Страница 184 из 196

Залізниця

Добавлено: 17 авг 2024, 10:34
Бодрый
У Польщі витратили $2 млн на залізничну станцію, якою скористалися 23 пасажири
Заступник міністра у Польщі звинуватив попередній уряд у марнотратстві за програму відновлення залізничних станцій


У Польщі витратили $2 млн на відновлення залізничної станції, якою за пів року скористалися 23 пасажири. Про це розказав заступник міністра інфраструктури Польщі Пйотр Малепшак.

Підписуйтесь на корисний легкий контент в Instagram

"Будівництво без аналізу нових платформ зупинки Патшикув на магістралі Варшава – Познань тривало шість місяців, призвело до перебоїв у русі та коштувало майже 8 млн злотих", – написав він у соцмережі X (Twitter).

Чиновник вважає, що інвестиція у станцію була марнотратством, бо з моменту введення в експлуатацію на початку 2024 року нею скористалися лише 23 пасажири з 4000 поїздів.

Rzeczpospolita пише, що станцію в Патшикуві побудували в межах програми модернізації залізничної інфраструктури, яку започаткував попередній уряд. Її метою була ліквідація транспортної ізоляції невеликих населених пунктів. Загальний бюджет програми – 1 млрд злотих.

Стара станція "Патшикув" була закрита у 1990-х роках. Місцевий сайт lm.pl писав, що мешканці Патшикува раді появі зупинці. Вони були проти її закриття 30 років тому, влаштовували протести, писали петиції до влади й навіть перекривали колії, бо ліквідація зупинки позбавила їх зручного й швидкого сполучення із сусідніми містами Конін і Коло.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/n ... pasazhyriv

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 22 авг 2024, 19:21
euhome
У швидкісних потягах і на двох залізничних вокзалах з’явилися оповіщення жестовою мовою

https://life.pravda.com.ua/society/ukrz ... li-303304/

Віра Шурмакевич — 22 серпня, 16:05

"Укрзалізниця" впровадила оповіщення жестовою мовою. Вони з’явилися у швидкісних поїздах та на екранах залізничних вокзалів у Києві та Львові.

Як зазначив перевізник, це важливий крок для забезпечення доступу до інформації для людей, які мають порушення слуху.

В "Укрзалізниці" розповіли, що з повідомлень можна дізнатися про початок повітряної тривоги, де розташовані вбиральні, дитячі зони та іншу необхідну інформацію.

Переклад на українську жестову мову здійснювали професійні перекладачі громадської організації "Громадський рух "Соціальна єдність".

"Ці зміни є частиною глобальної стратегії безбарʼєрності "Укрзалізниці", яка спрямована на створення безпечного та доступного середовища для кожного пасажира.За два роки вже реалізовано понад 100 проєктів, зокрема з модернізації вокзалів, оновлення рухомого складу, запровадження нових послуг для людей з інвалідністю та можливість онлайн-замовлення інклюзивних вагонів", – йдеться у повідомленні.

Працівники інфозон на вокзалах Києва, Львова, Вінниці, Дніпра, Одеси, Харкова, Ужгорода, Запоріжжя, Івано-Франківська та Чернівців користуються планшетами, де попередньо завантажили спеціальний застосунок.

"Він дозволяє працівникам викликати перекладача жестової мови щойно виникає така потреба. Спілкування відбувається через відеозв'язок: співробітник говорить, а перекладач транслює це жестовою мовою.

Коли говорить пасажир з порушенням слуху, перекладач озвучує голосом"
, – пояснили в Укрзалізниці.

Re: Залізниця

Добавлено: 23 авг 2024, 10:34
Aktivnyy
Бодрый писал(а):
17 авг 2024, 10:34
У Польщі витратили $2 млн на залізничну станцію, якою скористалися 23 пасажири
Заступник міністра у Польщі звинуватив попередній уряд у марнотратстві за програму відновлення залізничних станцій


У Польщі витратили $2 млн на відновлення залізничної станції, якою за пів року скористалися 23 пасажири. Про це розказав заступник міністра інфраструктури Польщі Пйотр Малепшак.

Підписуйтесь на корисний легкий контент в Instagram

"Будівництво без аналізу нових платформ зупинки Патшикув на магістралі Варшава – Познань тривало шість місяців, призвело до перебоїв у русі та коштувало майже 8 млн злотих", – написав він у соцмережі X (Twitter).

Чиновник вважає, що інвестиція у станцію була марнотратством, бо з моменту введення в експлуатацію на початку 2024 року нею скористалися лише 23 пасажири з 4000 поїздів.

Rzeczpospolita пише, що станцію в Патшикуві побудували в межах програми модернізації залізничної інфраструктури, яку започаткував попередній уряд. Її метою була ліквідація транспортної ізоляції невеликих населених пунктів. Загальний бюджет програми – 1 млрд злотих.

Стара станція "Патшикув" була закрита у 1990-х роках. Місцевий сайт lm.pl писав, що мешканці Патшикува раді появі зупинці. Вони були проти її закриття 30 років тому, влаштовували протести, писали петиції до влади й навіть перекривали колії, бо ліквідація зупинки позбавила їх зручного й швидкого сполучення із сусідніми містами Конін і Коло.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/n ... pasazhyriv
Виявляється марнотратство не тільки в Україні, аж легше стало :D

Залізниця

Добавлено: 23 авг 2024, 12:44
Бодрый
США вміють переконувати. Під страхом санкцій Грузія розірвала багатомільйонний контракт з росією

Державна транспортна компанія Грузинська залізниця (ГЗ) розірвала багатомільйонний контракт на закупівлю локомотивів російського виробництва через санкції США.

За інформацією неурядової організації Інститут свободи, через підрядника — компанію Георгіа, Грузинська залізниця придбала 10 локомотивів виробництва Уральські локомотиви, що належать компанії Сінара — Транспортні машини, повідомляє NewsGeogia.

Сума контракту становила майже 217 млн ​​ларі (понад 80,5 млн дол. США). Грузинська залізниця назвала цю інформацію «такою, що не відповідає дійсності».

«Компанія Георгіа запропонувала зареєстровану в РФ компанію Уральські локомотиви. Однак після того, як ГЗ стало відомо про внесення Сінари — Транспортні машини у санкційний список Мінфіну США, рішенням ради директорів ГЗ угоду було скасовано», — йдеться у заяві компанії.

У Грузинській залізниці стверджуютьзазначили, що на сьогодні у них «не існує жодних правових відносин» із підсанкційним підприємством, і розрахунки за контрактом не провадяться, проте компанія не уточнює, коли саме було розірвано договір на закупівлю.

Управління контролю за іноземними активами (OFAC) Мінфіну США включило Сінара — Транспортні машини до списку санкцій 12 червня. Тендер на закупівлю електровозів ГЗ проводила наприкінці 2023 року.

Як зазначає Інститут свободи, Георгіа, яка виступила постачальником локомотивів російського виробництва, належить грузинському бізнесменові Геле Дзідзікашвілі - донору правлячої партії Грузинська мрія.Ця компанія була єдиним учасником електронного тендеру.
https://biz.nv.ua/ukr/markets/gruzinska ... 44970.html

Залізниця

Добавлено: 02 сен 2024, 16:04
Бодрый
Найдовший у світі залізничний тунель відновлює роботу після річної перерви

Готардський тунель - ключова залізнична артерія між Швейцарією та Італією - нарешті відновлює свою роботу після річного простою. Повторний його запуск запланований на сьогодні, 2 вересня, пише Euronews.

Видання нагадує, що цей 57-кілометровий залізничний тунель, найдовший у світі, є критично важливим для вантажних перевезень у регіоні.

Його робота була вимушено припинена 10 серпня минулого року через аварію. Тоді вантажний потяг Швейцарських федеральних залізниць (SBB) зійшов з рейок через несправність колеса. Потяг врізався в ворота, що розділяють західний і східний тунелі, завдавши значної шкоди інфраструктурі.

Розслідування виявило, що причиною аварії стали мікротріщини в колесі вагона.

"Знадобилося кілька тижнів лише на те, щоб прибрати потяг і розчистити місце аварії. Після цього всі матеріали довелося заносити в тунель. Температура в тунелі сягала майже 40°C. Необхідно було вжити заходів безпеки для захисту робітників", - прокоментував хід робіт керівник інфраструктурних систем SBB Біт Дойбер.

Початкова оцінка вартості ремонту у 135 мільйонів євро виявилася заниженою. Цього тижня SBB оголосила, що остаточна сума склала 159 мільйонів євро.

Початкова оцінка вартості ремонту у 135 мільйонів євро виявилася заниженою. Цього тижня SBB оголосила, що остаточна сума склала 159 мільйонів євро.

Закриття тунелю мало серйозні наслідки для сектору залізничних вантажних перевезень. Хоча SBB частково відновила рух через неушкоджений східний тунель для вантажних потягів, зміна маршрутів стала значним викликом для операторів, особливо італійських, з точки зору витрат та доступності потужностей.

Ситуацію ускладнило також і закриття залізниці Фрежюс, основного залізничного сполучення між Італією та Францією, через зсув ґрунту. Її відкриття очікується не раніше 2025 року. Ці два інциденти призвели до багатомільйонних збитків для операторів вантажних перевезень.

Як писав "Ми-Україна" раніше, під Балтійським морем будують найдовший у світі автомобільно-залізничний тунель. Відкриття Fehmarnbelt Fixed Link заплановане на 2029 рік.
https://weukraine.tv/novyny/najdovshij- ... i-perervi/

Re: Залізниця

Добавлено: 20 сен 2024, 18:39
euhome
"Укрзалізниця" запускає Wi-Fi у швидкісних поїздах: поки безплатний

https://www.epravda.com.ua/news/2024/09/20/719618/

20 вересня 2024, 17:38 - Віктор Волокіта

"Укрзалізниця" запускає Wi-Fi у поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+. 10 поїздів Hyundai, 2 поїзди Skoda, 2 поїзди Тарпан та 2 поїзди з вагонами МПЛТ наразі обладнані системами доступу до Інтернету.

Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".

"Усі пасажири швидкісних поїздів відтепер мають доступ до Інтернету через Wi-Fi", – зазначив голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Лященко.

В пресслужбі зазначили, що безкоштовним є користування 1 Гб трафіку на швидкості 10 Мб/с.

"Поки триває дослідна експлуатація, доступ до Wi-Fi залишатиметься безкоштовним для пасажирів", - розповіли в "Укрзалізниці".

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 21 сен 2024, 08:16
ЛиС
бла бла бла... В 2012 розставили вежі для віфі на всіх маршрутах ІС. Правда "забули" підвести до них кабелі. Побачимо, як це буде зараз

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 21 сен 2024, 11:14
TANK
может просто к крыше старлинк прицепили?

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 21 сен 2024, 19:14
Юрик
TANK писал(а):
21 сен 2024, 11:14
может просто к крыше старлинк прицепили?
Є такі вагони ;)

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 07 окт 2024, 20:53
euhome
"Укрзалізниця" змінила рух та додала пересадки на маршруті між Одесою та Києвом

https://www.epravda.com.ua/news/2024/10/7/720259/

7 жовтня 2024, 14:54 - Артур Крижний

Через ремонтні роботи в Черкаській області деяким потягам на маршруті між Одесою і Києвом змінили маршрут і додали пересадки.

Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".

"Через ремонтні роботи на залізниці в межах Черкаської області поїзд №148/147 Одеса — Київ відправленням з Одеси з 22 жовтня по 3 грудня, відправленням з Києва з 23 жовтня по 4 грудня прямуватиме зміненим маршрутом — в обхід Черкас, Золотоноші, Гребінки та Борисполя", - йдеться у повідомленні.

У цей період пасажири, що планують прямувати з Одеси до Черкас, зможуть пересісти на станції Ім. Т. Шевченка з поїзда №148/147 на приміський поїзд №6022 Ім.Т. Шевченка — Черкаси. У зворотню сторону пасажири з Черкас зможуть подорожувати приміським поїздом № 6029 Черкаси — Ім.Т. Шевченка та здійснити пересадку на рейс №147/148 до Одеси.

Пасажири, які планують їхати з Гребінки та Борисполя до Одеси, зможуть скористатися пересадкою на станції Київ-Пас з приміського поїзда №6819 Гребінка — Київ на поїзд № 105 до Одеси, у зворотню сторону пасажири можуть дістатись до Києва поїздом №106 з подальшою пересадкою на поїзд №6804 Київ — Гребінка.

"Пасажирам, що слідують з Одеси до Києва та зворотно варто знати, що прибуття до Києва зміниться і буде о 09:10. Зворотно поїзд відправлятиметься з Києва о 16:55, прибуваючи до Одеси без змін — о 08:34", - додали у пресслужбі.

Завершення ремонтів та повернення до попередніх графіків та маршрутів очікується 5 грудня із Одеси та з 6 грудня — з Києва.

Залізниця

Добавлено: 12 окт 2024, 15:45
Бодрый
Канада планує будівництво високошвидкісної магістралі між Торонто та Квебеком

Канада планує будівництво високошвидкісної магістралі між Торонто та Квебеком. Цей проект стане першим подібного масштабу в країні та допоможе прискорити розвиток залізничної інфраструктури, про це інформує портал новин про залізничний транспорт Railway Supply.

Плани щодо будівництва швидкісної магістралі уряд Канади оголосив у 2021 році. Ця магістраль матиме зупинки у таких містах, як Пітерборо, Оттава, Монреаль і Лаваль. Первинна вартість проекту оцінювалась у межах від 6 до 12 мільярдів канадських доларів, що становить близько 4,2-8,4 мільярда доларів США.

Гібридне автозчеплення встановили на локомотив Alstom Traxx MS3

Спочатку передбачалося, що поїзди на цій магістралі розвиватимуть швидкість до 200 км/год. Однак влада вирішила модернізувати проект і збільшити швидкість до стандартів високошвидкісних поїздів. Це дозволить значно прискорити перевезення між найбільшими містами Канади.

Канада залишається єдиною країною з G7, де досі немає високошвидкісних залізниць. Пропозиція щодо створення такої магістралі вперше з’явилася ще у 2015 році, але тільки зараз проект починає набирати обертів.

У 2023 році уряд оголосив конкурс пропозицій для розробки проекту високошвидкісної магістралі. Три консорціуми, включаючи Cadence, Intercity Rail Developers та QConnexiON Rail Partners, подали свої рішення. Результати конкурсу очікуються найближчим часом.

Будівництво високошвидкісної магістралі між Торонто та Квебеком може значно покращити транспортне сполучення в регіоні та скоротити час у дорозі. Це також дозволить зменшити навантаження на автомобільні дороги та скоротити викиди вуглекислого газу.
https://www.railway.supply/uk/kanada-pl ... -kvebekom/

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 28 окт 2024, 13:44
euhome
У Раді зареєстрували законопроєкт про приватний ринок залізничних перевізників

https://www.epravda.com.ua/news/2024/10/24/721001/

24 жовтня 2024, 18:38 - Артур Крижний

У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт №12142, який за задумом дозволить створити конкурентний ринок залізничних перевезень в Україні.

Про це йдеться на порталі Верховної Ради.

Мета законопроєкту — імплементація європейського законодавства та створення конкурентного ринку залізничних перевезень в Україні.

Згідно з законопроєктом, передбачається впровадження поняття перевізників різної форми власності. Пропонується створення рівноправного доступу до залізничної інфраструктури для всіх перевізників.

Це дозволить покращити якість послуг, створити конкуренцію та прискорити інтеграцію України в ЄС, йдеться у пояснювальній записці.

Наразі законопроєкт розглядається комітет Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури.

Водночас запровадження конкурентного ринку залізничних перевезень може призвести до втрати "Укрзалізницею" частки ринку.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 28 окт 2024, 14:13
TANK
а окон для следования по путям у укрзализныци внезапно нету и не предвидится, вот беда)))

Re: Залізниця :-)

Добавлено: 28 окт 2024, 19:57
euhome
Перейменування Південної залізниці зупинено

https://www.sq.com.ua/ukr/novini/28.10. ... i-zupineno

28.10.2024, 13:29

Перейменування "Південної залізниці" зупинено. Про це повідомили в громадській організації "Деколонізація. Україна" з посиланням на відповідь “Укрзалізниці”.

Назву "Південна залізниця" планували змінити в рамках деколонізації. Історія цієї залізниці почалася за часів Російської імперії 1869 року, коли було відкрито залізничний рух від Курська до Харкова. Назва ж "Південні залізниці" з'явилася пізніше, 1907-го. Тоді територія, яку обслуговувала дорога, була півднем Російської імперії. У незалежній Україні дорога обслуговує північно-східну частину держави.

На початку 2023 року в застосунку "Дія" провели голосування, щоб обрати нову назву для дороги. У ньому взяли участь 860,4 тис. осіб. Найбільшу кількість голосів набрав варіант "Харківська залізниця".

Наразі в "Укрзалізниці" заявляють, що в умовах воєнного стану всі кошти спрямовані на забезпечення перевезень вантажів і пасажирів, а також на відновлення залізничної інфраструктури. Тому перейменування поки що відкладено.

Изображение Изображение

Автор: Андрiй Кравченко

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 31 окт 2024, 09:23
ЛиС
TANK писал(а):
28 окт 2024, 14:13
а окон для следования по путям у укрзализныци внезапно нету и не предвидится, вот беда)))
"нитки" то знайдуться("вікна" це трошки інший термін :wink: ) Питання в тому, де ці приватники(пасажирські, не вантажні. Вантажні приватні вагони і так є) візьмуть вагони і ТРС. Якщо орендувати у УЗ то тут якраз навряд чи вийде, особливо вагони. Плюс персонал - ті ж таки бригади.