Сьогодні відбулося засідання Ради та конференція членів Міжнародної асоціації «Метро» в адміністративному корпусі київського метрополітену
У засіданні взяв участь в.о. заступника голови КМДА Валерій Міронов, який привітав усіх присутніх та поділився майбутніми планами київського метрополітену. Він, зокрема, зазначив, що
до кінця 2009 року планується здати в експлуатацію три станції Куренівсько-Червоноармійської лінії, розпочати будівництво двох нових ліній – Лівобережної та Подільсько-Вигурівської, а також придбати 100 нових вагонів метрополітену. До Євро-2012 планується побудувати ще три станції метро, додатковий пасажирський перехід між станціями «Театральна»—«Золоті ворота» та другий вихід зі станції «Республіканський стадіон».
«Така асоціація є дуже потужною, оскільки зібрала висококваліфіковані кадри і шляхом науково-технічної інформаційної підтримки сприяє розвитку технічної бази метрополітенів країн СНД», – підкреслив Валерій Міронов.
У свою чергу, голова Ради Міжнародної Асоціації «Метро», начальник Московського метрополітену Дмитро Гаєв зазначив, що ті нововведення, які сьогодні існують у київському метрополітені дуже важливі, адже служать поліпшенню комфорту перевезення пасажирів [
особенно половинное освещение и увеличенные интервалы ]. «Саме такий обмін ідеями і напрацюваннями, новими технологіями під час проведення заходів асоціації дозволяють взяти краще всім нам для розвитку особистої бази і реалізувати із врахуванням специфіки, що існує в кожному метрополітені», – сказав він.
Господарська асоціація «Метро» заснована на добровільних засадах 6 квітня 1992 року. Членами Міжнародної асоціації «Метро» сьогодні є: Московський метрополітен, Петербурзький метрополітен, Самарський метрополітен, Єкатеринбурзький метрополітен, Новосибірський метрополітен, Нижегородський метрополітен, Тбіліський метрополітен, Ташкентський метрополітен, Бакинський метрополітен, Єреванський метрополітен, Київський метрополітен, Харківський метрополітен, Дніпропетровський метрополітен, Мінський метрополітен, Казанський метрополітен, ЗАТ «Метровагонмаш», ЗАТ «Динамо-Плюс», ЗАТ «Вагонмаш», ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (Україна).
Виконавчий орган асоціації – Дирекція чисельністю 15 чоловік, на яку відповідно до Статуту покладено здійснення всієї практичної діяльності Асоціації.
Асоціація «Метро» є дійсним членом Міжнародної спілки громадського транспорту (МСОТ) і в особі її членів має право бути представленою на всіх міжнародних засіданнях Комітету метрополітенів МСОТ (МКМ), а також на інших міжнародних заходах, проведених МСОТ. З 1999 року асоціація організувала регулярний випуск міжнародного журналу громадського транспорту «Public Transport Internetional» російською мовою.
Фахівці дирекції асоціації беруть активну участь у впровадженні науково-технічних розробок, реконструкції й модернізації технічних засобів метрополітенів.
Метрополітени використовують інформаційно-аналітичні дані, що постійно отримують з асоціації, зокрема:
- основні виробничі й економічні показники роботи метрополітенів;
- стан безпеки руху й заходи для її підвищення;
- аналіз виконання планів науково-дослідних робіт, впровадження розробок і зразків нової техніки;
- аналізи роботи господарств метрополітенів.
Інформаційною розробкою, підготовленою асоціацією, став «Збірник засобів технічної діагностики й технологічних пристроїв для оцінки стану обладнання метрополітенів».
Асоціацією проводяться наради, семінари, конференції, з конкретних проблем і підсумків діяльності господарств метрополітенів. Протягом року проходить 10-12 таких заходів. Вони проводяться в різних містах і регіонах, де є метрополітени, що дозволяє фахівцям не тільки обмінюватися досвідом роботи, але й знайомитися на місцях з технічними новинками й досягненнями.