Страница 196 из 341

Добавлено: 14 сен 2009, 12:08
tov_tob
http://podrobnosti.ua/economy/2009/09/14/628769.html

Ограждение линии киевского метро украсят стихами Шевченко

На бетонном ограждении от моста Метро до станции метро "Черниговская" в Киеве в следующем году начнут рисовать стихи Тараса Шевченко.

Художникам выделят для этих целей одну из секций забора, на которой мастера изобразят по одной букве. Буквы должны сложиться в отрывок одного из стихов Тараса Шевченко.

"Мы подсчитаем, сколько там секций. И тогда решим, какой стих", - сказал глава комиссии Киевсовета по культуре Александр Бригинец.

Длина забора, по его данным, составляет около 14 километров.

Добавлено: 14 сен 2009, 12:42
AMY
Так я не понял, стихи = граффити?

У Києві створять 10-кілометрове графіті

[ "Українська правда. Київ" | 14-09-2009 11:25 ]
У столиці планують створити найдовше у світі графіті, завдовжки понад 10 км

Про це заявив голова постійної комісії Київради з питань культури та туризму Олександр Бригінець, пише муніципальна газета "Хрещатик".

"Є ідея створення найдовшого у світі графіті, довжиною понад 10 км. Зображення, пронизані спільною ідеєю, простягатимуться від мосту Метро до станції "Чернігівська"", - сказав Бригінець.

Але цей проект, за його словами, ще має схвалити комісія з питань транспорту.

Як відомо, раніше Головне управління з питань сім'ї та молоді КМДА визначило перших 10 будинків, які будуть розфарбовані графітчиками

Добавлено: 14 сен 2009, 12:45
tov_tob
Бригинец будет жутко расстроен, когда узнает, что 10 км на том участке нет.

Добавлено: 14 сен 2009, 13:46
sashman
С двух сторон же.

Добавлено: 14 сен 2009, 14:10
tov_tob
Но графити же прервать посередине придется.
А они хотят создать графити длиной 10 км, значит прерываться оно не должно:
Є ідея створення найдовшого у світі графіті, довжиною понад 10 км.

Добавлено: 14 сен 2009, 15:06
Shak
Обновленная информация по теме рисунков от моста метро до черниговской :)

http://korrespondent.net/kyiv/966564

В Киеве стихами Тараса Шевченка украсят 14 километров забора

В Киеве на бетонном ограждении около моста Метро появится новая достопримечательность, пишет газета Сегодня.

На бетонном ограждении от моста Метро до станции метро Черниговская в следующем году начнут рисовать стихи Тараса Шевченко.

Художникам выделят для этих целей одну из секций забора, на которой мастера изобразят по одной букве. Художество должно сложиться в отрывок одного из стихов Тараса Шевченко, пишет издание.

"Мы подсчитаем, сколько там секций. И тогда решим, какой стих", сказал глава комиссии Киевсовета по культуре Александр Бригинец.

Длина забора, по его данным, около 14 км. Правда, движение по Броварскому шоссе двухстороннее. Так что существует возможность прочесть вдоль пути отрывок наоборот: "...Молес аз атянгя сап я, оланим йитяцданирт інеМ".

Как сообщалось ранее, в августе этого года, в Киеве стены жилых домов и офисов разрисуют граффити на тему экологии и спорта.

Добавлено: 14 сен 2009, 15:45
tov_tob
И чем это принципально отличается от этого? :roll:

Добавлено: 14 сен 2009, 16:26
Sinoptik
Первой строчкой, прочитанной наоборот...

Добавлено: 14 сен 2009, 23:12
Ghost
Незручно буде читати. Якщо на протилежній від поїзду стіні, то заважатимуть зустрічні поїзди та станції. А якщо на стіні з боку поїзду, читати доведеться справа наліво.

Добавлено: 15 сен 2009, 20:35
Klovsky
Граффити делают для писателей, а не для читателей. :prof:

Добавлено: 18 сен 2009, 18:27
Sinoptik
AMY писал(а):
Электрошокеры продают наверное в большей половине переходов метрополитена

«Газета...» изгнала электрошокеры из переходов
Ненадолго.
Сегодня был в упомянутом подземном переходе. Тороговое место №6, на витрине открыто лежит шокер.

Добавлено: 24 сен 2009, 20:34
Klovsky
Команда Черновецького вже готує до продажу «смачні» об'єкти метро - УНІАН

За інформацією видання, минулого тижня Головне управління комунальної власності міста Києва доручило керівництву метрополітену терміново провести інвентаризацію майна. Йдеться про майже два десятки об`єктів Київського метрополітену, включно з будівлею інженерного центру по вул. В.Васильківській, 22 (над станцією «Площа Л.Толстого»), будинком по вул. Хрещатик, 19, у якому розташований центр зв`язку метрополітену, і адміністративною спорудою по просп. Перемоги, 35 (над станцією «Політехнічний інститут»).

Потенційно найсерйознішою проблемою для столичного метрополітену стане приватизація будинку по В.Васильківській, 22 площею близько 20 тис. кв. м, відзначають «Коментарі:». Тут розміщується центр керування метрополітеном, що об’єднує абсолютно всі комунікації від локальних комутаційних вузлів. У цій будівлі зосереджені відповідні канали зв`язку й передачі даних, що забезпечують роботу диспетчерських центрів. За допомогою диспетчерських центрів контролюється абсолютно вся життєдіяльність метро й безпека руху поїздів (запобігання зіткнень, управління інтервалом руху і стрілочним господарством тощо), управління енергопостачанням всіх підземних і наземних об`єктів, основними механізмами, що здійснюють підтримку мікроклімату в тунелях і на станціях, ескалаторами, відкачка ґрунтових вод і багато чого іншого. Крім цього, засобами дистанційного контролю й керування забезпечується попередження й ліквідація надзвичайних ситуацій - падіння пасажирів із платформи на колію, допомога пасажирам, загоряння, задимлення, короткі замикання, вихід з ладу зношеного рухомого складу.

У випадку зміни власника будівлі по В.Васильківській, 22 може виникнути необхідність переселення служб інженерного центра, закупівлі й установки нового обладнання. Просто перебазувати наявне обладнання в «новий офіс» -- нереально, зауважує тижневик. Це означало б припинити роботу метрополітену на кілька місяців.

За оцінкою видання, будівництво нової будівлі інженерного центра, закупівля й монтаж нового обладнання, проведення ліній зв`язку й т.п. обійдеться столичному бюджету в 150-200 млн. доларів [в 2.000.000.000 грн. должны уложиться]. А при нинішніх цінах на нерухомість виручити від продажу намічених об`єктів метрополітену такі кошти проблематично.

Крім того, витрати на переїзд і закупівлю «другого комплекту» устаткування будуть виглядати дивно на тлі нестачі коштів на придбання нових вагонів і добудування станцій «Деміївська», «Голосіївська» й «Васильківська» (готовність яких становить 80-90%), резюмують «Коментарі:».

Тижневик відзначає, що рішення про приватизацію деяких об`єктів метрополітену Київрада прийняла ще 28 серпня 2008 року, коли були внесені зміни до рішення від 08.02.2007 р. №62/723 «Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки». У листопаді 2008 р. це рішення опротестувала прокуратура Києва. У квітні 2009 року сесія Київради намагалася відхилити цей протест, але не змогла добрати одного голосу.

Добавлено: 27 сен 2009, 12:19
DFAW
СИТИ: "Правда-сити". ( 26.9.2009 21:00 )
http://tvline.biz/ru/tv/?id=8311236&act=tvp&channel=203

Конечно немного перегибают, но для общего образование посмотреть стоит.

Добавлено: 28 сен 2009, 23:26
__SIRIUS__
О чем все это говорит? Не вдаваясь в политические дебри скажу одно. Этой мэрской власти осталось пол года от силы. Спешат господа.

Добавлено: 29 сен 2009, 00:40
DFAW
__SIRIUS__ - два горчичника за политику хочешь?