Страница 196 из 212

Добавлено: 04 ноя 2016, 20:01
post-factum
Alexeyka писал(а):Троллейбусную линию построят от жилмассива Троещина до Севастопольской площади.
30+27+42? Фігня якась.

Добавлено: 05 ноя 2016, 12:34
Klovsky
Кстати, из рассылки 1551.гов.уа:

У п’ятницю, 4 листопада, у зв’язку з заміною продовольчо-несучого :) тросу тролейбусної лінії на Московському мосту, рух тролейбусів №№ 30, 31, 37, 37А, 47, 50, 50к на даній ділянці буде тимчасово призупинено з 00:00 до 05:00.

https://1551.gov.ua/news/1177.html

На сайте КПТ написано правильно, "...продольно-несучого тросу".
http://kpt.kiev.ua/news/details/2066

upd 18:05
Как оказалось, правильно будет "поздовжньо-несучий".

Добавлено: 05 ноя 2016, 14:29
TANK
автозамены и спелчекеры и не такие перлы выдают. Но обидно, что люди перестали вычитывать, это да.

Добавлено: 06 ноя 2016, 10:33
Dimon
Про будівництво тролейбусної лінії від ж/м Троєщина до Севастопольської площі та реконструкції тролейбусної лінії від просп. Ватутіна до станції метро Дарниця з організацією відокремленої лінії автобусного та тролейбусного руху

https://kievcity.gov.ua/news/43744.html

Добавлено: 08 ноя 2016, 14:05
const
А "відокремлювати" будут краской по асфальту, или какие бетонные штуки предусмотрят?

Добавлено: 08 ноя 2016, 15:44
TANK
никаких бетонных штук, не надоело с масквы всю гадость домой тянуть?

Добавлено: 08 ноя 2016, 18:36
sashman
Только автоматические пулемёты "Сова"?

Добавлено: 09 ноя 2016, 10:37
TANK
полиция неплохо справляется, уже пару месяцев даже у больнички киевгорстроя на краснозвездном полоса ОТ свободна

Добавлено: 09 ноя 2016, 11:36
sashman
Даже? Эту трассу они окучивают с первого дня. А по ощущениям, в остальных местах приступают только эпизодически.

Добавлено: 09 ноя 2016, 11:47
XAN
TANK писал(а):никаких бетонных штук, не надоело с масквы всю гадость домой тянуть?
Почему сразу с Москвы, а не с Ниццы? :wink:

Добавлено: 09 ноя 2016, 13:25
TANK
sashman, дык малая окружная, Сэр!

XAN, если бы у нас начали копировать Европу - я был бы только счастлив. Но увы. Можно даже в Ниццу не ехать - Краков ближе. Основная разница - у них есть разрывы, через которые тот же ОТ сможет обьехать поломанного собрата. Она просто разграничивает потоки, у не нет цели сделать невозможным вьезд на нее иного транспорта. а территории справа - именно второе, и они отказались от этого бреда по причине невозможности вытащить мертвый автобус без растаскивания бордюра или пары километров задним ходом технички. ПС - идиотские полусферы на тротуарах откуда приплыли?

Добавлено: 10 ноя 2016, 10:29
Антошка
Насчет полосы ОТ. Был удивлен когда неделю назад ехал с Петровки до Севастопольской площади - везде полоса ОТ была свободна, хотя остальные полосы стояли. Время было где-то 10:30.

Добавлено: 10 ноя 2016, 17:57
vvm508
На остановке возле м.Дорогожичи нарисован Тр30 "Ул.Милославская - Кадетский Гай". Видимо, это и будет тот самый недавно анонсированный маршрут с Троещины на Севастопольскую.

Добавлено: 10 ноя 2016, 20:55
ivanmelwise
http://bit.ly/2fFNFB1
Подовження тролейбусного маршруту №30

З 15 листопада 2016 року продовжується тролейбусний маршрут №30 «вул. Милославська - вул. Кадетський гай», метою якого є з’єднати найбільший лівобережний район міста з правобережним, забезпечити безпересадочне сполучення та поліпшення транспортного обслуговування пасажирів між такими районами, як Деснянський, Оболонський, Шевченківській, Солом’янський, та є черговим етапом рекомендацій Світового банку за для оновлення і оптимізації транспортної мережі міста Києва.

Рух тролейбусів маршруту №30 організовується по трасі: «вул. Милославська – просп. Володимира Маяковського – просп. Генерала Ватутіна – Московський міст – просп. Степана Бандери – вул. Олени Теліги – вул. Олександра Довженка – вул. Вадима Гетьмана – Чоколівський бульв. – просп. Повітрофлотський – вул. Народного ополчення – вул. Федора Ернста – вул. Кадетський гай», довжина маршруту становить 23 км. з часом проїзду між кінцевими пунктами – 78 хв. та інтервалом руху в години пік – 5-6 хв., в між пік - 12-15 хв.

Запроваджений черговий етап рекомендацій експертів Світового банку по впровадженню нової транспортної моделі та оптимізації маршрутів громадського транспорту, внесе зміни не лише до роботи тролейбусного маршруту №30 «вул. Милославська – вул. Кадетський гай», а й відповідно з 15 листопада 2016 року припинене роботу тролейбусного маршруту №21 «вул. Кадетський гай – вул.Дегтярівська».

«Впевнений, що новий подовжений тролейбусний маршрут №30 стане популярним серед пасажирів. Поєднавши найбільший житловий масив Троєщина з Чоколівкою, зменшить час поїздки, кількість пересадок та забезпечить комфортне користування наземним громадським транспортом»,- зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

«У рамках співпраці зі Світовим банком послідовна робота започаткована в 2015 році, поступово забезпечує впровадження та реалізацію нової транспортної моделі та оптимізацію маршрутів громадського наземного транспорту міста Києва, так крок за кроком наближає рівень транспортних послуг до європейських стандартів», - зауважив Сергій Майзель директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.

Добавлено: 14 ноя 2016, 20:41
mylix
28 выпусков на 30м маршруте согласно нового графика. Интересно будет посмотреть.