Страница 183 из 212

Добавлено: 07 окт 2015, 19:43
TANK
хватит относиться к людям как к совецкому быдлу - оценят. И Клич - далеко не совок. А вот КПТ с автодором - болото.....

Добавлено: 07 окт 2015, 21:58
Klovsky
Поговаривают, там ось пути "потеряли" в горячке аврала, поэтому и задержка вышла.

Добавлено: 10 окт 2015, 16:22
const
Віталій Кличко на «Параді трамваїв» презентував новий польський трамвай Pesa
Мер Києва Віталій Кличко на «Параді трамваїв» презентував новий польський трамвай виробництва компанії Pesa, який прибув до Києва вночі і після проходження випробувань вийде на столичний маршрут.

«Сьогодні на «Параді трамваїв» ми можемо побачити різні трамваї, але я особливо радію, що тут ми бачимо новий сучасний трамвай 4-го покоління польської компанії Pesa, який прибув вночі. Це сучасний комфортний трамвай із низькою підлогою та спеціальним трапом для людей із обмеженими можливостями. Він безшумний, облаштований моніторами, системою відеонагляду, кондиціонером. У трамваї можна підключитися до Wi-Fi та підзарядити телефон. Це перший трамвай такого покоління у Києві, і я гарантую, що не останній», – зазначив Віталій Кличко.

Мер підкреслив, що столична влада робить усе, щоб у Києві було якомога більше сучасного комфортного громадського транспорту. І зауважив, що розмовляв із представникам Pesa, які готові розглядати можливість виробництва таких сучасних трамваїв в Україні.

Pesa – один із найбільших у Європі виробників колійного транспорту. Столична влада надіслала виробникам трамваїв у різних країнах листи з пропозицією співпраці з Києвом. Свою готовність співпрацювати з українською столицею висловили польська Pesa та львівський «Електрон». Компанія Pesa за результатами переговорів, які провів Віталій Кличко, надала Києву трамвай для тестувань і випробувань в умовах реального міста. А за два тижні Київ отримає трамвай від «Електрона».

Протягом 10 днів новий трамвай у рамках тестувань буде їздити київськими вулицями, а після проходження сертифікації зможе вийти на один зі столичних маршрутів.
Внезапно в нашем трамвайном зоопарке ещё и песа появляется. Интересно, а осилят их потом много закупить, или опять 4.20?

Добавлено: 10 окт 2015, 17:23
post-factum
Неприємно здивувало в цьому Pesa те, що сидіння стоять у чотири ряди, а прохід через це зробився дуже вузьким. Зважаючи на завантаженість салону на лінії того ж ШТ-1, це не найкраща ідея.

Добавлено: 10 окт 2015, 17:42
Maksym
Тому що трамваї мають ходити з таким інтервалом, щоб майже не було стоячих пасажирів.

Добавлено: 10 окт 2015, 18:01
Klovsky
На ШТ-1 може по габаритах не пройти, дехто каже на ФБ.

Добавлено: 10 окт 2015, 19:54
post-factum
На ШТ-1 є проблеми із розсувними дверима, так. Пам’ятаю, на деяких станціях їх постійно клинило.

Добавлено: 10 окт 2015, 21:16
Dimon
post-factum писал(а):Неприємно здивувало в цьому Pesa те, що сидіння стоять у чотири ряди, а прохід через це зробився дуже вузьким. Зважаючи на завантаженість салону на лінії того ж ШТ-1, це не найкраща ідея.
Если бы ты внимательно смотрел, то заметил бы, что там они "сидят" на возвышении и своими габаритами в проход совсем не выпирают. Так что нормально там все. Тут проблема в другом - он короткий. Реально нужно как минимум 30-32-х метровый трамвай

Добавлено: 10 окт 2015, 22:17
TANK
Maksym писал(а):Тому що трамваї мають ходити з таким інтервалом, щоб майже не було стоячих пасажирів.
+100 и еще 500. именно так.

Добавлено: 10 окт 2015, 23:01
post-factum
Dimon писал(а):Если бы ты внимательно смотрел, то заметил бы, что там они "сидят" на возвышении и своими габаритами в проход совсем не выпирают. Так что нормально там все. Тут проблема в другом - он короткий. Реально нужно как минимум 30-32-х метровый трамвай
Уважно дивився. У передній частині між подвійними рядами сидінь у проході двом людям розминутися вкрай проблематично (якраз зайшов через передні двері і пішов усередину, а назустріч мені ішов чувак, із яким я ледь розминувся).

Добавлено: 11 окт 2015, 09:41
Klovsky
Maksym писал(а):Тому що трамваї мають ходити з таким інтервалом, щоб майже не було стоячих пасажирів.
Згоден. Я готовий платити за це по 6 грн, оскільки в салоні зазвичай спостерігаю розподіл сидячих/стоячих порівну, в середньому. Тобто, треба до кожного трамваю на лінії запустити ще один. Підвищення тарифу на 3 грн не так і багато для багатьох, еквівалент 5-ти хвилин роботи. А заряд бадьорості буде на цілий день завдяки спокійній і комфортній поїздці.
Даєш підвищення тарифу вже сьогодні! ;)

Добавлено: 11 окт 2015, 10:06
DFAW
XAN писал(а):А в чем проблема, если тележки и прочие компоненты нормальные заказать?
В том что надо построить нормальный трамвай вместо этого.
Учитывая что они ещё и от Чергоса отказались, как настоящие, [неопределенный артикль современного разговорного языка], украинцы, то тут же можно сказать окончательно на сейчас у Электрона вообще нету ни черта для Киева
TANK писал(а):DFAW, еще нет НИ ОДНОЙ машинки широкой колеи. а узкоколейка с мелкими радиусами - всегда рельсогрыз.
Он просто рельсогрыз из рельсогрызов
TANK писал(а):мне тут другое интересно - как себя чувствует эксплуатируемая машинка - не облезла/не сгнила/не развалилась как электроЛАЗики?
Обслуживается заводов, в дождь/снег не ездит и то ось сломал

А при этом слесаря депо Шевченоко не могут К1М8 нарадоваться, ни одной механической поломки ходовой, колеса/оси в идеальном состоянии, внутри всё качественно собрано и не отваливает, чего нельзя сказать по внешнему виду
TANK писал(а):угу, всего-то 2 недели на работу 1 ночи...
Срок застывания компаунда которым закреплены рельсы - 24 часа
По тому ИМХО, на полное перекрытие на пару выходных, с пропуском только ОТ

Но самое прекрасное другое, там меж осевое у плит оказалось меньше, чем то что было, по тому ось ближнего к центру пути в итоге примерно на усредненный размер мужского половой органа отъехала от центра, чем была вызвана задержка, так как перекладывали пути возле переезда.

Шли ночью - там вообще было прекрасно, стоит баннер что мол реконструкция пути при поддержки Кличко и эти "два рельса, четыре из которых не сходиться" (с)

Когда доехал днём, уже забрали баннер и вырезали рельсы

Но если присмотреться, то можно было увидеть такое :)

Примененная технология на официальном сайте производителя
http://www.prefa.pl/rz.html

По полиуретановому компаунду увы http://www.chemiks.com.pl/ не рассказывает ни чего о PREMIKS M11, но тут снова спасает сайт производителя системы http://www.prefa.pl/premiks.html

Технологическая карта
http://www.prefa.pl/images/stories/pdf/ ... niczna.pdf
możliwość obciążenia ruchem ok. 24 godziny

Добавлено: 21 окт 2015, 19:25
Rider
Внесено зміни у розташування зупинки «вул. Миколи Кибальчича»

З 20 жовтня 2015 року змінюється розташування зупинки трамваїв маршрутів №№28,33,35 «вул. Миколи Кибальчича» в напрямку Ленінградської площі (біля колишнього диспетчерського пункту), яка з трамвайного кільця переноситься на прямолінійну ділянку колії вздовж вул. М.Кибальчича.

Изображение

http://kpt.kiev.ua/news/details/469-Вне ... ибальчича-


Я так понимаю, что бетон на новой пассажирской платформе уже застыл))

Добавлено: 21 окт 2015, 21:17
Klovsky
А вместо кольца рынок расширят, или как, кто в курсе?

Добавлено: 21 окт 2015, 22:05
Анатолий
Rider писал(а):Внесено зміни у розташування зупинки «вул. Миколи Кибальчича»

З 20 жовтня 2015 року змінюється розташування зупинки трамваїв маршрутів №№28,33,35 «вул. Миколи Кибальчича» в напрямку Ленінградської площі (біля колишнього диспетчерського пункту), яка з трамвайного кільця переноситься на прямолінійну ділянку колії вздовж вул. М.Кибальчича.

Изображение

http://kpt.kiev.ua/news/details/469-Вне ... ибальчича-


Я так понимаю, что бетон на новой пассажирской платформе уже застыл))
Там нет бетона, там обычные железобетонные плиты для пешеходов.