Страница 196 из 200

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 09 июн 2025, 20:03
dimentiy
Можно вообще ничего не разгонять. Можно их все по 1435 из Ужгорода гонять дальше в Европу. Где-то по пути потом оно и выедет на какую-то ВСМ :)

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 09 июн 2025, 20:42
berest
dimentiy, Тут речь о последней партии Сапсанов(1520) в 13шт. 4 из которых свинособаки таки получили, а оставшиеся 9 зависли из-за санкций. Siemens-то их изготовил. Дальше чугунка раиси долго судились с Siemens, требовало неустойку тощо. Хз чем там это все закончилось.

А на 1435 они вряд ли поедут, не пройдут по габариту кузовов, европейская версия Velaro уже на >30см + замена тележек на новые + по системам безопасности не помню что там... Везде разные специфики рынков. Немецких SIFA, PZB, LZB там кажется нет. ETCS, разве что. Так бы уже давно "своим" продали)).

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 09 июн 2025, 22:08
dimentiy
Понял.
То было на правах юмора, если что.

Залізниця у Німеччині

Добавлено: 13 июн 2025, 11:05
Бодрый
У Німеччині пасажирів висадили із потяга, бо один із вагонів був занадто брудний

У Німеччині міжміський поїзд, який прямував із Мюнхена до Гамбурга, зупинився в Нюрнберзі через те, що один з вагонів виявився занадто брудним. Про це повідомляє Barron`s з посиланням на AFP у четвер, 12 червня.

«Ми, як бригада, маємо зробити заяву. Цей поїзд занадто брудний, щоб ми могли продовжити поїздку», — заявили працівники залізниці.

Видання додало, що деякі пасажири навіть спершу у це не повірили. На фото з вагона, опублікованих очевидцями в соцмережах, потяг виглядає цілком охайним. Водночас у компанії Deutsche Bahn підтвердили: поїзд справді випадково випустили в рейс без прибирання.

"Це поодинокий випадок, про який ми щиро шкодуємо", — прокоментували в компанії.

Видання додало, що німецька залізниця вже не вперше опиняється в центрі скандалів. Під час Євро-2024 пасажири та гравці прибували на матчі із багатогодинними затримками. Тодішній міністр транспорту Фолькер Віссінг визнав, що Deutsche Bahn просто «не розрахувала свої можливості».
https://nv.ua/ukr/world/countries/u-nim ... 21716.html

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 13 июн 2025, 16:01
ЛиС
TANK писал(а):
09 июн 2025, 19:35
как где? борисполь-барышевка!))))))))))
Там обмеження - 176 максимум. Доведеться якийсь новий "шаманити" :D

Залізниця

Добавлено: 13 июн 2025, 16:52
Бодрый
Укрзалізниця запускає унікальний мистецький поїзд з фотовиставкою Говарда Баффетта!

Це більше, ніж поїзд. Це — мандрівна галерея, створена за підтримки Howard G. Buffett Foundation, яка вирушає у 4-місячну подорож 63 вокзалами України. У трьох вагонах — виставка “Courage of a Nation” про незламність українців, очима американського філантропа та фотографа Говарда Баффетта.

Над концепцією працював дворазовий лауреат Пулітцерівської премії Мухаммед Мухейсен. Спеціально переобладнані вагони супроводжуються унікальним світловим і музичним оформленням.

Поїзд уже в Одесі — до 17 червня включно. Далі — десятки вокзалів і станцій від прифронтових регіонів до Карпат. Точний календар не розкривається з міркувань безпеки.

Відвідування безкоштовне.

Реєструйтесь за посиланням, щоб потрапити без черг arttrain.uz.gov.ua.

Це подорож не лише залізницею, а серцем України 🇺🇦
Джерело УЗ

Залізниця

Добавлено: 14 июн 2025, 14:18
Бодрый
«Укрзалізниця» повідомила про продовження маршруту руху поїзда №148/147 "Одеса — Київ", який на літній період зупинятиметься на вокзалі в Житомирі.

Щоправда, поки нема жодної інформації про конкретні дати, графік руху та вартість квитків.

*потяг з Житомира до Одеси запустили у 2014-му, а у 2019 році він почав курсувати лише до Вінниці, через два роки знову включили у маршрут Житомир.

Залізниця

Добавлено: 20 июн 2025, 15:01
Бодрый
Укрзалізниця переглянула середньодобову швидкість руху власного вантажного рухомого складу, що дозволить зробити використання вагонів компанії значно вигіднішим для клієнтів. Перевізники витрачатимуть менше діб на перевезення, а отже – менше сплачуватимуть за користування вагонами.

Оновлені показники швидкості встановлено на основі детального аналізу фактичного руху вагонів у першому півріччі 2025 року. Зокрема, було виявлено, що для низки типів рухомого складу фактична середньодобова швидкість суттєво перевищує чинні нормативи. Нові значення набрали чинності з 16 червня й діятимуть до 31 грудня 2025 року.

Переглянуті швидкісні нормативи охоплюють такі типи рухомого складу власності Укрзалізниці: зерновози, цистерни, криті вагони, цементовози, переобладнаний спеціалізований рухомий склад, контрейлерні та фітингові платформи.

Наприклад, для фітингових платформ нові показники швидкості встановлено на такому рівні.

Внутрішні та імпортні перевезення:
✅вагонна/контейнерна відправка – 170 км/добу (було: 154 км/добу);
✅маршрутні або контейнерні поїзди – 197 км/добу (було: 154 км/добу).

Експорт через сухопутні прикордонні переходи:
✅вагонна/контейнерна відправка – 213 км/добу (було: 139 км/добу);
✅маршрутні або контейнерні поїзди – 213 км/добу (було: 139 км/добу).

Перевезення до припортових станцій:
✅вагонна/контейнерна відправка – 182 км/добу (було: 156 км/добу);
✅маршрутні або контейнерні поїзди – 264 км/добу (було: 156 км/добу).

У середньому для такого рухомого складу швидкість у русі виросте в середньому на 38%. Це дозволить вантажовідправнику доставляти вантаж за меншу кількість діб використання вагона Укрзалізниці, що прямо знижує витрати на логістику й сприятиме розвитку контейнерних перевезень як територією України, так і до інших країн.
Джерело УЗ

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 20 июн 2025, 16:40
TANK
"Перевізники витрачатимуть менше діб на перевезення"
"для низки типів рухомого складу фактична середньодобова швидкість суттєво перевищує чинні нормативи"

переведи... они предлагают ускориться и вообще все нормативы нарушить, или будут замедлять до нормативов (но с доп. опцией "экспресс") или просто организуют автопредприятие "УЗ", которое будет катать быстро, но по тарифам УЗ?

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 20 июн 2025, 20:35
ЛиС
Це більше схоже на ІБД(імітацію бурхливої діяльності). Умовно - просто зменшили показник нормативу "оборот вантажного вагону" для деяких типів і вуаля - "збільшення дільничної швидкості в порівнянні з 1913 роком на 38%".

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 21 июн 2025, 14:38
TANK
вот именно, примерно так я и предполагал.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 18 июл 2025, 12:14
euhome
ЄБА закликала просубсидувати "Укрзалізницю"

https://epravda.com.ua/biznes/yeba-zakl ... yu-809327/

Володимир Тунік-Фриз — 17 липня, 19:00

Європейська Бізнес Асоціація (ЄБА) звернулась із закликом передбачити субсидії для "Укрзалізниці" на пасажирські перевезення.

Про це повідомляє Європейська Бізнес Асоціація на своєму сайті.

Звернення направили до віцепрем’єр-міністра з відновлення України - міністра розвитку громад та територій Олександра Кулеби.

ЄБА закликає:
  • Міністерство розвитку громад та територій — підготувати та подати до Мінфіну бюджетний запит на компенсацію прогнозованих збитків Укрзалізниці у 2026 році від пасажирських перевезень;
    Міністерство фінансів України — розглянути можливість включити відповідні видатки до проєкту Закону "Про Державний бюджет України на 2026 рік".
  • У бізнес асоціації додали, що у 2024 році збитки Укрзалізниці від пасажирських перевезень перевищили 18 млрд грн, а у 2025 році, попри виділення 4,3 млрд грн на компенсацію, прогнозовано сягнуть понад 22 млрд грн. Водночас в середньому доходи у пасажирському сегменті покривають лише близько 40% витрат.
"Наразі ці збитки УЗ покриваються коштом вантажних перевезень — шляхом крос-субсидування.

Проте бізнес-спільнота вважає таку практику економічно невиправданою та тою, що не відповідає європейським практикам і негативно впливає на розвиток залізничної галузі", – йдеться у повідомленні.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 18 июл 2025, 14:39
Коржик
А EBA тут каким боком, прошу прощения?

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 18 июл 2025, 22:13
TANK
каким-каким - ассоциативным! :veryhappy:

что такое ЛЮБАЯ ассоциация - это ШИРМА, созданная, управляемая и финансируемая реальными игроками рынка, для того, чтобы в любых случаях громких разговоров с гос.органами или СМИ не светиться самим. Их как грязи, 50% - голова, секретарша и бухгалтер, еще 25% - набирают бывших чиновников, которые знают как войти в любой кабинет без стука, еще 25% - просто решалы с баблом. К тем, кто реально что-то может решить - приходят новые члены - как к самостоятельной организации, а не чьей-то ширме.

ЕБА - не хуже и не лучше всех остальных. Просто самая старая и достаточно успешная, совместив те самые 25+25%. Создана европейскими компаниями, зашедшими на наш рынок сразу после развала совка. Там нет ничего государственного, но да - есть связи, в т.ч. благодаря такой же модели у головных контор на родине. Чем ЕБА известна - тем, что благодаря создателям - изначально европейским дочкам - помогала ЕС собирать реальные данные про Украину и про ведение тут бизнеса. Поэтому они на каждом столбе пишут про еврокомиссию. Самое смешное, что те же европейские компании уже создали минимум 2 известные мне ассоциации помельче для решения приземленных вопросов, чтобы ЕБА занималась вопросами глобальными.

А каким боком - да кому-то из участников ценник УЗ подняла, вот и все. Тут же пресс-релиз и требования.

Re: ЖД-транспорт :-)

Добавлено: 19 июл 2025, 00:56
Коржик
TANK писал(а):
18 июл 2025, 22:13
А каким боком - да кому-то из участников ценник УЗ подняла, вот и все. Тут же пресс-релиз и требования.
Как пошло и низко...
А я такого себе нафантазировал, даже начал проверять, есть ли кросс субсидирование в Европах...