Страница 195 из 262

Добавлено: 13 дек 2014, 22:26
post-factum
А наскільки знизився пасажиропотік у маршрутках після цьогорічного півищення цін? Як їздили так і їздять.

Добавлено: 13 дек 2014, 22:39
tov_tob
Столь субъективные оценки общей картины совершенно не отражают.
P.S. Лично я на них после повышения стал ездить значительно меньше.

Добавлено: 14 дек 2014, 01:54
Ghost
Я теж з появою EasyWay став їх юзати в рази рідше, і серед друзів сервіс піарю.

Добавлено: 14 дек 2014, 08:55
Klovsky
AMY писал(а):При том что реально из года в год был рост
Виноват, исправлюсь :oops: Где ж я увидел 513 млн и снижение, может в плане? Действительно, фактически 536 млн.
Кстати, а за перевыполнение плана перевозок метрополитеновцы что-то премиальное получают? Тогда понятно, откуда такой план у них.

Добавлено: 14 дек 2014, 10:07
AMY
«Київреклама» з 21 травня 2010 по 30 вересня 2012 року неефективно витратила 4,8 млн грн. внаслідок оренди приміщення по ціні вищій, ніж ринкова, та площею більшою, ніж потрібно.
Також «Київреклама» у 2012 році не виконало план по доходах на 8,8 млн грн. та мало заборгованість перед бюджетом у розмірі 80 млн грн. Однак компанія тоді перевищила видатки по заробітній платі на 2,1 млн грн. (39%), та виплатила премій своїм керівникам на 167 тис грн. «При чому заробітна плата працівників постійно зростає незалежно від показників фінансово-господарської діяльності підприємства та становить найбільший рівень серед комунальних підприємств Києва», вказано у довідці.

[url=ttp://nashigroshi.org/2014/09/01/yak-pry-popovu-rozkradaly-hroshi-u-kyjevi-nad-koshtovni-liky-vid-farmatsiji-superzarplaty-kyjivreklamy/]отсюда[/url]

Добавлено: 14 дек 2014, 19:50
IlyaPorublyov
Оті проїзні, котрі обмежені і місяцем, і кількістю поїздок -- слід очікувати, що по ним можна буде законно проходити групою (зі списанням відповідної кількості поїздок)? чи що там теж буде обмеження на 15 чи скільки там хвилин, протягом яких не можна заходити повторно?

Добавлено: 14 дек 2014, 20:25
AMY
А что даёт основание сомневаться?

Добавлено: 14 дек 2014, 22:19
Apex
Ты покупаешь у метрополитена определенное количество поездок, за счет срока их действия (только до конца месяца) получаешь скидку.
Мне тоже кажется, что оснований сомневаться тут нет.

Добавлено: 15 дек 2014, 07:02
IlyaPorublyov
Будь ласка, дайте відповідь по-простому. Я колись жив у Києві, але останні роки буваю все рідше, і деяких (очевидних вам) тонкостей не розумію.

Чи правильно я зрозумів, що мається на увазі відповідь "Так, за таким проїзним (місячним і з обмеженням на кількість поїздок) можна буде законно проводити групу, якщо прикладати його послідовно кілька разів, щоб списалася відповідна кількість поїздок."?

Добавлено: 15 дек 2014, 08:25
AMY
Так, НИНІ є можливість таким чином використовувати БСК/проїздний квиток на кількість поїздок. Що станеться у майбутньому, можна лише гадати, оскільки нових тарифів ще немає.

Добавлено: 16 дек 2014, 20:46
Klovsky
Проста логіка: таким чином можна використовувати БСК на кількість поїздок, оскільки зараз кожна поїздка має визначену вартість 2 грн, що дорівнює разовій поїздці (жетону).

Якщо зроблять в таких БСК поїздки дешевше, ніж вартість разової ("жетонної"), будуть випадки використання БСК з метою отримання прибутку.

Схема: взяв БСК, проводиш за нею пасажирів через турнікет, отримуєш з них визначену суму (якщо черга до автоматів купівлі жетонів - можна і повну вартість жетону брати, попит буде у поспішаючих). І так необмежено.

Тому логічно очікувати в БСК на кількість поїздок (навіть з обмеженням в 1 місяць) також стандартне обмеження в 15-хвилинний таймаут після проходу через турнікети одного вестибюлю.

Добавлено: 16 дек 2014, 21:26
Ghost
Або вводити оплату за відстань.

Добавлено: 16 дек 2014, 21:53
Системщик
Ghost писал(а):Або вводити оплату за відстань.
Есть промежуточный вариант: за поездку на одной линии - одна оплата. Другими словами: проехал одну...десять станций по одной линии - заплатил один раз, собрался перейти на другую линию - будь добр, оплати проезд еще раз. Имхо, это будет справедливее.

Кстати, подскажите, а в какой теме здесь лучше выложить свое имхо по поводу "громадського обговорення" новых тарифов на проезд? Там, на сайте КГГА, я их уже выложил.

Добавлено: 16 дек 2014, 22:26
Klovsky
собрался перейти на другую линию - будь добр, оплати проезд еще раз
Да, давайте сделаем из метрополитена филиал КПТ с оплатой в каждом отдельном маршруте :(
Нет, оплата по расстоянию куда более справедливее, чем по линиям.
По линиям сделают - так народ перегрузит уже перегруженные линии. Пример: если в центр едут много людей с левого берега (из домов между СБЛ-СПЛ), то они скорее поедут через СБЛ, т.к. она проходит ближе к центру, чем СПЛ.

Добавлено: 16 дек 2014, 22:35
XAN
Системщик писал(а):
Ghost писал(а):Або вводити оплату за відстань.
Есть промежуточный вариант: за поездку на одной линии - одна оплата. Другими словами: проехал одну...десять станций по одной линии - заплатил один раз, собрался перейти на другую линию - будь добр, оплати проезд еще раз. Имхо, это будет справедливее.

Кстати, подскажите, а в какой теме здесь лучше выложить свое имхо по поводу "громадського обговорення" новых тарифов на проезд? Там, на сайте КГГА, я их уже выложил.
Чем? Тем что проехать Почтовая - Левобережная будет дороже, чем ГД-Теремки?