Страница 184 из 602

Добавлено: 21 ноя 2007, 22:54
AMY
“Кроти” взялися за метротунелі

[ Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 21-11-2007 ]
Після завершення робіт на Куренівсько-Червоноармійській лінії тунелепрохідницькі щити прокладатимуть підземку в напрямку Виноградаря

У понеділок метробудівці здійснили збійку лівого перегінного тунелю з котлованом станції "Голосіївська". Тобто завершили проходження складної за гідрогеологічними показниками ділянки довжиною 850 м від станції "Деміївська" Куренівсько-Червоноармійської лінії. Загалом до кінця 2008-го будівельники мають пройти відстань майже в 3 км. У роботі їм сприятимуть існуючі тунелепрохідницькі комплекси та новий підземний "кріт", який мають змонтувати у грудні нинішнього року.

У понеділок столичні метробудівці здійснили збійку лівого перегінного тунелю з котлованом станції “Голосіївська” на спорудженні лінії підземки в напрямку ж/м “Теремки”. За словами голови правління ВАТ “Київметробуд” Володимира Петренка, це дуже важлива подія, враховуючи, що будівельники пройшли складну за гідрогеологічними показниками ділянку у 850 м, зокрема плавні річки Либідь, плавучі грунти.

“Тобто відбувся своєрідний міні-пуск ділянки підземки, значно наблизившись до офіційної здачі в експлуатацію в кінці наступного року 3-х станцій метрополітену — “Деміївська”, “Голосіївська”, “Васильківська”,— зазначив пан Петренко. Він додав, що непростий відрізок вдалося подолати завдяки тунелепрохідницькому комплексу фірми Wirth. Наразі агрегат вже пройшов 1800 м, залишилося ще 1200 м. Враховуючи, що машина, яка свого часу була у використанні, кілька разів зупинялася, то за рік її мають демонтувати.

Володимир Петренко розповів “Хрещатику”, що наприкінці грудня планують запустити новий прохідницький щит фірми Herrenknecht. До Києва вже прибуло 12 із 36 машин із елементами цього агрегата. “Загалом же в розпорядженні метробудівців є 6 “кротів” для прокладання метро в різних умовах,— розповів він.— Три з них працює на спорудженні Куренівсько-Червоноармійської лінії, інші планують запустити в роботу з протилежного боку, тобто з Одеської площі”. Після завершення робіт комплекси планують використати на будівництві підземки на Сирецько-Печерській лінії в напрямку житлового масиву “Виноградар”.

Добавлено: 21 ноя 2007, 23:02
Дёдя
“Загалом же в розпорядженні метробудівців є 6 “кротів” для прокладання метро в різних умовах,— розповів він.— Три з них працює на спорудженні Куренівсько-Червоноармійської лінії, інші планують запустити в роботу з протилежного боку, тобто з Одеської площі”.
:shock: Правда?

Добавлено: 21 ноя 2007, 23:17
юрако
Три з них працює на спорудженні Куренівсько-Червоноармійської лінії
а где же третий:?:

Добавлено: 21 ноя 2007, 23:23
DFAW
Сегодня экспертным советом из двух "йа метростроевец"(ваш покорный слуга и AMY) было установлено следующее: на старой монтажной площадки находится 5 транспортных единиц нового щита и идёт промежуточная сборка. Первым 8 ноября туда приехал тюбингоукладчик, я его погрузку наблюдал, но так как не мог понять что ему там делать - не писал про это. Кроме того есть один пакет с двумя частями внешнего обода ножа или внешнего ножа (точно не уверен в конструктиве), винтовой транспортёр грунта из призабойной зоны и две части внешней оболочки которые сейчас собирают в единое целое.

На Голосеевской щит выполз в котлован настолько что можно попасть в тоннель, в котловане был застукан Петренко с соучастниками.

Добавлено: 21 ноя 2007, 23:26
AMY
"Васильковская", 19-11-2007

Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение Изображение
No comments

Добавлено: 21 ноя 2007, 23:44
DFAW
По просьбе AMY были проведены изыскательные работы в теме.
Пресрелиз писал(а):Спорудження тунелю від станції „Деміївська" до станції „Голосіївська" було розпочато в другій половині квітня поточного року, середня швидкість проходки складає 5 м/добу, максимальна швидкість - 8,4 м/добу. Монтаж обробки тунелю діаметром 6,04 м виконується із залізобетонної обробки з гумовим ущільненням, що виключає необхідність додаткових ізоляційних робіт.
А вот тут
Метробудівець писал(а):1 марта должны стартовать!

Добавлено: 22 ноя 2007, 00:13
AMY
DFAW писал(а):Сегодня экспертным советом из двух "йа метростроевец"(ваш покорный слуга и AMY) было установлено следующее: на старой монтажной площадки находится 5 транспортных единиц нового щита и идёт промежуточная сборка. Первым 8 ноября туда приехал тюбингоукладчик, я его погрузку наблюдал, но так как не мог понять что ему там делать - не писал про это. Кроме того есть один пакет с двумя частями внешнего обода ножа или внешнего ножа (точно не уверен в конструктиве), винтовой транспортёр грунта из призабойной зоны и две части внешней оболочки которые сейчас собирают в единое целое

А теперь слайды
Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение Изображение Изображение Изображение
[hr]
Табличка "Надежды" переместилась на пару метров вперед, цифирь прочитать не удалось
Изображение

Добавлено: 22 ноя 2007, 00:15
Vyacheslav
AMY писал(а):"Васильковская", 19-11-2007
No comments
Щось у мене сумніви, що щити підуть аж до оборотних тупиків

Добавлено: 22 ноя 2007, 01:07
tov_tob
AMY писал(а):No comments
Фига се, скорость, уже лоток станции скоро заливать будут :shock:
Vyacheslav писал(а):Щось у мене сумніви, що щити підуть аж до оборотних тупиків
Так они там и не нужны.

Добавлено: 22 ноя 2007, 08:40
Метробудівець
Vyacheslav писал(а):Щось у мене сумніви, що щити підуть аж до оборотних тупиків
А зачем они там, тупики и без них построят!

Добавлено: 22 ноя 2007, 08:41
Метробудівець
maxim76 писал(а): А что, на Васильковской собираются строить новый стадион? Или может быть на Троещине? А может просто вы сами живете на Троещине?
Рассматривается вариант постройки стадиона на Виставочном центре.

З.Ы. Я живу возле ст.м. АМ.

Добавлено: 22 ноя 2007, 09:11
Vyacheslav
Метробудівець писал(а):
Vyacheslav писал(а):Щось у мене сумніви, що щити підуть аж до оборотних тупиків
А зачем они там, тупики и без них построят!
Так ось писали

http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 5209#65209
Щиты гонят до оборотных тупиков, а продолжение от Васильковской до Одесской (ипподрома) будут строить во встречном направлениии

Добавлено: 22 ноя 2007, 09:19
Метробудівець
Vyacheslav писал(а):
Щиты гонят до оборотных тупиков, а продолжение от Васильковской до Одесской (ипподрома) будут строить во встречном направлениии
Пусть тендер сначало выиграют на строительство за Васильковской.

Добавлено: 22 ноя 2007, 10:20
Дёдя
винтовой транспортёр грунта из призабойной зоны
= шнек

Добавлено: 22 ноя 2007, 10:30
pear_gaf
А щит новый или б/у?