Аэропорты/самолёты
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: Аэропорты/самолёты
Аеропорт "Бориспіль" у березні відновить роботу терміналу F
https://www.epravda.com.ua/news/2022/01/21/681665/
21 СІЧНЯ 2022, 14:20
Аеропорт "Бориспіль" 27 березня - зі стартом літньої навігації - планує відновити роботу терміналу F, який закрили 2 роки тому після введення обмежень на подорожі по всьому світу і значного падіння пасажиропотоку.
Про це повідомляє avianews.com з посиланням на прес-службу аеропорту.
"Цей аеровокзальний комплекс закрили 2 роки тому після введення обмежень на подорожі по всьому світу та значного падіння пасажиропотоку. Для економії коштів усі рейси зосередили у терміналі D, який на той момент був напівпорожнім.
Фінплан аеропорту Бориспіль на 2022 рік передбачає обслуговування 13,1 млн пасажирів. Це означає, що в пікові години пропускна здатність терміналу D не справлятиметься з фактичним числом пасажирів, які вилітають або прилітають.
Роботу терміналу F вирішили відновити саме для розвантаження основного терміналу D", - пише видання з посиланням на прес-службу "Борисполя".
В аеропорту додали, що в аеровокзальному комплексі F обслуговуватимуть пасажирів лоукостерів і авіакомпаній, які спеціалізуються на прямих перельотах із точки в точку.
Наразі аеропорт веде переговори з такими авіаперевізниками про зміну терміналу, але поки не готовий оприлюднити їхній список.
У "Борисполі" пообіцяли, що такий переїзд буде добровільним.
"Ставки зборів в обох терміналах F і D, як і минулого разу, будуть однаковими. Такий підхід пояснили тим, що збори регулюються законодавством, а воно не передбачає окремих ставок для різних терміналів", - додає avianews.com.
Нагадаємо:
ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" у 2021 році обслужив 9,4 млн пасажирів, з них 8,79 млн – пасажири регулярних рейсів, 635,2 тис – нерегулярних.
Міжнародний аеропорт "Бориспіль" у березні 2020 року закрив термінал F.
https://www.epravda.com.ua/news/2022/01/21/681665/
21 СІЧНЯ 2022, 14:20
Аеропорт "Бориспіль" 27 березня - зі стартом літньої навігації - планує відновити роботу терміналу F, який закрили 2 роки тому після введення обмежень на подорожі по всьому світу і значного падіння пасажиропотоку.
Про це повідомляє avianews.com з посиланням на прес-службу аеропорту.
"Цей аеровокзальний комплекс закрили 2 роки тому після введення обмежень на подорожі по всьому світу та значного падіння пасажиропотоку. Для економії коштів усі рейси зосередили у терміналі D, який на той момент був напівпорожнім.
Фінплан аеропорту Бориспіль на 2022 рік передбачає обслуговування 13,1 млн пасажирів. Це означає, що в пікові години пропускна здатність терміналу D не справлятиметься з фактичним числом пасажирів, які вилітають або прилітають.
Роботу терміналу F вирішили відновити саме для розвантаження основного терміналу D", - пише видання з посиланням на прес-службу "Борисполя".
В аеропорту додали, що в аеровокзальному комплексі F обслуговуватимуть пасажирів лоукостерів і авіакомпаній, які спеціалізуються на прямих перельотах із точки в точку.
Наразі аеропорт веде переговори з такими авіаперевізниками про зміну терміналу, але поки не готовий оприлюднити їхній список.
У "Борисполі" пообіцяли, що такий переїзд буде добровільним.
"Ставки зборів в обох терміналах F і D, як і минулого разу, будуть однаковими. Такий підхід пояснили тим, що збори регулюються законодавством, а воно не передбачає окремих ставок для різних терміналів", - додає avianews.com.
Нагадаємо:
ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" у 2021 році обслужив 9,4 млн пасажирів, з них 8,79 млн – пасажири регулярних рейсів, 635,2 тис – нерегулярних.
Міжнародний аеропорт "Бориспіль" у березні 2020 року закрив термінал F.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Аэропорты/самолёты
Чтобы было понятно, откуда растут ноги - борисполь запустил платную добровольную программу для пассажиров "быстрая линия". всего за 2000 грн. тебя за ручку ведут через погранцов, таможню, получение багажа и т.д. Естественно, для повышения продаж услуги и в качестве маркетингового хода, скорость обслуживания остановилась до ноля и все остальные пассажиры толпятся часами, чтобы просто пройти банальный паспортный контроль (на вечерний прилет - аж целых 2 работающих окна).
Нынешняя норма для борисполя на прилет - 2 часа (и это без багажа).
Перевозчики начали вопить, их решили успокоить и пообещали пустить в Ф. Только вот обслуживание там все равно обеспечивает тот же борисполь.
Нынешняя норма для борисполя на прилет - 2 часа (и это без багажа).
Перевозчики начали вопить, их решили успокоить и пообещали пустить в Ф. Только вот обслуживание там все равно обеспечивает тот же борисполь.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
У меня лишь один вопрос: как часто ты летаешь через Борисполь?
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Аэропорты/самолёты
ну сейчас "с короной" не часто, до этого раз в месяц/полтора. Я знаю, что эти "ускорители" появились не вчера, просто раньше так нагло не вынуждали ими пользоваться и не крутили рекламу на всех табло. Так же знаю, что уволили половину работяг во время локдаунов (собственно поэтому и указал про отсутсвие багажа) - только вот погранцы и таможня - это не сотрудники порта.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Аэропорты/самолёты
Lufthansa переносить нічні рейси до Києва на тлі побоювань про напад РФ
https://www.eurointegration.com.ua/news ... 3/7132948/
23 СІЧНЯ 2022, 11:38
Німецька авіакомпанія Lufthansa змінила графік кількох своїх нічних авіарейсів до Києва на тлі побоювань нападу Російської Федерації на Україну.
Про це повідомляє "Європейська правда".
Зокрема, авіакомпанія перенесла виліт рейсу з Мюнхена, який мав відправитись з німецького аеропорту в суботу 22 січня о 22:00. Час вильоту змістили на 6:00 неділі, розповіла у Facebook екснардеп Вікторія Войціцька.
За її словами, причину переносу рейсу пояснили "політичною ситуацією", через яку екіпаж Lufthansa не може залишатись в Україні на ніч.
"Як нам в літаку ще раз повторили, "ми не можемо залишатися на ніч в Україні через політичну напругу". І це не паніка, а констатація нових реалій. До речі, авіалінія відмовилась компенсувати будь-які витрати саме через "політичну нестабільність", хоча пасажири були вимушені чекати більше ніж 8 годин на літак", - додала Войціцька у соцмережі.
Любов Цибульська, екскерівниця Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки, яка теж летіла цим рейсом, підтвердила в коментарі "Європейській правді", що представники авіакомпанії називали причиною перенесення рейсу саме політичну ситуацію. За її словами, таке пояснення надали на стійці під час реєстрації, а потім озвучили і в салоні літака.
"Не дозволяємо своїм екіпажам залишатися на ніч через політичну ситуацію в Україні", - процитувала Цибульська пояснення працівників авіакомпанії.
Водночас, за словами Цибульської, ночівлю в готелі компанія оплатила.
Крім того, згідно з графіком польотів франкфуртського аеропорту, авіакомпанія перенесла на ранок наступного дня два рейси з Франкфурта до Києва, заплановані на 22 і 23 січня о 17:10.
Водночас, "Австрійські авіалінії", які входять до групи Lufthansa, наразі не пішли на такий крок для свого вечірнього рейсу з Відня - його розклад лишається незмінним.
https://www.eurointegration.com.ua/news ... 3/7132948/
23 СІЧНЯ 2022, 11:38
Німецька авіакомпанія Lufthansa змінила графік кількох своїх нічних авіарейсів до Києва на тлі побоювань нападу Російської Федерації на Україну.
Про це повідомляє "Європейська правда".
Зокрема, авіакомпанія перенесла виліт рейсу з Мюнхена, який мав відправитись з німецького аеропорту в суботу 22 січня о 22:00. Час вильоту змістили на 6:00 неділі, розповіла у Facebook екснардеп Вікторія Войціцька.
За її словами, причину переносу рейсу пояснили "політичною ситуацією", через яку екіпаж Lufthansa не може залишатись в Україні на ніч.
"Як нам в літаку ще раз повторили, "ми не можемо залишатися на ніч в Україні через політичну напругу". І це не паніка, а констатація нових реалій. До речі, авіалінія відмовилась компенсувати будь-які витрати саме через "політичну нестабільність", хоча пасажири були вимушені чекати більше ніж 8 годин на літак", - додала Войціцька у соцмережі.
Любов Цибульська, екскерівниця Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки, яка теж летіла цим рейсом, підтвердила в коментарі "Європейській правді", що представники авіакомпанії називали причиною перенесення рейсу саме політичну ситуацію. За її словами, таке пояснення надали на стійці під час реєстрації, а потім озвучили і в салоні літака.
"Не дозволяємо своїм екіпажам залишатися на ніч через політичну ситуацію в Україні", - процитувала Цибульська пояснення працівників авіакомпанії.
Водночас, за словами Цибульської, ночівлю в готелі компанія оплатила.
Крім того, згідно з графіком польотів франкфуртського аеропорту, авіакомпанія перенесла на ранок наступного дня два рейси з Франкфурта до Києва, заплановані на 22 і 23 січня о 17:10.
Водночас, "Австрійські авіалінії", які входять до групи Lufthansa, наразі не пішли на такий крок для свого вечірнього рейсу з Відня - його розклад лишається незмінним.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
Ну раз так, то вступать в полемику не вижу никакого смысла Это твоё ИМХО, ничем не подкреплённое, прости.TANK писал(а): ↑23 янв 2022, 15:38ну сейчас "с короной" не часто, до этого раз в месяц/полтора. Я знаю, что эти "ускорители" появились не вчера, просто раньше так нагло не вынуждали ими пользоваться и не крутили рекламу на всех табло. Так же знаю, что уволили половину работяг во время локдаунов (собственно поэтому и указал про отсутсвие багажа) - только вот погранцы и таможня - это не сотрудники порта.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Аэропорты/самолёты
У меня из самых последних:
- 07.01 забирал человека. FRA->KBP, прилет в 18(с задержкой). 30-40 мин обычный контроль с багажом.
- 06.01 прилетел сам. RIX->KBP, в час ночи прилет, для простых смертных было открыто 6-7 окон. прошел за 10-15 мин контроль. без багажа.
- 24.12 забирал человека. ZRH->KBP, около 18 посадка была, 30-40 мин обычный контроль с багажом.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
У меня за один декабрь было шесть перелетов. В целом я успел побывать в более полусотни аэропортов. Борисполь среди них всех — один из самых быстрых и адекватных. Даже сейчас.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Аэропорты/самолёты
ну значит со мной так звезды сошлись, тоже бывает.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
Ускорителями за деньги почти никто не пользуется. Даже те, кто могут себе это позволить регулярно, оформляют в банке карты, которые позволяют делать это бесплатно. Не было бы у Visa/MasterCard этих плюшек — не было бы и услуги, оно в первую очередь под них завязано.
Ну и никаких «толпятся часами» в Борисполе нет. Да, там бывали проблемы у МАУ в пиковые часы, когда было сложно сдать багаж, но ради этого был развёрнут self drop-off, что дало возможность чекиниться онлайн и не стоять в очередях, сбрасывая багаж после саморегистрации. При этом это никак не влияло на рейсы условной Lufthansa. Во время COVID'а это не работает, т.к. отсутствует возможность онлайн-чекина, так что тут могут быть затыки. Но это проблема не только Борисполя. Месяц назад я простоял больше трёх часов в очереди на чекин в аэропорту Майами, где один рейс обслуживало четыре стойки регистрации. Но увы.
Скорость прохождения авиабезопасности не изменилась, и в целом в Борисполе это быстро. Как и паспортный контроль.
И справедливости ради, агенты на стойках регистрации тоже не являются сотрудниками аэропорта.
Ну и никаких «толпятся часами» в Борисполе нет. Да, там бывали проблемы у МАУ в пиковые часы, когда было сложно сдать багаж, но ради этого был развёрнут self drop-off, что дало возможность чекиниться онлайн и не стоять в очередях, сбрасывая багаж после саморегистрации. При этом это никак не влияло на рейсы условной Lufthansa. Во время COVID'а это не работает, т.к. отсутствует возможность онлайн-чекина, так что тут могут быть затыки. Но это проблема не только Борисполя. Месяц назад я простоял больше трёх часов в очереди на чекин в аэропорту Майами, где один рейс обслуживало четыре стойки регистрации. Но увы.
Скорость прохождения авиабезопасности не изменилась, и в целом в Борисполе это быстро. Как и паспортный контроль.
И справедливости ради, агенты на стойках регистрации тоже не являются сотрудниками аэропорта.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Аэропорты/самолёты
А що там з перевіркою ковід сертифікатів зараз, по прильоту?
Восени була дурна черга перед паспортним контролем, коли сертифікати перевіряли в режимі "живої черги".
Робили це аж дві людини на весь вхідний потік.
Re: Аэропорты/самолёты
Последние разы возвращался в Украину в сентябре, ноябре и 06.01. Все разы у всех проверяли ковидные сертификаты, и именно на стойках пас.контроля со всеми остальными документами.
Какой-то особой давки не замечал, уже обычная процедура. Та и окон достаточно много открытых было.
Какой-то особой давки не замечал, уже обычная процедура. Та и окон достаточно много открытых было.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
Пардоньте, але самі собі буратіни. Ці дві людини поставили для того, щоб найхитріші заздалегіть поставили собі Дій вдома замість того, щоб робити це на вікні паспортного контролю (як в IEV). А так їх просто перевіряють прикордонники.
Але зараз найхитріших майже не лишилось.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Аэропорты/самолёты
А, ну то добре. І справді пригадую, як багато людей ставили собі дію в тому місці.dimentiy писал(а): ↑25 янв 2022, 08:29Пардоньте, але самі собі буратіни. Ці дві людини поставили для того, щоб найхитріші заздалегіть поставили собі Дій вдома замість того, щоб робити це на вікні паспортного контролю (як в IEV). А так їх просто перевіряють прикордонники.
Але зараз найхитріших майже не лишилось.
Re: Аэропорты/самолёты
сколько уже карточек бориспольских "ускорительных" на полочке валяется))) и "электронный паспорт" родом из 2008 вроде года, и панорамы разных цветов, теперь вот по простой карточке проходят)))
диия? да ну нафик. как будто кто-то может кого-то заставить поставить этот "сливной бачек персональной информации" себе в телефон.
диия? да ну нафик. как будто кто-то может кого-то заставить поставить этот "сливной бачек персональной информации" себе в телефон.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)