Страница 187 из 198
Залізниця
Добавлено: 11 фев 2025, 16:16
Бодрый
Кабмін дозволив "Укрзалізниці" витратити до 7,7 млрд грн на критично важливі роботи
Зокрема, на капремонт колій, вагонів і локомотивів піде 2 млрд грн.
Кабінет міністрів України дозволив "Укрзалізниці" витратити до 7,77 млрд грн на критично важливі роботи.
Як пише ЦТС, про це повідомив народний депутат України Олексій Гончаренко.
Кошти мають піти на: капремонт колій, вагонів і локомотивів - 2 млрд грн; розвиток залізниці на кордоні - 738 млн грн; безпека та захист персоналу - 213 млн грн; завершення старих проєктів - 1,6 млрд грн.
https://cfts.org.ua/news/2025/02/11/kab ... boti_81926
Залізниця
Добавлено: 21 фев 2025, 23:39
Бодрый
Укрзалізниця відкриває продаж квитків на дитячий вагон, спроєктований у партнерстві з ЮНІСЕФ
Стартували продажі квитків на перший в історії Укрзалізниці дитячий купейний вагон, який курсуватиме в складі поїзда №15/16 Харків – Ясіня з 8 серпня. Вагон оснащений таким чином, щоб найменшим пасажирам від 0 до 8 років та їхнім батькам було комфортно, безпечно та цікаво в дорозі.
Дитячий вагон був спроєктований за ініціативи Укрзалізниці в колаборації з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та за фінансової підтримки Уряду Бельгії.
«Ми системно рухаємось до нашої мети – стати найбільш дружньою до дітей залізницею в Європі. Вдячний ЮНІСЕФ за партнерство та турботу про найменших пасажирів на всіх етапах їхньої подорожі: від сучасних дитячих зон на 6 вокзалах до цього вагона. Важливо, що цей унікальний вагон модернізовано в Україні – на нашому Київському електровагоноремонтному заводі. До кінця цього року плануємо запустити ще 7 таких вагонів», – наголосив голова правління Укрзалізниці Євген Лященко.
Роботи з модернізації цього вагона тривали близько пів року, і вже 8 серпня він вирушить у свій перший рейс символічним маршрутом, який поєднує схід та захід України та регулярно перевозить групи дітей з Харківщини на відпочинок у горах.
«Вже третій рік з початком повномасштабної війни родини з дітьми змушені набагато частіше їздити по всій країні. Завдяки цій інноваційній спільній з Укрзалізницею ініціативі та фінансовій підтримці Бельгії маленькі мандрівники в Україні зможуть використати час у подорожі для навчання через гру та отримати базову психосоціальну підтримку від працівників, коли і якщо це буде необхідно. Окрім того, дитячі вагони оснащені різноманітними розважально-пізнавальними матеріалами, аби наші діти мали можливість розвиватися за будь-яких умов», – сказав Голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Мунір Мамедзаде.
«Люди, особливо діти, є найціннішим надбанням країни. Запуск цих дружніх до дітей вагонів має стати частиною ширших спільних зусиль різних партнерів задля створення повністю дружнього до дітей середовища. Ці інвестиції вкрай важливі для майбутнього дітей, а отже для майбутнього країни. Це знак надії та оптимізму в ці важкі часи. Підтримка уряду Бельгії підкреслює, наскільки важливо забезпечити, щоб кожна дитина в Україні могла розвиватися та в повній мірі розкрити свій потенціал», – сказав тимчасово повірений у справах Посольства Бельгії Фредерік Девелтер.
У процесі модернізації вагон отримав низку сучасних рішень, які зроблять подорож батьків із дітьми більш комфортною: від дитячих манежів до сповивальних столиків у вбиральні.
Квитки на цей вагон доступні для придбання виключно через мобільний застосунок Укрзалізниці, вартість квитка аналогічна вартості купейних квитків аналогічного класу в тому ж поїзді. Вагон має маркування «Дитячий» у застосунку, щоб батьки, які подорожують з маленькими дітьми, могли обрати поїздку саме в цьому вагоні. Нагадуємо, що діти до 5 років включно подорожують поїздами Укрзалізниці безкоштовно й не потребують окремого квитка.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/635592/
Re: ЖД-транспорт :-)
Добавлено: 22 фев 2025, 14:12
TANK
Я тоже помню детские вагоны)) Частенько на дачу электричками катались, третий вагон гордо именовался "детским" и буратино на стекле был нарисован. детского, там, внезапно, был только этот самый буратино.
А вообще сколько УЗ уже наплодило подобных единичных экземпляров для регулярного движения? Для инвалидов штук 5, семеные и бизнес СВ - один точно, катался в нем за запорожье, теперь детский - в результате пол-вагона просто везет воздух.
Не проще было бы перенять идею у авиации - детям (не важно в каком вагоне) после взлета тупо выдать детский набор - раскраска, пара карандашиков, игрушка, какая-нибудь типа настоящая-взрослая "цацка" на память (у дочки штуки 3 шейный платков от МАУ было, там столько счастья в глазах, когда стюардесса сама повязывала и просила в этом рейсе стать помошницей - не шуметь, заниматься расскрасками и самой следить за порядком), журнальчик с угадайками и лабиринтами - все, ребенок занят. И не только перелет, а еще дня два после, и ждет следующего полета, чтобы снова почувствовать себя взрослой и причастной к рейсу.
И бюджет явно не переделка/сертификация вагона + ежедневные потери на "воздухе"... Я даже не говорю о том, что он будет интересен только в самом начале, т.к. дальше будут только грязные обломки былой роскоши. Обновлять игрушки и убирать не для галочки, а до чистоты - не входит в стандарты бывших строителей комунизма... Даже в тех же ТСЦ гаишных к детским уголкам сейчас подойти страшно - там просто замызганный кусок ковролина остался и оформление на стенках.
Залізниця
Добавлено: 22 фев 2025, 15:31
Бодрый
Російські окупанти запустили залізничне сполучення Ростов-на-Дону - Маріуполь - Волноваха - Донецьк
Паливо для фронту з росії та з порту Маріуполя тепер їде залізницею.
Окупанти запустили повноцінне залізничне сполучення Ростов-на-Дону - Маріуполь - Волноваха - Донецьк, повідомив радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко, пише ЦТС.
"Це погана новина. Паливо для фронту з росії та з Маріупольського порту тепер їде залізницею. Швидко та безпечніше, аніж автодорогою", - зазначив він.
Нагадаємо, ЦТС писав, що в серпні 2024 року російські окупанти запустили добудовану залізницю з російського Ростова-на-Дону до Маріуполя через Гранітне/Маловодне. Як повідомив тоді радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко, на відновлення залізниці росіяни витратили 13 місяців. Через удари Сил оборони України взимку будівництво було сповільнено на два місяці. Через диверсію в Кальчицькому кар’єрі Маріупольським спротивом - ще на місяць відтермінувалося.
https://cfts.org.ua/news/2025/02/20/ros ... etsk_82022
Re: ЖД-транспорт :-)
Добавлено: 25 фев 2025, 00:36
mann
TANK писал(а): ↑22 фев 2025, 14:12
Я тоже помню детские вагоны)) Частенько на дачу электричками катались, третий вагон гордо именовался "детским" и буратино на стекле был нарисован. детского, там, внезапно, был только этот самый буратино.
В моём детстве были скучные крымские ЭР1, уже прошедшие КЭВРЗ. Но однажды попали на серый "Лоцман" ЭР2Т-7249 по маршруту Днепр - Симферополь, после привычных деревянных лавок мягкие сидения были в диковинку. Тогда же узнал что в нём есть детский вагон, правда побывать в нём было не судьба.
TANK писал(а): ↑22 фев 2025, 14:12
Для инвалидов штук 5
Больше в десять раз. И в конце 2023 года говорили о закупке ещё одного.
УЗ писал(а):01 сен 2023, 10:23
Наразі маємо у своєму парку 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року.
Facebook
И нашлась старая новость 2014 года что таковых было 19. То есть за 9 лет выбыло 6 таких вагонов.
Re: ЖД-транспорт :-)
Добавлено: 25 фев 2025, 03:14
TANK
Эх, а я на первой ЭРке только 1 раз покатался, успел по карпатам...
А вагонов - да хоть 100 - УЗ ведь не дает другую, гораздо более важную статистику - сколько инвалидов на них за это время покаталось. В вагоне пропало ДВА КУПЕ - полтора это купе инвалида и 2 сопровождающих и половинка- инвалидный туалет. Итого - постоянно минус 5 мест (места инвалида и сопровождающих еще можно продать)....
А что можно сделать - в 1 купе убрать 1 рундук под нижней полкой И ВСЕ. Полку поднял - каляску закатил. В идеале сделать полку раздельной - со стороны двери - поднятую под коляску, а со стороны окна - на 2 жопы - опускаемую, но в идеал у нас я не верю. На больших станциях - к вагону прикатить обычный электроштабелер с платформой для "кресла колесного" - и только при покупке билета инвалидом!! - и тут самое смешное - при кравчуке именно так и было! А на мелких - будить электромеханика поезда и звать мужиков-обходчиков.
Повторюсь - писал уже - я отец колясочницы. И того ИДИОТИЗМА, который у нас творят за миллионы денег с будущей потерей милиона денег ежедневно - я в упор не понимаю........
Залізниця
Добавлено: 25 фев 2025, 13:20
Бодрый
TANK писал(а): ↑25 фев 2025, 03:14
Повторюсь - писал уже - я отец колясочницы. И того ИДИОТИЗМА, который у нас творят за миллионы денег с будущей потерей милиона денег ежедневно - я в упор не понимаю........
Бо цими питаннями мають займатись люди, які дотичні до проблем маломобільних верств населення.
Поки це не відбудеться, то, наприклад, пониження тротуарів в нас буде робитись лише для статистики, а не відповідно до вимог
Re: ЖД-транспорт :-)
Добавлено: 25 фев 2025, 16:24
TANK
среди колясочников шизоидов тоже огромное количество, там перекос в другую сторону - "мне плохо, мне все должны". Так что лучше всего привлекать "золотую середину" - тех людей, которые эти самые коляски и толкают.
Залізниця
Добавлено: 26 фев 2025, 22:01
Бодрый
Я написав, що цими питаннями мають займатись люди, які дотичні до проблем маломобільних верств населення
Наприклад, такі як ти
Залізниця
Добавлено: 26 фев 2025, 22:07
Бодрый
Прибутковість маршрутів "Укрзалізниці": лише 5-7% рентабельні, всі приміські — збиткові
У фінансовому плані Укрзалізниці на 2025 рік прогнозують збиток у 22 млрд грн від пасажирських перевезень, а єдиним прибутковим сегментом залишаються міжнародні рейси.
Про це повідомив гендиректор УЗ Олександр Перцовський в інтерв'ю, передає Liga.net.
"Ми рахуємо прибутковість кожного окремого рейсу. Якщо я сьогодні як бізнес лишу суто прибуткові рейси, це буде 5-7% всіх наших маршрутів, всю решту мережі треба закрити. Це по далекому слідуванню, по приміському – треба закрити взагалі всі", – сказав він.
Перцовський зазначив, що збитковість пасажирських перевезень – загальносвітова норма й Україна не є унікальною в цьому плані.
"Раніше вантажі генерували достатньо прибутку, щоб це перекривати. Якщо брати по 2023 році, вони генерували 20 млрд грн операційного прибутку. У 2024-2025 році маємо дещо іншу тенденцію... Прибутковість вантажних перевезень почала знижуватися, а у 2025-му вона планово падає взагалі до рівня 5-6 млрд грн, що не дозволяє перекрити збитковість пасажирських. Це за умови, що ми не протиснемо індексацію вантажних перевезень", – сказав Перцовський.
Він пояснив, що зниження прибутковості вантажного сегмента зумовлено низкою факторів:
зменшенням обсягів перевезень вугілля, зерна та металургійної продукції (зокрема, через зупинку Інгулецького ГОКу та скорочення обсягів ArcelorMittal);
зміною структури перевезень на користь дешевших вантажів;
підвищенням вартості електроенергії для бізнесу;
індексацією заробітних плат.
https://epravda.com.ua/power/znizhennya ... ni-803712/
Залізниця
Добавлено: 26 фев 2025, 22:14
Бодрый
Укрзалізниця має намір запустити поромне сполучення із грузинського Поті в Одесу, а далі в Європу
Укрзалізниця має намір долучитися до перевезення вантажів, що прямують Транскаспійським міжнародним транспортним маршрутом (ТМТМ). Розглядається, що пороми перевозитимуть контейнерні поїзди з каспійських портів у Баку, потім — із грузинського порту Поті в Одесу. Звідти вантажі відправлятимуться в Європу.
Про це повідомив директор з комерційної роботи та логістики АТ «Укрзалізниця» Тимофій Мураховський на засіданні Офісу експортерів.
Задля долучення до ТМТМ, одним із кроків реалізації проєкту має стати реєстрація нової юридичної особи UZ Cargo East у Казахстані.
Окремо в УЗ зазначили, що планують створити оператора морських перевезень та задіяли пороми «Герої Плевни» і «Герої Шипки», які раніше планувалося передати Фонду держмайна як непрофільні активи. Унаслідок російських атак вони не постраждали, однак зараз потребують дорогого ремонту, модернізації та відновлення всіх дозвільних документів.
Ми станемо оператором не лише залізничних перевезень, а ще й морських. Кінцева мета — створити такий коридор, який з Китаю до Європи надаватиме послуги нашим клієнтам під ключ, — зазначив Тимофій Мураховський.
Він додав, що пороми транспортуватимуть не лише контейнери, а й вагони. Також зазначається, що Укрзалізниця не здійснювала морські рейси поромами з моменту їх передачі на баланс компанії.
https://usionline.com/ukrzaliznytsia-ma ... v-ievropu/
Залізниця
Добавлено: 05 мар 2025, 13:43
Бодрый
"Укрзалізниця" додає двом поїздам зупинку в Бучі
Зупинка дозволить пасажирам зекономити 1,5 години часу, адже більше не потрібно добиратися до/з Центрального вокзалу столиці.
В "Укрзалізниці" повідомили, що додають двом поїздам зупинку в Бучі, пише ЦТС.
Це робиться, щоб вивчити пасажиропотік.
З 20 березня 2025 року два поїзди робитимуть зупинку на станції Буча.
Перший - флагманський поїзд №91 Київ - Львів "Леополіс". Він прибуватиме до Бучі о 23:15, відправлятиметься о 23:17
Другий - поїзд №29/30 Ужгород - Київ. Прибуття до Бучі - 06:37, відправлення - 06:39
"Ця зупинка дозволить пасажирам зекономити 1,5 години часу, адже більше не потрібно добиратися до/з Центрального вокзалу столиці, щоб сісти на поїзд чи повернутись додому та дозволить зручніше планувати подорожі", - йдеться в повідомленні.
https://cfts.org.ua/news/2025/03/05/ukr ... uchi_82165
Re: ЖД-транспорт :-)
Добавлено: 05 мар 2025, 15:21
TANK
и ВОРЗЕЛЬ, ВОРЗЕЛЬ - тоже остановка нужна! Там санатории огромный пасс.поток делают!
Иногда читаешь новости и пытаешься понять - кто сошел с ума.
Re: ЖД-транспорт :-)
Добавлено: 05 мар 2025, 20:23
Бодрый
TANK писал(а): ↑05 мар 2025, 15:21
и ВОРЗЕЛЬ, ВОРЗЕЛЬ - тоже остановка нужна! Там санатории огромный пасс.поток делают!
Иногда читаешь новости и пытаешься понять - кто сошел с ума.
TANK, а скільки зараз в селищі діючих санаторіїв ? "Ворзель" і "Україна" ? Та й заповнення лише на 50%
Дитячі під час війни, ніби, не працюють
Re: ЖД-транспорт :-)
Добавлено: 05 мар 2025, 22:33
TANK
А из Бучи сколько тысяч человек ежедневно едет в Ужгород/Львов?
О ядрах/факультативах и пр. бронях до Бучи я вообще молчу. место купил и доехал, а до ужгорода - пусть воздух едет.
Это такое пост-фактум извинение УЗ за окупацию и отсутствие эвакуации, как я понимаю. Хотя простреленный вагон из Бучи по всей Украине уже затаскали...и снова не понять - кто сошел с ума.