До половины пятого он точно стоял на Киев-Днепровском, ждал-ждал, пока затянут в депо, так и не дождался. У меня есть фото, скоро выложу, может даже раньше Гербрандта.Sturm писал(а):Сьогодні Крюк-3 привезли в ТЧ-1. Фотки може увечері Гербрандт викладе (інфа від нього)
Украинский (Крюковский) метровагон
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- StormRaider
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 30
- Зарегистрирован: 13 фев 2010, 16:59
- Откуда: Позняки
Кстати, у этого Крюковца были сегодня очень бдительные охранники, они осматривали любого, кто подходил к составу на станции и детально расспрашивали, кто, откуда, и что делаешь. У меня даже рюкзак проверили. Вообщем оказалось, что они предостеригаются графитчиков, я естественно ответил на все их вопросы по поводу них, сказал, что любитель транспорта, они извинились и спокойно, без всякой грубости зашли обратно в состав. Довольно хорошие люди и упорно выполняют свои обязанности. Видимо, обрисованные пришельцы стали уроком. И это правильно, всех кто разрисовывает составы и дугое имущество нужно сажать на пару недель минимум (в зависимости от возраста).
Последний раз редактировалось MAZillo 23 апр 2010, 23:24, всего редактировалось 2 раза.
- StormRaider
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 30
- Зарегистрирован: 13 фев 2010, 16:59
- Откуда: Позняки
- FCDKdynamo
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 806
- Зарегистрирован: 13 мар 2009, 13:33
- Откуда: Kiev-city
http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum. ... 79&lm=1579Bomberman писал(а):Простите мне мою неосведомленность: а кто такой Гербрандт и где можно посмотреть его фотки?Сьогодні Крюк-3 привезли в ТЧ-1. Фотки може увечері Гербрандт викладе (інфа від нього)
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
У столичному метро з’явиться вагон з місцями для інвалідів
[ gazeta.ua | 23-04-2010 20:58 ]
[ gazeta.ua | 23-04-2010 20:58 ]
Вагони відрізняються сучасним інтер’єром
ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (Кременчук, Полтавська обл.) в п’ятницю поставив Київському метрополітену черговий потяг метро, обладнаний місцями для інвалідів.
Як повідомили в прес-службі ВАТ «КВБЗ», цей крок стане однією з умов реалізації столичної програми «Без бар’єрного середовища».
«Представник Київського метрополітену відзначив, що вагони метро виробництва ОАО «КВБЗ» відрізняються сучасним інтер’єром, особливої уваги заслуговує технологія нанесення фарби, її якість і довговічність. І головне, що відзначив замовник, — це надійна система безпеки при експлуатації вагонів», — сказано в повідомленні.
Сторони — Київський метрополітен і КВБЗ — виразили впевненість в тому, що співпраця буде плідною і довготривалою.
ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» в 2010 році поставить Київському метрополітену 5 потягів метро. Один з потягів був поставлений в березні, ще один планувалося поставити в квітні і три — восени.
Як повідомлялося, Крюківський вагонобудівний завод в 2006 році передав Київському метрополітену перший вітчизняний потяг метро.
У січні 2009 року на Сирецько-Печерській лінії Київського метрополітену пустили перший вітчизняний поїзд, виготовлений на Крюківському вагонобудівному заводі.
У березні 2010 року завод передав метрополітену другий вітчизняний потяг.
ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (Кременчук, Полтавська обл.) в п’ятницю поставив Київському метрополітену черговий потяг метро, обладнаний місцями для інвалідів.
Як повідомили в прес-службі ВАТ «КВБЗ», цей крок стане однією з умов реалізації столичної програми «Без бар’єрного середовища».
«Представник Київського метрополітену відзначив, що вагони метро виробництва ОАО «КВБЗ» відрізняються сучасним інтер’єром, особливої уваги заслуговує технологія нанесення фарби, її якість і довговічність. І головне, що відзначив замовник, — це надійна система безпеки при експлуатації вагонів», — сказано в повідомленні.
Сторони — Київський метрополітен і КВБЗ — виразили впевненість в тому, що співпраця буде плідною і довготривалою.
ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» в 2010 році поставить Київському метрополітену 5 потягів метро. Один з потягів був поставлений в березні, ще один планувалося поставити в квітні і три — восени.
Як повідомлялося, Крюківський вагонобудівний завод в 2006 році передав Київському метрополітену перший вітчизняний потяг метро.
У січні 2009 року на Сирецько-Печерській лінії Київського метрополітену пустили перший вітчизняний поїзд, виготовлений на Крюківському вагонобудівному заводі.
У березні 2010 року завод передав метрополітену другий вітчизняний потяг.

