Наверное есть. Я уже с десяток отдал (бесплатно).Kievpass писал(а):Ніколи не помічав.А що,на них є попит?
Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Треба не ксерокопії роздавати,а ось це посилання.Не жере інтернет (20 Кб/сторінка) і Весь розклад у твоєму мобільному".©
Бачили очі,що будували-катайтесь,хоч повилазьте.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9691
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Точно не скажу, но есть вероятность, что навсегда, потому что нет в Полтаве достаточно поездов для обслуживания маршрута на Кременчуг, а провод коптить ДРками они врядли захотят.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9691
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Сейчас поездов уже нет (видел их фотографии в Полтаве), а интервал держится. Я не следил за номерами, возможно, знатоки подскажут, чем заменили ЭПЛ-ки.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Знайшов що на Trainpix їх уже прописали в полтавському РПЧ-2...
Порахував:
час проїзда по кільцю - 78-80 хв.
оборот по Дарниці - 7 хв, отже всього на "баранку" йде близько 86 хв.
Інтервал: 17-18 хв.
86/17,5 = 5 пар поїздів на МЕ
Отже всього в будні дні використовується 10 електропоїздів, при цьому зустрічав інформацію що під МЕ було переобладнано 12 електропоїздів
Висновки:
- МЕ залишилась без резерву поїздів;
- при відкритті нових зупинок або потрібні будуть нові поїзди, або збільшать швидкість їх руху на перегонах, або зросте інтервал.
Риторичне питання: навіщо відправляти на приміські маршрути пойзди переобладнані під МЕ зі зменшеною кількістю сидінь та без дверей між тамбуром і вагоном?
час проїзда по кільцю - 78-80 хв.
оборот по Дарниці - 7 хв, отже всього на "баранку" йде близько 86 хв.
Інтервал: 17-18 хв.
86/17,5 = 5 пар поїздів на МЕ
Отже всього в будні дні використовується 10 електропоїздів, при цьому зустрічав інформацію що під МЕ було переобладнано 12 електропоїздів
Висновки:
- МЕ залишилась без резерву поїздів;
- при відкритті нових зупинок або потрібні будуть нові поїзди, або збільшать швидкість їх руху на перегонах, або зросте інтервал.
Риторичне питання: навіщо відправляти на приміські маршрути пойзди переобладнані під МЕ зі зменшеною кількістю сидінь та без дверей між тамбуром і вагоном?
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
Полностью согласен! Состав ГЭ на пригороде использовать можно только для прекращения курения в тамбурах, в причину отсутствия таковых.Flake писал(а):Риторичне питання: навіщо відправляти на приміські маршрути пойзди переобладнані під МЕ зі зменшеною кількістю сидінь та без дверей між тамбуром і вагоном?