Страница 194 из 196

Залізниця в Карпатах

Добавлено: 23 май 2025, 09:15
Бодрый
Оновлення щодо перекриття руху на дільниці Ясіня — Вороненко.

Відновлення ділянки розпочато відразу, роботи проводилися всю ніч і триватимуть безупинно до повного відновлення інфраструктури.

Ділянка є складною для укріплення ґрунту, тож тривалість робіт може збільшитися до 3 діб. Вся техніка та відповідні команди вже на місці.

Пасажирів поїзда №96 Рахів — Київ веземо резервними вагонами після автобусного трансферу з Ясіні. Такі ж трансфери сьогодні протягом дня доставлять пасажирів решти поїздів рахівського напрямку до Ясіні, Квасів та Рахова.

Перепрошуємо за незручності та продовжуємо рух: жоден рейс гірського напрямку не скасовано.
Джерело УЗ

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 23 май 2025, 14:33
berest
ЛиС писал(а):
20 май 2025, 16:33
Мушу публічно визнати, в даній дискусії я таки виявився балаболом. Термін "всюди" не проходить, бо я забув, що в нас ще існують дільниці(в основному на ЛьвЗал в "є-нях" або на малодіяльних дільницях(Льв-Перемишль до них теж належить) на "дереві". А там плітей не може бути в принципі. Як то кажуть "сором на мою сиву башку". Колега з структури "П" нагадав. Ось його пряма мова відносно мого питання про "всюди". Не статистика в %, але якось так:
Ну, в принципі так і є. Окрім мабуть Львівської з-ці. Там є захолустя з дерев'яними шпалами, то там точно не пліті лежать
Та все Ок, я ж без претензій :beer:
Я ж памятаю шо там дупотряска на тих дільницях була, тому і стало цікаво.

Залізниця

Добавлено: 27 май 2025, 19:03
Бодрый
Український ансамбль бандуристок виступив у вагоні потяга Укрзалізниці, щоб познайомити людей із справжнім, живими звучанням бандури
Джерело Вікна-Новини

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 28 май 2025, 00:33
TANK
по поездам скитаются, видать "квартал" им этэра в марахвоне не дает.... гибридная популяризация.... а ведь Бандура - это мегаинструмент.

зато всякие прогнившие и протухшие сталинские веревки с "горила хата палала" и вирские с мертвым чапкисом не только в специально для них построенном здании живут, но и на полном гос. обеспечении неплохо себе здравствуют. грустно это. и заставляет задуматься.

Залізниця

Добавлено: 28 май 2025, 13:32
Бодрый
Укрзалізниця оголошує відкриті безкоштовні Залізні екскурсії на День захисту дітей!

Залізні екскурсії - це чудовий спосіб познайомитись із залізницею поближче, дізнатись, як влаштовані дві великі залізничні локації в країні - швидкісне депо "Дарниця" в Києві, місце дислокації поїздів Інтерсіті+, та Львівський локомотиворемонтний завод, де повертають до життя пасажирські локомотиви.

Екскурсії відбудуться в неділю, 1 червня, за таким розкладом:

Київ:
- збір учасників у вестибюлі на Центральному залізничному вокзалі о 12:15;
- поїздка на Інтерсіті+ в депо,
- біля 2 годин екскурсії на місці;
- повернення на вокзал близько 15:25.

Львів:
- збір учасників на Львівському залізничному вокзалі о 10:00,
- піший перехід на локацію завода;
- двогодинна екскурсія;
- повернення на вокзал орієнтовно о 12:30.

Взяти участь в екскурсії зможуть діти віком від 5 до 14 років з одним супроводжуючим.

Кількість місць обмежена, реєстрація учасників обовʼязкова за посиланнями нижче:
1. Київ: https://forms.gle/AFrhPsqdckMvdbgi9
2. Львів: https://forms.gle/zCaRh2T9JFdh11uy7

Джерело УЗ

Re: Залізниця

Добавлено: 28 май 2025, 16:29
M@cro$
Бодрый писал(а):
28 май 2025, 13:32
Кількість місць обмежена
Дуже обмежена, місця закінчились за 2 години :evil:

Re: Залізниця

Добавлено: 28 май 2025, 16:42
ЛиС
Бодрый писал(а):
28 май 2025, 13:32
Залізні екскурсії - це чудовий спосіб познайомитись із залізницею поближче
Головне щоб не забули розказати про рівень зарплат для молодих спеціалістів. Ті, які на "голу" ставку приходять.
На пару місяців вистачає. А далі десь раптово зникають. "а що сталося?" :evil:

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 29 май 2025, 19:09
mann
Воно й не дивно. В нас з ДЕТУТу з 15 випускників на залізницю пішов один, посидів там три місяці та й втік з тієї ж причини.

Re: Залізниця

Добавлено: 30 май 2025, 08:13
Юрик
ЛиС писал(а):
28 май 2025, 16:42
Бодрый писал(а):
28 май 2025, 13:32
Залізні екскурсії - це чудовий спосіб познайомитись із залізницею поближче
Головне щоб не забули розказати про рівень зарплат для молодих спеціалістів. Ті, які на "голу" ставку приходять.
На пару місяців вистачає. А далі десь раптово зникають. "а що сталося?" :evil:
Срака, пердяка.
:evil:

Залізниця

Добавлено: 30 май 2025, 22:53
Бодрый
Польські залізничники завертають вантажні вагони із України: названо причину

Передачу вантажних вагонів до Польщі ускладнено на прикордонному переході «Ізов – Грубешув».

Про це йшлося під час онлайн-наради представників АТ «Укрзалізниця» з учасниками аграрного ринку 29 травня, пише Rail.insider.

Як пояснив заступник директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи компанії Валерій Ткачов, польські залізничники почали жорсткіше контролювати стан гребенів колісних пар. Відповідно, якщо виявляли недотримання вимог, то вагон «забраковували». Наразі відставлених вагонів із цієї причини по станції Ізов — 160 одиниць. «Укрзалізниця» поступово приводить їх у належний стан і передає до Польщі.

Представник УЗ додав, що такі ситуації виникали і на інших переходах, проте не настільки часто.
https://agroportal.ua/news/ukraina/pols ... o-prichinu

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 31 май 2025, 10:39
TANK
они не пускают на все свои 10 км (или колько там) широкой колеи, или на европейскую? (хотя я не помню практики замены телег на грузовых вагонах, да и габарит)

В любом случае о колесиках и состоянии пути только на прошлой неделе тут же общались... просто 160 вагонов в "НЕналежному стані", ничего нового.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 31 май 2025, 11:35
ЛиС
TANK писал(а):
31 май 2025, 10:39
(хотя я не помню практики замены телег на грузовых вагонах, да и габарит)
До 24.02.22 дійсно не міняли. А потім таку практику ввели. В основному для напіввагонів і зерновозів. Їх навіть трафаратеити почали двома мовами - українською і англійською. Напіввагони, фітінгові платформи і зерновози цілком проходять по габариту. Більше того, тут немає такої жорсткої прив'язки "вагон-візок", як у пасажирських. Але в даному випадку, якщо вони бракують "наші" візки, то мабуть на широку колію. Я навіть здогадуюсь по якій несправності - гострокінечний накат гребня більше за все.

Залізниця. Зарплата

Добавлено: 31 май 2025, 13:06
Бодрый
ЛиС писал(а):
28 май 2025, 16:42
Головне щоб не забули розказати про рівень зарплат для молодих спеціалістів. Ті, які на "голу" ставку приходять.

На пару місяців вистачає. А далі десь раптово зникають. "а що сталося?" :evil:
Після скандалу "Укрзалізниця" пояснила, чому платить співробітникам так мало (документ)

Фактор низької зарплати тягне за собою критичний відтік кадрів у компанії

В "Укразалізниці" прокоментували питання зарплат свого персоналу після скандальних заяв їхніх співробітників. У компанії сказали, що нині заробітна плата залізничників суттєво відстає від середньої.

Про це було повідомлено у відповіді Департаменту інформаційної політики та стратегічних комунікацій "Укрзалізниці" на відповідний запит "Телеграфа".

Ще на початку травня в мережі з’явилися повідомлення від Білоус Ольги і Партики Мирослави про низький рівень заробітної плати в "Укрзалізниці". Вони опублікували відповідні бланки з розрахунком заробітної плати, на якому видно, що за місяць вони отримували 8691 і 8388 грн.

У компанії підтвердили, що вони справді є працівниками регіональної філії "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця".

"Наразі заробітна плата залізничників суттєво відстає від середньої в Україні. Темпів індексації заробітної плати залізничників украй недостатньо для утримання кадрового потенціалу компанії, особливо молоді", — йдеться у відповіді на запит.

Також в "УЗ" кажуть, що фактор низької зарплати спричиняє критичний відтік кадрів у компанії.

"З метою стабілізації ситуації наприкінці 2024 року АТ "Укрзалізниця" ініціювало індексацію тарифів на вантажоперевезення, які не переглядалися практично вже 3 роки. Свої пропозиції змін державних регульованих тарифів на перевезення вантажів АТ надіслало для розгляду Міністерству розвитку громад та територій України. спрямована на безпеку руху та індексацію заробітних плат залізничників", — пояснили в компанії.
https://news.telegraf.com.ua/ukr/ukrain ... o-dokument

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 31 май 2025, 14:19
TANK
ЛиС, спасибо! В целом я тоже думаю про широкую.

Но вообще интересный вопрос возник - а телеги евроколеи - они вообще чьи? И кто их обслуживает? Если с пассажирскими их хоть отследить можно (не такой уж там большой трафик, да и интуристы к нам сейчас не ездят), то для грузовых мы сами их делаем, что-ли? смогли сертифицировать? или нам подменку оттуда закатывают?

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 31 май 2025, 16:40
ЛиС
TANK писал(а):
31 май 2025, 14:19
то для грузовых мы сами их делаем, что-ли? смогли сертифицировать? или нам подменку оттуда закатывают?
Наскільки я зрозумів, то робимо їх ми. Бо десь була в інтернеті стаття, де якраз писали, що збільшили випуск вантажних візків для колії 1435. Тут же простіше - головне, щоб тип вагону співпадав, та і то не завжди. Прив'язки візка до конкретного вагону немає. Просто вільні на момент підкотили, і поїхали. Ну а якщо виробляють і головне - пускають до них, то мабуть таки пройшли сертифікацію.

Ось, знайшов, ще майже річної давнини стаття
Укрзалізниця подвоїть кількість візків для колії 1435
Укрзалізниця хоче удвічі збільшити кількість візків для євроколії, щоб наростити перевезення у напрямку західних прикордонних переходів
Укрзалізниця намагається переорієнтувати експортні відправлення на західні прикордонні переходи та збільшити парк рухомого складу, що здатен перетинати кордон.
Заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов під час онлайн-зустрічі з зерновиками розповів, що товариство збільшує кількість візків для перестановки вантажних вагонів до 800 одиниць:
Цього достатньо для перестановки 400 вагонів. Наступного місяця наростимо кількість візків ще на 800, – повідомив посадовець.
Нині залізничники проводять двосторонні зустрічі з представниками залізничних адміністрацій суміжних держав, щоб запезпечити можливість збільшення обсягів перевезень.