Спасибо! Ну т.е. это таки может быть и евроколея...
Теоретично - так. Але візки 1435, а відповідно і колпари все таки більш "свіжі", і катаються в основному на просторах 1435, а не у нас. Тому відомої "хвороби" гребеня в них навряд чи виникне за такий короткий термін.
Если судить по кол-ву людей с отчета CFTS с той самой патужной экскурсии, то места наверное были разобраны быстрее чем разлетаются в момент открытия на Киев - Вену . https://cfts.org.ua/news/2025/06/02/dly ... avod_83090 .
Re: ЖД-транспорт :-)
Добавлено: 02 июн 2025, 19:42
TANK
mann, а оно используется?
хотя какая разница, даже на 10 км пускать не нужно, если себя любишь. а разговор об этом был тут же на прошлой странице.
Re: ЖД-транспорт :-)
Добавлено: 03 июн 2025, 10:28
mann
Используется активно, не зря из Ковеля до Изова шнурок тянули несколько лет назад. Нашёл свежую статью что контейнерный терминал в Славкуве будут расширять с 285000 до 530000 TEU в год.
Re: ЖД-транспорт :-)
Добавлено: 03 июн 2025, 20:14
TANK
Круто. Пока мы телемся с евроколеей - поляки деньги зарабатывают.
Залізниця
Добавлено: 06 июн 2025, 11:46
Бодрый
Обстрілом пошкоджено колії на Київщині, низка поїздів трипільського напрямку будуть слідувати резервним маршрутом через Фастів (відповідно без зупинки по станції Видубичі).
З Києва:
- 732 Київ - Запоріжжя;
- 44 Івано-Франківськ - Черкаси.
В результаті об'їзду слід очікувати затримку до 90 хвилин. Усі відхилення від графіка можна побачити на портaлі uz-vezemo.
Джерело УЗ
Залізниця
Добавлено: 07 июн 2025, 15:11
Бодрый
Понад 1100 пасажирських вагонів з кондиціонерами готові до роботи в спеку
Укрзалізниця завершила підготовку пасажирських вагонів до літнього сезону.
Як знайти вагон з кондиціонером?
При купівлі квитків шукайте позначку зі сніжинкою — вона означає, що у вагоні працює кондиціонер.
Що зроблено перед літнім сезоном:
Проведено перевірку та сервісне обслуговування систем кондиціонування та вентиляції.
У 22 міжнародних вагонах встановлені акумулятори збільшеної ємності, які дозволяють підтримувати комфортну температуру навіть під час тривалих стоянок (наприклад, при проходженні митниці). Такі акумулятори будуть найближчим часом встановлені ще у 23 вагонах міжнародного напряму.
Для плацкартних вагонів, де раніше не передбачалося кондиціонування, знайдено рішення — встановлено промислові кондиціонери. 4 таких вагони вже готові до рейсів, ще 2 — на завершальному етапі робіт. Планується розширення цього підходу на інші типи вагонів.
У вагонних дільницях працюють колонки з напругою 380 В для підключення вагонів, що дає змогу охолодити їх перед подачею на перон.
Так, ще не всі вагони мають системи охолодження, але ми щодня працюємо над оновленням і модернізацією парку.
Подорожуйте комфортно разом з Укрзалізницею!
Джерело УЗ
Re: ЖД-транспорт :-)
Добавлено: 07 июн 2025, 21:21
ЛиС
Не так давно обговорювали совєтський "гігантизм" на залізниці. Ось один з прикладів.