Добавлено: 03 мар 2007, 13:52
У березні наступного року буде відкрита перша черга будівництва залізнично-автомобільного мосту через р. Дніпро
http://www.uz.gov.ua/index.php?m=info.n ... ews&lng=uk
Введення в дію першої черги залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві можливе у березні наступного року – про це повідомив начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин в інтерв’ю журналістам. За словами Олексія Кривопішина, наразі активно ведеться будівництво. Вже 70% металоконструкцій збудовано. Проводяться роботи з проведення комунікацій, теплових, електричних ліній – вже прокладено 20 кілометрів мережі.
Важливим є те, що залізничники будують комбінований міст – для поїздів та автомобілів. Після завершення будівництва міст матиме 2 залізничні колії загальною довжиною 32,71 км, 6 смуг руху автотранспорту. Довжина мосту – 1066,2 м, довжина автомобільних підходів – 15,08 км.
На 2007 рік заплановано виконати монтаж металоконструкцій прогонових будов мостового переходу, а також завершення будівництва правобережних та лівобережних підходів до мосту.
Для залізничників будівництво нового залізничного мосту –важливе і невідкладне питання, адже старий залізничний міст був збудований у 1949 році, і потребує капітального ремонту. Крім того, новий міст має полегшити транспортне сполучення між правим та лівим берегом, допоможе місту розвантажити автошляхи, перевантаженість яких є серйозною транспортною проблемою для киян.
Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці
Тел.: (044) 465-24-28 (-21-72), ф. 465-24-39
presscenter@uz.gov.uа
www.uz.gov.ua
http://www.uz.gov.ua/index.php?m=info.n ... ews&lng=uk
Введення в дію першої черги залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві можливе у березні наступного року – про це повідомив начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин в інтерв’ю журналістам. За словами Олексія Кривопішина, наразі активно ведеться будівництво. Вже 70% металоконструкцій збудовано. Проводяться роботи з проведення комунікацій, теплових, електричних ліній – вже прокладено 20 кілометрів мережі.
Важливим є те, що залізничники будують комбінований міст – для поїздів та автомобілів. Після завершення будівництва міст матиме 2 залізничні колії загальною довжиною 32,71 км, 6 смуг руху автотранспорту. Довжина мосту – 1066,2 м, довжина автомобільних підходів – 15,08 км.
На 2007 рік заплановано виконати монтаж металоконструкцій прогонових будов мостового переходу, а також завершення будівництва правобережних та лівобережних підходів до мосту.
Для залізничників будівництво нового залізничного мосту –важливе і невідкладне питання, адже старий залізничний міст був збудований у 1949 році, і потребує капітального ремонту. Крім того, новий міст має полегшити транспортне сполучення між правим та лівим берегом, допоможе місту розвантажити автошляхи, перевантаженість яких є серйозною транспортною проблемою для киян.
Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці
Тел.: (044) 465-24-28 (-21-72), ф. 465-24-39
presscenter@uz.gov.uа
www.uz.gov.ua



