, щоб майже не було стоячих пасажирів.
Уважно дивився. У передній частині між подвійними рядами сидінь у проході двом людям розминутися вкрай проблематично (якраз зайшов через передні двері і пішов усередину, а назустріч мені ішов чувак, із яким я ледь розминувся).Dimon писал(а):Если бы ты внимательно смотрел, то заметил бы, что там они "сидят" на возвышении и своими габаритами в проход совсем не выпирают. Так что нормально там все. Тут проблема в другом - он короткий. Реально нужно как минимум 30-32-х метровый трамвай
Згоден. Я готовий платити за це по 6 грн, оскільки в салоні зазвичай спостерігаю розподіл сидячих/стоячих порівну, в середньому. Тобто, треба до кожного трамваю на лінії запустити ще один. Підвищення тарифу на 3 грн не так і багато для багатьох, еквівалент 5-ти хвилин роботи. А заряд бадьорості буде на цілий день завдяки спокійній і комфортній поїздці.Maksym писал(а):Тому що трамваї мають ходити з таким інтервалом, щоб майже не було стоячих пасажирів.
В том что надо построить нормальный трамвай вместо этого.XAN писал(а):А в чем проблема, если тележки и прочие компоненты нормальные заказать?
Он просто рельсогрыз из рельсогрызовTANK писал(а):DFAW, еще нет НИ ОДНОЙ машинки широкой колеи. а узкоколейка с мелкими радиусами - всегда рельсогрыз.
Обслуживается заводов, в дождь/снег не ездит и то ось сломалTANK писал(а):мне тут другое интересно - как себя чувствует эксплуатируемая машинка - не облезла/не сгнила/не развалилась как электроЛАЗики?
Срок застывания компаунда которым закреплены рельсы - 24 часаTANK писал(а):угу, всего-то 2 недели на работу 1 ночи...
możliwość obciążenia ruchem ok. 24 godziny
Там нет бетона, там обычные железобетонные плиты для пешеходов.Rider писал(а):Внесено зміни у розташування зупинки «вул. Миколи Кибальчича»
З 20 жовтня 2015 року змінюється розташування зупинки трамваїв маршрутів №№28,33,35 «вул. Миколи Кибальчича» в напрямку Ленінградської площі (біля колишнього диспетчерського пункту), яка з трамвайного кільця переноситься на прямолінійну ділянку колії вздовж вул. М.Кибальчича.
http://kpt.kiev.ua/news/details/469-Вне ... ибальчича-
Я так понимаю, что бетон на новой пассажирской платформе уже застыл))