Аэропорты/самолёты

Обо всём и не только

Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6095
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

"Авіалінії Антонова" вийдуть на рівень доходів 2021 року, попри втрату літаків

https://www.epravda.com.ua/news/2024/09/20/719625/

20 вересня 2024, 19:15 - Богдан Мірошниченко

Попри втрату третини парку великих вантажних літаків, валовий дохід авіакомпанії АТ "Антонов" цього року досягне рівня 2021-го року.

Про це ЕП розповіли джерела в АТ "Антонов".

З початку повномасштабного вторгнення парк великих вантажних літаків у компанії скоротився з восьми до п’яти штук. Зараз перельоти здійснюють п’ять Ан-124 "Руслан". До знищення росіянами літаків на аеродромі "Гостомель" у березні 2022 року вантажі перевозили сім Ан-124 "Руслан" та один Ан-225 "Мрія".

Близько 50% рейсів "Авіаліній Антонова" здійснюється за програмою SALIS, тобто перевезення військових вантажів для замовників з НАТО. Ще 50% – це комерційні клієнти по всьому світу: супутники, важке спеціалізоване обладнання, військові вантажі тощо.

На підприємстві ЕП розповіли, що ставка на перевезення за програмою SALIS нижча за ринкову, однак вона є стабільною. Водночас комерційні клієнти платять більше, але не так регулярно.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6095
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

"Антонов" тимчасово припинив роботи над новим літаком Ан-225 "Мрія"

https://www.epravda.com.ua/news/2024/09/20/719628/

20 вересня 2024, 20:30 - Богдан Мірошниченко

Підприємство завершило всі термінові роботи й продовжить відновлення найбільшого у світі літака після завершення бойових дій.

Про це ЕП розповіли джерела в АТ "Антонов".

Працівники АТ "Антонов" закінчили дефектацію знищеного літака Ан-225 "Мрія", яку треба було провести якомога швидше, щоб зберегти вцілілі деталі. Зараз компанія "зосередила ресурси на більш пріоритетних для держави задачах".

Роботи фінансувались зі спеціального фонду на відбудову "Мрії", на балансі якого зібрано 3 млн дол. Переважну більшість з цих грошей підприємство отримало як роялті від продажів доповнення до гри Microsoft Flight Simulator із літаком Ан-225.

За договором з Microsoft, американська компанія надавала "Антонову" 100% доходів у перший рік продажу доповнення до гри, але з умовою, що всі зібрані гроші обов’язково мають бути витраченими на відбудову цього літака.

Точну вартість нового літака Ан-225 ще не розрахували. Вона зокрема залежатиме від того, чи зможе "Антонов" використати як донорів комплектуючих російські літаки "Руслан" в Канаді та Німеччині, які можуть бути конфісковані на користь України.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6095
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

"Антонов" очікує конфіскації російського літака Ан-124 "Руслан" в Канаді

https://www.epravda.com.ua/news/2024/09/21/719635/

21 вересня 2024, 12:16 - Богдан Мірошниченко

Підприємство очікує, що наступного року російський вантажний літак Ан-124 буде конфісковано й почнеться процес його передачі Україні.

Про це ЕП розповіли джерела в АТ "Антонов".

У керівництві "Антонов" очікують, що канадський суд з конфіскації російського літака триватиме ще півроку, після чого уряд Канади стягне судно на свою користь, зробить оцінку та передасть Україні як військову допомогу.

Спеціалісти АТ "Антонов" на прохання канадського уряду вже проінспектували російський літак і констатували, що він перебуває в ідеальному стані.

Російський Ан-124 "Руслан" застряг на аеродромі в Канаді в лютому 2022 року, коли країна закрила небо для російських літаків. Власник компанії "Волга-Днепр", якій належить літак, потрапив під санкції уряду. За законами Канади, тепер його майно може бути конфісковане.

У червні цього року прем’єр-міністр Канади Джастін Трюдо вчергове пообіцяв передати Україні російський літак. Водночас Німеччина поки не має механізму для конфіскації трьох російських Ан-124 "Руслан", які застрягли на їхньому аеродромі у Лейпцигу.
Детальніше про "заморожені" російські "Руслани" в Канаді та Німеччині читайте у тексті: Російські "Руслани" могли б працювати на Україну і НАТО, але припадають пилом в аеропортах Канади та Німеччини
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6095
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Авіакомпанія Emirates критикує Boeing за затримки літаків та готується до "серйозних розмов"

https://www.epravda.com.ua/news/2024/10/14/720557/

4 жовтня 2024, 17:58 - Артур Крижний

Emirates, найбільша міжнародна авіакомпанія у світі та великий покупець широкофюзеляжних літаків Boeing, оголосила, що проведе "серйозні розмови" з американським виробником літаків у найближчі місяці після повідомлення про чергову затримку моделі 777X.

Про це [ur=https://www.bloomberg.com/news/articles ... ddle-eastl]повідомляє[/url] агентство Bloomberg.

"Emirates була змушена внести значні та дуже дорогі зміни в наші програми управління флотом через численні невиконані контрактні зобов’язання Boeing", — заявив президент авіакомпанії Тім Кларк. Він додав, що з огляду на поточну ситуацію з Boeing, "я не розумію, як Boeing може робити будь-які значущі прогнози щодо термінів поставок".

Ця різка заява підкреслює зростаюче розчарування серед авіакомпаній, які роками чекають на отримання замовлених літаків, але стикаються з постійними переносами строків. У п'ятницю Boeing оголосив, що перші поставки його найбільшого широкофюзеляжного літака будуть відкладені до 2026 року, що більше ніж на п’ять років пізніше від початкового терміну.

Затримки з постачанням літаків стали загальною проблемою для всієї галузі, зачіпаючи також компанію Airbus SE. Це змушує авіакомпанії експлуатувати старі літаки довше, часто оновлюючи їх інтер'єри та інші складові за значні кошти.

Emirates побудувала свій флот на двох основних моделях: Boeing 777 і двопалубному Airbus A380. Через затримку з новою моделлю Boeing та завершення виробництва A380 компанія змушена продовжувати експлуатацію наявних літаків, вкладаючи кошти у їх масштабну модернізацію.

Ще в липні на авіашоу у Фарнборо Кларк заявив, що не очікує, що модель 777X вийде на комерційний ринок до 2026 року. Boeing був змушений призупинити деякі льотні випробування літака кілька тижнів тому після виявлення тріщин у так званому тяговому з'єднанні, яке з'єднує двигуни з крилом.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6095
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аeропорти/Літаки

Сообщение euhome »

Ні, «Новій пошті» не відкрили небо, а надали технічний дозвіл для польотів Європою

https://itc.ua/ua/novini/ni-novij-posht ... yevropoyu/

22.10.2024 18:50

Сьогодні низка ЗМІ опублікувала новину із сенсаційним повідомленням, що літакам «Нової Пошти» відкриють небо і дозволять літати до Львова та Києва. Редакція ITC.UA звернулася за коментарем до пресслужби групи компаній «Нова пошта» та розібралася в ситуації.

Почнемо з того, що інформація про відкриття неба для польотів не відповідає дійсності. Так, авіакомпанія Supernova Airlines групи компаній Nova («Нова пошта») отримала дозвіл на виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з України та в Україну: на експлуатацію повітряних ліній «Львів – Прага – Львів» та «Київ – Прага – Київ». Строк дії дозволу – з 01.11.2024 року на необмежений термін.

Але фактично мова йде про технічний дозвіл, який передує дозволу літати по Європі. При цьому небо над Україною й надалі залишатиметься закритим, до Києва та Львова не літатимуть. А реальна новина полягає в тому, що авіакомпанія Supernova Airlines отримала дозвіл на чартерні рейси всередині ЄС.

17 жовтня Агентство з авіаційної безпеки Європейського Союзу (EASA) надало дозвіл компанії на польоти в Європі (Part-TCO), який необхідний для неєвропейських авіакомпаній. Це означає, що Supernova Airlines зможе здійснювати комерційні рейси в небі Євросоюзу, фінальна підготовка до яких наразі триває.

Зазначається, що стратегічно авіакомпанія націлена на далекомагістральні рейси зі США до Європи, з Китаю до Європи, а також буде готова здійснювати чартерні рейси на замовлення сторонніх клієнтів, відповідно до можливостей Boeing 737-800SF.

Supernova Airlines була заснована у 2021 році. Компанія отримала сертифікат експлуатанта за номером UA 062. Це дає можливість розпочати власні вантажні авіарейси.

Вадим Карпусь
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6095
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аeропорти/Літаки

Сообщение euhome »

Страйк працівників Boeing продовжується: останню пропозицію компанії відхилено

https://www.epravda.com.ua/news/2024/10/24/720966/

24 жовтня 2024, 11:49 - Олексій Артемчук

Проти останньої пропозиції Boeing проголосували 64% робітників, відповідно її відхилено.

Про це повідомляє Reuters.

Працівники Boeing проголосували за відхилення останньої пропозиції компанії для припинення страйку, що вдарило по антикризовому плану генерального директора Келлі Ортберга.

Проти угоди, яка передбачала підвищення заробітної плати на 35% протягом чотирьох років, проголосувала більшість.

"Це погана новина для всіх – для Boeing, працівників, постачальників, клієнтів і навіть для національної економіки", – зазначив авіаційний консультант Скотт Гамільтон.

Після голосування лідери профспілки заявили, що готові негайно відновити переговори з Boeing щодо першого нового контракту з 2014 року.

Профспілка домагається підвищення заробітної плати на 40% і повернення пенсійного забезпечення з визначеними виплатами.

"Я хочу повернутися за стіл переговорів. Boeing також повинен сісти за стіл переговорів. Сподіваюся, ми зможемо провести плідні дискусії з компанією і паном Ортбергом, щоб спробувати розв'язати цю проблему", – заявив провідний перемовник профспілки Джон Холден.

Відхилення пропозиції робітниками стала другою після того, як минулого місяця вони не погодились на пропозицію про підвищення заробітної плати на 25% протягом чотирьох років, що призвело до страйку.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6095
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аеропорти/літаки

Сообщение euhome »

Авіаперевізник Delta судиться з CrowdStrike через оновлення, яке спричинило масові збої в польотах

https://www.epravda.com.ua/news/2024/10/26/721068/

26 жовтня 2024, 17:19

Авіакомпанія Delta Air Lines подала в суд позов проти фірми з кібербезпеки CrowdStrike, після того, як глобальний збій в липні викликав масові скасування рейсів, що обійшлось перевізнику в більш ніж 500 млн дол.

Про це повідомляє Reuters.

Інцидент, що стався 19 липня, призвів до скасування авіарейсів по всьому світу і завдав шкоди галузям по всьому світу, включаючи банки, охорону здоров'я, медіа-компанії та готельні мережі.

У позові Delta, поданому до Вищого суду округу Фултон, помилкове оновлення програмного забезпечення від CrowdStrike названо "катастрофічним" і сказано, що компанія "нав'язала своїм клієнтам неперевірені і помилкові оновлення, що призвело до збою в роботі понад 8,5 млн. комп'ютерів на базі Windows по всьому світу".

Авіаперевізник, який заявив, що купує продукти CrowdStrike з 2022 року, повідомила, що збій змусив її скасувати 7 000 рейсів, що вплинуло на 1,3 мільйона пасажирів протягом п'яти днів.

Delta заявила, що в рамках свого ІТ-планування та інфраструктури вона інвестувала мільярди доларів "у ліцензування та створення одних з найкращих технологічних рішень в авіаційній галузі". CrowdStrike поставив це під сумнів.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6095
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аеропорти/літаки

Сообщение euhome »

Boeing наближається до залучення $15 мільярдів продажем акцій і облігацій

https://www.epravda.com.ua/news/2024/10/28/721084/

28 жовтня 2024, 09:28 - Артур Крижний

Boeing планує залучити понад $15 мільярдів капіталу вже з понеділка.

Про це пише агентство Reuters.

Reuters повідомляло, що виробник літаків наближається до плану залучення близько $15 мільярдів через продаж звичайних акцій і облігацій із обов’язковою конвертацією, щоб зміцнити фінанси, які погіршились через поточний руйнівний страйк.

Нова сума капіталу має надійти від змішаного продажу акцій і конвертованих привілейованих акцій, додало джерело, зазначивши, що загальна сума може зрости залежно від попиту.

Минулого тижня робітники-механіки проголосували майже два до одного проти останньої пропозиції Boeing щодо припинення страйку, який зупинив виробництво 737 MAX.

На початку цього місяця компанія заявила у звітах регулятору, що може залучити до $25 мільярдів через продаж акцій і боргові зобов'язання, оскільки її кредитний рейтинг інвестиційного рівня знаходиться під загрозою.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение Бодрый »

Перспективи відкриття повітряного простору України в умовах воєнного стану: презентовано дорожню карту

Міністерство розвитку громад та територій за підтримки Посольства США в Україні спільно з Державною авіаційною службою, Украерорухом, Командуванням Повітряних Сил та керівниками міжнародних аеропортів презентували дорожню карту з відкриття повітряного простору України в умовах воєнного стану під час заходу у Варшаві.

Захід зібрав близько ста представників авіагалузі – профільних регуляторів Євросоюзу, Великої Британії та США, керівництво українських та іноземних авіакомпаній, що раніше здійснювали польоти в Україні, страхові та лізингові компанії, виробників літаків. Міністерство розвитку громад та територій представляв заступник міністра Serhiy Derkach

Віцепрем’єр-міністр з відновлення – Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба наголосив, що збереження авіаційної інфраструктури — це стратегічне завдання.

💬“Це перше експертне обговорення, яке, як ми очікуємо, допоможе рухатись вперед у питанні створення умов для відкриття повітряного простору. Під час війни стратегічним завданням для нас є зберегти авіаційну інфраструктуру та кваліфіковані кадри, щоб коли прийде час, ми змогли відновити цивільні польоти максимально швидко. Зрозуміло, що це дуже складне питання як з точки зору безпеки, так і з точки зору взаємодії з усіма залученими сторонами. Саме тому ми підтримуємо майданчики, коли спільно з іноземними регуляторами галузі, авіакомпаніями, страховими, аеропортами та військовими напрацьовуємо спільний план”, – наголосив Олексій Кулеба.

На початку заходу Мері Елізабет Медден, економічний радник Посольства США в Україні, відзначила важливість підтримки України у зусиллях щодо відновлення цивільної авіації та готовність Сполучених Штатів Америки забезпечити експертну та технічну допомогу.

Під час конференції заступник міністра Сергій Деркач презентував покроковий план та потреби для часткового відкриття повітряного простору. Оцінку ризиків для цивільної авіації було підготовлено Державна авіаційна служба України, документ презентував перший заступник голови Сергій Коршук. Про особливості забезпечення безпеки аеронавігації та готовність аеронавігаційної системи доповідав директор Украероруху Андрій Ярмак. Окрім цього, про готовність аеропортів розповіли генеральний директор Міжнародний аеропорт "Бориспіль" Олексій Дубревський та генеральна директорка Міжнародний аеропорт "Львів" імені Данила Галицького Тетяна Романовська.

Механізми координації цивільної та військової авіації були презентовані Олегом Захарчуком, заступником командира Повітряного командування «Центр» з авіації – начальником авіації.

До експертного обговорення долучились також Польське агентство аеронавігаційних послуг, авіакомпанії airBaltic, Austrian Airlines, LOT Polish Airlines, SkyUp Airlines, Skyline Express, SprintAir - European Charter Airlines, Supernova Airlines, Turkish Airlines, Wizz Air, компанії AerCap, The Boeing Company, Marsh McLennan, Deloitte Ukraine та інші.
Джерело сторінка Міністерство розвитку громад та територій за підтримки в ФБ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение Бодрый »

Зеленський наполягає на відкритті аеропорту «Бориспіль» для цивільних рейсів – партнер компанії Marsh McLennan

Україна може відновити польоти з одному з українських аеропортів до кінця січня 2025 року, заявив старший партнер компанії Marsh McLennan Кріспін Еллісон на 10-му Київському міжнародному економічному форумі (КМЕФ) у Києві 7 січня, повідомляє агенція «Інтерфакс-Україна».

«Якщо нам пощастить, то в січні у нас буде п’ять або шість авіакомпаній, які захочуть літати (з України)», – сказав Еллісон.

За його словами, забезпечити механізми страхування для авіації буде простіше, якщо літаки вирушатимуть з аеропорту «Львів», але президент України Володимир Зеленський наполягає, щоб першим був відкритий міжнародний аеропорт «Бориспіль» під Києвом.

«Президент зненавидить мене за те, що я це сказав, тому що він сфокусований на «Борисполі», проте початковий фокус – «Львів». Сім хвилин польоту від Польщі», – сказав старший партнер компанії Marsh McLennan.

Він зазначив, що пасажирські Airbus-320 і Boeing-737 також, як і невеликий пасажирський авіалайнер, потребуватимуть страховки щонайменше на три чверті мільярда доларів.

За словами Еллісона, остаточне рішення щодо польотів ухвалюватимуть в Офісі президента. Воно залежатиме від роботи протиповітряної оборони, ситуації з безпекою.

«Я продовжую говорити, що Львів набагато безпечніший за Тель-Авів. Людям не подобається, коли я так кажу, але я кажу», – сказав він.
https://www.radiosvoboda.org/a/news-zel ... 91943.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение Бодрый »

– Чи розглядав Украерорух введення в експлуатацію аеропорту в тиловому Ужгороді ?

– Ужгородський аеропорт взагалі не будуть розглядати, адже він абсолютно не підходить. У нього дуже коротка злітно-посадкова смуга (лише 2000 м, тому розгін і набір висоти повітряних суден відбувається над територією сусідньої Словаччини. — Ред.), він не може приймати літаки Boeing-737 та Aerobus, і не має навігаційного забезпечення. Окрім того, щоб зробити його повноцінним, треба знести житлові будинки.
https://news.telegraf.com.ua/ukr/ukrain ... -v-ukrainu
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6095
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Іспанія оштрафувала Ryanair та інших лоукостерів за стягнення плати за ручну поклажу

https://www.eurointegration.com.ua/news ... 2/7198993/

22 листопада 2024, 13:44 — Ірина Кутєлєва

Міністерство із захисту прав споживачів Іспанії оштрафувало бюджетні авіакомпанії Ryanair, easyJet, Vueling, Norwegian і Volotea на загальну суму 179 млн євро, зокрема за стягнення плати з пасажирів за провезення ручної поклажі.

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Reuters.

Міністерство підтвердило штрафи, які були оголошені в травні, і відхилило апеляції, подані компаніями.

У заяві йдеться, що авіакомпанії порушували права клієнтів, коли стягували плату за ручну поклажу великих розмірів, вибір місця або роздруковування посадкових талонів, а також не дозволяли оплату готівкою на стійках реєстрації або купувати товари на борту.

Ryanair був оштрафований на 108 млн євро, Vueling – на 39 млн євро, easyJet – на 29 млн євро, Norwegian – на 1,6 мільйона євро і Volotea – на 1,2 млн євро.

Іспанська галузева група авіакомпаній ALA оскаржить штраф у суді, йдеться в окремій заяві.

ALA назвала рішення міністерства "нонсенсом" і заявила, що воно порушує правила вільного ринку і правила Європейського Союзу, і в разі його застосування змусить до 50 млн пасажирів платити за послуги, яких вони не потребують.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6095
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение euhome »

Авіакомпанія "Нової пошти" зробить Чехію базою своїх літаків

https://epravda.com.ua/press/aviakompan ... iv-800590/

Олексій Артемчук — 6 грудня, 20:15

Авіакомпанія Supernova Airlines, що входить до групи Nova ("Нова пошта"), буде розвивати свій хаб у Празі.

Про це повідомив СЕО компанії Ярослав Красножон в інтервʼю ЦТС.

Зазначається, що на відміну від Польщі та Румунії, Чехія дозволила Nova використовувати її аеропорт для польотів у США.

Supernova Airlines очікує на схвалення маршруту Прага – Нью-Йорк – Прага, повідомив Красножон.

"Авіаційна влада Чехії прихильно ставиться до нашої авіакомпанії. Після підтвердження заявки українська авіакомпанія зможе виконувати рейси за вказаним маршрутом, а до чи з України вантаж вже перевозиться вантажівками", – пояснив СЕО компанії.

"Польща не хоче цього робити. І Румунія теж не поспішає. А Чехія пішла нам назустріч", – зазначив Красножон.

Supernova Airlines уклала контракт з українською організацією Air Service, яка обслуговує літаки компанії у Празі, каже Красножон.

"Намагаємося працювати передусім з українськими компаніями. І тільки якщо української компанії немає, то шукаємо іншу", – додав він.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 11026
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение TANK »

польша не "не хочет", а не может - она реально захлебнулась с DHL-Украина. Из-за перегруза на восточно-европейском хабе сейчас сортировка идет круглосуточно - самоли так же, а это мешает пасс. перевозкам. Ну и теперь прибавились угрозы терактов. Остальные "ускоренные почты" так же работают и осели в польше - а в украину или мист-экспрессом (шоп они здохли, бездари - за 3 года фактической МОНОПОЛИИ курьеров по львовской таможне не только не развиться и улучшить бизнес - а почувствовать себя монополистами и стать в разы хуже - это уметь надо, идеальный показатель "бизныса по украински" для всех) или тупо своими ФОПами перекидывают.

+ все наши выездные улетают через польшу - так что аэропортики и так работают выше среднего.
у словаков просто нет ремонтной базы вообще, у румын - не знаю, скорее всего тоже. вроде боинг в бухаресте что-то планировал по серьезным "чекам", но так и не запустил. Так что из ближайших и дешевых остались только чехи.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Аеропорти / літаки

Сообщение Бодрый »

Аеропорт Київ готовий до відновлення обслуговування літаків та пасажирів, - Костржевський

На думку експертів, найбільш імовірним для початку роботи вбачається аеропорт Київ, як найбільш компактний, та захищений засобами ППО столиці.

Голова Ради директорів міжнародного аеропорту "Київ" Денис Костржевський зазначив, що з технічної сторони в аеропорту все готово для початку роботи.

Про це пише ЦТС з посиланням на Час Пік.

На думку експертів, найбільш імовірним для початку роботи з обслуговування рейсів та пасажирів вбачається аеропорт Київ (Жуляни), як найбільш компактний, економічний та захищений засобами ППО столиці.

Підкреслюючи готовність аеропорту та пріоритетність безпеки, Костржевський заявив, що захист аеропорту має бути забезпечений на 100%.

"Безпека, безпека і ще раз безпека - передусім з військової точки зору. Дрони, ракети, диверсії на землі та в повітрі - захист має бути забезпечений на 100%. А з технічної сторони в аеропорту все готово для початку роботи: аеродром, термінали, техніка, спеціалісти - усе у відмінному стані. Аеропорт Київ та управляюча компанія "Мастер-Авіа" повністю готові до відновлення обслуговування літаків та пасажирів", - додав він.
https://cfts.org.ua/news/2024/12/10/aer ... skiy_81373
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Ответить