Добавлено: 21 ноя 2007, 22:54
“Кроти” взялися за метротунелі
[ Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 21-11-2007 ]
[ Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 21-11-2007 ]
Після завершення робіт на Куренівсько-Червоноармійській лінії тунелепрохідницькі щити прокладатимуть підземку в напрямку Виноградаря
У понеділок метробудівці здійснили збійку лівого перегінного тунелю з котлованом станції "Голосіївська". Тобто завершили проходження складної за гідрогеологічними показниками ділянки довжиною 850 м від станції "Деміївська" Куренівсько-Червоноармійської лінії. Загалом до кінця 2008-го будівельники мають пройти відстань майже в 3 км. У роботі їм сприятимуть існуючі тунелепрохідницькі комплекси та новий підземний "кріт", який мають змонтувати у грудні нинішнього року.
У понеділок столичні метробудівці здійснили збійку лівого перегінного тунелю з котлованом станції “Голосіївська” на спорудженні лінії підземки в напрямку ж/м “Теремки”. За словами голови правління ВАТ “Київметробуд” Володимира Петренка, це дуже важлива подія, враховуючи, що будівельники пройшли складну за гідрогеологічними показниками ділянку у 850 м, зокрема плавні річки Либідь, плавучі грунти.
“Тобто відбувся своєрідний міні-пуск ділянки підземки, значно наблизившись до офіційної здачі в експлуатацію в кінці наступного року 3-х станцій метрополітену — “Деміївська”, “Голосіївська”, “Васильківська”,— зазначив пан Петренко. Він додав, що непростий відрізок вдалося подолати завдяки тунелепрохідницькому комплексу фірми Wirth. Наразі агрегат вже пройшов 1800 м, залишилося ще 1200 м. Враховуючи, що машина, яка свого часу була у використанні, кілька разів зупинялася, то за рік її мають демонтувати.
Володимир Петренко розповів “Хрещатику”, що наприкінці грудня планують запустити новий прохідницький щит фірми Herrenknecht. До Києва вже прибуло 12 із 36 машин із елементами цього агрегата. “Загалом же в розпорядженні метробудівців є 6 “кротів” для прокладання метро в різних умовах,— розповів він.— Три з них працює на спорудженні Куренівсько-Червоноармійської лінії, інші планують запустити в роботу з протилежного боку, тобто з Одеської площі”. Після завершення робіт комплекси планують використати на будівництві підземки на Сирецько-Печерській лінії в напрямку житлового масиву “Виноградар”.
У понеділок метробудівці здійснили збійку лівого перегінного тунелю з котлованом станції "Голосіївська". Тобто завершили проходження складної за гідрогеологічними показниками ділянки довжиною 850 м від станції "Деміївська" Куренівсько-Червоноармійської лінії. Загалом до кінця 2008-го будівельники мають пройти відстань майже в 3 км. У роботі їм сприятимуть існуючі тунелепрохідницькі комплекси та новий підземний "кріт", який мають змонтувати у грудні нинішнього року.
У понеділок столичні метробудівці здійснили збійку лівого перегінного тунелю з котлованом станції “Голосіївська” на спорудженні лінії підземки в напрямку ж/м “Теремки”. За словами голови правління ВАТ “Київметробуд” Володимира Петренка, це дуже важлива подія, враховуючи, що будівельники пройшли складну за гідрогеологічними показниками ділянку у 850 м, зокрема плавні річки Либідь, плавучі грунти.
“Тобто відбувся своєрідний міні-пуск ділянки підземки, значно наблизившись до офіційної здачі в експлуатацію в кінці наступного року 3-х станцій метрополітену — “Деміївська”, “Голосіївська”, “Васильківська”,— зазначив пан Петренко. Він додав, що непростий відрізок вдалося подолати завдяки тунелепрохідницькому комплексу фірми Wirth. Наразі агрегат вже пройшов 1800 м, залишилося ще 1200 м. Враховуючи, що машина, яка свого часу була у використанні, кілька разів зупинялася, то за рік її мають демонтувати.
Володимир Петренко розповів “Хрещатику”, що наприкінці грудня планують запустити новий прохідницький щит фірми Herrenknecht. До Києва вже прибуло 12 із 36 машин із елементами цього агрегата. “Загалом же в розпорядженні метробудівців є 6 “кротів” для прокладання метро в різних умовах,— розповів він.— Три з них працює на спорудженні Куренівсько-Червоноармійської лінії, інші планують запустити в роботу з протилежного боку, тобто з Одеської площі”. Після завершення робіт комплекси планують використати на будівництві підземки на Сирецько-Печерській лінії в напрямку житлового масиву “Виноградар”.