Залізниця
Добавлено: 17 авг 2024, 10:34
У Польщі витратили $2 млн на залізничну станцію, якою скористалися 23 пасажири
Заступник міністра у Польщі звинуватив попередній уряд у марнотратстві за програму відновлення залізничних станцій
У Польщі витратили $2 млн на відновлення залізничної станції, якою за пів року скористалися 23 пасажири. Про це розказав заступник міністра інфраструктури Польщі Пйотр Малепшак.
Підписуйтесь на корисний легкий контент в Instagram
"Будівництво без аналізу нових платформ зупинки Патшикув на магістралі Варшава – Познань тривало шість місяців, призвело до перебоїв у русі та коштувало майже 8 млн злотих", – написав він у соцмережі X (Twitter).
Чиновник вважає, що інвестиція у станцію була марнотратством, бо з моменту введення в експлуатацію на початку 2024 року нею скористалися лише 23 пасажири з 4000 поїздів.
Rzeczpospolita пише, що станцію в Патшикуві побудували в межах програми модернізації залізничної інфраструктури, яку започаткував попередній уряд. Її метою була ліквідація транспортної ізоляції невеликих населених пунктів. Загальний бюджет програми – 1 млрд злотих.
Стара станція "Патшикув" була закрита у 1990-х роках. Місцевий сайт lm.pl писав, що мешканці Патшикува раді появі зупинці. Вони були проти її закриття 30 років тому, влаштовували протести, писали петиції до влади й навіть перекривали колії, бо ліквідація зупинки позбавила їх зручного й швидкого сполучення із сусідніми містами Конін і Коло.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/n ... pasazhyriv
Заступник міністра у Польщі звинуватив попередній уряд у марнотратстві за програму відновлення залізничних станцій
У Польщі витратили $2 млн на відновлення залізничної станції, якою за пів року скористалися 23 пасажири. Про це розказав заступник міністра інфраструктури Польщі Пйотр Малепшак.
Підписуйтесь на корисний легкий контент в Instagram
"Будівництво без аналізу нових платформ зупинки Патшикув на магістралі Варшава – Познань тривало шість місяців, призвело до перебоїв у русі та коштувало майже 8 млн злотих", – написав він у соцмережі X (Twitter).
Чиновник вважає, що інвестиція у станцію була марнотратством, бо з моменту введення в експлуатацію на початку 2024 року нею скористалися лише 23 пасажири з 4000 поїздів.
Rzeczpospolita пише, що станцію в Патшикуві побудували в межах програми модернізації залізничної інфраструктури, яку започаткував попередній уряд. Її метою була ліквідація транспортної ізоляції невеликих населених пунктів. Загальний бюджет програми – 1 млрд злотих.
Стара станція "Патшикув" була закрита у 1990-х роках. Місцевий сайт lm.pl писав, що мешканці Патшикува раді появі зупинці. Вони були проти її закриття 30 років тому, влаштовували протести, писали петиції до влади й навіть перекривали колії, бо ліквідація зупинки позбавила їх зручного й швидкого сполучення із сусідніми містами Конін і Коло.
https://biz.liga.net/ua/all/transport/n ... pasazhyriv