Страница 196 из 212
Добавлено: 11 май 2017, 10:26
Антошка
Но почему 70% низкого пола?
Добавлено: 11 май 2017, 11:51
TANK
чтобы на тендер вылезти, ну а потом - если что- можно кричать, что это секретарша лишний ноль случайно ляпнула....
Добавлено: 29 май 2017, 12:58
Jyraff
Щось би в лісі здохло, якби ТЮГ не подали б скаргу на тендер. Хочуть впихнути свій К1М6, пишуть навіть, що за якимось законом 35% низької підлоги - це вже низькопідлоговий транспорт і більше вимагати не можна

. Ще порадувала пропозиція перенести термін поставки з 29.12.2017 на 29.12.2020

. І нехай весь світ зачекає...
Добавлено: 29 май 2017, 13:32
TANK
просто какой-то трамвайный васадзе....
Добавлено: 29 май 2017, 17:25
Haborym
Jyraff писал(а):Щось би в лісі здохло, якби ТЮГ не подали б скаргу на тендер. Хочуть впихнути свій К1М6, пишуть навіть, що за якимось законом 35% низької підлоги - це вже низькопідлоговий транспорт і більше вимагати не можна

. Ще порадувала пропозиція перенести термін поставки з 29.12.2017 на 29.12.2020

. І нехай весь світ зачекає...
Ну их вроде отшили.
UPD 15 числа была одна жалоба, 19 отшили
25 подали еще одну, сейчас на рассмотрении
По п’ятому питанню:
Закупівля трамвайних вагонів передбачена для Борщагівської трамвайної лінії швидкісного руху. Швидкісний режим визначається необхідністю обслуговування потужного пасажирського потоку (близького до потоку метрополітену), поєднанням сучасних конструкцій трамвайних колій на відокремленому полотні, високих пасажирських платформ та відповідних характеристик сучасних трамвайних вагонів. Час висадки/посадки пасажирів на зупинках суттєво скорочується при застосуванні трамваїв зі 100% низьким рівнем підлоги, коли пасажирам достатньо здійснити один крок для виходу або входу. У випадках використання трамвайних вагонів, де доля низького рівня підлоги, час посадки/ висадки пасажирів збільшується втричі. Відповідно знижуються показники швидкості сполучення, зручності користування та збільшуються інтервали руху. Наслідком закупівлі трамваїв для Борщагівської лінії швидкісного руху з долею низького рівня підлоги меншою за 100 % буде зменшення кількості перевезених пасажирів, зниження доходів підприємства, погіршення комфортності поїздки та погіршення ефективності капітальних вкладень у будівництво ліній швидкісного руху.
Крім цього слід зазначити, що трамвайні вагони з 100% низьким рівнем підлоги широко виготовляються як в країнах Європи так і в Україні. На сьогодні у Києві та Львові експлуатуються три моделі трамвайних вагонів вітчизняного виробника, що маються 100 низького рівня підлоги.
Таким чином, вимога учасника не може бути задоволена.
Враховуючи вищевикладене, членам тендерного комітету запропоновано відмовити у задоволенні вимог звернення щодо внесення змін до тендерної документації.
https://dozorro.org/tender/UA-2017-04-2 ... -b/#tender
А вообще губа не дура, купи наше УГ в 2 раза хуже, с осрочкой поставки на 3 года и с предоплатой:
1. Прийняти скаргу ТОВ «Татра-Юг» до розгляду.
2. Скаргу ТОВ «Татра-Юг» задовольнити.
3. Зобов’язати комунальне підприємство «Київпастранс» усунути дискримінаційні вимоги, а саме:
- Виключити п.9, Таблиці 2 Тендерної документації, яка передбачає надання: «документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції»;
- Збільшити строк поставку товару достатній для виготовлення трамвайних вагонів, а саме: до 29 грудня 2020 року шляхом внесення змін у п.5.1, Додатку 3 Тендерній документації;
- Включити у Тендерну документацію попередню оплату;
- Виключити пп.1, п.1, Таблиці 1 Тендерної документації, яка передбачає, що Учасник має надати: «Довідку (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (із зазначенням інформації про представника (-ів) гарантійного обслуговування у місті Києві на період гарантійної експлуатації) за підписом уповноваженої посадової особи»;
- Виключити п.17, Додатку 5 Тендерної документації, яка передбачає що: «Доля низького рівня підлоги для пасажирів, що стоять - 100%».
Добавлено: 29 май 2017, 20:00
Dimon
Так я не понял, Татра-Юг своего добилась что-ли?
Добавлено: 30 май 2017, 00:04
Haborym
Dimon писал(а):Так я не понял, Татра-Юг своего добилась что-ли?
Пока только ушло в антимонопольный, ждем рассмотрения
Кількість скарг: UA-2017-04-27-000597-b.b4
Статус: Очікує прийняття до розгляду
Скаржник: ТОВ "Татра-Юг", Код ЄДРПОУ:34507118
Дата подання: 25.05.2017 20:36
Добавлено: 30 май 2017, 00:04
Jyraff
Hi, скарга тільки очікує прийняття до розгляду. Haborym написав їхні вимоги
Добавлено: 31 май 2017, 00:26
Jyraff
Не довго музика грала. Скаргу ТЮГ не прийняли, але тендер скасовано - крім Песи ніхто не подався.
Добавлено: 31 май 2017, 11:43
TANK
какой феноменальный идиотизм с этими тендерами..... Интересно, а песа уже догадалась зарегистрировать ТОВ"песа-украина" для конкуренции с песой в этом цирке?
Добавлено: 31 май 2017, 12:27
AMY
Так это ж будут «пов’язані особи», не?
Добавлено: 31 май 2017, 16:13
TANK
так через кипр же))). Или через нидерланды, как самый богатый рыжий любит))
Добавлено: 01 июн 2017, 09:18
Vyacheslav
Минулого разу зі Штадлер-Мінськ розіграли. Чому зараз так не зробили?
Добавлено: 01 июн 2017, 10:57
AMY
Вероятно, не смогли мотивировать «подставного»
Добавлено: 01 июн 2017, 23:46
Dimon
Vyacheslav писал(а):Минулого разу зі Штадлер-Мінськ розіграли. Чому зараз так не зробили?
Тому що на момент розгляду скарги від Татра-Юг, тендер був заблокований, і після розблокування інші участники не могли подати заявки.
Найближчим часом очікується повторне оголошення тендеру.